آیا به دنبال ایجاد تصاویر بهتر و جذاب تر برای اینستاگرام هستید؟ آیا به نقشی که پس زمینه پست اینستاگرام می‌تواند در واکنش مخاطبان ایفا کنند، توجه کرده‌اید؟ آیا به دنبال دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان هستید؟
به اشتراک گذاری ویدیوها و تصاویر با طراحی خوب اکنون کلید موفقیت در اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است و اینستاگرام قطعاً از این قاعده مستثنی نیست. هرچه عکس های شما بهتر به نظر برسند، بیشتر برجسته می‌شوند و این به نوبه خود به شما کمک می‌کند تا تعامل، ترافیک و فروش را افزایش دهید.
هنگام طراحی پست ینستاگرام، بسیاری از افراد کمترین توجه را به پس زمینه می‌کنند. این یک اشتباه بزرگ است - به‌ویژه در اینستاگرام که داده‌ها نشان می‌دهند که تصاویر با پس‌زمینه نسبت به تصاویر بدون پس‌زمینه 29٪ لایک‌های بیشتری دریافت می‌کنند.
بنابراین، برای کمک به بهبود طراحی هایتان، این لیست از ایده های بک گراند اینستاگرام را برای محتوای شما ایجاد کرده ام.

 

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

 

12 ایده بک گراند اینستاگرام برای عکس هایی که لایک بیشتری می‌گیرند

با استفاده از انواع بک گراند پست اینستاگرام رایگان که در نرم افزار دومینگو به آنها دسترسی دارید می‌توانید در کمترین زمان ممکن محتوای اینستاگرام خود را بهبود ببخشید.

1.  بافت سنگی بهترین ایده برای یک گراند پست اینستاگرام 

بافت سنگی می‌توانند پس‌زمینه اینستاگرام مناسبی برای عکس‌ها ایجاد کنند. آن‌ها در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند - اگر عکس‌های زیادی در یک پست می‌گذارید، بهتر است از بافت های بزرگ‌تر استفاده کنید، در حالی که بافت های کوچک‌تر برای محصولات و محتوای بیشتر مناسب هستند.
همچنین می‌توانید رنگ های مختلف را امتحان کنید. مطمئن شوید که با تصاویر روشن شروع کرده اید زیرا تحقیقات نشان داد که تصاویر روشن تر 24 درصد لایک بیشتری در اینستاگرام دریافت می‌کنند.

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

اگر می‌خواهید با رنگ‌های تیره‌تر آزمایش کنید، می‌توانید آن‌ها را نیز از برنامه طراحی پست اینستاگرام دومینگو دریافت کنید - رنگ‌هایی که عموماً بهترین عملکرد را دارند سفید، سیاه و خاکستری هستند، زیرا آنها رنگ‌های خنثی هستند که با همه تصاویر به خوبی ست می‌شوند.

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

با استفاده از بک گراند بافت سنگی، می‌توانید به راحتی تصاویر ساده و موثری مانند این قالب پست اینستاگرام حیاط وحش طراحی کنید.

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

این یک عکس فوق‌العاده با فضای پس‌زمینه فراوان است - پس‌زمینه اینستاگرام رنگی ساده، تصویر حیوان را برجسته می‌کند که خیلی تاثیر گذار است.
طراحان دومینگو مرتباً عکس‌های خلاقانه‌ای را برای بک گراند آماده می‌کند که ا استفاده از آنها، طرح های شما لایک‌های زیادی در اینستاگرام دریافت می‌کنند. برای الهام گرفتن این بک گراند های پست اینستاگرام رایگان را بررسی کنید.

2. کاغذ یکی دیگر از بک گراند های عالی برای طراحی پست اینستا

می‌توانید از انواع مختلف کاغذ، از صفحات کتاب، روزنامه، کاغذهای بسته بندی، منوها و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید. حتی می‌توانید از طرح هایی که دوست دارید پرینت بگیرید و از عکس آنها به عنوان پس زمینه استفاده کنید.
پس زمینه کاغذی برای برندهایی که محصولات سازگار با محیط زیست می‌فروشند، بسیار مناسب است. اگر به دنبال یک پس‌زمینه سفید کاغذی برای اینستاگرام هستید که برای تصاویر پست های شما مناسب باشد، می‌توانید از پس زمینه های آماده در نرم افزار دومینگو استفاده کنید.

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

بک گراند کاغذی یک راه خوب برای برندسازی پست های اینستا است.

3. بک گراند پارچه ای برای طراحی پست اینستاگرام محصول

پارچه می‌توانند پس زمینه اینستاگرام عالی برای عکس محصول بسازند. پارچه‌ها تنوع زیادی دارند می‌توانید از پارچه های ساتنی، حوله ای و غیره استفاده کنید و رنگ های مختلفی را انتخاب کنید.
انتخاب پارچه های بافت دار نیز ایده خوبی است، زیرا تصاویر با بافت زیاد 79 درصد لایک بیشتری می‌گیرند.

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

این یک عکس زیبا از تبلیغات کیف چرم با پارچه رنگارنگ در پس‌زمینه است.

4. پس زمینه چوبی بهترین انتخاب برای پست های غذا

اگر به دنبال یک بک گراند خاص هستید، چوب یکی از بهترین گزینه‌های پس‌زمینه اینستا است.
ممکن است اغلب از این بک گراند به عنوان پس‌زمینه عکس‌های اینستاگرام با غذا استفاده شود، اما می‌توان از آن برای نمایش محصولات دیگر نیز استفاده کرد.

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

بسیاری از محصولات روی چوب خوب به نظر می‌رسند، بنابراین سعی کنید چوب را در پس زمینه امتحان کنید تا ببینید پست های اینستاگرام شما چگونه به نظر می‌رسند.

5. برگ پس‌زمینه طرح دار فوق‌العاده برای طراحی پست اینستاگرام 

برگ‌ها، اشکال، رنگ‌ها و طرح‌های بسیار زیادی دارند و همچنین می‌توانند پس‌زمینه‌های فوق‌العاده‌ای را در اینستاگرام ایجاد کنند. اگر با برگ جالبی مواجه شدید، از گرفتن عکس برای حساب اینستاگرام خود تردید نکنید.
اگر در مورد برندینگ و رنگ‌ها بسیار سخت گیر هستید، می‌توانید برگ های متنوعی را در ابزار پس زمینه دومینگو پیدا کنید. حتی می‌توانید براساس رنگ آنها را فیلتر استفاده کنید.

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

6. بک گراند پست اینستاگرام رایگان آب 

یکی دیگر از گزینه‌های طبیعی برای پس‌زمینه اینستاگرام، آب است که می‌تواند موج دریا، قطره های آب یا حتی باران باشد. 
تصاویری که رنگ آبی آنها غالب است 24٪ بیشتر از تصاویر قرمز لایک می‌گیرند. بنابراین، با استفاده از پس زمینه آب در پست های اینستا می‌توانید انتظار داشته باشید که پست های شما لایک بیشتری بگیرند.
اگر به دنبال بک گراند پست اینستاگرام رایگان با طرح آب هستید می‌توانید وارد نرم افزار دومینگو شوید و از آن نهایت استفاده را ببرید

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

7. بک گراند پست اینستاگرام رایگان طبیعت

ایجاد پس‌زمینه‌ای با عناصر طبیعت باید آسان باشد، زیرا طبیعت می‌تواند گیاه، آسمان، گل، کوه و بسیاری چیزهای دیگر را شامل شود.
طبیعت همچنین می‌تواند بسیار آرامش بخش باشد

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

این قالب آماده پست اینستاگرام یک نمونه عالی از به کار بردن بک گراند پست اینستاگرام رایگان طبیعت در پس‌زمینه است.

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

یک قالب ساده‌تر هم می‌تواند از عکس پس زمینه اینستاگرام طبیعت به شکل زیر استفاد کند:

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

این پس زمینه برای طراحی پست اینستاگرام تبلیغاتی ساده و موثر است.

8. بک گراند پست اینستاگرام رایگان مواد غذایی تازه

استفاده از مواد غذایی تازه - مانند سبزیجات، میوه‌ها و آجیل - نیز می‌تواند جالب باشد. آنها می‌توانند به عکس های شما ظاهر تازه ای بدهند - پس زمینه‌ها می‌توانند از یک نوع میوه یا سبزی تشکیل شده باشند یا می‌توانند مخلوطی از یک نوع یا بیشتر باشند که با هم خوب به نظر می‌رسند.

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

این پس زمینه از چند گیاه و میوه سبز نمونه عالی از این است که چگونه می‌توان از محصولات تازه به زیبایی برای پس زمینه اینستاگرام استفاده کرد.

9. پس زمینه پست اینستا کفپوش رایگان

کفپوش‌ها دارای طرح‌ها، الگوها، رنگ‌ها و بافت های بسیار زیادی هستند. از این رو، یکی دیگر از گزینه های عالی برای پس زمینه عکس اینستاگرام شما است. از امروز به بعد به کفپوش هایی که روزانه روی آنها راه می‌روید توجه کنید. شما با پس زمینه های زیادی برای اینستاگرام مواجه خواهید شد.

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

این‌ها چند نمونه از طرح های کفپوش در ابزار پس زمینه دومینگو هستند که می‌توانید برای طراحی پست های خود از آنها استفاده کنید.
برخی از آنها ساده هستند و برخی دیگر طرح های شلوغی دارند. برای انتخاب بهترین پس زمینه بهتر است به نوع پستی که می‌خواهید طراحی کنید، توجه کنید.
معمولا پس زمینه های ساده تر، تصاویر و متن را برجسته می‌کنند.

10. پس زمینه آبرنگی برای طراحی پست اینستاگرام رایگان

طرح های آبرنگی می‌توانند عکس‌های پس‌زمینه اینستاگرام عالی ایجاد کنند. می‌توانید آنها را از ابزار پس زمینه دومینگو دانلود کنید کنید و برای ساخت پست اینستاگرام از آنها استفاده کنید.
طرح های آبرنگی بسیار متنوع و بی پایان هستند که چند نمونه از آنها را در ادامه می‌بینید:

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

11. سطوح فلزی برای پس زمینه پست اینستا

سطوح فلزی همچنین می‌توانند به‌عنوان پس‌زمینه برای اینستاگرام استفاده شوند اما باید در انتخاب پس‌زمینه و تنظیم نور دقت کنید، زیرا سطوح بسیار درخشان از سایر اجزا بیشتر دیده می‌شوند و انتقال پیام شما را سخت می‌کنند.
در اینجا نمونه ای از یک پست تبلیغاتی را با پس زمینه سطح فلزی می‌بینید. 

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

این پس زمینه زیاد نمی درخشد و محصول به خوبی روی آن مشخص است. اگر می‌خواهید از بک گراند پست اینستاگرام رایگان فلزی استفاده کنید باید مطمئن شوید که به این شکل به نظر برسد.

12. تصاویر پس زمینه انتزاعی برای پست اینستا 

شما همیشه می‌توانید از تصاویر پس‌زمینه انتزاعی استفاده کنید و عکس‌های محصولات خود یا متن‌های مورد نظرتان را با استفاده از ابزارهای دومینگو روی آن قرار دهید.
اگر عجله دارید این بهترین گزینه است. اگر پست های اینستاگرامی نقل قول طراحی می‌کنید بک گراند پست اینستاگرام رایگان انتزاعی بهترین گزینه است. این پست‌ها را می‌توان در چند ثانیه ایجاد کرد.

آموزش دانلود بک گراند پست اینستاگرام رایگان 

از این مدل پس‌زمینه‌های آماده می‌توانید برای ایجاد و اشتراک‌گذاری نظرات مشتری و پیام‌ها نیز استفاده کنید.

از بک گراند پست اینستاگرام رایگان در برنامه دومینگو حداکثر استفاده را ببرید

ما در این مقاله ۱۲ پس‌زمینه عالی را برای طراحی پست اینستاگرام معرفی کردیم، البته بدیهی است که نیازی به استفاده از همه آنها ندارید. چند بک گراند پست اینستاگرام رایگان را انتخاب کنید تا ببینید کدامیک با محصولات و برند شما مطابقت دارد و ببینید چه کاری می‌توانید انجام دهید، تا توجه مخاطب را بیشتر جلب کنید.
امیدوارم حداقل برخی از این پس زمینه‌ها برای سبک برند شما مناسب باشد. اما در هر صورت، نگران نباشید در نرم افزار طراحی آنلاین ما هزاران پس زمینه متنوع وجود دارد که میتوانید آن را به دلخواه خود فیلتر کنید و برای طراحی پست و استوری اینستا استفاده کنید.
آماده اید رایگان شروع کنید؟ کلیک کنید! 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین