طبق آماری که از مخاطبین رسانه‌های اجتماعی بدست آمدا، ۷۰ درصد استوری‌های اینستاگرام با صدا تماشا می‌شوند و موسیقی می تواند راه خوبی برای غافلگیری و خوشحالی کاربران باشد. اگر علاقه مند به یادگیری نحوه ساخت کلیپ ویدیو از عکس های گالری گوشی همراه با موسیقی در استوری اینستاگرام هستید، ما به شما کمک می کنیم.
در این مقاله، به طور خاص به شما نشان می‌دهیم که چگونه با استفاده از برنامه رایگان Animoto: Social Video Editor iOS، که مجموعه‌ای از موسیقی‌های دارای مجوز را برای استوری‌های شما دارد، یک عکس همراه با موسیقی در استوری اینستاگرام پست کنید.
اگر دستگاه iOS ندارید، اشکالی ندارد. همچنان می‌توانید از Animoto در وب برای ساخت کلیپ ویدیوی عمودی برای استوری اینستاگرام با استفاده از یکی از قالب‌های آماده استفاده کنید. 

چگونه یک ویدیوی استوری اینستاگرام با موسیقی بسازیم؟

برای شروع آماده اید؟ ما شما را در فرآیند ساخت کلیپ ویدیو با یک عکس یا چندین عکس همراه با موسیقی که می‌توانید در استوری اینستاگرام یا به عنوان بنر تبلیغاتی به اشتراک بگذارید، راهنمایی می‌کنیم. با دانلود رایگان اپلیکیشن iOS هم اکنون با ما همراه باشید.

برنامه را دریافت کنید

مرحله 1: برای ساخت کلیپ ویدئو، عکس یا تصاویر خود را انتخاب کنید

برای ارسال یک عکس همراه با موسیقی در استوری اینستاگرام، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کدام عکس یا عکس ها را می خواهید به اشتراک بگذارید.
استوری های اینستاگرام در یک فضای عمودی پخش می شوند. با این حال، تصویر شما حتما نباید عمودی باشد. برنامه Animoto: Social Video Editor iOS دارای طرح‌بندی‌های مختلفی است که اضافه کردن چندین عکس در هر اندازه را به استوری اینستاگرام شما آسان می‌کند.
تصاویری را که می‌خواهید استفاده کنید در Camera Roll ذخیره کنید تا بتوانید از برنامه به آنها دسترسی داشته باشید.

مرحله 2: یک کلیپ ویدیوی جدید در استوری اینستاگرام ایجاد کنید

در برنامه، یک ویدیوی جدید را شروع کنید. می توانید یک قالب آماده را انتخاب کنید و برای جایگزینی تصاویر موجود با عکس های خود ضربه بزنید، یا می توانید از ابتدا شروع کنید. برای اموزش کامل ساخت ویدیو کلیپ با این نرم افزار از ابتدا شروع می کنیم. 
پس از شروع از ابتدا، باید تنظیمات برند خود را انتخاب کنید. می‌توانید این تنظیمات را برای استفاده در آینده ذخیره کنید تا ساخت ویدیو کلیپ سریع‌تر انجام شود.

ساخت کلیپ ویدیو از عکس های گالری گوشی برای طراحی بنر اینستاگرام

مرحله 3: تصاویر خود را به ویدیو کلیپ اضافه کنید

در مرحله بعد، زمان اضافه کردن تصاویرتان است. عکس ها و کلیپ های ویدیویی را از رول دوربین خود یا از کتابخانه Getty Stock نرم افزار انتخاب کنید. حتی می توانید به گزینه های اخیراً استفاده شده نگاه کنید. در میان قالب های آماده پیمایش کنید تا پیش‌نمایش عکس‌ها و کلیپ‌های ویدیویی خود را ببینید.  .
برای رفتن به افزودن متن روی done ضربه بزنید. سپس، روی مثبت یا منفی ضربه بزنید تا مدت زمان ساخت ویدیو کلیپ خود را تغییر دهید. برای نمایش عکس طی حداکثر مدت زمان استوری، آن را روی 15 ثانیه تنظیم کنید. همچنین می توانید از انگشتان خود برای تغییر اندازه و تغییر موقعیت عکس خود استفاده کنید و در صورت تمایل، با ضربه زدن روی نماد T متن اضافه کنید

مرحله 4: برای ساخت کلیپ ویدیو، موسیقی اضافه کنید

در مرحله آخر، موسیقی را به استوری خود اضافه کنید. روی نماد موسیقی در پایین صفحه ضربه بزنید و برای انتخاب یک تراک به آن بروید.  یک کتابخانه موسیقی در این نرم افزار وجود دارد که با در نظر گرفتن استوری های اینستاگرام انتخاب شده است. آهنگ‌ها همگی برای استفاده تجاری مجوز دارند، بنابراین از آنها برای سرگرمی یا تجارت خود استفاده کنید.
هنگامی که موسیقی خود را انتخاب کردید، کار ساخت ویدیو کلیپ تمام شد! به سادگی ویدیوی خود را منتشر کنید و استوری اینستاگرام شما آماده اشتراک گذاری است. 

نحوه ساخت کلیپ ویدئو از اسلاید عکس ها برای طراحی بنر اینستاگرام

ساخت کلیپ ویدیو از عکس های گالری گوشی برای طراحی بنر اینستاگرام

تیم Brandwatch React از دریافت آخرین به‌روزرسانی اینستاگرام گزارش می‌دهد و به شما نشان می‌دهد که چگونه برای ساخت کلیپ ویدیو از یک اسلایدشو در اینستاگرام استفاده کنید.
آخرین به‌روزرسانی اینستاگرام به این معنی است که کاربران اکنون می‌توانند چندین عکس و ویدیو را در یک پست به اشتراک بگذارند، اما چگونه؟
معرفی اسلایدشوهای اینستاگرام به این معنی است که می توانید حداکثر 10 تصویر یا ویدیو را به طور همزمان ارسال کنید. سرانجام! نمایه شما با تصاویر مشابه در یک ردیف مسدود نخواهد شد و اگر یک پست حاوی چندین تصویر باشد، یک نماد کوچک در پایین نشان داده می شود.
در حالی که این نوع محتوا برای مدتی  در قالب تبلیغات کاروسل در دسترس برندها بوده است، کاربران عادی اکنون می توانند آن را برای اولین بار امتحان کنند.
تیم React می‌خواست نظر مردم را درباره به‌روزرسانی جدید بپرسد، بنابراین به سراغ داده‌های اجتماعی رفت. ما صدها نفر را پیدا کردیم که در مورد آن صحبت می‌کردند، و نکات برجسته نطرات آنها و همچنین نظرات تیم بازاریابی Brandwatch را در سراسر این مقاله گنجانده‌ایم.

چگونه در اینستاگرام یک اسلاید شو از عکس های گوشی بسازیم؟

1.    برای افزودن یک عکس یا ویدیو مانند معمول دکمه مثبت را فشار دهید
2.    در پنجره عکس به دکمه "multi" توجه کنید
3.    حداکثر 10 عکس یا ویدیو را برای اشتراک گذاری با دنبال کنندگان خود انتخاب کنید
4.    ترتیب آن را ویرایش کنید و به هر عکس فیلتر اضافه کنید/ برای کل گروه یک فیلتر اعمال کنید
5.    کپشن بنویسید، افراد را تگ کنید، یک مکان اضافه کنید 
6.    ساخت اسلایدشو شما تمام شده است!

 

ساخت کلیپ ویدیو از عکس های گالری گوشی برای طراحی بنر اینستاگرام

 

کاربران چقدر از ساخت اسلاید شو در اینستاگرام رضایت دارند؟

این به روز رسانی، پاسخی به تعدادی از مشکلات کاربران با این پلتفرم بود. کاربران اکنون می توانند مجموعه ای از تصاویر را بدون نگرانی در مورد داشتن تنها یک تصویر با کیفیت پست کنند. در واقع، توضیح اینستاگرام مبنی بر اینکه «دیگر لازم نیست بهترین عکس یا ویدیو را از تجربه‌ای که می‌خواهید به خاطر بسپارید انتخاب کنید» یکی از عبارات پرطرفدار در داده‌های پیرامون به‌روزرسانی جدید بود.
مقایسه‌های متعددی بین استوری و ویژگی‌های اسلایدشو در نطرات وجود داشت. با توجه به این که استوری‌های اینستاگرام خارج از فید در دسترس هستند، اسلایدشو به این معنی است که کاربران می‌توانند به سرعت عکس ها را ورق بزنند و چند کلیپ ویدئو پشت سرهم را از یک کاربر ببینند.
بازخورد مثبت Wired از این به‌روزرسانی در میان لینک‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده قرار داشت، و دیوید پیرس ادعا کرد: «این مرورگر اینستاگرام را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند».
از آنجایی که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای تبدیل شدن به مکانی که کاربران به دنبال رقابت برای بهتر دیده شدن هستند، «این به روز رسانی اینستاگرام کاملا هوشمندانه بوده است و هر آنچه را که کاربران خواستند به آنها ارائه کرده تا هرگز این پلتفرم را ترک نکنند. 
با این حال، ساخت اسلاید شو از عکس های گالری گوشی در برنامه اینستاگرام هنوز نواقصی دارد. به عنوان مثال شما نمی توانید به عکس های فید اینستاگرام، موسیقی اضافه کنید بنابراین اگر به دنبال ساخت کلیپ ویدیو از عکس های گالری گوشی همراه با موسیقی هستید بهتر است از نرم افزارهای آنلاین طراحی مثل دومینگو استفاده کنید و پس از طراحی بنر مورد نظرتان آن را در اینستا منتشر کنید.

ساخت کلیپ ویدئو از اسلاید عکس ها چه کاربردی دارد؟

قابلیت جدید ساخت اسلاید شو از عکس ها یک چشم انداز هیجان انگیز برای بازاریابان است. 
"این یک بوم بزرگتر برای برند ها با امکانات جدیدی برای شکوفایی خلاقیت است. مانند تمام فناوری‌ها و ویژگی‌های جدید، استراتژی های مختلفی ارائه خواهد شد. برندها برای کشف آنچه ممکن است از ساخت ویدیو کلیپ با عکس محصولات خود بدست آورند، رقابت می کنند و به محض اینکه برندی ایده جدیدی به کار ببرد، دیگران از روی آن کپی خواهند کرد."
– کریستین بانیستر، استراتژیست دیجیتال در برند واچ
ایده های زیادی برای آزمایش به روز رسانی جدید اینستاگرام وجود دارد که در ادامه برخی از رایج ترین مواردی که تاکنون دیده ایم را مرور می کنیم:

ساخت کلیپ ویدیو از اسلاید عکس ها در استوری اینستاگرام

عکس‌ها و ویدیوهای متعدد به این معناست که استوری طولانی‌تر و کامل‌تری را می‌توان بیان کرد که فقط به ۱۵ ثانیه محدود نمی شود. اکنون برندها از ساخت ویدئو کلیپ با عکس های متعدد همراه با موسیقی استفاده می کنند تا مخاطب را بیش از پیش درگیر با استوری خود نگه دارد.
این قابلیت فقط به استوری ختم نمی شود. به عنوان نمونه این پست NBA را بررسی کنید. 
رسانه‌ها احتمالاً در این زمینه پیشرو خواهند بود - به آنچه که Vanity Fair انجام داده است نگاهی بیندازید.

ساخت کلیپ ویدئو برای تبلیع محصول در طراحی بنر اینستاگرام

اکنون برندها می توانند چندین محصول را با یک پست مورد هدف قرار دهند و جنبه های مختلف محصول خود را به نمایش بگذارند که برای فالوورهای آنها بدون نیاز به ارسال چندین پست، جذاب خواهد بود.
– اما شاناهان، مدیر انجمن در Brandwatch
تصاویر متعدد به این معناست که برندها می‌توانند طیف وسیعی از محصولات یا خدمات خود را در یک پست به اشتراک بگذارند، که می‌تواند برای تعامل شگفت‌انگیز باشد.

مزایای ساخت کلیپ ویدئو برای طراحی بنر اینستاگرام 

از طراحی بنر برای تبلیغ محصولات گرفته تا آموزش استفاده از یک محصول، ویدیو کلیپ حاوی چند عکس، روشی عالی برای درگیر کردن مخاطب است. اکنون افودن چندین عکس به صورت اسلاید شو در طراحی بنر اینستاگرام به یکی از ایده های پرطرفدار تبدیل شده زیرا:

امکان ساخت ویدیوهای طولانی تر را فراهم می کند

یکی دیگر از نکات مثبت ساخت ویدیو کلیپ از عکس های گالری گوشی، امکان آپلود ویدیوهای طولانی تر در اینستاگرام است. افزودن هر کلیپ 1 دقیقه ای به یک اسلایدشو به این معنی است که امکلن طراحی بنر اینستاگرام به مدت 10 دقیقه به صورت ویدیوی مداوم در یک پست امکان پذیر است.

امکان طراحی بنرهای جذاب تری را در فید اینستاگرام می دهد

زمانیکه شما بنوانید چندین عکس یا کلیپ ویدئویی را فقط در یک پست به مخاطب نمایش دهید، مطمئنا دست شما برای ساخت پست یا استوری جذاب تر باز خواهد بود. این ویژگی جدید به خصوص برای پیج های آموزشی و صفحاتی که محصولات متعددی را تبلیغ می کنند، مفید است.

از قالب های اماده بنر ساز آنلاین دومینگو برای ساخت کلیپ ویدیو و طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید

اگر به دنبال ایده های جدید برای ساخت کلیپ ویدیو و طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام هستید، حتما بنر ساز آنلاین دومینگو را امتحان کنید. قالب های آماده این نرم افزار تحت وب به شما امکان می دهد به راحتی عکس های گوشی خود را جایگرین تصاویر در قالب موجود کنید، متن، موسیقی و طراحی های مورد نظر خود را به بنر اضافه کنید و در نهایت با فرمت دلخواهتان آن را دانلود کنید تا بتوانید در پست یا استوری اینستاگرام منتشر نمایید. 
https://www.brandwatch.com/blog/react-post-a-slideshow-to-instagram/

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین