اینستاگرام بدون شک یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی تلفن همراه در جهان امروز است. اما متاسفانه با این واقعیت محدود می شود که همتای رومیزی اش نمی تواند تصاویر را مستقیماً بر روی اینستاگرام آپلود کند. در واقع استفاده از اینستاگرام بر روی کامپیوتر های شخصی شما تقریبا غیرممکن است، مگر آنکه دانلود نرم افزار ساخت پست اینستاگرام برای کامپیوتر را در برنامه خود قرار دهید.
با ما تا انتها همراه باشید تا با بهترین نرم افزارهای ساخت پست اینستاگرام برای کامپیوتر آشنا شوید.

ساخت پست اینستاگرام با برنامه Creative

استفاده از هشتگ های ترند و مربوط به موضوع مورد استفاده شما، بهترین شانس شما برای به حداکثر رساندن بازدیدها و بازخوردهای شما در اینستاگرام است. تنها مشکل این است که شناسایی بهترین هشتگ ها برای کسب و کار شما می تواند یک فرایند بسیار وقت گیر باشد. برای اهداف نمایش درست، به یک ابزار تحقیق هشتگ نیاز دارید که به شما برای کشف برچسب ها و هشتگ های اساسی کمک کرده و موضوعات مربوطه را به درستی برای شما نمایش دهد. استفاده از این نرم افزار به شما در راه رسیدن به هدف و رشد پیج و کسب و کارتان کمک میکند. همچنین این برنامه کاملا رایگان است.

دانلود نرم افزار Pixlr ساخت پست اینستاگرام برای کامپیوتر

تعداد زیادی برنامه ویرایش عکس حرفه ای برای تلفن همراه وجود دارد اما برای کسانی که می خواهند نرم افزار رایگان ویرایش عکس بر روی دکستاپ خود داشته باشند، Pixlr یک جایگزین عالی و انتخاب درست است. این ویرایشگر عکس مبتنی بر وب بوده و قابلیت های بسیار کاربردی آن به شما کمک می کند که به آسانی از آن استفاده کنید. کسانی که با فتوشاپ کمی هم آشنا هستند به راحتی می توانند از این برنامه استفاده کرده و لذت ببرند. 

برنامه Social Blade برای طراحی پست اینستا

اگر می خواهید به آمار دقیق روزانه خود یا یک حساب اینستاگرام دسترسی داشته باشید، Social Blade بهترین انتخاب شماست. البته در این برنامه شما کنترل زیادی بر نحوه مشاهده داده ها ندارید، اما این یک راه مناسب برای دیدن چگونگی انجام فعالیت های روزانه حساب کاربری شما است. این برنامه یک مکان مناسب برای کار با تاثیرگذاران در فضای اینستاگرام است که شما می توانید با مشارکت آن ها و دعوت از این افراد برای معرفی برند و ترویج نام تجاری تان از این امکان به خوبی استفاده کنید. برای شناخت فعالیت مخاطبین خود، رقبا و افراد تاثیر گذار از این نرم افزار به صورت کاملا رایگان استفاده کرده و برنامه ریزی درستی برای رشد صفحه شخصی یا تجاری تان برای رسیدن به اهداف مد نظر خود، انجام دهید.

دانلود نرم افزار Grids ساخت پست اینستاگرام برای کامپیوتر

Grids برای اینستاگرام نرم افزاری است که راه حلی برای مشکل عدم اجرای درست اینستاگرام بر روی دکستاپ، ارائه می دهد. این برنامه توسط ThinkTime Creations در اصل برای مک طراحی شده، اما در حال حاضر نسخه ویندوز نیز در دسترس است.
 برنامه Grids مطمئنا تجربه اینستاگرام شما را بسیار بهتر و متفاوت خواهد کرد. این نرم افزار با رابط کاربری بسیار زیبا و مینیمالیستی اما بشدت کاربردی و روان، بالاتر و فراتر از تجربه شما قرار می گیرد و آن را متحول می کند.

نرم افزار Ramme برای طراحی پست اینستا

این برنامه مبتنی بر وب که اینستاگرام را برای کامپیوتر شما به ارمغان می آورد، عملا با برنامه iOS اینستاگرام یکسان است. شما می توانید برنامه را از github.com دانلود کنید. از ویژگی های مثبت این نرم افزار این است که کیفیت تصویر در آن بسیار بالاست و برای آن هایی که به کیفیت تصاویر اهمیت می دهند، بسیار توصیه می شود.
شما می توانید تقریبا به تمام ویژگی های وب سایت رسانه های اجتماعی در این برنامه دسترسی داشته باشید، که در غیر این صورت غیر قابل دسترس برای کاربران دسکتاپ می باشند. شما می توانید استوی ساخته و منتشر کنید، عکس آپلود کنید و حتی دایرکت ارسال کنید. این نرم افزار نیاز به فرایند نصب پیچیده ندارد و کل خدمات و قابلیت هایش را بدون مختل و کند کردن عملکرد کامپیوتر اجرا می کند.
این برنامه بسیار سبک بوده و یک جایگزین خوب برای افرادی است که می خواهند به پلتفرم رسانه های اجتماعی بدون نیاز به گوشی هوشمند دسترسی داشته باشند.

دانلود نرم افزار Photoshop ساخت پست اینستاگرام برای کامپیوتر

فوتوشاپ از قدرتمند ترین و محبوب ترین برنامه های ویرایش عکس در کل جهان است. این برنامه معروف قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی دارد که به شما اجازه می دهد به راحتی و در عین حال به صورت کاملا حرفه ای پست های اینستاگرام خودتان را طراحی و ویرایش کنید. هرچند که استفاده از فتوشاپ سختی های مخصوص به خودش را دارد، اما ارزش این را دارد که این مهارت را آموخته و از آن برای هرچه بهتر شدن کیفیت کارها و پست های خود استفاده کنید. این نرم افزار می تواند به زیباتر و حرفه ای تر شدن پست های ایستاگرامی تان بسیار کمک کند.
اگر می خواهید به صورت حرفه ای برای طراحی پست و استوری اینستاگرام از این نرم افزار استفاده کنید می توانید ویدئوهای آموزشی فوتوشاپ را در سایت لوگونومی دنبال کنید.

دانلود نرم افزار Illustrator برای طراحی پست اینستاگرام

اگر به دنبال دانلود نرم افزار ساخت پست اینستاگرام برای کامپیوتر هستید، این برنامه گزینه مناسبی برای شماست. با این نرم افزار شما می توانید کاراکترهای دو بعدی بسازید و به جای عکس از آنها استفاده کرده و لذت ببرید. این برنامه به شما کمک می کند تا طرح های انیمیشنی مد نظرتان را به واقعیت تبدیل تبدیل کنید و با استفاده از  آن ها چهره ای متفاوت و حرفه ای از صفحه شخصی یا کاری تان به نمایش بگذارید. استفاده از این نرم افزار نیاز به آموزش و تمرین دارد، البته قطعا با میزان رضایتی که در پایان کار به دست می آورید قطعا ارزشش را دارد که کمی وقت بگذارید و این مهارت کاربردی را بیاموزید و از این مهارت علاوه بر استفاده شخصی، کسب درآمد کنید. با استفاده از این برنامه علاوه بر ساخت پست های اینستاگرام حرفه ای، شخصیت های دو بعدی مهیج و منحصر به فرد، شما می توانید لوگو نیز طراحی کرده و به برند سازی کسب و کار خود کمک کنید.

 

دانلود نرم افزار ساخت پست اینستاگرام برای کامپیوتر

 

دانلود نرم افزار After Effect ساخت پست اینستاگرام برای کامپیوتر

همانطور که از اسم این برنامه پیداست، این برنامه قرار است که افکت هایی را روی طرح و کار شما اعمال کند، البته به نظر می آید که کارکرد معمولی و غیر ضروری ای را ارائه می کند. اما کافی است فقط یک بار این نرم افزار را امتحان کرده و نتیجه نهایی را ببینید تا متوجه اثر خارق العاده آن شوید. این نرم افزار مانند اکثر نرم افزار های ارائه شده از سوی ادوبی، دری را به بی نهایت برای شما باز می کند که از دیدن نتیجه کار شگفت زده خواهید شد.
علاوه بر این، شما تنها با دانلود نرم افزار ساخت پست اینستاگرام برای کامپیوتر مواجه نیستید، البته که در ساخت پست اینستاگرام نیز یکی از بهترین هاست، اما با استفاده از این نرم افزار می توانید انیمیشن های دو بعدی و موشن گرافی های زیبا و ساده و کاربردی نیز بسازید و صفحه اینستاگرامی خود را جذاب تر و منحصر به فرد تر از باقی رقبا کرده و مخاطب جذب کرده و بازدید های خود را چندین برابر کنید.

Gramblr

گرامبلر یک برنامه کامپیوتری رایگان اینستاگرام است که تمام ویژگی های مورد نیاز شما را به منظور آپلود عکس ها و فیلم ها در اینستاگرام برای کامپیوتر فراهم می کند. تعداد دلایلی که چرا این برنامه از محبوبیت زیادی در سر تا سر جهان برخوردار است، زیاد است. قبل از هر چیز توانایی آپلود از کامپیوتر در اینستاگرام است. ابزارهای این برنامه به شما کمک می کنند تا قبل از آپلود عکس تان را کامل چک کنید. این نرم افزار قطعا یکی از بهترین گزینه های دانلود نرم افزار ساخت پست اینستاگرام برای کامپیوتر است.
شما با استفاده از این برنامه می توانید تمامی فیلتر هایی که در برنامه  اینستاگرام مخصوص گوشی های هوشمند موجود است را داشته باشید، شما همچنین در استفاده از برنامه Gramblr  از مزایای بیشتر و امکان انتخاب از فیلتر هایی که منحصر به برنامه است را دارید.
همچنین در این نرم افزار با کنترل برای تمرکز، اشباع، روشنایی و ... که بر روی این برنامه ارائه می شود می توانید یک نگاه تازه به یک تصویر اضافه کنید و به عکس های خود جلوه هایی از حیات و زندگی ببخشید و از حالت کسل کننده و همیشگی خارج شان کنید. پس از ویرایش عکس خود، می توانید یک زیرنویس، لوکیشن، هشتگ ها و... اضافه کنید و سپس آپلود کنید. یکی از جالب ترین ویژگی های این برنامه این است که به شما این گزینه و امکان داده می شود که تا 60 دوست از کاربران واقعی خود را، بلافاصله به هر یک از تصاویر یا آپلود های ویدئویی خود اضافه و تگ کنید و به دیده شدن پست ها، استوری ها و... خود کمک بسیار زیادی کنید. 
بنابراین، نه تنها Gramblr یک برنامه فوق العاده برای آپلود عکس ها و فیلم های جدید است، بلکه یک ابزار عالی و بسیار قدرتمند برای رشد صفحه تان و تعداد دنبال کننده های تان نیز محسوب می شود. 

برنامه رسمی اینستاگرام 10 windows 

ویندوز ۱۰ هم اکنون دارای یک برنامه اینستاگرام است که ویژگی های زیاد و مشابه ی  برنامه های کاربردی تلفن همراه به شما می دهند. این برنامه کاملا رایگان برای دانلود و بسیار سبک است. شما می توانید آن را از فروشگاه مایکروسافت دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. از آنجا که این برنامه از اینستاگرام برای کامپیوتر مخصوص ویندوز 10 است، اعلان ها بر روی صفحه نمایش شما ظاهر خواهد شد.
نسخه ارائه شده برنامه در فروشگاه ویندوز برای اینستاگرام، دقیقا شبیه نسخه تلفن همراه این برنامه بوده و شما مشکلی برای کار کردن با این برنامه و عادت با آن نخواهید داشت. چرا که رابط کلی کاربر کاملا مطابق نسخه گوشی های هوشمند است.

دانلود نرم افزار IG: DM ساخت پست اینستاگرام برای کامپیوتر 

همانطور که می دانید ما در حال حاضر برای دسترسی به اینستاگرام در گوشی های هوشمند خود مشکلی نداریم. اما برای استفاده از اینستاگرام بر روی کامپیوتر کمی با مشکل مواجه هستیم و اینجاست که نیاز به دانلود نرم افزار ساخت پست اینستاگرام برای کامپیوتر حس می شود. در اکثر نرم افزار های کمکی اینستاگرام برای کامپیوتر، امکان سرچ، گشت و گذار، مشاهده داستان ها و به اشتراک گذاری فراهم شده است اما دسترسی به پیام های شخصی و دایرکت غیر ممکن یا دشوار است. مشاهده یا حتی پاسخ دادن به آنها امکان پذیر نیست. این جایی است که برنامه IG : DM  به کمک می آید. این برنامه اجازه می دهد تا شما به پیام های دایرکت خود بر روی دکستاپ تان پاسخ دهید و به راحتی با هر کسی که می خواهید در اینستاگرام صحبت کنید.
همچنین این برنامه هیچگونه تبلیغاتی در خود و در زمان استفاده کاربر ندارد و به همین دلیل، از رابط کاربری بسیار شسته و رفته و نسبتا ساده و آسانی برخوردار است.
یکی از جالب ترین ویژگی های این برنامه این است که به شما افرادی از لیست تان را نشان می دهد که شما را دنبال نمی کنند. مهم نیست که اعتراف کنیم یا نه، ما لیست افرادی که ما را فالو می کنند یا خیر را چک می کنیم  و این می تواند به یک فرایند خسته کننده تبدیل شود. این برنامه باعث می شود که آن ها را به راحتی ببینیم و درباره ی آن ها تصمیم گیری کنیم.
این برنامه همچنین برای افرادی که می خواهند به کل پیام رسان های رسانه های اجتماعی خود در یک مکان دسترسی داشته باشند، عالی است. شما می توانید به پیام رسان های فیسبوک، توییتر، واتس اپ و اینستاگرام همه در لپ تاپ خود دسترسی داشته باشید.

حرف آخر

اگر شما هم از افرادی هستید که به هر دلیلی از استفاده‌ی مداوم از گوشی خسته شده اید و یا نیاز به داشتن نسخه شبکه های اجتماعی بر روی کامپیوتر خود دارید، می توانید از لیست بالا استفاده کرده و به راحتی به بهترین گزینه های دانلود نرم افزار ساخت پست اینستاگرام برای کامپیوتر به صورت رایگان دسترسی داشته و با فضای جدیدی آشنا شوید.
روش دیگری که می توانید برای ساخت پست اینستاگرام از آن استفاده کنید، نرم افزار آنلاین دومینگو است که نیازی به دانلود و نصب هیچ برنامه ای ندارد و با ابزارهای آنلاین تحت وب و هزاران قالب آماده به شما کمک میکند که طی چند دقیقه پست مورد نظرتان را بسازید و در اینستا منتشر کنید.

منابع

https://iwdtechnologies.com/blog/instagram-apps-for-pc/
https://sproutsocial.com/insights/instagram-apps/

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین