اگر هنوز از ربات تلگرام برای طراحی بنر آنلاین استفاده نمیکنید، اکنون زمان شروع است. همه کاربران ممکن است به امکانات این پیام رسان از جمله طراحی بنر آنلاین، علاقه مند شوند که نشان دهنده ی محبوبیت آن است. و در اینجا هیچ ترفندی وجود ندارد، کد باز و ایده‌های جدید و روزانه، تلگرام را با ویژگی‌های مفید و به روز پر می‌کنند که نسبت به رقبا برتری دارد. نمای صفحه فوری یکی از آنهاست.
نمای فوری تلگرام یک فناوری است که ماهیت اجمالی آن، امکان مشاهده ی فوری تمام محتوای صفحه ای که به آن لینک میدهیم، درست در پنجره پیام رسان است. کاربر نیازی ندارد که منتظر دانلود بماند، (حتی به صورت خودکار) به مرورگر برود یا اصلاً کاری انجام دهد: روی دکمه "  نمایش فوری" در پایین پیام کلیک کنید و از مشاهده لذت ببرید.

ربات ها همه کاره شده اند، حتی طراح!!!

از امروز ربات های تلگرام را برای هر کاربردی مفید خواهید یافت، پس آنها را در آغوش بگیرید! نظرسنجی ها، اخبار، طراحی بنر آنلاین، بازی ها، ادغام ها، پیشخدمت¬های الکترونیکی و عکس های گربه از جمله خدماتی هستند که شما درخواست کرده اید. ربات ها میتوانند هر آرزویی را برآورده کنند.
چت بات ها اغلب به عنوان یک انقلاب در نحوه تعامل کاربران با فناوری و کسب و کار معرفی میشوند. آن‌ها در مقایسه با برنامه‌های سنتی، ربات نسبتاً ساده‌ای دارند، زیرا فقط به کاربران، نیاز دارند تا چت کنند، و چت‌بات‌ها باید هر کاری را که کاربر از آنها می‌خواهد، حداقل در تئوری، درک کرده و انجام دهند.
بسیاری از صنایع خدمات، مشتریان خود را به سمت سیستم های چت بات تغییر میدهند. این به دلیل کاهش شدید هزینه در مقایسه با انسان های واقعی و همچنین به دلیل استحکام و در دسترس بودن ثابت است. چت بات ها درجه ای از پشتیبانی کاربر را بدون هزینه اضافی قابل توجه ارائه میدهند.
امروزه، ربات‌های چت در بسیاری از سناریوها، از کارهای ساده مانند نمایش داده‌های زمان و آب و هوا گرفته تا عملیات پیچیده‌تر مانند تشخیص اولیه پزشکی و ارتباط یا پشتیبانی با مشتری، استفاده می‌شوند. می‌توانید چت‌باتی ابداع کنید که به مشتریانتان در هنگام پرسیدن سؤال‌های خاصی در مورد محصولتان کمک کند، یا می‌توانید یک ربات چت دستیار شخصی بسازید که می‌تواند کارهای اساسی را انجام دهد و زمان رفتن به یک جلسه یا باشگاه را به شما یادآوری کند یا حتی از ربات ها برای طراحی بنر آنلاین استفاده کنید که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.
وقتی صحبت از محل استقرار ربات چت به میان می آید، گزینه های زیادی وجود دارد، و یکی از رایج ترین استفاده ها، پلتفرم های رسانه های اجتماعی است، زیرا اکثر مردم به طور منظم از آنها استفاده میکنند. همین امر را میتوان در مورد برنامه های پیام رسانی فوری گفت، هرچند با برخی احتیاط ها.
تلگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های IM امروزه است، زیرا به شما امکان می‌دهد پیام‌ها را به جای دستگاه خود در فضای ابری ذخیره کنید و از پشتیبانی چند پلتفرم به خوبی برخوردار است، زیرا می‌توانید تلگرام را در اندروید، iOS، ویندوز داشته باشید. هر پلتفرم دیگری که بتواند از نسخه وب پشتیبانی کند. ساخت ربات چت در تلگرام نسبتاً ساده است و به چند مرحله نیاز دارد که تکمیل آن زمان بسیار کمی می برد. چت بات را می¬توان در گروه ها و کانال های تلگرام ادغام کرد که به تنهایی کار میکند.
ربات‌ها حساب‌های تلگرامی هستند که توسط نرم‌افزار اجرا می‌شوند، و اغلب شامل عناصر هوش مصنوعی هستند. آنها میتوانند همه کارها را انجام دهند، از جمله آموزش، طراحی بنر آنلاین، بازی، جستجو، پخش، یادآوری، اتصال، ادغام با سایر خدمات و حتی ارسال دستورات به اینترنت اشیا.
ربات‌ها اکنون می‌توانند صفحه‌کلیدهای سفارشی‌سازی‌شده برای مشاغل خاصی مانند موارد زیر را در اختیار شما قرار دهند، در اینجا چند نمونه از ربات‌های ایجاد شده توسط آزمایش‌کنندگان بتا آورده شده است:

ImageBot@

 یک اصطلاح به این ربات بفرستید و با یک تصویر مرتبط پاسخ خواهد داد.

PollBot@ طراحی نظرسنجی برای بنر آنلاین 

برای انجام نظرسنجی، این را به چت های گروهی اضافه کنید.

RateStickerBot@

با این ربات تلگرام، برچسب های جدید کشف و رتبه بندی میشوند.

AlertBot@ یادآور برای طراحی بنر آنلاین

برای هر چیزی که دوست دارید یک یادآور تنظیم کنید و این ربات آن را در آن زمان برای شما ارسال میکند.

HotOrBot@

این ربات دوستیابی شبیه Tinder میتواند به شما کمک کند دوستان جدیدی پیدا کنید.

GithuBot@

به روز رسانی های GitHub را پیگیری کنید

StoreBot@

ربات‌های جدید را پیدا کنید و به آنها امتیاز دهید.

Delorean_Bot@

می‌توانید از این ربات برای انتقال پیام‌ها در آینده استفاده کنید.

DrwebBot@

دکتر وب با انجام ارزیابی های لحظه ای امنیت فایل ها و لینک های ارسال شده از طریق تلگرام را تضمین میکند. این ربات ادعا میکند که اولین ربات ضد ویروس در جهان است.

DropmailBot@

با استفاده از این ربات تلگرام، میتوانید یک آدرس ایمیل یکبار مصرف بسازید و سپس ایمیل ها را با استفاده از ربات DropMail.me دریافت کنید. تایپ کردن /get یک آدرس ایمیل تصادفی ایجاد میکند، در حالی که /start یک چت را آغاز میکند.

FBvidzBot@

می‌توانید ویدیوهای فیس‌بوک را با FB Video Download Bot دانلود کنید. هنگامی که ربات را اجرا میکنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک ویدیوی لازم را از فیس بوک کپی کرده و در تلگرام یا حتی ربات طراحی بنر آنلاین قرار دهید.

TheFeedReaderBot@

هنگامی که مقالات یا پست‌های جدید در دسترس هستند، این ربات، وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها (با استفاده از فیدهای RSS)، کانال‌های YouTube، حساب‌های اینستاگرام و توییتر را بررسی می‌کند و پیام‌هایی ارسال می‌کند.

NewFileConverterBot@

میتوانید از این ربات برای تبدیل فایل های تصویری، صوتی به  فرمتهای مختلف دیگر استفاده کنید.

FiletoBot@ ذخیره سازی طراحی بنر آنلاین در تلگرام

با این ربات، می‌توانید فایل‌ها را با File to Bot در فضای ابری ذخیره کنید و فضای ذخیره‌سازی نامحدودی در تلگرام داشته باشید. این دو زبانه است و اولین سوالی که ربات از شما می‌خواهد به آن پاسخ دهید، زبانی است که می‌خواهید استفاده کنید.

GetMediaBot@ دانلود رسانه برای طراحی بنر آنلاین

این ربات در حقیقت برنامه ای است که به شما امکان میدهد رسانه ها را از هر مکانی دانلود کنید. برای مثال می‌توانید مستقیماً ویدیوهای YouTube، موسیقی Soundcloud و عکس‌های اینستاگرام را دانلود کنید.

MovieS4Bot@

این ربات Movies Tracker به شما اطلاعاتی از IMDB درباره یک فیلم میدهد. این یک ربات تلگرام برای ربات ها (از S4 Dynamics) است.

PstrBot@ تولید محتوا برای طراحی بنر آنلاین

یک ربات تلگرامی است که به شما امکان میدهد محتوا را از پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی به کانال های تلگرام خود ارسال کنید. می‌توانید از اینستاگرام، VK، فیدهای RSS، یوتیوب، توییتر، تامبلر و سایر کانال‌های تلگرام و سایت‌های اجتماعی در کانال‌ها و چت‌های خود پست ارسال کنید.

RateStickerBot@ 

این ربات به شما امکان میدهد با رتبه بندی استیکرهای تصادفی، مجموعه استیکرهای جدید را رتبه بندی و پیدا کنید. همچنین میتوانید یک استیکر برای ربات بفرستید که براساس رای دیگران امتیازی را برمیگرداند.

TweetitBot@

یک ربات تلگرامی است که ممکن است برای دسترسی به توییتر استفاده شود. می‌تواند هر چیزی، از جمله تصاویر، ویدیوها، استیکرها و گیف‌هایی را که شما ارسال می‌کنید، توییت کند.

Url2imgBot@

اگرچه نام این ربات در نگاه اول به‌هم ریخته از حروف و اعداد به نظر می‌رسد، اما با خواندن دقیق آن مشخص می‌شود که ربات چه کاری انجام می‌دهد، یک صفحه وب (URL) را می‌گیرد و آن را به تصویر تبدیل می‌کند ( IMG) که میتواند به عنوان اسکرین شات استفاده شود.

Gmailbot@

این یکی برای کاربران Gmail hardcore است. می‌توانید بدون خروج از ربات تلگرام با ربات رسمی جی‌میل، ایمیل‌ها را دریافت، ارسال و پاسخ دهید.

MissRose_bot@

اگر مسئول بسیاری از گروه‌های تلگرام هستید، این مورد به جهت مدیریت، می‌تواند نجات‌بخش باشد.

BotFather@

ساخت این ربات‌ها برای آزمایش‌کنندگان بتای ما فقط چند ساعت طول کشید، و راه‌اندازی یک ربات جدید، ساده است. برای کنترل ربات خود، به سادگی یک کلید با @BotFather ایجاد کنید و از یک https API اصلی استفاده کنید. 

 

طراحی بنر آنلاین با ربات تلگرام

 

چگونه از ربات تلگرام برای طراحی بنر آنلاین استفاده کنیم؟

بعد از اینکه ربات خود را راه اندازی کردید، مراقب آن باشید تا ببینید تا چه حد گسترش می یابد. هر پیامی که در تلگرام فوروارد می‌شود شامل یک لینک به فرستنده اصلی است. این بدان معنی است که هر پیامی که توسط ربات شما برای یک شخص یا گروه ارسال میشود، معادل پیام بازتوییت است- ربات ها ویروسی هستند.
علاوه بر این، نمایه هر ربات شامل یک گزینه افزودن به گروه و یک گزینه اشتراک گذاری است. می‌توانید توضیحات و پیوندی به ربات خود اضافه کنید که وقتی مردم آن را در تلگرام یا سایر پلتفرم‌ها به اشتراک می‌گذارند، آن را ببینند.
اگر تلگرام را نصب کرده اید، با کلیک بر روی یک لینک، چت با آن ربات آغاز می¬شود. از آنجایی که تمام نام‌های کاربری ربات‌ها باید به ربات ختم شوند، این پیوندها به راحتی قابل تشخیص هستند.

مراحل ساخت و طراحی بنر آنلاین با ربات نابغه تلگرام

بنرها ویژگی های خاصی دارند که باید به آنها توجه کرد، برای طراحی بنر آنلاین یا هر بنر دیگری باید از رنگ های جیغ یا متن هایی که ضد صفحه زمینه یا بک گراند هستند و یا از عکس های انسان ها استفاده کنید این ها مواردی هستند که شما باید در انتخاب عکس رعایت کنید و اما در مورد جمله نویسی زیر بنر باید محتوا نویسی را یاد بگیرید و برای راحت تر شدن کار پیشنهاد می دهم که داخل کانال های مختلف بروید و متن هایی که زیر بنرها هستند را مشاهده و مطالعه کنید تا طراحی بنر حرفه ای را یاد بگیرید.
وقتی شما در تبادلات شرکت میکنید، بنر شما، حرفه شما را به نمایش میگذارد، و در فضای مجازی، اعضا را به سمت تان هدایت میکند. برای شروع کار مشخص کنید در مورد چه چیزی میخواهید تبلیغ یا تبادل انجام دهید، بطور مثال من یک فروشگاه لوازم کوهنوردی دارم و میخواهم برای یکی از کفش های کوهنوردی چه در داخل کانال خودم، چه کانال دیگران، تبلیغ کنم.
پس نیاز به طراحی بنر آنلاین دارم و می خواهم از یک ربات تلگرام به نام نابغه تلگرام برای این کار استفاده کنم.

طراحی بنر آنلاین با ربات تلگرام

برای این کار از عکس یک کفش استفاده میکنیم، قبل از شروع کار لینک تگ کانال خود را کپی میکنیم، باید توجه داشته باشید اگر می¬خواهید افراد به صورت آزاد وارد کانال شما شوند و احتیاجی به جوین شدن نداشته باشند از لینک کانال خود استفاده میکنید و زیر بنر قرار میدهید.
مرحله بعد سعی کنید از کلماتی استفاده کنید که تاثیر گزار باشند بطور مثال این جمله را برای تبلیغ کفش به کار میبریم:
"با اطمینان قله ها را فتح کنید" 
در واقع داریم با این جمله یک اطمینان برای پیروزی را به مشتریان میدهیم. همچنین میتوانیم از ایموجی ها نیز استفاده کنیم که بسیار کاربردی و مهم هستند در چشمگیر شدن بنر، تاثیر گذارند.
اما بخاطر داشته باشیم که در استفاده از ایموجی ها نیز اغراق نکنیم، در ادامه ی طراحی بنر آنلاین با متنی کوتاه مانند تخفیف ویژه برای اعضا، مشتریان را به دیدن باقی محصولات و عضو شدن در داخل کانال مورد نظر ترغیب میکنیم، در آخر لینک کانال خود را قرار دهید.

طراحی بنر آنلاین با ربات تلگرام

هنگامی که شما بخواهید بنری را که مورد پسند شما واقع شده از یک کانال دیگه بردارید و کپی کنید و داخل کانال خود قرار دهید، در ابتدا حتما باید لینک آن را تغییر دهید.

استفاده از ربات تلگرام @tkanalsubtitlebot برای طراحی بنر آنلاین

برای این کار و جداسازی متن از تصویر که اگر ویدیو باشد چه بسا دشوارتر است، که یکبار فایل را دانلود کنید و تغییر دهید و بار دیگر آن را آپلود کنید به این علت که هم زمانبر و هزینه بر است ما قصد داریم در اینجا به شما یک ربات تلگرام را که برای جداسازی متن از تصویر است، معرفی کنیم @tkanalsubtitlebot  

طراحی بنر آنلاین با ربات تلگرام

یک ویدیو با متن را انتخاب کنید و آن را فوروارد کنید برای دستیار زیرنویس یا همان ربات تلگرام، وقتی برای اولین بار از این ربات استفاده میکنید گزینه شروع رو برایتان میآورد که با این کار شما ربات را به لیست پیام هایتان اضافه می کنید و هر زمان که بخواهید میتوانید از آن استقاده کنید.
بعد از انتخاب فایل از شما می خواهد که متن زیرنویس وارد کنید، که آن را در داخل تصویر قرار دهد، بعد از این کار ربات بطور خودکار متن شما را داخل تصویر قرار میدهد بدون اینکه شما فایل را دانلود کرده باشید و یا باز هم آن را آپلود کرده باشید. این ربات تلگرام محدودیت هایی نیز دارد، که حداقل استفاده از کاراکترها 200 کاراکتر هست و بیشتر از این مجاز نیستید و به شما اجازه تایپ بیشتر را نمیدهد.

طراحی بنر آنلاین با ربات تلگرام

اگر متن شما بیش از 200 کاراکتر است میتوانید از ربات های دیگری مانند مثال ربات @AxNegarbot استفاده کنید. در این ربات کافیست، عکس و متن مورد نظر خود را ارسال کنید سپس بنر خود را تحویل بگیرید.

جمع بندی

در این مقاله پرکاربردترین ربات هایی که می توانید در طراحی بنر آنلاین از آنها استفاده کنید به شما معرفی کردیم. با این حال اگر در استفاده از ربات ها دچار مشکل شدید می توانید از نرم افزار بنر ساز آنلاین دومینگو برای ساخت بنر منحصر به فرد و جذاب خود استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین