اینستاگرام قابلیت پست گذاشتن همزمان در دو پیج را به این اپلیکیشن اضافه کرده که به شما امکان می دهد یک پست را در چندین حساب کاربری به طور همزمان منتشر کنید. این ویژگی فعلا برای کاربران iOS در دسترس است و مشخص نیست چه زمانی برای اندروید نیز فعال شود.
به طور خلاصه باید برای پست گذاشتن همزمان در دو پیج از گزینه “Self Regram” استفاده کنید. این گزینه زمانی که می خواهید پست جدیدی را به اشتراک بگذارید ظاهر می شود. با زدن این گزینه، در ادامه گزینه تگ کردن افراد و موقعیت مکانی را می بینید که باید «post to other accounts» را انتخاب کنید، که به شما امکان می‌دهد حساب کاربری دیگری را که می‌خواهید پست همزمان در آن منتشر شود، تعیین کنید. 
این روش می تواند برای شرکت ها، اشخاص یا کسب و کارهایی که چندین حساب کاربری در اینستاگرام دارند با با حساب کاربری دیگر شرکت ها تعامل دارند، یا چندین آتلیه عکاسی را اداره می کنند، موجب صرفه جویی در زمان شود. همچنین داشتن بیش از یک حساب شخصی در اینستاگرام کاملا رایج است، بنابراین پست گذاشتن همزمان در دو پیج می تواند خارج از حوزه کسب و کار حتی برای افراد عادی نیز مفید باشد.
در گذشته شایعاتی مبنی بر اضافه کردن قابلتی هایی به جز پست گذاشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام مطرح شده بود، برخی ادعا می کردند که اینستاگرام قرار است امکان برنامه ریزی برای انتشار یک پست از یک حساب کاربری در سایر حساب‌ها را فراهم کند، اما این شرکت در نهایت اعلام کرد که چنین قابلیتی را ایجاد نخواهد کرد. 
با این حال، سال گذشته اشتراک‌گذاری مجدد در استوری‌ها توسط اینستاگرام معرفی شد که به کاربران اجازه می داد پست‌های سایر کاربران را در استوری شان مجدداً منشن کنند. اینستاگرام همچنین در حال معرفی یک میانبر در اندروید برای وارد کردن عکس از Google Photos است. شما قبلاً می‌توانستید عکس‌های Google را در اینستاگرام  Android به اشتراک بگذارید، اما برای انجام این کار باید چند مرحله مختلف را جلو می رفتید، اما اینستاگرام در حال ارتقای سطح این توانایی برای اجرای آسان تر آن در گوشی های اندروید است.
اینستاگرام جدول زمانی برای تکمیل قابلیت Self Regram و پست گذاشتن همزمان در دو پیج در iOS ارائه نکرده است، اما برخی از کاربران این گزینه را در حال حاضر در حساب کاربری خود می بینند.

 

از چه روشی برای پست گذشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام استفاده کنیم؟

 

چطور می توانید به طور همزمان به چندین اکانت اینستاگرام، پست خود را ارسال کنید؟

اینستاگرام به تازگی این ویژگی جدید را معرفی کرده تا در زمان شما صرفه جویی کند: امکان ارسال همزمان پست در چندین حساب کاربری! در ادامه به تمام نکاتی که باید درباره  پست گذاشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام بدانید می پردازیم .
علی‌رغم سال‌ها مقاومت کوین سیستروم و مایک کریگر، بنیان‌گذاران اینستاگرام، شایعاتی مبنی بر اینکه اینستاگرام در حال کار بر روی یک ابزار Self Regram است، برای اولین بار اواخر سال گذشته منتشر شد.
پس از مدتی، اینستاگرام این شایعات را تأیید و خاطرنشان کرد که آنها "این ویژگی را برای ارائه تجربه بهتر برای افرادی که به طور مداوم در چندین حساب کاربری پست می گذارند ارائه می‌کنند."
این ویژگی علاوه بر پست گذاشتن همزمان در دو پیج، کاربران را قادر می سازد برای مدتی پست‌ها را در چندین پروفایل اینستاگرام (و حتی سایر حساب‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر) زمان‌بندی کنند، این ویژگی جدید مطمئناً به شما در صرفه‌جویی در وقتتان کمک می‌کند!

نحوه پست گذاشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام

قابلیت جدید ارسال همزمان پست در چندین حساب اینستاگرام، متأسفانه، فقط برای کاربران iOS در دسترس خواهد بود (اینستاگرام اشاره ای نکرده است که این ویژگی چه زمانی به اندروید خواهد آمد، اما اگر در چند ماه آینده این اتفاق افتاد، تعجب نکنید).
وقتی به این ویژگی دسترسی پیدا کردید، درست زمانی که می‌خواهید یک پست جدید را به اشتراک بگذارید، گزینه «post to other accounts » را خواهید دید. این گزینه در همان صفحه ای ظاهر می شود که عنوان و تگ های خود را اضافه می کنید.

از چه روشی برای پست گذشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام استفاده کنیم؟

می‌توانید چندین پروفایل را «روشن» کرده یا تغییر دهید. و انجام این کار باعث می شود پستی که در حال آماده سازی آن هستید در هر یک از آن حساب ها به اشتراک گذاشته شود.

از چه روشی برای پست گذشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام استفاده کنیم؟

نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که هنگام پست گذاشتن همزمان در دو پیج نمی توانید پست را برای حساب های مختلفی که در آنها پست می کنید تغییر دهید. عکس یا ویدیو، عنوان و تگ ها برای هر یک از حساب‌هایی که  انتخاب می کنید، دقیقاً یکسان خواهند بود. بنابراین ما واقعاً تنها زمانی استفاده از این ویژگی را توصیه می‌کنیم که پستی را در حساب‌هایی با تم مشابه به اشتراک می‌گذارید.
به عنوان مثال، اگر چندین اکانت اینستاگرام مرتبط با سفر را مدیریت می کنید، پست گذاشتن همزمان در دو پیج یا چند پیج اینستاگرام می تواند راهی عالی برای صرفه جویی در زمان باشد. از سوی دیگر، اگر حساب‌هایی که مدیریت می‌کنید دارای مخاطبین و فالورهای بسیار متفاوتی هستند، استفاده از این ویژگی جدید احتمالاً به نفع شما نیست.
ما همچنین توصیه می کنیم در استفاده از این ویژگی افراط نکنید. حتی اگر چندین حساب مشابه را مدیریت می کنید، ارسال یک عکس یا ویدیوی یکسان برای هر یک از آنها ممکن است موجب شود فالورهایتان احساس کنند شما به آنها اهمیت نمی دهید و صرفا برای رفع مسئولیت یک پست را در همه حساب ها منتشر می کنید. بنابراین، به جای پست گذاشتن همزمان در دو پیج بهتر است محتوا را برای مخاطبیت مختلف خود سفارشی کنید، خواه نوشتن یک عنوان جدید، استفاده از هشتگ های مختلف و حتی استفاده از فیلتر متفاوت باشد.

چگونه قابلیت “Collab” یا پست گذاشتن همزمان در دو پیج را دریافت کنیم؟

قابلیت “Collab” یا پست گذاشتن همزمان در دو پیج در حال حاضر در بریتانیا و هند در حال آزمایش است.
از آنجایی که اینستاگرام در حال حاضر در حال آزمایش این طرح است، به این معنی است که همه افراد در بریتانیا و هند ممکن است آن را نداشته باشند.
گاهی اوقات، اینستاگرام ویژگی های جدید را فقط به برخی از حساب ها ارسال می کند. گاهی برای همه حساب ها در یک کشور می فرستند.
در حال حاضر، آنها نگفته اند که آیا این ویژگی را برای همه منتشر کرده اند یا فقط برای برخی افراد در بریتانیا و هند.
اگر در یکی از این کشورها هستید و ویژگی "Collab" را ندارید، این را امتحان کنید:
• به App Store / برنامه Google Play Store خود بروید
• اینستاگرام را جستجو کنید
• بررسی کنید که آیا می‌توانید برنامه اینستاگرام خود را به‌صورت دستی به‌روزرسانی کنید (باید دکمه «به‌روزرسانی» وجود داشته باشد)
سپس بررسی کنید که آیا ویژگی «Collab» را در اینستاگرام دارید یا خیر.
اگر پس از به‌روزرسانی برنامه هنوز آن را ندارید:
احتمالا باید منتظر بمانید تا اینستاگرام آن را برای افراد بیشتری منتشر کند. 

از چه روشی برای پست گذشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام استفاده کنیم؟

"Collab" چه تفاوتی با تگ گذاری دارد؟

با برچسب گذاری، افراد باید روی عکس ضربه بزنند تا ببینند چه کسی در پست تگ شده است.
فالوورهای آنها احتمالا هرگز پست شما را نخواهند دید. مگر اینکه شخصی که تگ کرده اید آن را ببیند و در فید یا استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارد.
این "ویژگی" با Collab متفاوت است.

از چه روشی برای پست گذشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام استفاده کنیم؟

با "collab": نام کاربری شما در بالا و/یا در کنار عنوان نمایش داده می‌شود - حتی در فید شخص دیگر و درنتیجه این پتانسیل را دارد که شما را در معرض دید بیشتری قرار دهد، زیرا فالوورهای دیگران فوراً نام کاربری شما را خواهند دید.

از چه روشی برای پست گذشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام استفاده کنیم؟

چگونه می توانید نام کاربری خود را در کنار عنوان بگذارید؟

شما باید "نویسنده" پست باشید.
نویسنده شخصی است که پست را ارسال می کند.
نویسنده کسی است که نام او در کنار عنوان نوشته خواهد شد.

از چه روشی برای پست گذشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام استفاده کنیم؟

آیا باید از ویژگی "Collab" استفاده کنید؟

اگر نیاز به پست گذاشتن همزمان در دو پیج دارید، بله باید از آن استفاده کنید.
این ویژگی به ویژه برای کاربردهای زیر مفید است:
• برندها و اینفلوئنسرهایی که با هم همکاری می کنند.
• بازاریابانی که برای برندسازی نیاز به ارسال مجدد پست در فید حساب های کاربری مختلف دارند.
• اینفلوئنسرهایی که برای رشد اکانت اینستاگرام خود با یکدیگر همکاری می کنند
• دوستان و خانواده: اگر می خواهید یک عکس یا ویدیو را در چند حساب خود به اشتراک بگذارید

آیا برای پست گذاشتن همزمان در دو پیج برای reels اینستاگرام هم کار می کند؟

بله. می توانید از ویژگی "Collab" برای reels نیز استفاده کنید.
فرض کنید با یک برند یا اینستاگرامر دیگری همکاری می کنید.
هر دو می‌توانید reels مشابهی را در حساب های خود نشان دهید.

از چه روشی برای پست گذشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام استفاده کنیم؟

چگونه یک پست را در دو پروفایل مختلف اینستاگرام ارسال کنیم؟

اگر می خواهید از ویژگی پست گذاشتن همزمان در دو پیج بهره ببرید باید از«collab» به روش زیر استفاده کنید.
1. یک پست در اینستاگرام آپلود کنید
2. «tag people» را فشار دهید

از چه روشی برای پست گذشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام استفاده کنیم؟

3. «invite collaboration » را انتخاب کنید

از چه روشی برای پست گذشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام استفاده کنیم؟

4. نام کاربری شخص / برند دیگر را تایپ کنید

از چه روشی برای پست گذشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام استفاده کنیم؟

5. ارسال کنید
6. پست در فید شما ظاهر می شود

از چه روشی برای پست گذشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام استفاده کنیم؟

7. حساب دیگر یک اعلان دریافت می کند که تگ شده است
8. وارد حساب دوم شوید به برگه "tap post" در پروفایل خود بروید
9. روی «accept» ضربه بزنید تا پست در فید حساب کاربری جدید نمایش داده شود.
تا زمانیکه accept را نزنید، پست فقط در پروفایل اول نشان داده می شود.

از چه روشی برای پست گذشتن همزمان در دو پیج اینستاگرام استفاده کنیم؟

اگر برای ساخت پست اینستا نیاز به ایده های جذاب دارید می توانید مقاله را بخوانید همچنین می توانید در برنامه ساخت پست و استوری آنلاین دومینگو صدها قالب رایگان را دریافت کنید و با سفارشی سازی آنها در کمتر از چند دقیقه یک پست کاربرپسند طراحی کنید. حالا با استفاده از ویژگی پست گذاشتن همزمان در دو پیج که به شما آموزش دادیم، همین پست را در حساب های کاربری مختلف خود منتشر کنید. 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین