طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام با نرم افزارهای ویندوز، طراحان را قادر می سازد تا گرافیک ها و تصاویر بصری خیره کننده ای ایجاد کنند.
در این مقاله، چند مزیت اصلی نرم افزارهای طراحی گرافیکی ویندوز را با هم بررسی می کنیم:

1. انعطاف پذیری و قابلیت ذخیره کردن فایل  با فرمت های مختلف

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام با نرم افزارهای ویندوز، انعطاف پذیری را برای شما فراهم می کند تا تصاویر و گرافیک های بصری خیره کننده ای را بدون نیاز به عکاسی حرفه ای ایجاد کنید. علاوه بر این، کاربر می‌تواند فایل های طراحی شده را برای استفاده آسان در سایر پلتفرم‌های بازاریابی، به چندین فرمت مختلف خروجی بگیرد.

2. مقرون به صرفه بودن طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام با نرم افزارهای ویندوز

هرچند ساخت بنر با ابزارهای پولی نرم افزارهای ویرایش عکس ویندوز که قیمت بالایی دارند، ممکن است پرهزینه باشد اما نرم‌افزارهای طراحی گرافیک رایگان نیز وجود دارد که طراحان می‌توانند از آنها برای خلق طرح‌های زیبا استفاده کنند که به صرفه جویی در هزینه های تبلیغ و بازاریابی کسب و کارها کمک می کند.

3. امکان برندسازی با ابزارهای طراحی گرافیک ویندوز

ابزارهای موجود در برنامه های طراحی گرافیکی ویندوز به شما امکان می دهند با تعبیه لوگوها و واترمارک ها در بنرهای تبلبغاتی اینستاگرام، به برندسازی کسب و کارها و حفظ موقعیت برندشان کمک کنند. از طرفی، طراحان می‌توانند قالب‌هایی را متنتسب با هر برند در نرم‌افزار ذخیره کنند و برای حفظ یکپارچگی تبلیغات هر برند، از آن قالب ها استفاده کرده و طراحی متن یا بخش های دیگری از آن را تغییر دهند.

4. افزایش تعامل با طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام حرفه ای

تصاویری با کیفیت بالا که از طریق نرم افزار بنرساز ویندوز خلق می شود به افزایش تعامل با برند کمک می کند و موجب می شود تا پیام برند، واضح تر برای مخاطب بیان شود.

5. صرفه جویی در زمان با طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام با نرم افزارهای ویندوز

استفاده از نرم‌افزار طراحی گرافیکی ویندوز موجب صرفه‌جویی در زمان طراحان می شود. به لطف ابزارهای پیشرفته این نرم افزارها، طراحان دیگر مجبور نیستند وقت زیادی را صرف عکاسی دقیق و زمانبر کنند بلکه می توانند در عرض چند دقیقه، بنرهای تبلیغاتی جذابی خلق کنند که آماده آپلود و انتشار فوری در هر پلتفرمی از جمله اینستاگرام هستند.

6. ویرایش و خلق بنرهای خلاقانه با ابزارهای هوشمند

با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای ویرایش فوری عکس‌ها و فیلم‌ها بدون دخالت انسان، به دریافت تصاویر مورد نیاز کمک می‌کند. علاوه بر این، بازاریابان را قادر می‌سازد تا گرافیک‌های باکیفیت را در چند ثانیه و چند ثانیه ویرایش کنند که می‌تواند در چندین پلتفرم مانند رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و غیره به طور همزمان به اشتراک گذاشته شود.

7. سفارشی سازی بنرهای تبلبغاتی اینستاگرام با استفاده از ابزارهای ویرایشی

نرم افزار طراحی گرافیک به کاربران اجازه می دهد تا با توجه به نیازهای برند، برندسازی سفارشی برای وثیقه های بازاریابی مانند تصاویر، اینفوگرافیک ها، فیلم ها و غیره ایجاد کنند. این به تبلیغ برندهایی که منحصر به فرد و متمایز از رقبا هستند کمک می کند.

چطور با نرم افزار طراحی گرافیک ویندوز، بنر تبلیغاتی اینستاگرام بسازیم؟

چندین ابزار نرم افزار طراحی گرافیک با مجموعه ای از قابلیت های منحصر به فرد برای ویندوز موجود است که هر کدام دارای ویژگی ها و توانمندی های متفاوتی هستند. با این حال، همه آنها با یک هدف واحد برای خلق آثار هنری خیره کننده ساخته شده اند. از این رو، عملکردهای اساسی آنها یکسان است.
در ادامه متداولترین مراحلی که به شما کمک می کند تا از برخی از عملکردهای اساسی یک نرم افزار طراحی گرافیکی برای ساخت بنر تبلیغاتی استفاده کنید را با هم مرور می کنیم:
در تمام نرم افزارهای طراحی گرافیکی برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام، در شروع کار باید یک سند جدید ایجاد کنید. به عنوان مثال، فرض کنیر از Adobe Photoshop به عنوان برنامه بنرساز استفاده می کنید.
1.    ابتدا باید فتوشاپ را باز کنید و روی گزینه “File” و سپس “New Document” کلیک کنید تا Adobe Photoshop سند جدیدی را ایجاد کند. طراح می تواند یک الگو را انتخاب کند یا اندازه سند را به صورت دستی سفارشی کند.
2.    از ابزارهای موجود در نوار کناری برای طراحی و ویرایش بنر تبلیغاتی استفاده کنید. مثلا، می توانید ابزار برش موجود در نوار کناری را برای تغییر اندازه طرح خود انتخاب کنید.
3.    اگر کاربرد ابزارها را نمی دانید باید دوره های آموزشی مربوط به هر نرم افزار را دانلود کرده و کار با ابزارهای اصلی را بیاموزید. برای آشنایی با ابزارهای فتوشاپ و طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام از طریق این نرم افزار می توانید ویدیوهای آموزش فتوشاپ را از سایت لوگونومی دانلود کنید.
4.    ایجاد لایه های جدید، گروه بندی و استفاده از خطوط راهنما مفاهیم اصلی هستند که برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام با هر نرم افزار ویرایش تصویر تحت ویندوز باید از آنها استفاده کنید.
5.    بازی با لایه ها و استفاده از ابزارها و تکنیک های مناسب به ایجاد طرح های بصری جذاب کمک می کند. برای ایجاد یک لایه جدید، کافی است روی «Layer > New > Layer» کلیک کنید. همچنین می توانید لایه ها را قفل کنید تا از ویرایش تصادفی آنها جلوگیری کنید.
6.    یک تصویر زمینه ایجاد کنید. کاربران می توانند از ابزارهای زیادی برای ترکیب کردن تصاویر ساده و خلق تصاویری خیره کننده استفاده کنند که می تواند به عنوان تصاویر پس زمینه با وضوح بالا مورد استفاده قرار گیرد.

چطور بهترین نرم افزار گرافیکی ویندوز را برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام انتخاب کنیم؟

یافتن بهترین نرم افزار طراحی گرافیکی که تمام نیازهای شما را برآورده می کند می تواند بسیار دشوار باشد. اگر می‌خواهید تصمیم درستی بگیرید، مهم است که به چند نکته اساسی فکر کنید، از جمله:
1.   هزینه - تجزیه و تحلیل کنید که آیا توانایی پرداخت یک ابزار پولی را دارید یا خیر، اگر پرداخت هزینه اشتراک نرم افزار طراحی گرافیک برای شما امکان پذیر است ویژگی هایی که می توانید از ابزارهای رایگان و ابزارهای پولی دریافت کنید را مقایسه کرده و سپس تصمیم بگیرید که کدام نرم افزار بهتر می تواند نیازهای شما را براورده کند.
2.    ویژگی ها - فقط در صورتی که به طور منظم به طراحی بنر های تبلیغاتی پیچیده و بسیار حرفه ای برای اینستاگرام یا سایر پلتفرم ها نیاز دارید، به سراغ ابزارهای پیشرفته و با کیفیتی مانند Adobe Photoshop بروید. در غیر این صورت، ابزارهای موجکد در نرم افزار رایگان مانند Inkscape برای مدیریت کارهای ویرایش اولیه بیش از اندازه کافی هستند.
3.   تعاملی بودن – اگر روش کار شما شامل همکاری مکرر با یک تیم طراحی یا بازاریابی است، به دنبال یک پلتفرم طراحی گرافیکی باشید که مجهز به قابلیت‌های ابری برای تعامل و اشتراک‌گذاری یکپارچه فایل‌ها باشد.
فکر کردن به این نکات می تواند به شما کمک کند بدون سردرگمی تصمیم درستی بگیرید.

 

مزایای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام با نرم افزارهای ویندوز

 

معرفی بهترین نرم افزارهای ویندوز برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام

GIMP  ساده ترین نرم افزار طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام

GIMP بسیار بیشتر از یک ویرایشگر عکس است که بسیاری از ویژگی های باورنکردنی فتوشاپ را به صورت رایگان ارائه می دهد. در این بنرساز، ابزارهای با کیفیت و حرفه ای برای تنظیم دقیق عکس ها و خلق آثار هنری از ابتدا وجود دارد.
بسیاری از طراحان گرافیک، حتی آن را یکی از بهترین نرم افزارهای رایگان تحت ویندوز برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام در بازار می دانند.

ویژگی های اصلی

انعطاف‌پذیری: رابط کاربری ابزار ویرایش عکس بسیار قابل تنظیم است و انجمن GIMP چندین پلاگین باورنکردنی را برای ویژگی‌های اضافه شده بدون هزینه عرضه کرده است. افرادی که کد نویسی را می دانند می توانند آن را در سطوح بالاتر بر اساس نیاز خود سفارشی کنند.
به‌روزرسانی‌های منظم: انجمن توسعه‌دهندگان این بنرساز، بسیار فعال است و به ‌روز رسانی‌ های منظمی را ارائه می دهد که منجر به افزودن ویژگی‌های جدیدی به آن می شود.
اسکریپت های GEGL : یکی از بهترین ویژگی های GIMP  اسکریپت ها هستند که آن را به یک پلتفرم باز برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام تبدیل می کند.
سازگاری: این نرم افزار با تعداد زیادی از سیستم عامل ها از جمله macOS، Linux، Windows، Solaris و BDS سازگار است.

مزایا

به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از ابزارهایی مانند شبیه سازی، مداد و ایربراش، طرح یا شکل مورد نطرشان را ترسیم کنند.
GIMP آموزش هایی را برای هر ویژگی ارائه می دهد تا به کاربران کمک کند بهتر از ابزارهای آن استفاده کنند.
ویژگی لایه های آن، به طراحان اجازه می دهد تا چندین تصویر را در لایه های مختلف ویرایش کرده و بنر تبلیغاتی جذابتری طراحی کنند
رابط کاربری حرفه ای و آسان برای کاربرانی که تازه وارد دنیای ویرایش تصویر شده اند، کاملا کاربردی است.
GIMP حجم بسیار کمی دارد و از منابع محاسباتی به طور بهینه استفاده می کند که منجر به اطمینان از عملکرد سریع می شود.
از آنجایی که این یک پلت فرم منبع باز است، یک نسخه کاملا رایگان از آن وجود دارد.

معایب

رابط کاربری آن برای کاربران مک مناسب نیست.
ویرایش لایه ها به روش غیر مخرب تنها برای ترکیب کردن چند نوع ویرایش عکس محدود موجود است.

نرم افزار پیشرفته Xara Designer Pro X برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام

Xara ویژگی ها و ابزارهای پیشرفته ای را برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام شامل می شود و در عین حال، عناصر طراحی پیشرفته را ارائه می دهد. این نرم افزار به طور گسترده برای طراحی گرافیک و تصاویر قابل چاپ، ویرایش عکس ها و طراحی صفحات وب استفاده می شود.

ویژگی های اصلی

ابزارهای ویرایش مستقیم: ابزارهای «ویرایش مستقیم» ویژگی های قدرتمند و عملکردهای پایدار را برای استفاده عمومی ارائه می دهند.
ویژگی کشیدن و رها کردن: این ویژگی برای طراحی بنرهای تبلبغاتی اینستاگرام صرفه‌جویی در زمان و بصری به طراحان اجازه می‌دهد تا 25000 درصد بزرگنمایی کنند و از ابزارهای اقدام مستقیم برای اجرای سریع‌تر کار به راحتی استفاده کنند. همچنین امکان قرار دادن هر موردی را در صفحه از طریق کشیدن و رها کردن ساده فراهم می کند.
عملکرد فوق العاده: عملکرد سریع این نرم افزار به کاربران راهی آسان برای شکوفایی خلاقیتشان می دهد. همچنین به طراحان اجازه می دهد تا از طریق گزینه های نامحدود تکرار و لغو، تغییرات متعددی را روی طرح خود انجام دهند.
سرعت بالا: Xara دارای یکی از سریع ترین و پیچیده ترین موتورهای رندر برداری است که به آن امکان می دهد تا طرح های گرافیکی پیچیده تر و حرفه ای را به طور کارآمد ارائه دهد.

مزایا

Xara Designer Pro گزینه های ویرایش قابل توجهی از ترسیم طرح دستی، مقیاس بندی و چرخش عناصر را برای دستیابی به بهترین نتایج در ویرایش ارائه می دهد.همچنین دارای ویژگی های منحصر به فرد برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام است. مثلا با محو کردن لبه های عناصر از طریق ترکیب کردن لبه ها با پس زمینه، به بهبود کیفیت تصاویر روی بنر کمک می کند.
دارای قابلیت های ابری برای مشاهده، ویرایش و به روز رسانی اسناد از طریق یک مرورگر وب در هر رایانه یا تبلت است.
ابزار زوم آن قادر است تا 25601% زوم کند تا طراحان بتوانند نگاه دقیق تری به طرح داشته باشند.
Designer Pro قادر به همگام سازی فایل ها با Dropbox و Google Drive است.
این برنامه از طیف گسترده ای از فرمت های فایل، از جمله انواع بیت مپ مانند JPEG، BMP، GIF، PNG، TIFF، PSD پشتیبانی می کند و امکان وارد کردن عکس هایی مانند RAW یا JPEG XR را فراهم می کند.
همچنین از وارد کردن و خروجی گرفتن فایل های Adobe PSD، از جمله پشتیبانی از لایه، کانال آلفا، و تبدیل لایه رنگی و CMYK 16 بیتی پشتیبانی می کند.

معایب

فقط برای ویندوز موجود است
برای استفاده کارآمد از همه ویژگی‌های این نزم افزا برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام به گذراندن دوره های آموزشی مربوط به آن، نیاز دارید

برنامه Gravit Designer برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با فرمت برداری

Gravit Designer یک برنامه طراحی گرافیکی مبتنی بر HTML برای ارائه گرافیک برداری با کیفیت بالا است که یکی از مناسب ترین ابزارهای متخصصان طراحی گرافیک برای طراحی بنر تبلیغاتی، عکس محصولات یا گرافیک وب است.

ویژگی های اصلی

داشبورد بسیار کارامد : پیمایش داشبورد این برنامه بسیار آسان است و امکان جابه‌جایی بین لایه ها را فوراً آسان می‌کند. کاربران همچنین می توانند به راحتی عرض و ارتفاع سند را از طریق داشبورد تنظیم کنند.
ابزارها و جلوه ها: چندین ابزار از جمله ابزار Bezigon، ابزار Lasso و ابزار Pen برای طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام در این نرم افزار وجود دارد که امکان افزودن جلوه های متعدد را به یک عنصر خاص فراهم می کند.
قابل حمل بودن: قابلیت حمل مطلق بین پلتفرمی را برای ویندوز، مک، لینوکس و سیستم عامل کروم ارائه می دهد تا طراح را قادر سازد با هر کدام کار کند.

برنامه بنرساز Photoscape برای ویندوز

Photoscape ویژگی های ضروری را برای ویرایش و مدیریت عکس ها ارائه می دهد و خود را به عنوان یک ابزار طراحی گرافیکی فوق العاده رایگان برای مبتدیان و حرفه ای هایی که نمی خواهند اشتراک های گران قیمت بخرند، معرفی می کند.

ویژگی های اصلی

ابزارهای ویرایش: Photoscape انواع مختلفی از ابزارهای ویرایشی از جمله لایه ها، گروه بندی ها، چرخش، قلم، کلاژ، ترکیب، GIF متحرک و غیره در این بنرساز ویندوز وجود دارد. جعبه ابزار ویرایش آن مجموعه ای از ویژگی های متمایز و حرفه ای را برای مبتدیان ارائه می دهد.
چند زبانه: این نرم افزار با زبان انگلیسی و کره ای بارگذاری شده است. با این حال، طراحان می توانند از طریق ماژول های قابل دانلود به بیش از 30 زبان دسترسی داشته باشند.
رابط کاربری: یک رابط کاربری ساده و آسان ارائه می دهد که به مبتدیان کمک می کند تا از نرم افزار به طور موثر استفاده کنند.
ماژول طراحی: ماژول طراحی و قابلیت های ویرایش تصویر دارای ویژگی های زیادی از جمله تنظیمات رنگ، اندازه، گاما، نور پس زمینه، وضوح، روشنایی و غیره است. همچنین با ابزارهای نوشتاری و طراحی، از جمله قلم مو، فیلترها، و غیره، به طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای اینستاگرام کمک می کند.

مزایا

ویژگی ویرایش گروهی، برای طراحانی که به طور منظم تصاویر را ویرایش می کنند، یک مزیت ویژه است که به کاربر اجازه می دهد تا با یک کلیک ماوس به طور همزمان اندازه چندین عکس را تغییر داده، آنها را تبدیل کرده یا نامشان را تغییر دهد.
این نرم افزار ویندوز، قابلیت باز کردن عکس‌های RAW را دارد و مجهز به مبدلی است که به راحتی تصاویر RAW را به تصاویر JPEG تبدیل می‌کند.
Photoscape یک برنامه طراحی انعطاف پذیر است که با دستگاه های مک، ویندوز و لینوکس سازگار است.
دارای نسخه PhotoScapeX برای دستگاه های ویندوز 10 است که به صورت رایگان در دسترس است.
راه حل های ویرایش عکس و طراحی گرافیک را برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام به صورت یکپارچه ارائه می دهد
این نرم افزار، بسیار پاسخگو و کم حجم است که از سخت افزار کامپیوتر به طور هوشمندانه استفاده می کند.
Photoscape به صورت رایگان در دسترس است.

معایب

مانند فتوشاپ، قابلیت های پیشرفته ویرایش تصویر را ارائه نمی دهد.
برای لینوکس موجود نیست.

بنرساز Genially تحت ویندوز  

Genially به شما این امکان را می دهد که فقط طی چند دقیقه محتوای خود را بردارید و آن را به گرافیک حرفه ای در یک وب سایت، وبلاگ، Pinterest یا فیس بوک تبدیل کنید.
شما می توانید آثار خود را در تمام کانال های رسانه های اجتماعی بدون استفاده از افزونه های اضافی برای هر صفحه به اشتراک بگذارید.

ویژگی های اصلی

می توانی از بین چندین قالب آماده، یکی را انتخاب کنید تا محتوای شما در آن قالب قرار گیرد. اگر بخواهید، می توانید رنگ و طرح را برای بنر تبلیغاتی اینستاگرام خود بیشتر سفارشی کنید.
گرافیکی که تولید می کند ساده و در عین حال موثر است. استفاده از آن آسان است و گرافیک های با کیفیت خوبی برای بنر، پست و استوری رسانه های اجتماعی و موارد دیگر ایجاد می کند.
با این برنامه ویندوز می توانید ارائه ها، اینفوگرافیک ها و تصاویر تعاملی ایجاد کنید و بنر تبلیغاتی اینستاگرام را به یک ابزار بازاریابی موثر و قدرتمند تبدیل کنید.
اگر می‌خواهید آزمون‌های گیمیفیکیشن، بصری و تعاملی ایجاد کنید، Genily می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند.
ویرایش محتوای ویدئویی نیز توسط این برنامه ارائه می شود.

مزایا

می توانید طرح هایی برای آپلود کردن خلق کنید.
شما این قدرت را دارید که از بین چندین قالب آماده، طرحی را برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام خود انتخاب کنید یا خودتان یکی را طراحی کنید.
همچنین در صورت تمایل می‌توانید آن را با محتوا، ویدیوها، تصاویر و سایر فرمت‌های رسانه خود سفارشی کنید.
محتواهای آموزشی این نرم افزار در دسترس است، بنابراین می توانید نحوه استفاده از برنامه را یاد بگیرید.

معایب

با این همه ویژگی، گاهی اوقات رابط کاربری آن کمی گیج کننده می شود.
نسخه رایگان به شما اجازه نمی دهد فایل های پاورپوینت را از رایانه خود آپلود کنید.

نرم افزار Vectr برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام در ویندوز

وارد قلمرو Vectr شوید، یک برنامه گرافیکی فوق العاده و در عین حال ساده و رایگان که به شما امکان می دهد گرافیک برداری و طرح های خیره کننده ای ایجاد کنید، تصاویر را ویرایش کنید و بنر های تبلیغاتی ها را برای وب و چاپ سفارشی کنید.
آنها همچنین یک افزونه کروم رایگان را برای بهبود تجربه شما در هنگام طراحی گرافیک ارائه می دهند.

ویژگی های اصلی

اگر مبتدی هستید، مشکلی نیست زیرا رابط کاربری ساده و آسان آن قابل پیمایش است.
البته، اگر تجربه ای در طراحی با نرم افزارهای گرافیکی ویندوز ندارید، هنگام استفاده از ابزارهای مختلف مورد استفاده برای خلق آثار هنری وکتور یا اصلاح تصاویر یا عکس ها، کار چندان آسانی پیش رو ندارید.
اشتراک گذاری در لحظه به شما امکان می دهد هر کسی را دعوت کنید و روی سندی کار کنید که برای عموم قابل دسترسی است.
ابزارهای طراحی این بنرساز، کاربردی و کاربرپسند هستند و شامل مجموعه ای از فونت ها، گرافیک ها، جلوه ها و اشکال محبوب می شوند که می توانید در اسناد خود از آنها استفاده کنید.
بدون از دست دادن وضوح و کیفیت تصاویر می توانید اندازه آنها را تغییر دهید.

مزایا

تصاویر برداری بسازید که بدون افت کیفیت، مقیاس پذیر باشند
پروژه ها را به صورت آنلاین با تیم یا مشتریان خود به اشتراک بگذارید تا با هم کار کنند.
برنامه همیشه رایگان که به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی ها را بدون پرداخت هزینه می دهد
تغییر اندازه تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی تضمین می کند که همیشه تصویری با اندازه مناسب دریافت می کنید
رابط کاربری آسان که استفاده از ویژگی‌های آن  برای همیشه رایگان است.

معایب

نسخه دسکتاپ برای آن وجود ندارد، بنابراین باید از رابط آنلاین از طریق سایت، از ابزارهای آن استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین