اینستاگرام در سال 2010 راه اندازی شد و به سرعت توسط فیس بوک در سال 2012 خریداری شد. ویژگی های اضافه شده آن مانند استوری هایی که در 24 ساعت ناپدید می شوند یا ویژگی های جدیدتر مثل ریلز و پست های تبلیغاتی سطح تعامل آن را افزایش داده و به رکورد بی نظیری در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی رسیده است. در ابتدا، اینستاگرام فقط با هدف برقراری ارتباط با دوستان و خانواده راه اندازی شد اما اکنون به یک شبکه قدرتمند برای تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده است. اگر شما هم به دنبال تبلیغات در این پلتفرم با طراحی پست اینستاگرام برای تجهیزات پزشکی هستید، این مقاله کاملا برایتان مناسب است.
فرآیند بازاریابی در اینستاگرام برای تجهیزات پزشکی شامل مراحل ساده ای است که متخصصان و پزشکان می توانند به راحتی آن را انجام دهند. حتی اگر سرتان شلوغ است یا مهارت کافی برای طراحی پست اینستا ندارید، سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان دومینگو به شما کمک می کند، سریع و آسان یک پست تبلیغاتی برای تجهیزات پزشکی خود بسازید.
برنامه طراحی پست اینستاگرام ما، کار طراحی پست اینستاگرام با گوشی را بسیار ساده کرده است. بنابراین، به جای سفارش طراحی پست اینستاگرام که هزینه های زیادی را به شما تحمیل می کند، به صورت رایگان در سایت طراحی پست اینستاگرام رایگان ما ثبت نام کنید و شروع به ساخت پست های جذاب و مخاطب پسند کنید.
ایده برای طراحی پست اینستاگرام تجهیزات پزشکی
به عنوان یک متخصص یا پزشک که در داروخانه یا مطب خود تجهیزات پزشکی را می فروشد، هدف نهایی شما این است که پایگاه مشتریان خود را در عین حفظ مشتریان فعلی به حداکثر برسانید. یک استراتژی بازاریابی برای دستیابی به این اهداف تجاری در نظر گرفته شده است که می تواند شامل طراحی پست اینستاگرام برای تجهیزات پزشکی باشد.
مثلا مدترونیک یک شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی است که وارد اینستاگرام شد و در حال حاضر بیش از 62.5 هزار دنبال کننده دارد. آنها وسایل تزریق انسولین را برای بیماران دیابتی به فروش می رسانند و از پلتفرم اینستاگرام خود برای بازاریابی خدمات و افزایش آگاهی در مورد بیماری خودایمنی که مردم را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد، استفاده می کنند.
آنها علاوه بر به کار بردن ایده های جذاب برای طراحی پست اینستاگرام تجهیزات پزشکی، موضوع را در نام کاربری خود گنجانده اند و از هشتگهای مرتبط در بیو همراه با هشتگهایی که کاربران را تشویق به تعامل با برند میکند، استفاده می کنند.
با بررسی پست های این پیج پرطرفدار متوجه می شوید که آنها بیشتر در زمینه های زیر پست و استوری می گذارند:
پست اینستاگرام آموزشی درباره سلامتی و مثبت اندیشی
یکی از بهترین ایده ها برای طراحی پست اینستاگرام برای تجهیزات پزشکی، طراحی پست های آموزشی است. اطلاعات بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید به مخاطبین اود درباره سلامتی شان بدهید و مخاطبین اینستاگرام هم بسیار مشتاقند که این اطلاعات را در پست های اینستا ببینند.
قالب های آماده پست اینستاگرام آموزشی به شما کمک می کنند که به سرعت این پست ها را طراحی کنید و در پیج خود به اشتراک بگذارید.
طراحی پست سوال و جواب برای تعامل مستقیم با مخاطبین
با اضافه شدن ویژگی استوری ها امکان خلاقیت بیشتری برای طراحی پست اینستاگرام فراهم شده است. حتما می پرسید ویژگی استوری چطور می تواند در طراحی پست به شمو کمک کند؟ یک ایده جذاب برای طراحی پست اینستاگرام تجهیزات پزشکی این است که شما ابتدا با استیکر کوئسشن باکس از مخاطبین تان بپرسید چه مشکل یا بیماری دارند که برای درمان آن نیاز به راهنمایی شما است. زمانیکه پاسخ مخاطبین تان را دریافت کردید، باید آنها را طبقه بندی کنید و برای بیماری ها و مش لاتی که تکرار شده اند، شروع به طراحی پست اینستاگرام سوال و جواب برای تجهیزات پزشکی کنید.
طراحی پست اینستاگرام محصول برای تجهیزات پزشکی
طراحی پست اینستا محصول، به شما کمک می کند تا با استفاده از اینستاگرام به عنوان ابزار تبلیغاتی یک استراتژی بازاریابی برای تجهیزات پزشکی راه اندازی کنید. با کمک قالب های آماده زیر می توانید تصاویر محصولات خود را آپلود کرده و درباره مزایا و ویژگی های آنها اطلاعات کاملی به مخاطبین تان ارائه دهید.
همچنین می توانید با ایده طراحی پست فروش ویژه در مناسبت های خاص مثل روز پزشک، فروش محصولات تان را چند برابر کنید.
ایده دیگر، طراحی پست اینستاگرام محصول اسلایدی است که در آن می توانید درباره یک محصول اطلاعات جزئی تری به کاربر بدهید یا چند محصول را در یک پست معرفی کنید
چطور با طراحی پست اینستاگرام برای تجهیزات پزشکی، فروش تان را افزایش دهید؟
اگر زمان آن فرا رسیده که با طراحی پست اینستاگرام برای تجهیزات پزشکی، فروش تان را افزایش دهید، باید پیج تان را برای مخاطبین و مشتریان بالقوه آماده کنید. نکات زیادی وجود دارد که باید برای جذفالوورهای بیشتر و افزایش درامد به آن توجه کنید ما در این مقاله به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم:
1. روی پایگاه کاربر تمرکز کنید
تمام تاکتیکهای بازاریابی با هدف جذب مخاطبان انجام می شوند پس شما نیز باید قبل از اینکه استراتژی بازاریابی اینستاگرام را به کار بگیرید، مخاطبین هدف تان را شناسایی کنید. به این نکته هم توجه کنید که اکثر مخاطبین اینستا، جوانان و نسل جدید هستند که بیشتر محتواهای آموزشی، سرگرم کننده و بدون حاشیه را می پسندند.
پس اگر می خواهید طراحی پست اینستاگرام برای تجهیزات پزشکی را طوری انجام دهید که بیننده را تحت تاثیر قرار دهد، بهتر است از طراحی پست های کلاسیک و بی روح که هیچ هیجانی ندارند خودداری کنید.
مثلا،به عنوان فروشنده تجهیزات دندانپزشکی، طراحی پست اینستاگرام شما باید به جای دندان مصنوعی که بیشتر مربوط به مخاطبین سالمند می شود، روی سفید کردن دندان، لمینت، کامپوزیت یا نگین دندان تمرکز کند.
حتی اگر مخاطب هدف شما جمعیت جوانتر نباشد یا خدمات شما برای نسل جدید ارائه نشده باشد، همچنان میتوانید از اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند و رشد کسب و کارتان استفاده کنید. اینستاگرام خیلی بیشتر از یک ابزار بازاریابی است. این پلتفرم به شما کمک می کند تا حضور دیجیتالی قوی داشته باشید و به شما کمک می کند در نتایج موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشید .
داشتن یک حساب کاربری در اینستاگرام برای فروش تجهیزات پزشکی موجب افزایش اعتبار، بیشتر شدن اعتماد در بیماران، ایجاد آگاهی از برند و اعتبار برای روابط طولانی مدت با بیماران می شود.
2. پست و استوری مرتبط با تجهیزات پزشکی تولید کنید
مهم است به یاد داشته باشید که اینستاگرام اساساً یک برنامه شخصی است که فردیت شما را به نمایش می گذارد و می تواند برای برجسته کردن شخصیت شما یا برند شما سفارشی شود.
زیاده روی در پست های بسیار فنی یا تبلیغاتی ممکن است منجر به کاهش نرخ تعامل شود و اغلب توجه کاربر را جلب نمی کند.
اینستاگرام یک پلتفرم بصری است که کاربرانش تمایل بیشتری به دیدن تصاویر واضح دارند. شما می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید و متون مرتبط حاوی مطالب جالب و سرگرم کننده را برای افزایش تعامل مشتری و پیگیری رویدادهای روز جامعه اضافه کنید.
یکی دیگر از راههای عالی برای جلب توجه بیماران و کاربران محلی، برچسبگذاری جغرافیایی پستهایتان است تا افراد بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.
مثلا،فرض کنید شما تجهیزات پزشکی جراحی می فروشید. بهترین ایده طراحی پست اینستاگرام تجهیزات پزشکی جراحی، از نوع پست اینستا گرام اسلایدی قبل و بلد است.
در این پست می توانید تصویر چند بیمار را قبل و بعد از عمل جراحی رینوپلاستی نمایش دهید و بیان کنید که جراحی بینی آنها با موفقیت انجام شده زیرا از تجهیزات جراحی شما استفاده کرده اند.
3. طراحی استوری اینستاگرام برای تعامل با بیمار
استفاده از استوری های اینستاگرام راه دیگری برای برقراری تعامل با مخاطبین است که با کمک آنی می توانید با مشتریان ارتباط برقرار کنید و میزان تعامل را بهبود ببخشید.
فالوورهای اینستاگرام بیشتر از پست روی استکری های شما تمرکز میکنند. میتوانید از استوریهای اینستاگرام برای تشویق فالوورهای خود برای شرکت در نظرسنجی، پاسخ دادن به سوال کوئسشن باکس، و سایر مسائل استفاده کنید.
محتوای تعاملی مثل طراحی استوری اینستاگرام سوال و جواب میتواند به جذب ترافیک به حساب شما کمک کند، و دادن هزینههای رایگان و هدایای میزبانی میتواند تعامل شما را به حداکثر برساند.
به یاد داشته باشید که باید با مخاطبین تعامل مستقیم داشته باشید. اگر نظری روی استوری شما می دهند حتما از آنها تشکر کنید یا اگر سوالی می پرسند حتما به آن پاسخ دهید.
4. پست های خود را از نظر بصری جذاب کنید
اینستاگرام برای برآوردن نیازهای بصری اولیه ما متولد شد، که به آن برتری نسبت به رقبای خود می دهد.
اگر می خواهید در اینستاگرام موفق عمل کنید باید به طور منظم پست های جذاب بگذارید تا به کاربران کمک کنید به جای اطلاعات متنی بی روح در سایر پلتفرم ها مثل وب سایت ها، از مشاهده محتوای تصویری یا ویدئویی برای دریافت مطالب لذت ببرند.
انسان ها موجودات بصری هستند. احساسات ما به طور مستقیم با محرک های دیداری و شنیداری اطراف ما مرتبط است. طراحی پست اینستاگرام برای تجهیزات پزشکی با کمک قالب های آماده دومینگو که همه آنها توسط طراحان حرفه ای آماده شده اند می توانند با استفاده از تصاویر تاثیرگذار و داستان سرایی قانع کننده، تاثیری طولانی مدت بر روی مخاطبان هدف شما بگذارند.
میتوانید از پست اینستاگرام پازلی تجهیزات پزشکی نیز برای ساخت یک فید جذاب استفاده کنید. صحبت در مورد مسائل مرتبط با صنعت یا ویدیوهای تخصصی در پست هایی که ظاهری یکسان و مشابه دارند، در مشتریان احتمالی شما علاقه ایجاد می کند.
از آنجایی که تعامل مستقیم نقش مهمی در موفقیت استراتژی بازاریابی اینستاگرام ایفا میکند، میتوانید با مخاطبان هدف خود تعامل داشته باشید و آنها را تشویق کنید که در مورد پستهای شما کامنت بگذارند و شما نیز مستقیما به آنها پاسخ دخیل.
5.مخاطبین خود را بشناسید
از Insights Instagram برای جمعیت شناسی افرادی که با پروفایل شما درگیر هستند، جنسیت، میانگین سن و حتی زمانی که بیماران احتمالی شما آنلاین هستند، استفاده کنید تا بتوانید پست های خود را برای به دست آوردن حداکثر تعامل برنامه ریزی کنید.
اینستاگرام تبلیغات پولی را برای مشاغل و خدمات ارائه می دهد که آگاهی از برند شما را افزایش می دهد. میتوانید از بخش نظرات پستهای خود اطلاعاتی کسب کنید تا مشکلات رایجی را که در صنعت شما وجود دارد را درک کنید و خدمات خود را برای رسیدگی موثر به این مسائل ارائه دهید.
مثلا اگر تجهیزات پزشکی مرتبط با جوانسازی پوست را می فروشید، به یاد داشته باشید که درباره انواع پوست، رنگ ها و بافت ها پست های متنوع تولید کنید. اگر افراد احساس کنند مورد تایید شما هستند و می توانند با خدمات شما ارتباط برقرار کنند، تمایل بیشتری به دنبال کردن شما دارند .
بسیار مهم است که عکس های خود را واترمارک کنید زیرا می توانند به راحتی در اینترنت به سرقت بروند. برای حفظ اصالت، تصاویر و پست های خود را واترمارک کنید.
جمع بندی
اینستاگرام به طور مداوم در حال تکامل است تا چشم انداز متغیر کاربران را بر اساس الگوهای رفتاری آنها تطبیق دهد. بازاریابی رسانه های اجتماعی اصطلاحی است که در آن اینستاگرام یک پلت فرم قدرتمند به شمار می آید. طراحی پست اینستاگرام برای تجهیزات پزشکی و به کارگیری استراتژی های بازاریابی پزشکی شما را قادر می سازد تا میزان تعامل و تبدیل خود را به حداکثر برسانید.
اگر در این صنعت تازه کار هستید و پیچیدگیهای بازاریابی رسانههای اجتماعی را دنبال میکنید، به احتمال زیاد تا حد زیادی دچار سردرگمی و کمبود وقت می شوید.
نکات ذکر شده در این مقاله می تواند به شما کمک کند تا حضوری قدرتمند در اینستاگرام داشته باشید و به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی تان کمک کند. دنبال کردن مراحل ذکر شده در بالا و کمک گرفتن از قالب های آماده پست اینستاگرام دومینگو، پیج شما را به موفقیت می رساند.
اینستاگرام فردیت، خلاقیت و محتوای مفید را تشویق می کند، که اصول رضایت از برند و روابط طولانی مدت با مشتری هستند.
ما امیدواریم که از شما بشنویم، برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو به شما کمک کرده تا بیشترین تعامل را با مخاطبین تان برقرار کنید و فروش تان را افزایش دهید! لطفاً تجربه خود را در اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید و نکات و تصویری از قالب هایی را که ویرایش کردید تا به شما کمک کند با موفقیت در پلتفرم رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید، برای مان ارسال کنید.