برنامه ها و اپلیکیشن های بنر ساز که در فروشگاه های مجازی مانند پلی استور یا اپ استور قابل دانلود هستند، فرصت بسیار خوبی را برای طراحی در زمینه های مختلف ارائه می دهند. این برنامه ها برای ساخت بنرهای منحصر به فرد و جذاب اینستاگرام، فیس بوک و سایر پلتفرم ها با هدف جذب و افزایش فالوور کاملا مناسب است. 
مجموعه عظیمی از برنامه های کاربردی متنوع برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام وجود دارد که در ادامه لیستی شامل بهترین اپلیکشن های بنرساز را به شما معرفی می کنیم که با کمک آنها می توانید به راحتی طرحی منحصر به فرد و چشم نواز بسازید. این برنامه ها علاوه بر بنر تبلیغاتی برای طرحی بنر تبلیغاتی، پست و استوری اینستاگرام، کاتالوگ و فلایر ها نیز مناسب هستند.
از برنامه های بنر ساز زیر برای خلق شاهکار طراحی خود استفاده کنید.

Flyers, Poster Maker, Graphic Design, Banner Maker app

برنامه Flyers, Poster Maker, Graphic Design, Banner Maker به شما فرصتی بی نظیر برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام می دهد.
شما می توانید به راحتی از قالب های آماده آن استفاده کنید یا طرح بندی مناسبی ایجاد کنید. انواع مختلفی از ابزارها برای این فرآیند در دسترس شما هستند که کار شما را آسان تر و جالب تر می کنند.
برای شروع استفاده از این برنامه باید وارد آن شوید. برای این کار می توانید از آدرس ایمیل یا حساب کاربری در هر شبکه اجتماعی استفاده کنید. پس از ورود، به راحتی می توانید نتایج کار خود را با دوستان تان به اشتراک بگذارید.
فرآیند ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام در این اپلیکیشن بسیار ساده و راحت است. برای تمرین، می توانید از بین قالب های آماده یکی را انتخاب کنید. کتابخانه رسانه های این برنامه حاوی محبوب ترین طرح های خلق شده توسط توسعه دهندگان و سایر کاربران است.
این قالب ها به دسته ها و موضوعات مختلفی تقسیم می شوند که کار جستجوی قالب مورد نظر را آسان کرده و همچنین به شما می گوید از کجا شروع کنید.
اگر می خواهید طرح بندی یک موضوع خاص را پیدا کنید، می توانید از جستجوی ویژه استفاده کنید. برای انجام این کار، یک کلمه کلیدی را وارد کرده و قالب مورد نظر خود را برای طراحی بنر انتخاب کنید.
متن و برچسب های مختلف را به بنر خود اضافه کنید. گزینه های طراحی متن برای مثال رنگ، اندازه یا فونت را نیز می توانید تغییر دهید. استیکرها را نیز می توانید از دسته بندی های مختلف انتخاب کنید.
حالت ویرایش نیز در این اپلیکیشن موجود است. اپلیکیشن Flyers، Poster Maker، Graphic Design، Banner Maker می تواند این کار را به صورت خودکار انجام دهد. همچنین می توانید تمام پارامترها را به صورت دستی پیکربندی کنید.
با این برنامه واقعا می توانید در ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام، کنید یک حرفه ای هستید. درصورتیکه برای کار با ایزارهای آن، به مهارت های حرفه ای خاصی نیاز ندارید. کافی است عملکرد و رابط کاربری بصری برنامه Flyers، Poster Maker، Graphic Design، Banner Maker را درک کنید.

بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور  بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور

برنامه Desygne برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

طراحی بنر، فرآیندی نسبتاً پیچیده و زمان بر است. اما با اپلیکیشن Desygner این مشکل تنها در چند دقیقه حل می شود. با مهارت خاصی می توانید شاهکارهای خود را در این نرم افزار بسازید.
این برنامه تنها با دو آیتم در منوی اصلی به شما کمک می کند، علاوه بر ایجاد یک بنر جدید، گالری از بنرهای موجود را نیز مشاهده کنید.
برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام، با خیال راحت گزینه ایجاد یک طراحی جدید را انتخاب کنید. 
اولین قدم در ایجاد شاهکار شخصی شما انتخاب یک قالب است.
برنامه Desygner چندین طرح از متنوع ترین قالب ها را ارائه می دهد. شما می توانید قالب های دلخواه خود را به موارد دلخواه تان اضافه کنید. اگر قالب ها کافی به نظر نمی رسند، می توانید مجموعه های بیشتری از قالب ها را دانلود کنید.
پس از تصمیم گیری در مورد قالب، طرح را در ویرایشگر می یابید که عملکردهای متنوع زیادی دارد. اول از همه، می توانید پس زمینه ای را برای قالب از گالری دستگاه انتخاب کنید که می تواند هم عکس و هم تصویر باشد. در هر پروژه ای، می توان آن را کوچک یا جابجا کرد. در صورت عدم نیاز به تصویر، می توانید رنگ پس زمینه را نیز انتخاب کنید و رنگ آمیزی هر یک از اجزای بنر تبلیغاتی خود را تغییر دهید.
در مرحله بعد می توانید متن را به بنر اضافه کنید. برخی از قالب ها از قبل دارای جاهای خالی با فونت های خاص، سبک و رنگ آنها هستند. اما همه اینها قابل تغییر است.
حتی می توانید فیلدهای متنی جدید اضافه کنید و برای خود متن، فونت و رنگ انتخاب کنید و همچنین اندازه آنها را تغییر دهید. خود بلوک های متنی نیز به راحتی در داخل بنر جابجا می شوند.
پس از اتمام ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام، می توانید یکی از فیلترهای موجود را روی آن اعمال کنید. این به طراحی نهایی، شخصیت بیشتری می دهد.

بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور  بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور

طراحی بنر با Fab Poster

آیا می خواهید یک بنر تبلیغاتی منحصر به فرد خلق کنید؟ پس برنامه طراحی گرافیکی Fab Poster Maker Flyer Designs را دوست خواهید داشت. با این اپلیکیشن بنرساز، همه می توانند یک بنر تبلیغاتی زیبا برای انتشار در اینستاگرام، وب سایت، فیس بوک و لینکدین بسازند.
34 سبک در برنامه موجود است. هر کدام برای انواع مختلف بنر اقتباس شده است. در اینجا الگوهای جهانی برای اعلامیه ها، نشانک ها و موارد دیگر را خواهید یافت.
یکی از جالب ترین ویژگی ها امکان تغییر اندازه طرح ایجاد شده است. تصویر ثابت می ماند و قالب آن با الگوی مورد نظر تطبیق می یابد. بنابراین می توانید به سرعت چندین بنر تبلیغاتی به یک سبک بسازید.
در برنامه Fab Poster Maker Flyer Designs، می توانید از عکس ها و تصاویر خود یا از یک کتابخانه بزرگ استفاده کنید. با شروع به کار در برنامه، دستورالعمل هایی برای ساخت بنر به شما کمک می کند که در طراحی مهارت بیشتری پیدا کنید.
رابط کاربری این برنامه بسیار آسان است. فقط کافی است سبک یا قالب تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید. تصویر را از گوشی هوشمند در آن بارگیری کنید و آن را با جلوه های موجود از جمله، برچسب، متن، تصاویر، قاب تکمیل کنید.

بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور  بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور

این برنامه دارای مجموعه بزرگی از فیلترها و همچنین تنظیمات شفافیت برای هر عنصر است. جزئیات را به سلیقه خود مرتب کنید. تصاویر را در مکان های مناسب برش دهید و کارتان تمام شد. اکنون می توانید بنر ساخته شده را در گوشی خود دانلود کنید.
برنامه Fab Poster Maker Flyer Designs دارای مزایای زیادی است. کنترل های ساده، تعداد زیادی عکس و قالب های آماده.
گزینه های سفارشی سازی گسترده، این برنامه را به ابزاری جهانی برای ایجاد بنر تبلیغاتی تبدیل می کند. چند کلیک - و از یک عکس معمولی یک طرح بندی جالب برای هر منظوری دریافت می کنید

بنر ساز Poster Maker، Flyer Designer، Ads Page Designer

اگر از اپلیکیشن Poster Maker، Flyer Designer، Ads Page Designer استفاده می کنید، ساخت بنر تبلیغاتی زیبا و منحصر به فرد برای اینستاگرام به کمی زمان و تلاش نیاز دارد. این برنامه برای کسانی ایجاد شده است که می خواهند بر یکتا بودن طراحی خود تأکید کنند.
اپلیکیشن Poster Maker، Flyer Designer، Ads Page Designer به عنوان طراح کار می کند. بنرهای جدید را می توان با افزودن عناصر آماده از جمله موارد زیر خلق کرد:
• اشکال هندسی
• خطوط
• قاب عکس
• نقاشی های "سه بعدی" و کانتور
• نمادهای سبک ها و تم های مختلف
• نمودارها و نمودارهای تعاملی که می توانند بر روی داده های ورودی ساخته شوند
• کاتالوگ اولیه عکاسی
مجموعه اشیا و عکس ها شامل چندین میلیون طرح است که همه آنها رایگان هستند.
علاوه بر جلوه های گرافیکی، می توانید متن را به تصاویر اضافه کنید. بیش از 100 فونت شیک در این نرم افزار بنرساز موجود است.
وقتی طرح هایی را به عکس های خود اضافه می کنید، می توانید عکس ها را نیز ویرایش کنید. در میان توابع موجود، پارامترهای استاندارد برای روشنایی، شفافیت و کنتراست وجود دارد.
همچنین این فرصت را خواهید داشت که عکس را شفاف کنید. یک افکت عکس اعمال کنید یا عکس را تار کنید. علاوه بر این، این اپلیکیشن دارای یک ویرایشگر عکس جداگانه است که بدون ثبت نام در دسترس است.
ویژگی دیگر، در دسترس بودن هزاران قالب گرافیکی است که به فرمت های مختلف دسته بندی شده اند. آنها را می توان به عنوان مبنایی در نظر گرفت تا نیازی نباشد از ابتدا بنری طراحی شود.

چه نوع طرح هایی را می توان در این برنامه خلق کرد؟

این برنامه دارای قالب های ساده یک صفحه ای در مورد هر موضوعی است از دعوت نامه ها، کلاژها، بنر تبلیغاتی و پست و استوری اینستاگرام گرفته تا کاتالوگ و بروشور و غیره. قالب های چند صفحه ای نیز با انواع مختلف اسلاید، کاتالوگ، جلد مجلات، و صفحات مجله وجود دارد که می توانید از آنها به راحتی استفاده کنید.

بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور  بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با دانلود برنامه VanillaPen

برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام VanillaPen یک طراح محبوب برای طراحی گرافیک است. عملکرد آن به شما امکان می دهد علاوه بر بنر، کارت ویزیت و سایر محتواهای بصری را نیز طراحی کنید و از قالب های آماده استفاده کنید.
برای کار در این اپلیکیشن، ثبت نام الزامی است. می توانید این کار را با استفاده از ایمیل یا حساب های موجود در هر شبکه اجتماعی انجام دهید.
هنگامی که برای اولین بار برنامه را شروع می کنید، یک رابط مختصر و بصری خواهید دید. هیچ منوی کشویی اضافی، نوشته های مزاحم، و دیگر رابط های بصری وجود ندارد.
فقط سه بخش در این اپلیکیشن دیده می شود. "Create design"، "Your designs" و Search
همه قالب ها به 18 دسته مختلف تقسیم می شوند. به عنوان مثال، کلاژ عکس، بنر تبلیغاتی، کارت پستال، و بسیاری دیگر. منابع در دسته هایی با یک اندازه مشخص، ارائه می شوند.
همچنین امکان جستجوی قالب ها نیز وجود دارد. موتور جستجوی واقع در بالای صفحه اصلی از کلمات کلیدی شما برای یافتن طرح‌بندی مناسب استفاده می‌کند.

چگونه از اپلیکیشن VanillaPen – Poster maker استفاده کنیم؟

برای شروع، منبع مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با کلیک بر روی آن به قسمت ویرایش بروید. برای فعال کردن پنل ویرایش، روی صفحه در هر نقطه از تصویر ضربه بزنید.
متن موجود را با متن مورد نیاز جایگزین کنید. هنگام کار با فونت ها، می توانید رنگ، اندازه، فاصله و ارتفاع خط را تغییر دهید. برخی از فونت ها به شما امکان می دهند جلوه ایتالیک و پررنگ را اضافه کنید. فونت های جالب و شیک زیادی وجود دارد.
اپلیکیشن VanillaPen – Poster maker به شما آزادی عمل کامل می دهد. هر بخش از طرح بندی را می توان جابجا کرد، اندازه آن را تغییر داد و چرخاند.
در هر قالبی می توانید از پس زمینه خود استفاده کنید. برای اضافه کردن آن، روی علامت مثبت کلیک کنید. یک منوی کوچک باز می شود که در آن می توانید یک تصویر را انتخاب کنید.  
برای ایجاد یک طرح مجزا، می توانید عناصر بیشتری را اضافه کنید: به عنوان مثال، متن و نقاشی.

بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور

 

بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور

 

برنامه Poster Maker With Name and Image برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام 

Poster Collage Maker with Photo یک برنامه رایگان است که برای ایجاد پست و استوری، بنر تبلیغاتی اینستاگرام و سایر طرح های گرافیکی طراحی شده است.
با کمک این پروژه می توانید به راحتی طرح های زیر را ایجاد کنید:
• جلد کتاب الکترونیکی
• بروشور
• تبلیغات بنری
• طراحی بنر تبلیغاتی / بنر سایت
•    کارت پستال
•    کارت کسب و کار
•    ارائه
• رزومه و خیلی چیزهای دیگر
کتابخانه داخلی دارای مجموعه بزرگی از جاهای خالی قابل ویرایش است. علاوه بر این، می توانید طراحی گرافیکی، تعیین اندازه و انتخاب پس زمینه را داشته باشید. یادگیری نحوه کار با برنامه Poster Collage Maker with Photo راحت و آسان است.
عملکردهای اصلی ویرایشگر داخلی به شما امکان می دهد:
• متن، آرم ها، پس زمینه ها، لیست ها را به جاهای خالی اضافه کنید
• از ابزارهای پردازش تصویر مانند تراز متن، اندازه و موقعیت عناصر استفاده کنید
• شفافیت و جلوه های هنری را اعمال کنید
• تصاویر را از گالری دستگاه تلفن همراه خود آپلود کنید
• در صورت لزوم با استفاده از تاریخچه عملیات، اقدامات انجام شده را لغو کنید
با استفاده از این نرم افزار شما می توانید طرح منحصر به فرد خود را بیان کنید. یک بنر تبلیغاتی یکتا ایجاد کنید که هیچ کس نتواند آن را تکرار کند.
برنامه Poster Collage Maker with Photo دارای عملکردهای اساسی یک ویرایشگر گرافیکی است. همه پروژه ها به طور خودکار در کتابخانه تلفن شما ذخیره می شوند.
تصویر تمام شده را می توان ذخیره یا چاپ کرد یا از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. برای این کار باید با استفاده از اطلاعات حساب کاربری خود در هر شبکه اجتماعی وارد اپلیکیشن شوید.

بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور  بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با برنامه Poster Maker, Flyer, Banner Maker, Graphic Desig

این برنامه یک برنامه ویرایش با ارزش است.
اولین قدم برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام در این برنامه، انتخاب یک قالب است. بیش از 50000 مورد از آنها وجود دارد، بنابراین شما می توانید مورد نیاز خود را پیدا کنید. آنها همچنین بر اساس مضامین توزیع می شوند که جستجوی شما را آسان تر می کند.
یک موتور جستجوی کوچک نیز در برنامه وجود دارد. موضوع مورد نیاز خود را تایپ کنید و در عرض چند ثانیه بنر تبلیغاتی مناسب را دریافت کنید. قالب ها در اندازه های مختلف هستند و می توانید بروشور، بنر تبلیغاتی، کارت یا کاتالوگ را انتخاب کنید.
برای ویرایش متن خود دکمه "Text" را در گوشه سمت چپ پایین فشار دهید و پنجره جدیدی ظاهر می شود. این گزینه امکان تغییر فونت، رنگ و اندازه متن را دارد.
نکته منحصر به فرد این است که شما همچنین می توانید شفافیت متن خود را تنظیم کنید یا کمی سایه روی آن قرار دهید. هنگامی که "استیکر" را فشار دهید، برچسب های متعددی مانند "فروش"، "بهترین قیمت"، "پیشنهاد ویژه" ظاهر می شود.
وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید انتخاب کنید که بنر تبلیغاتی خود را در تلفن یا کارت SD ذخیره کنید یا آن را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
کار با ابزارهای برنامه کاملا رایگان نیست و خریدهای درون برنامه ای برای برخی از آنها وجود دارد.
اگر هیچ مهارتی در طراحی گرافیک ندارید، این برنامه به دلیل تمام قالب های ارائه شده و رابط کاربری آسان، به خوبی برای شما مناسب خواهد بود.
این اپلیکیشن بنرساز، به طور مرتب به روز می شود تا ویژگی های جدید به آن اضافه شده و باگ ها رفع شوند.

بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور

دانلود برنامه بنر ساز و طراح بنر تبلیغاتی Poster Maker & Poster Designer 2

ایجاد یک بنر تبلیغاتی به لطف اپلیکیشن Poster Maker & Poster Designer 2 فرآیند بسیار آسانی به نظر می رسد. در این اپلیکیشن، شما تعداد زیادی از ویژگی های مفید را پیدا خواهید کرد.
از قالب های آماده، بنر تبلیغاتی بسازید. همچنین می توانید از تمام ابزارها برای طراحی بنر تبلیغاتی خود استفاده کنید. تمام پارامترها را می توان به گونه ای تنظیم کرد که بنر شما کاملاً منحصر به فرد شود.
می توانید پس زمینه بنر تبلیغاتی اینستاگرام را به دلخواه ویرایش کنید. رنگ، شفافیت آن را تغییر دهید یا آن را به طور کامل حذف کنید. به عنوان پس‌زمینه، می‌توانید تصویر خود را آپلود کنید یا از میان کتابخانه‌ای که در برنامه موجود است انتخاب کنید.
متن اضافه کنید. می توانید فونت، رنگ، اندازه، مکان را تغییر دهید، فاصله بین حروف را تنظیم کنید. اپلیکیشن Poster Maker & Poster Designer 2 حاوی حدود 500 فونت مختلف است.
همچنین در برنامه، می توانید اشیاء متحرک اضافه کنید. این یک قالب بسیار جالب برای زنده کردن و چشمگیر کردن بنرها است. در بخش «create desige»، قالب مناسب را انتخاب کنید.
ویرایشگر دوباره باز می شود و انتخاب طرح ها در سمت چپ در دسترس است. روی طرح مورد علاقه خود کلیک کنید تا روی بوم اعمال شود.
زمانیکه طراحی تمام شد، خود تصویر متحرک، قابل ویرایش نیست. اما، می توانید متن و مکان آن را تغییر دهید. آبجکت های بیشتری - اشکال، قاب، خطوط و موارد دیگر را اضافه کنید.
با کلیک بر روی دکمه "active" در زیر آن می توانید تصویر متحرک را مشاهده کنید. برای بازگشت دوباره به بخش ویرایش، دوباره روی این دکمه کلیک کنید.
شما همچنین می توانید تصویر خود را با پس زمینه متحرک ایجاد کنید. برای انجام این کار، بوم را با انتخاب و حذف اشیا از آن پاک کنید.
پس زمینه متحرک مورد علاقه خود را در بخش "انیمیشن" انتخاب کنید. سپس می توانید اشیایی را به آن اضافه کنید، مثلاً یک شکل، و در متن آن.   
از برنامه رایگان Poster Maker & Poster Designer 2 استفاده کنید و حتی ویژگی های مفیدتری را کشف کنید.

بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور  بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور

دانلود برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام Canva

با استفاده از برنامه Canva: Graphic Design, Video, Collage & Logo Maker می توانید بنر تبلیغاتی چشم نوازی ایجاد کنید. شخصیت خود را با ایجاد یک تصویر منحصر به فرد بیان کنید.
می توانید بنر تبلیغاتی اینستاگرام را متناسب با اندازه مورد نیاز خود ایجاد کنید. در صفحه ایجاد طرح، عرض و ارتفاع تصویر خود را بر حسب پیکسل وارد کرده و روی دکمه Forward کلیک کنید.
سپس ویرایشگر در مقابل شما باز می شود و در مرکز بوم، اندازه شما رعایت شده است. می توانید با رفتن به بخش "background" سپس "colors" پس زمینه را با رنگ پر کنید یا می توانید یک عکس را از کتابخانه عکس به عنوان پس زمینه اضافه کنید یا عکس خود را آپلود کنید.
برای افزودن متن به بنر، از بخش "font" استفاده کنید. در اینجا می توانید طرح های متنی آماده را اعمال کنید یا به سادگی متن خود را اضافه کنید.
همچنین در برنامه تابع "picture font" موجود است. این متنی است که با یک عکس پر شده است. روی دکمه "add picture font" کلیک کنید تا روی بوم ظاهر شود. سپس می توانید اندازه آن را تنظیم کنید، موقعیت را تغییر دهید، جلوه ها و تنظیمات دیگر را اعمال کنید.
برای وارد کردن متن خود، روی "font change" در بالا کلیک کنید. اکنون باید عکس را روی این متن بکشید تا اعمال شود. عکس ها را می توان با انتخاب عکس مناسب کشیده یا عکس خود را آپلود کنید.
همچنین می توانید آبجکت های مختلفی را از قسمتی به همین نام به طرح خود اضافه کنید. به عنوان مثال، قاب ها، اشکال، خطوط، آیکون ها، ماسک ها. ماسک ها، قاب هایی برای عکس های شما هستند.
یعنی ماسکی را که دوست دارید انتخاب می کنید و عکس را داخل آن می کشید. در نتیجه، این ماسک با یک عکس پر می شود.
اپلیکیشن Canva: Graphic Design، Video، Collage & Logo Maker دارای بسیاری از ویژگی های مفید دیگر است. با دانلود این برنامه بنرساز خودت آن را امتحان کن

بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور  بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور

اپلیکیشن بنر ساز Poster Maker, Flyer Maker

Poster Maker یک برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با کیفیت است که برای ایجاد بنرهای جذاب نیازی به دانش فنی کاربران ندارد.
هنگامی که برای اولین بار برنامه را باز می کنید، برای استفاده از گالری عکس و فضای ذخیره سازی از شما اجازه می خواهد که اگر می خواهید از برنامه استفاده کنید باید آن را تایید کنید.
ابتدا، قالبی را که می خواهید با آن کار کنید انتخاب کنید یا تصویری از خود را از گالری آپلود کنید. سپس می‌توانید با تغییر رنگ‌ها، افزودن تصاویر، متون با فونت‌ها و اندازه‌های مختلف و ویرایش لوگوی قالب خود را سفارشی کنید. شکل ها و برچسب ها را اضافه کنید تا بنر خود را بهتر کنید.
همچنین می توانید بنر تبلیغاتی نمونه را ببینید و از آنها الهام بگیرید.
پس از اتمام کار، این امکان را دارید که بنر تبلیغاتی خود را به صورت PDF ذخیره کنید یا آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
با وجود ویژگی‌های متعدد، این برنامه نسبتاً سبک وزن است و تنها 10 مگ، حجم دارد.
این برنامه اغلب به روز می شود، بنابراین هیچ باگی وجود ندارد. دسترسی به توسعه دهندگان برای پرسیدن هر گونه سوالی، آسان است، فقط به توسعه دهندگان ایمیل بزنید و ظرف چند روز پاسخ دریافت خواهید کرد.
به طور کلی این یک برنامه عالی برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام است که نیازی به داشتن مهارت خاصی برای ایجاد بنر تبلیغاتی ندارد و همچنین رایگان است که همیشه یک مزیت به شمار می آید.

بهترین برنامه های ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام برای جذب فالوور

جمع بندی

در این مقاله بهترین برنامه ها و اپلیکیشن های بنرساز را به شما معرفی کردیم اما اگر نمی خواهید حجم اینترنت یا گوشی خود را برای دانلود و نصب یک نرم افزار هدر بدهید همیشه می توانید از برنامه های گرافیکی آنلاین مثل دومینگو برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین