هنگامی که صحبت از محتوای بصری میشود، اینستاگرام یکی از بهترین مصداق های آن است. در واقع اینستاگرام یک رسانه اجتماعی است که تمرکزش بر عکس‌ ها و ویدئو های مختلف است. اینستاگرام فضایی عالی برای یک بازاریابی برای انتقال پیام به مخاطبان است اما در عین حال برای اینکه آن پیام به حداکثر تاثیر برسد، باید با تصاویر با کیفیت و موثر نیز همراه باشد. اما چگونگی ایجاد محتوایی برای اینستاگرام که موثر باشد، مسئله مشترکی است که امروزه کسب و کار های گوناگون با آن مواجهه هستند، ما در این مقاله سعی کردیم که لیستی از نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام کاربردی را به شما معرفی کنیم.
بازاریابان رسانه‌ های اجتماعی همواره در جستجوی راه‌ های بهتر و موثرتری برای ارسال پیام‌ های خود به مخاطبان خود هستند. اما برای موفقیت در اینستاگرام در درجه اول کیفیت محتوای بصری دارای اهميت است. برای این کار به بهترین ابزارهای بازاریابی اینستاگرام و البته بهترین منابعی که می توانید پیدا کنید نیاز دارید.
اجازه دهید ما به شما کمک کنیم تا تلاش تحقیقاتی بهتری داشته باشید. امروز ما به همراه يکديگر برخی از بهترين ابزار ‌های طراحی و منابعی که شما می توانید به عنوان یک بازاریاب رسانه ‌های اجتماعی استفاده کنید را مرور می ‌کنیم. با خواندن این مقاله شما به طور کامل درک خواهید کرد که چگونه باید برای خلق محتوای با کیفیت در اینستاگرام عمل کنیم.
اینستاگرام اغلب با سلفی‌، سلبریتی‌ها و تصاویر جذاب شناخته می‌شود؛ اما موضوعی اصلی نیز در اینستاگرام جریان دارد. کسب و کار‌های مختلف در سراسر جهان با استفاده از این پلتفرم و تبلیغات به توسعه برند خود کمک می کنند. از برند های بزرگ گرفته تا مغازه‌ های خانوادگی، هر کسی میتواند در اینستاگرام تبلیغ کند.
در این بستر مبتنی بر وب که یک میلیارد کاربر دارد و 90٪  آن ها حداقل یک کسب و کار را دنبال می کنند و روزانه 500 میلیون استوری به اشتراک گذاشته می‌ شود. و این بدان معناست که این پلتفرم بسیار قدرتمند است که به افزایش مشتریان کسب و کار شما و به اشتراک ‌گذاری داستان‌ ها و نام‌ های تجاری کمک می کند.در مقاله زیر هر آنچه را که باید در مورد تبلیغات در اینستاگرام و چگونگی به دست آوردن حداکثر نتایج برای طرح‌ های آگهی اینستاگرام بدانید را به شما خواهیم گفت، با ما همراه باشید.


نرم‌افزار حرفه‌ای فتوشاپ ادوبی

شاید در نظر اول فتوشاپ نرم افزاری قدیمی برای نسل‌ های جوان از بازاریابان، طراحان و کاربران رسانه های اجتماعی به نظر برسد. با این حال هنگامی که به دنبال ابزاری برای طراحی و ویرایش تصاویر باشیم، نرم‌افزار های حرفه ‌ای ادوبی از آن جمله فتوشاپ، هنوز هم جز بهترین‌ ها هستند. البته برای رسیدن به بهترین نتیجه یا به حداکثر رساندن کارایی این نرم افزار، به تجربه و مهارت‌ در رابطه با این برنامه و استفاده از قابلیت هایش، نیاز داریم. 
البته این به این معنا نیست که از سوی دیگر، لازم است که استاد فتوشاپ باشید تا بتوانید با این نرم ‌افزار کار کنید. از آنجا که هنوز شرکت ‌های زیادی هستند که اشتراک ادوبی را تهیه می ‌کنند، کافی است بدانید که چگونه از آن برای کارهای روزانه‌ استفاده کنید. آشنايی با این نرم ‌افزار کمک می کند در صورت نیاز و برای طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی به خوبی از آن استفاده کنید.

Bannersnack نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

این برنامه مجموعه ای از بنر های از پیش‌ ساخته شده برای استفاده ‌های گوناگون از جمله تبلیغات و بنر ها در شبکه‌ های اجتماعی از جمله اینستاگرام است.
هنگامی که در مورد تبلیغات به وسیله بنر های حرفه‌ ای صحبت می کنیم، Bannersnack می تواند یکی از اولین گزینه ها باشد. این نرم افزار یک ابزار آنلاین بزرگ برای طراحی تبلیغات در اینستاگرام و ساخت استوری ‌های تبلیغاتی بر پایه تعداد بسیاد زیاد قالب ها و تصاویر از پیش تهیه شده در آن، است. این قابلیت اجازه می دهد تا شما طراحی یک بنر را از ابتدا شروع کرده یا با استفاده از مجموعه ‌ای از قالب ‌های از پیش ساخته شده، طراحی خود را کلید زده و برای طرح بنر های تبلیغاتی خود الهام بگیرید. همچنین این برنامه  دارای محیط کاربری بسیار آسان و حرفه‌ای است.
چیزی که واقعاً در مورد Bannersnack عالی است این است که بنر های ساخته شده در این برنامه با تمام رسانه‌ های اجتماعی سازگار هستند. شما می توانید یک آگهی تبلیغاتی یا بنر تبلیغاتی اینستاگرام را تنها در عرض چند دقیقه ساخته و یا مجموعه کاملی از بنر ها برای تمام حساب‌ های رسانه‌ های اجتماعی خودتان را در همان مقدار زمان کم طراحی کنید. آخرین مورد اما نه کم اهمیت راجع به این برنامه این است که، به شما امکان می ‌دهد بنر های ثابت و متحرک را به راحتی ایجاد کرده و در فرمت ‌های مختلف ذخیره کنید.

Easel.ly نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

اینفوگرافیک یکی از بزرگ ترین اختراعات دهه گذشته است که نشان دهنده یک راه عالی برای انتقال یک پیام بصری است، به خصوص هنگامی که شما می خواهید به مخاطب خود یک پیام مهم داده و یا نقل قول و یادآوری داشته باشید. اینفوگرافیک به شما اجازه می دهد تا یک مقاله کامل را به کمک تنها یک تصویر بیان کنید.
شما به کمک این برنامه نیز می توانید از قالب‌ های پیش‌ ساخته استفاده کنید و هم می توانید از آغاز اینفوگرافیکی منحصر به فرد خود را بسازید. نکته ‌ای که در رابطه با این نرم افزار عالی به نظر می رسد، وجود تعداد بسیار زیاد و متنوعی از قالب ها، ایکون ‌ها و ایموجی ‌هاست که نه تنها کار ساخت اینفوگرافیک را بسیار ساده می کند بلکه آن را به لذتی زیبا تبدیل می کند که با استفاده از آن، می توانید کسب و کار خود را به تبلیغ کرده و مخاطب جذب کنید.

نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام Resizer

این برنامه ایده آل است برای ادیت تصاویر و تغییر اندازه‌ ها و ابعاد آن ها، همه ی ما مجموعه ای از عکس ‌های سایز بزرگ را درایو ‌ها و حافظه ‌های خود داریم که برای به  اشتراک ‌گذاری در اینستاگرام مناسب نیستند. این برنامه ابزاری مشخص است که با کمترین تلاش عکس ‌های سایز و حجم بزرگ را برای اشتراک در اینستاگرام آماده می کند.
ابزار Resizer دقیقا همان چیزی است که می خواهید، نرم افزار آنلاین و آسان ساخت بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام؛ این ابزار به ما کمک می کند عکس‌ های مختلف را برای اشتراک در اینستاگرام ادیت و ویرایش کنیم.

 

بازاریان حرفه ای از چه نرم افزار هایی برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده می کنند؟

 

Stencil نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

این برنامه پایگاه داده ای بزرگ از تصاویر، آیکون ها و قالب ها برای ساخت بنر های تبلیغاتی مربوط به اینستاگرام است. لازم نیست حتما هنرمند یا با تجربه باشید تا متوجه شوید چگونه محتوایی برای اینستاگرام مناسب است که منجر به ایجاد تصاویری خیره کننده برای رسیدن به بهترین و حداکثر نتیجه مطلوب باشد. در واقع تنها چیزی که نیاز دارید ابزار مناسب برای کار کردن، جذب مخاطب و کمی تخیل است. 

Unsplash نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

در وهله اول باید بدانید که Unsplash یک برنامه طراحی نیست، بلکه یک منبع بزرگ برای تصاویر رایگانی است که هر طراح به صورت روزانه به آن ها نیاز دارد. تمام تصاویر ارائه شده در این نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با کیفیت بالا هستند و برای عموم منتشر می شوند و این بدان معنی است که شما می توانید از آنها با خیال راحت استفاده کنید در هر زمان و مکانی و این برنامه هیچ حق نشری بر این تصاویر ندارد. 
شما می توانید از Unsplash به عنوان یک منبع الهام بخش نیز استفاده کنید. برای این کار کافی است که به وب سایت این برنامه رفته و شروع به مرور تصاویر فوق العاده و خلاقانه ی آن کنید. قطعا از ایده های جدید و تاثیر گذاری که تصاویر موجود در این نرم افزار به شما می دهد، شگفت زده خواهید شد. 

نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام Over

این برنامه در مورد چگونگی ایجاد محتوا برای اینستاگرام است، قرار است این لیست را با یکی از برنامه های مرتبط با اینستاگرام که مختص تلفن همراه است به پایان برسانیم. فونت ها زمانی که صحبت از ارسال پیام می شود بسیار مهم هستند. همچنین برای یک بنر حرفه ای و تاثیر گذار، به ترکیب درستی از کلمات و تصاویر نیاز دارید. همه این دغدغه ها با نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی Over قابل حل است. به غیر از تبلیغات، بنر ها و پست های منظم اینستاگرام، می توانید از این برنامه برای ساخت استوری های اینستاگرام، آگهی ها، پست های رسانه های اجتماعی، پوسترها و ... نیز استفاده کنید.
در حال حاضر این برنامه برای سیستم عامل iOS در دسترس است اما یک نسخه هم برای سیستم عامل اندروید در حال ساخت است و به زودی منتشر می شود.

چرا از نرم افزارهای اندروید و IOS برای ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید برنامه ها، ابزارها و مهارت های زیادی وجود دارد که یک کسب و کار نو پا در رسانه های اجتماعی به آن نیاز دارد تا بتواند بهترین محتوای ممکن اینستاگرام را ایجاد کرده و نظر کاربران بی شمار آن را به خود جذب کند. از آنجا که میزان موفقیت یک بازاریابی و تبلیغات به آنچه تولید کرده و به مخاطبان و بینندگان ارائه می کند، بستگی دارد نباید فراموش کنید که  فاکتور اساسی، مهم و تاثیر گذار در تبلیغات این است که، چقدر قادر هستید مخاطب را با محتوای تولیدی خود درگیر کنید، ابزارها و برنامه هایی که از آن برای ساخت و ایجاد تبلیغات، بنر ها، استوری ها و به طور کلی تولید محتوا استفاده می کنید بسیار مهم هستند. امیدوارم از معرفی نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام، استفاده کافی را کرده و به آسانی با استفاده از این ابزارهای مهم، مفید و کاربردی به نتیجه ی مطلوب و موثری که مد نظرتان است برسید.
شما با استفاده از این برنامه های کاربردی که اغلب شان رابط کاربری آسانی داشته و نیاز به کسب مهارت خاصی از پیش ندارند، می توانید خیلی راحت شروع به طراحی تبلیغاتی که با سلیقه و خلاقیت شما هم خوانی دارد، بکنید و آن ها را در بستر مبتنی بر وب، فضای مجازی و پلتفرم های اجتماعی مختلف و پر طرفداری مانند اینستاگرام منتشر کرده و علاوه بر تبلیغات وسیع و گسترده و جذب مخاطب یا مشتری به برند سازی کسب و کار خود و شناخته تر شدن نام تجاری تان کمک شایانی کنید و البته از هزینه های خود کم کرده و به زمان رسیدن به سود دهی را کاهش دهید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد با زبانی ساده و به دور از تکلف، چگونه بودن محتوای اینستاگرام و معرفی برنامه ها و ابزارهایی که در تبلیغات و رشد صفحه کاری و شخصی تان در اینستاگرام و جذب کاربران به شما کمک می کنند را به شما ارائه کنیم تا بتوانید به کسب و کارتان رونق ببخشید.
در کنار تمام مطالب ذکر شده این را فراموش نکنید که شما یک مهارت می آموزید و همچنین این برنامه ها به شما کمک خواهند کرد که کار خود را آسان تر، لذت بخش تر و موثرتر نیز انجام دهید.

منابع:

https://nealschaffer.com/create-content-instagram-10-design-tools/ 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین