شاید یک کارت ویزیت نتواند به اندازه تخصص و تجربه ای که در حرفه خود دارید تاثیر گذار باشد، اما میتواند نقش شگفتانگیزی در جذب بیمار به کلینیک یا مطب شما داشته باشد. به این فکر کنید که چه تعداد از بیماران به علت فراموش کردن اطلاعات تماس تان و عدم دسترسی به شما به یک روانشناس دیگر مراجعه کرده اند. همین بیماران اگر کارت ویزیت تان را دریافت کرده بودند، به راحتی با یک نگاه کوچک با شما تماس می گرفتند. پی در دنیای مدرن امروز بازهم طراحی کارت ویزیت لاکچری روانشناسی راهی عالی برای شبکهسازی و جذب مشتریان است .
در این راهنما، دلیل نیاز روانشناسان به کارت ویزیت، نحوه ایجاد یک طرح جذاب و کارهایی که باید با کارت ویزیت چاپ شده خود انجام دهید را توضیح خواهیم داد.
چرا به کارت ویزیت لاکچری روانشناسی نیاز داریم؟
بسیاری از روانشناسان تصور می کنند در عصر رسانه های اجتماعی، کارت ویزیت ها کمی قدیمی به نظر می رسند. وقتی Google دارید، یا زمانی که میتوانید اطلاعات تماس شخصی را در تلفن خود ذخیره کنید، چه کسی به کارت ویزیت نیاز دارد؟
اما هنوز برای کارت ویزیت در دنیای مدرن جا وجود دارد. کارت ویزیت لاکچری روانشناسی علاوه بر جزئیات تماسی که در آن درج شده و به راحتی در دسترس مخاطب قرار دارد، به عنوان یک تبلیغ همیشگی عمل می کند. از آنجاییکه کارت ویزیت نسبت به سایر محتوای بازاریابی مثل کاتالوگ راحت تر به اشتراک گذاشته می شود، به شما امکان می دهد به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.
ارزش چاپ کارت ویزیت لاکچری روانشناسی این است که می توانید به سرعت و به آسانی اطلاعاتی که توجه شما را جلب می کند در اختیار مخاطبین هدف تات قرار دهید.
چطور کارت ویزیت لاکچری روانشناسی طراحی کنیم؟
اولین کاری که باید هنگام طراحی کارت ویزیت انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چه اطلاعاتی روی کارت قرار می گیرد و از صحت آن مطمئن شوید. درج اطلاعات درست روی کارت بسیار مهم است. مهم نیست طراحی آن چقدر خوب باشد، اگر شماره تماس یا آدرس تان را اشتباه نوشته باشید، بیمار (احتمالی) چطور به شما اعتماد خواهد کرد؟
واضح ترین اطلاعات روی کارت باید نام، حرفه تخصصی و اطلاعات تماس شما باشد. آدرس مطب یا کلینیک را نیز فراموش نکنید.
در مرحله بعد، به خوانا بودن جزئیات تماس یعنی آدرس، وب سایت، شماره تلفن و آدرس ایمیل تان دقت کنید.
در نهایت چک کنید، مرور کنید و دوباره همه چیز را بخوانید. شما واقعاً نباید هیچ خطایی در متن کارت ویزیت داشته باشید چون مجبور می شوید دوباره کارت ها را چاپ کنید که هزینه زیادی برای شما دارد و در غیراینصورت احتمالا اطلاعات اشتباه به مشتری احتمالی تان می دهید.
اگر می خواهید کارت ویزیت لاکچری روانشناسی کاملا حرفه ای و بی نقص به نظر برسد به نکات زیر توجه کنید:
طرح مناسب را انتخاب کنید
اگر از جزئیات و متن کارت ویزیت مطمئن هستید، وقت آن است که به سراغ طراحی بروید. اگر برندتان دارای لوگو است، از آن به عنوان اساس طراحی استفاده کنید . اگر لوگو ندارید، بهتر است به فکر طراحی آن باشد.
برندسازی را در پلتفرم های بازاریابی خود ثابت نگه دارید. کارت ویزیت شما باید با وب سایت شما و شبکه های اجتماعی شما مطابقت داشته باشد. اگر نتوانید هویت برندتان را ثابت نگهدارید، مشتریان تان را گیج خواهید کرد. بنابراین، به رنگ ها و فونت هایی که انتخاب می کنید دقت کنید.
کارت ویزیت لاکچری روانشناسی باید طرح ساده ای داشته باشد . طراحی آن باید واضح و بدون درهم ریختگی باشد و اطلاعات مربوطه برجسته ترین ویژگی آن باشد. طرح های ساده به راحتی خوانده می شوند، اما خواندن طرح های شلوغ مشکل است و بیننده را خسته می کند. اگر خودتان کارت ویزیت را طراحی می کنید، قبل از چاپ حتما نظر دیگران را بپرسید.
(کمی) خلاقیت به خرج دهید
به این فکر کنید که چگونه می توانید مزیت استفاده از کارت ویزیت خود را به حداکثر برسانید. به یاد داشته باشید، هر کارت دو طرف دارد. یک طرف کارت شما را معرفی می کند، اما طرف دیگر نباید خالی بماند.
یکی از رایج ترین کاربردهای کارت ویزیت لاکچری روانشناسی، یادآوری وقت جلسات است . در پشت کارت خود، فضاهایی برای پر کردن زمان و تاریخ قرار بعدی مشتری خالی بگذارید.
همچنین می توانید از پشت کارت برای نشان دادن خدمات تان استفاده کنید. یک نظر مثبت از یکی از مراجعین تان بنویسید یا یک پیشنهاد ویژه بدهید.
درست است که خلاقیت به خرج دادن خوب است، به یاد داشته باشید که حرفه ای بودن نکته کلیدی است . از هر چیز خیلی عجیب و غریب یا غیرعادی که پیام کلی کارت ویزیت لاکچری روانشناسی را تحت تاثیر قرار دهد، اجتناب کنید.
از کارت ویزیت ساز آنلاین استفاده کنید
اگر برای طراحی کارت ویزیک بودجه کافی دارید، استخدام یک طراح گرافیک واقعا به شما کمک می کند . به هر حال، شما آموزش دیده اید که یک روانشناس باشید، نه یک هنرمند. یک طراح گرافیک می تواند به شما کمک کند تا طرحی چشم نواز و منحصر به فرد خلق کنید و در عین حال بر جزئیات مهم تاکید داشته باشید.
اگر تازه کار خود را شروع کرده اید، ممکن است قالب های آماده طرح کارت ویزیت روانشناسی که در ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد به شما کمک کند. از طرح لایه باز کارت ویزیت روانشناسی برای ایجاد کارتهای ویزیت جذاب با بودجه کم استفاده کنید. یک انتخاب عالی برای طراحی و چاپ کارت ویزیت، قالب های آماده دومینگو است که می تواند برای ساخت انواع کارت خلاقانه جذاب باشد.
چطور از کارت ویزیت استفاده کنیم؟
با چاپ کارت ویزیت، آماده هستید که آنها را به مشتریان تحویل دهید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که روی چاپ کارت ویزیت با تعداد کم سرمایه گذاری کنید به جای اینکه چندین هزار کارت چاپ کنید که پس از مدتی از مد بیفتند. به این ترتیب شما همیشه کارت های به روزی دارید که اطلاعات دقیق و درست روی آن چاپ شده است.
اکنون می توانید کارت های چاپ شده را به مشتریان تحویل دهید. انتخاب یک استراتژی مناسب در رسیدن به نتیجه مطلوب کلیدی است، با اینحال نباید فقط روی کمپین های بازاریابی تمرکز کنید. شما می توانید در مطب ها و همایش ها کارت خود را به دیگران بدهید. حتی چند کارت را ه خانواده و دوستان بدهید و از آنها بخواهید که اگر کسی را می شناسند که به شماوره نیاز دارد کارت شما را به او بدهند.
اساساً، کارت ویزیت لاکچری روانشناسی تا آنجا که ممکن است باید بین مخاطبین پخش شود. هر چه تعداد کارت ویزیت های بیشتری را تحویل دهید، توجه بیشتری به آنها معطوف می شود و می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.
اگر خودتان در تلاش برای ساخت کارت ویزیت لاکچری روانشناسی هستید می توانید از طرح لایه باز کارت ویزیت روانشناسی رایگان در سایت دومینگو کمک بگیرید. سپس اطمینان حاصل کنید که از یک چاپخانه قابل اعتماد کمک می گیرید و طرح تان را کاغذ با کیفیت چاپ می کنید. طراحی خارق العاده شما نباید به دلیل یک چاپ ضعیف از بین برود. جلب توجه برای مخاطبین ارزش پرداخت هزینه بیشتر برای چاپ کارت ها روی کاغذ با کیفیت بالا را دارد، بنابراین کارت ویزیت شما برای مدت طولانی تری نظر مشتریان را جلب می کند.
۵ نکته برای ساخت کارت ویزیت لاکچری روانشناسی
علیرغم پیشرفت در بازاریابی دیجیتال، کارتهای ویزیت باکیفیت هنوز هم در ایجاد اولین تاثیر عالی نقش خود را نشان میدهند. اگر می خواهید مخاطبین تان را به بیمارانی که به شما مراجعه می کنند، تبدیل کنید، باید به جز اطلاعات تماس طرحی متناسب با روانشناسی را به کارت ویزیت خود اضافه کنید. در ادامه چند مکته ضروری را که می تواند قدرت کارت ویزیت شما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد، با شما به اشتراک می گذاریم:
فضای خالی
اگر می خواهید تصوری از تخصص و حرفه ای بودن ایجاد کنید، باید به فضای نگاتیو یا سفید در طراحی خود توجه زیادی داشته باشید. فضای منفی هیچ ارتباطی با ایجاد یک تصور منفی ندارد - اما اگر طرح شما را بیش از حد شلوغ باشد، این اتفاق می افتد.
در عوض، تمرکز شما باید بر روی فضای نگاتیو میکرو باشد که در آن فاصله بین عناصر مختلف موجب می شود اطلاعات مهم برجسته شود. همچنین توجه به فضای سفید ماکرو که نحوه قرارگیری عناصر در طراحی کلی تمیز، مینیمالیستی و شیک به نظر می رسد نیز اهمیت زیادی دارد.
قدرت فونت ها
اگر می خواهید یک کارت ویزیت لاکچری روانشناسی بسازید باسد بدانید چه فونت هایی برای طراحی گرافیکی شما مناسب هستند؟ هرگز دو فونت مختلف از یک خانواده را با هم انتخاب نکنید، با این کار تأثیر منفی روی مخاطب ایجاد خواهید کرد. خارج از حوزه طراحی گرافیک، اکثر مردم چیز زیادی در مورد فونت و حروف چاپی نمی دانند، که قابل درک است.
استفاده از فونتهای کلاسیک بولد برای عناوین و فونتهای استاندارد برای متن انتخاب منطقی است. هدف اصلی طراحی کارت ویزیت این است که خواندن آن آسان باشد. همچنین باید روی فاصله مناسب بین هر فونت تمرکز کنید تا مغز بتواند آنها را سریع و آسان پردازش کند. یک نکته مهم این است که مطمئن شوید ارتفاع خط بیشتر از اندازه فونت باشد.
فونت ها برای انتقال حس بصری ضروری هستند. بهتر است بخشی از متن را تایپ کنید تا مطمئن شوید با فونتی که انتخاب کرده اید، مطابقت دارد - آیا این متن سرگرم کننده، پرانرژی، پررنگ و واضح است؟ اگر کلمات و تایپ فیس باهم مطابقت دارند، حال و هوای مورد نظر خود را منتقل کرده اید.
رنگ های تاثیرگذار
در بیشتر موارد، رنگهایی که برای کارت ویزیت استفاده میشوند، با رنگهای برند یا مطب روانشناسی شما مطابقت دارند. اما آیا ارزش های برند شما با مفهوم روانشناختی رنگ های انتخاب شده مطابقت دارد؟ در حالی که شکل و فونت می تواند به انتقال احساسات و پیام شما کمک کند، رنگ تأثیر بسیار بیشتری دارد.
قبل از هر تصمیم گیری سخت و سریع، به نحوه تفسیر رنگ فکر کنید و در صورت امکان، رنگی را انتخاب کنید که بیشتر به ارزش های شما نزدیک باشد تا از انتقال پیام های متناقض جلوگیری کنید.
روکش حرفه ای
روکش کارت ویزیت نکته ای است که اغلب نادیده گرفته می شود، اما این روکش می تواند تعیین کند که اعتبار شما چقدر است. تفاوتی ندارد یک روکش مات یا چند لایه انتخاب کنید، باید تصمیم بگیرید که کدام یک به بهترین وجه با برند و تخصص شما مطابقت دارد.
برای مثال روکش براق میتواند کارت ویزیت لاکچری روانشناسی را بادوامتر کند، اما ممکن است حس پلاستیکی به آن بدهد. انتخاب یک روکش خوب برای کارت می تواند به شما نسبت به رقبای تان برتری بدهد و شما را متمایز کند. به یاد داشته باشید که برای ایجاد یک کارت برجسته می توانید از چند رنگ مختلف، حالت برجسته سازی، فویل یا لمینت استفاده کنید.
سایز و شکل کارت ویزیت
مانند رنگ، شکل کارت ویزیت شما نیز باید نشان دهنده برند شما باشد. رایج ترین شکل چاپ کارت ویزیت، مستطیل است و به دلایلی به استاندارد جهانی تبدیل شده است چون شناسایی آن سریع و آسان است و در کیف پول یا جیب شما به راحتی قرار می گیرد. با این حال شما می توانید خلاق باشید و کارت ویزیت خود را به شکل غیرعادی تری چاپ کنید. هنگامی که به شکل کارت ویزیت خود فکر می کنید، آنچه را که می خواهید بیان کنید، با دقت در نظر بگیرید. شکل مستطیل و مربع به طور سنتی قدرت، کارایی و حرفه ای بودن را نشان می دهند در حالی که شکل دایره یا کارت های با لبه گرد می توانند رویکرد مدرن تری را نشان دهند.
برای آشنایی بیشتر شما با انواع کارت ویزیت لاکچری روانشناسی چند نمونه از قالب های آماده را با هم مرور می کنیم:
نمونه کارت ویزیت مشاوره روانشناسی
کارت ویزیت روانشناسی کودک
کارت ویزیت روانشناسی بالینی
شما به راحتی می توانید این کارت ها را به دلخواه خود سفارشی کرده و با تخصص و برند خود مطابقت دهید.
جمع بندی
کارت ویزیت لاکچری روانشناسی راهی عالی برای جذب مشتریان جدید است. اگر می توانید با یک طراح گرافیک کار کنید تا یک طرح واضح و جذاب ایجاد کنید. در غیر این صورت، از قالب های آماده کارت ویزیت دومینگو کمک بگیرید و سعی کنید طرحی ساده که بر جزئیات کلیدی تأکید دارد را چاپ کنید.
با آماده شدن کارت ویزیت روانشناسی خود، توزیع را شروع کنید. هرچه افراد بیشتری این کارت ها را ببینند، بهتر است، بنابراین از دادن کارت ویزیت به دیگران خجالت نکشید.
برای ساخت کارت ویزیت با کیفیت بالا و مقرون به صرفه به domingo.ir مراجعه کنید.