مرگ یکی از عزیزان واقعاً غم انگیز و مساله ای بسیار احساسی است. اما با وجود غم و اندوه فراوان، شما همچنان مسئولیت برگزاری یک مراسم تدفین مناسب را دارید تا باعث آرامش ابدی آن مرحوم شود، در میان تمام کارهایی که باید انجام دهید، انتشار آگهی ترحیم جهت اطلاع رسانی فوت شدن عزیزتان و محل برگزاری مراسمی که دوستان و خویشاوندانتان می توانند جهت عرض تسلیت دور هم جمع شوند، باید به سرعت و در کوتاهترین زمان ممکن انجام گیرد. 
گاهی اوقات فرصت شما آنقدر محدود است که نمی توانید به دنبال یک طراح برای انجام این کار بگردید. در این شرایط شاید بهتر باشد از روش ساخت بنر آنلاین تسلیت یا همان بنرسازهای آنلاین استفاده کنید. 
تشییع جنازه یک رویداد بسیار شخصی برای خانواده متوفی است، همیشه بهتر است هر یک از مراحل را از قبل برنامه ریزی کنید. به این ترتیب همه چیز طبق برنامه پیش می رود. 
با استفاده از یک الگوی مناسب برای مراسم خاکسپاری می توانید یک خداحافظی مناسب با آن شخص خاص در زندگی خود ترتیب دهید. در زمان خود صرفه جویی کنید، استرس را کاهش دهید و مراسمی به یاد ماندنی ایجاد کنید.
در نرم افزارهای ساخت بنر آنلاین تسلیت می توانید با اضافه کردن عکس‌ها، متن، تصاویر و پیام‌های دست‌چین‌شده، آگهی ترحیم سفارشی ایجاد کنید و اعلامیه خود را با چاپ کردن یا اشتراک گذاری دیجیتالی، فوراً با همه دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

 

ساخت بنر آنلاین تسلیت رایگان برای اندروید

 

نحوه ساخت بنر آنلاین تسلیت

طراحی بنرهای تسلیت از ابتدا ممکن است چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، قالب‌های بنر از پیش ساخته شده‌ای در سایت و برنامه های گوشی های اندروید وجود دارد که می‌توانید به راحتی از آنها استفاده کنید که باعث می‌شود در زمان ساخت بنر آنلاین تسلیت، صرفه جویی کنید و این زمان را برای انجام سایر آماده‌سازی‌های مربوط به مراسم خاکسپاری صرف کنید. 
در این مقاله چند نمونه‌ و قالب‌های مختلف برای ساخت بنر آنلاین تسلیت را به شما معرفی می کنیم که می‌تواند به شما کمک کند از بنر ساز های آنلاین برای طراحی آگهی ترحیم خود در کمترین زمان ممکن، استفاده کنید.
پیش از اینکه به معرفی چند نمونه آگهی ترحیم بپردازیم، بهتر است با اصول ساخت بنر آشنا شوید و به طور کلی سعی کنید موارد زیر را رعایت کنید.

آگهی ترحیم را ساده طراحی کنید

ساخت بنر آنلاین تسلیت باید ساده باشد و فقط حاوی اطلاعات مختصری درباره متوفی یک شعر یا جمله زیبا و اطلاع رسانی مربوط به محل برگزاری مراسم باشد. نیازی به استفاده از کلمات اضافی دیگر در بنر نیست.

برای ساخت بنر آنلاین تسلیت از رنگ های ملایم و تیره استفاده کنید

از انجاییکه آگهی ترحیم برای اطلاع رسانی اخبار غم انگیز است، رنگ های ملایم و تیره مناسب ترین انتخاب برای آنها هستند. سفید، کرم، خاکستری، مشکی، قهوه ای تیره یا سورمه ای می تواند برای طراحی بنر تسلیت مناسب باشد.

از تصویر اخیر شخص برای ساخت بنر آنلاین استفاده کنید

استفاده از تصویر شخص متوفی بسیار مهم است و می تواند اطلاع رسانی اگهی ترحیم را تکمیل کرده و یاد و خاطره عزیزتان را نیز زنده نگه دارد. اکثر قالب های آماده بنر تسلیت دارای فضاهای مشخصی برای قرار دادن تصویر هستند.

تاریخ و زمان خاکسپاری را ذکر کنید

بهتر است این اطلاعات در صفحه اول با فونت های درشت ذکر شود. از آنجایی که اطلاعات مهمی هستند، بهتر است آنها را با فونت های بزرگتر بنویسید.

تمام اطلاعات بنر تسلیت را در یک صفحه بگنجانید

اکثر آگهی های ترحیم در یک صفحه طراحی می شوند، شما نیز بهتر است تمام اطلاعات را در یک صفحه جا بدهید که خواندن آن آسان است و همچنین تمام اطلاعات مهم را در یک مکان به مخاطب می رساند.

ساخت بنر آنلاین را تسلیت را از قالب های اولیه و آماده شروع کنید

برای ساخت بنر آنلاین تسلیت می توانید از هزاران قالبی که به صورت حرفه ای طراحی شده و در بنر ساز آنلاین دومینگد در دسترس است، استفاده کنید. بنابراین نیازی نیست برای طراحی از یک بوم خالی شروع کنید. 
برای پیدا کردن قالب مناسب می توانید جستجوی خود را بر اساس ابعاد، رنگ یا در دسته بندی های مختلف انجام دهید. هنگامی که یک طرح مناسب برای شروع پیدا کردید، روی آن کلیک کنید تا سند در ویرایشگر دومینگو باز شود.

برای شخصی سازی بنر آنلاین از ابزارهای ویرایشی کمک بگیرید

راه های زیادی برای شخصی سازی آگهی ترحیم شما وجود دارد. مثلا می توانید فونت را تغییر دهید یا تصاویری از عزیزتان آپلود کنید. یا از میان هزاران تصویر رایگان، عکس مناسبی را پیدا کنید. شما می توانید از تمام ابزارهای ویرایشی برای شخصی سازی قالب های آماده استفاده کرده و اعلامیه تسلیت را برای چاپ یا انتاشار در پلتفرم های شبکه اجتماعی آماده کنید.

اندازه را تغییر دهید تا محتوای شما بیشتر جلوه کند

هنگامی که به طرح مناسبی رسیدید، می¬توانید به راحتی آن را با هر ابعادی چه برای چاپ و چه برای انتشار در شبکه¬های اجتماعی تغییر دهید. پروژه را کپی کنید، تغییر اندازه را بزنید و پلتفرمی را که می‌خواهید با آن سازگار کنید انتخاب کنید و هوش مصنوعی ما بقیه موارد را بر عهده خواهد گرفت.

بنر آنلاین تسلیت خود را ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید

پس از تکمیل ساخت بنر آنلاین تسلیت، طرح آن را با فرمت های مناسب ذخیره کنید و اعلامیه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. در صورت نیاز به روز رسانی در آینده، همیشه می توانید پروژه خود را مجدداً در نرم افزار ما مشاهده کنید.

با ساخت بنر آنلاین زیبا، خاکسپاری را به خانواده و دوستان خود اطلاع دهید

عزیزانتان را در دوران سوگواری با اعلامیه ای که می تواند به عنوان اطلاع رسانی باشد، دور هم جمع کنید. با ساخت بنر آنلاین تسلیت توسط بنر ساز آنلاین دومینگو، در زمان طراحی اعلامیه ترحیم صرفه جویی کنید تا بتوانید زمان بیشتری را با عزیزان خود بگذرانید.

نمونه ساخت بنر آنلاین استاندارد تسلیت

این یک بنر ساده و زیبا برای خاکسپاری است برای کسانی که نیاز حداقلی دارند عالی است. این قالب را با هر فرمت فایلی دانلود کنید و به راحتی می توانید این نسخه را نیز چاپ کنید. کیفیت چاپ از استاندارد بالایی برخوردار است، که برای آماده شدن با این فرآیند بسیار عالی است.

ساخت بنر آنلاین تسلیت رایگان برای اندروید

ساخت بنر آنلاین اعلامیه خاکسپاری

این بهترین نمونه بنر تسلیت است که به راحتی قابل دانلود و ویرایش آن نیز راحت است. کیفیت چاپ قالب نیز بسیار بالا است، که آن را به یک بنر تسلیت زیبا تبدیل می کند. بنر را می توان به سلیقه خود طراحی کرد.

ساخت بنر آنلاین تسلیت رایگان برای اندروید

آگهی ترحیم

هر چقدر هم که غم انگیز باشد، باید قبول کنید که عزیزانتان خواهند آمد و خواهند رفت. علیرغم غم و اندوه، شما هنوز باید تمام تمهیدات لازم را انجام دهید تا آنها را به درستی به آرامش ابدی بفرستید. 
یکی از کارهای ضروری که باید انجام دهید این است که با استفاده از ساخت بنر آنلاین مطمئن شوید که بقیه اعضای خانواده از مراسمی که به یاد مرحوم برگزار می شود، اطلاع دارند. نکته خوب این است که ما قبلاً این بنر ممتاز مراسم خاکسپاری را برای شما آماده کرده¬ایم که می¬تواند به شما کمک کند تا مسئولیت خود را بدون تأثیرگذاری بر غم تان انجام دهید.

ساخت بنر آنلاین تسلیت رایگان برای اندروید

ساخت بنر آنلاین زیبا

در اینجا یک بنر زیبا برای مراسم تشییع جنازه وجود دارد که اگر کسی که دوستش دارید که زندگی را با نهایت ظرافت زندگی کرده باشد عالی است. با طرح‌بندی قابل تنظیم آن، که می‌توانید با استفاده از Adobe Illustrator و Adobe Photoshop ویرایش کنید، می‌توانید به سادگی تصویر عزیز متوفی خود و تمام جزئیات لازم در مورد مراسم تشییع جنازه او را اضافه کنید.

ساخت بنر آنلاین تسلیت رایگان برای اندروید

بنر یادبود

اگر یکی از اعضای خانواده محبوب شما فوت کند، بدیهی است که باید تمام تمهیدات لازم را برای تشییع جنازه او انجام دهید تا افرادی که زندگی او را خاص و معنادار کرده اند بتوانند وداع مناسبی داشته باشند. و برای اینکه آنها به طور موثر و واقعی پیام را دریافت کنند، استفاده از یک آگهی ترحیم یا بتر یادبود و تسلیت، مانند این بنر مراسم خاکسپاری خاطره دوست داشتنی می شود.

ساخت بنر آنلاین تسلیت رایگان برای اندروید

ساخت بنر آنلاین برای آگهی تسلیت

اگر به دنبال بنری هستید که بتواند هم به عنوان یک اعلامیه و هم به عنوان دعوت از اعضای خانواده و دوستان عزیزتان عمل کند، یک قالب عالی به شما معرفی می کنیم. این بنر تسلیت می تواند هر دو وظیفه را انجام دهد زیرا تمام اطلاعات لازم را در خود گنجانده است.

ساخت بنر آنلاین تسلیت رایگان برای اندروید

جمع بندی

با استفاده از نرم افزار سایت دومینگو میتوانید با گوشی اندروید وارد سایت شوید و از ابزارهای آن برای طراحی استفاده کنید به دلیل وجود نرم افزار تحت وب که با گوشی اندروید، آیفون و ویندوز طراحی را میتوان امتحان کرد.
الگوهای حرفه‌ای طراحی شده را کاوش کنید و خلاقیت خود را به کار بگیرید یا ساخت بنر آنلاین خود را از ابتدا ایجاد کنید. با استفاده از عکس‌ها، آیکون‌ها، لوگوها، فونت‌های شخصی‌سازی‌شده و سایر عناصر قابل تنظیم، یک موضوع برای طرح‌های خود ایجاد کنید و به دلخواه آنها را سفارشی کنید. 
در مقاله "10 بنرساز آنلاین برای ساخت بنر های جذاب تبلیغاتی اینستاگرام " نیز می توانید با سایر بنر سازهای آنلاین رایگان آشنا شوید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین