راه های زیادی وجود دارد که یک کسب و کار می تواند خود را بهتر به بازار معرفی کند. با این حال، امروزه هر مشتری جزو اولین گزینه هایش برای خرید محصولات یا تولیدات و البته استفاده از خدمات جستجو کردن در اینترنت، سر زدن به وب سایت ها و شبکه ها مجازی است. بنابراین تبلیغات در بستر وب و شبکه های اجتماعی بسیار مهم است که نباید آن را دست کم گرفت. برای خوب دیده شدن نیاز به معرفی و ارائه خوب و با کیفیت نیز است، برای رسیدن به این مقصود و البته استفاده از خلاقیت شخصی خود و کم کردن هزینه ها می توانید از ساخت بنر آنلاین توسط وب سایت ها و یا برنامه های بنرساز استفاده کنید. 
در ادامه لیستی از بهترین بنرساز های آنلاین و رایگان را به شما معرفی میکنیم:

ساخت بنر آنلاین با Piktochart

پیکتوچارت در اصل یک وب سایت طراحی اینفوگرافیک است. رابط ساده این وب سایت و طراحی شگفت انگیزش اجازه می دهد هر کسی با یک ایده برای ایجاد اینفوگرافیک، به نتیجه درخشان برسد. دلیلی که باعث می شود این وب سایت در این لیست قرار بگیرد، علاوه بر کیفیت بالا و رابط کاربری آسان، در دسترس بودن بسیاری از امکانات حرفه ایش با اشتراک رایگان است. به عنوان مثال، شما به تمام آیکون ها و تصاویر وب سایت به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته و می توانید تعداد نامحدودی از طرح ها و بنرهای مد نظرتان را ایجاد و به صورت رایگان دانلود کنید.

بنرساز آنلاین فوتور Fotor

این پلتفرم طراحی که احتمالا حداقل یک بار اسمش را شنیده اید، علاوه بر در دسترس بودن در بستر وب، برای استفاده حتی در پلتفرم تلفن همراه نیز در دسترس است. این برنامه علاوه بر ابزارهای منحصر به فردی که ارائه می کند گزینه های شبیه ساز، قالب های فراوانی نیز برای انتخاب و گزینه های طراحی بنر سریع را نیز دارا می باشد.
این نرم افزار ابزارهای ویرایش عکسش مشابه ابزارهای فتوشاپ است و تقریبا به عنوان نسخه آنلاین فتوشاپ می توان از آن استفاده کرد. شما می توانید به راحتی تنظیمات رنگ، اندازه، نور و ویژگی های دیگر را تغییر داده و یا ادیت کنید، شما همچنین می توانید از صدها فونت، طیف گسترده ای از آیکون ها، کلیپ های هنری تحت تم ها و سبک های مختلف، برای ایجاد طرح های بهتر استفاده کنید. این وب سایت همچنین آموزش هایی را ارائه می دهد تا به شما در طراحی بهتر و ساخت بنر های حرفه ای کمک کند.

ساخت بنر آنلاین با Postermywall

آسان و کارآمد، این تعریف مناسبی از این برنامه است، یک ابزار آنلاین بزرگ برای ساخت بنر با کیفیت. گزینه های سفارشی سازی طراحی این پلتفرم آنقدر ساده و در دسترس است که نیاز به هیچ پیش زمینه ای ندارد. از دیگر قابلیت هایی که در ساخت بنر به کارتان می آید، می توان به اضافه کردن سایه ها، شفاف کردن پس زمینه تصویر و فونت های منحصر به فرد  اشاره کرد. همچنین به شما این امکان را هم می دهد که فیلم ها را به طرح ها اضافه کنید و آنها را به عنوان GIF ذخیره کنید.

بنرساز آنلاین FotoJet

این برنامه ایده آل بنر ساز رایگان برای فیس بوک، یوتیوب، توییتر و بسیاری از سیستم عامل های دیگر است. قالب ها بر اساس موضوع دسته بندی شده اند، به این معنی که شما بنر های خاصی برای درخواست های خاص خود می توانید بسازید. این وب سایت، برای استفاده از گزینه های ویرایش بسیار ساده است و به کاربر خود کنترل کامل بر پروژه های طراحی اش را می دهد. ساخت یک بنر در وب سایت یک فرایند ساده سه مرحله ای است.
ابتدا یک قالب انتخاب می کنید. در مرحله دوم، شما به ویرایش مد نظرتان با اضافه کردن عکس ها، سفارشی کردن بنر و... نیاز دارید. در مرحله سوم و آخر، شما می توانید بنر خود را ذخیره کنید یا آن را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید. این برنامه ساخت بنر آنلاین بیش از 700 قالب به شما ارائه می دهد و شما می توانید از آن ها استفاده کامل کنید.

 

ساخت بنر آنلاین با بهترین بنرسازهای آنلاین

 

ساخت بنر آنلاین با My banner maker

بنر ساز من یکی از بهترین سازندگان بنر رایگان است که وجود دارد و برای همه قابل استفاده است. شما می توانید بنر هایی برای رسانه های اجتماعی، برای تبلیغات و برای بازی ها ایجاد کنید. این وب سایت برای شما حتی اگر یک ایده خاص در ذهن برای بنر خود ندارید مفید است. این کثرت از قالب ها و عکس های حرفه ای طراحی شده از قبل، به شما اجازه شروع از صفر را می دهد. شما می توانید از تصاویر گالری خود و یا از قالب های طراحی موجود استفاده کنید. هر کدام را که انتخاب کنید انجام دهید، این بنر ساز از شما حمایت خواهد کرد. کافی است قبل از ساخت بنر انتخاب کنید که این بنر را برای کدام شبکه اجتماعی یا ... می خواهید، این وب سایت تضمین می کند که اندازه بنر کاملا مناسب برای پلتفرم انتخابی شما باشد. 

ساخت بنر آنلاین با Adobe Spark

ادوبی اسپارک یک مجموعه برنامه های مبتنی بر وب است که به شما اجازه می دهد تا بنر های شگفت انگیزی ایجاد کنید. با استفاده از این بنر ساز رایگان، شما می توانید مطمئن باشید که تمام نیاز های شما  برآورده خواهد شد. این برنامه طیف گسترده ای از اندازه تصاویر از پیش تهیه شده برای تقریبا تمام فرمت های بنر محبوب را در خود دارد. با این کار شما امکان آپلود در سایت های مختلف که ممکن است بخواهید برای ارائه بنر از آن ها استفاده کنید را دارید.
ادوبی اسپارک بسیار آسان است برای استفاده و کیفیت طرح هایش بسیار بالاست. شما می توانید فونت های متنی منحصر به فرد و تصاویری به انتخاب خود را برای ساخت بنر های حرفه ای کنار هم بگذارید و با سفارشی و خصوصی سازی، از بنرهای منحصر به فرد خود در هر پلتفرم دلخواهی استفاده کنید. به عنوان مثال یک آگهی بنر و یک بنر فیس بوک دو طرح متفاوت هستند و باید متفاوت به نظر برسند. با ادوبی اسپارک، مدیریت این ظرایف بسیار ساده و آسان است.

بنرساز آنلاین BeFunky

این برنامه این امکان را به شما می دهد که بتوانید بنر تبلیغاتی ایجاد کرده و مخاطبان و کاربران را به بازدید از کسب و کار خود جذب کنید و همچنین از فرمت های مختلف بنر به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. ساخت بنر رایگان با این نرم افزار بسیار آسان است، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یکی از قالب های بنر بسیار چشمگیر را انتخاب کنید. هنگامی که شما تصویر مورد نظر خود را انتخاب کردید باید آن را به این برنامه منتقل کرده و شروع به ادیت و سفارشی سازی کنید. متن را اضافه کنید، فیلترها را اعمال کنید، اشکال را اضافه کنید، فونت و رنگ را ویرایش و طرح خود را ذخیره کنید. بنر شما آماده استفاده است.

دومینگو ابزار ساخت بنر آنلاین

بنرساز آنلاین دومینگو یک ابزار طراحی گرافیک رایگان، مناسب برای طراحان وب، بازاریابان و وبلاگ نویسان که نیاز اصلی و حرفه ای به محتوای بصری دارند، است. در این برنامه شما هزاران قالب قابل تنظیم از پیش طراحی شده دارید و می توانید هر یک از آنها را برای نیازهای خود از لحاظ بصری تنظیم کنید. استفاده از این ویرایشگر آنلاین بسیار آسان است. چیزی که باعث می شود دومینگو متفاوت از سازندگان بنر دیگر باشد این است که، گزینه ای برای ایجاد طرح های متحرک و اعمال فایل های تصویری و صوتی دارد. به علاوه، شما می توانید تصاویر خود را آپلود کرده و از طریق سفارشی کردن قالب ها و طرح ها، بنرهایی با خلاقیت فردی خود و سلیقه تان بسازید.
اکنون که لیستی از بهترین ابزارهای ساخت بنر آنلاین را در اختیار دارید، باید نکات دیگری را نیز در نظر داشته باشید که به شما کمک خواهد کرد که یک بنر با کیفیت و تاثیر گذار داشته باشید:
اولین قدم تحقیقات است، این مهم ترین گام است. تحقیقات خود را انجام دهید. شما نیاز به دانستن روند در طراحی بنر. طرح های بنر رقبای خود، سبک و شخصیت پلتفرمی که قرار است از بنر روی آن استفاده کنید و ترجیحات مخاطبان را در نظر بگیرید. هنگامی که شما این اطلاعات را به دست می آورید، می توانید بنر های با کیفیت و موثر ایجاد کنید.
قدم بعدی اندازه مناسب را انتخاب کردن است، انتخاب اندازه بنر ها ممکن است در ابتدا مهم به نظر نرسد، اما شما به زودی اهمیت آن را درک می کنید. رایج ترین اندازه بنر استفاده می شود Leaderboard اندازه آن در پیکسل 90*728 است. این فقط یک مثال است. به طور مشابه, شما نیاز به درک اندازه بنر مورد نیاز خود در پلتفرمی که می خواهید از آن استفاده کنید، دارید.
گام بعدی برای ساخت بنر آنلاین، انتخاب یک لوگو است. برای شناخته شدن برند شما و ایجاد آگاهی، لوگوی برند شما باید روی بنر بدرخشد. نگه داشتن چیزها ساده را فراموش نکنید، هر چه چیزها را پیچیده تر کنید، رسیدن به هدف سخت تر خواهد شد. شما باید به یاد داشته باشید که مردم فقط برای چند ثانیه بنر شما را می بینند و در آن زمان محدود، شما باید تمام اهداف تان را به بیننده منتقل کنید. بنابراین، طراحی بنر را ساده نگه دارید و کلمات خود را عاقلانه و منطقی انتخاب کنید.
نکته بعدی که در ساخت بنر آنلاین با دومینگو باید آن را رعایت کنید این است که، فونت خود را بیش از حد سفارشی نکنید. اگر شما از قلم های ایتالیک و یا فونت های بسیار نازک و یا بزرگ پررنگ، همه در یک طراحی، استفاده کنید، بعید است که بنر شما زیبا شده و مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، چون بسیار شلوغ و آشفته به نظر می رسد. بنابراین از فاصله خوب و یک فونت واحد برای کل بنر استفاده کنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد علاوه بر معرفی لیستی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار های ساخت بنر آنلاین، مهمترین نکات ساخت بنر آنلاین حرفه ای، با کیفیت و تاثیر گذار نیز به ساده ترین شکل ممکن به شما ارائه شود. راهنمایی های عنوان شده به شما در طراحی بنر بسیار کمک می کند و وب سایت ها و برنامه ها نیز مملو از قالب های با کیفیت بالا، همراه با طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی شده است که ترکیب این دو با هم کامل بوده و کیفیت را تضمین می کند.
کافی است که از ترس های خود کم کرده و شروع به تجربه کردن ابزارهای مختلف برای ساخت بنر و پوستر های تبلیغاتی برای کسب و کارتان کنید و خیلی زود و بدون صرف هزینه های گزاف و بدون هیچ سختی و مشقتی به مطلوب و هدف خود برسید و از نتیجه ی این تجربه و اعتماد به خلاقیت خود لذت ببرید. 
شما انسان منحصر به فردی هستید و می توانید با رعایت این نکات و استفاده از ابزارهای معرفی شده از جمله بنرساز آنلاین دومینگو محصولات منحصر به فرد خودتان که شاخصه ی کار شما باشد و قابل شناسایی برای مخاطب را تولید کرده و به کسب و کار خود کمک کنید و در کنارش یک مهارت جدید نیز آموخته اید که در ادامه راه بسیار برای تان کاربردی بوده و حتی می توانید از طریق آن کسب درآمد نیز بکنید.

منابع:

https://www.webbuildersguide.com/banner-maker/

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین