اگر صاحب یک کسب و کار کوچک باشید، احتمالاً به دنبال برنامه استوری ساز با فونت فارسی برای ایجاد بازاریابی و محتوا برای کسب و کار خود هستید تا مجبور نباشید هزینه بالایی برای سفارش طراحی استوری اینستاگرام بپردازید.
ساخت محتوای خلاقانه برای کسب و کارهای کوچک اهمیت زیادی پیدا کرده است، زیرا به ایجاد یک تصویر حرفه ای، تقویت برند و تعامل با مشتریان کمک می‌کند. تفاوتی ندارد بخواهید استوری بسازید یا پست، داشتن یک حضور بصری قوی یکی از عوامل مهم رشد کسب‌وکار شما است. 
ممکن است از خود بپرسید، "آیا باید واقعاً از قالب های برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو برای کسب و کار خود استفاده کنم یا بهتر است خودم سفارش طراحی استوری اینستاگرام را به یک طراح حرفه ای بدهم؟"
دراین راهنمای جامع مزایای استفاده از قالب های استوری آماده را به شما نشان می‌دهیم. صرفه جویی در زمان، مقرون به صرفه بودن، ثبات در برندسازی و محتوای بازاریابی و توانایی طراحی استوری اینستا با کیفیت حرفه ای از جمله این مزایا است.

 

سفارش طراحی استوری اینستاگرام با کمترین قیمت

 

قالب های برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو چیست؟

قالب‌های آماده، گرافیک‌ها و طرح‌بندی‌های از پیش طراحی‌شده‌ای هستند که می‌توانند به عنوان نقطه شروعی برای ساخت طیف گسترده‌ای از محتوای بصری، مانند استوری اسلایدی، استوری تبلیغاتی، استوری آموزشی و غیره مورد استفاده قرار گیرند.
شما می‌توانید قالب های برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو را به چند روش دریافت کنید:

قالب های رایگان

سفارش طراحی استوری اینستاگرام با کمترین قیمت

قالب های پولی 

سفارش طراحی استوری اینستاگرام با کمترین قیمت

برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو دارای کتابخانه کاملی از قالب های استوری اینستاگرام است که در آن می‌توانید قالب‌ها را فیلتر کنید. اگر می‌خواهید به جای سفارش طراحی استوری اینستاگرام، خودتان رایگان طراحی کنید، فقط باید گزینه رایگان را فیلتر کنید.
 برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو به شما امکان می‌دهد به تمام قالب هایی که رایگان هستند را مشاهده و ویرایش کنید.
اگر به دنبال بازاریابی برای کسب و کار خود با طرحی خاص هستید، به جای سفارش طراحی استوری اینستاگرام گران قیمت می‌توانید اقدام به خرید قالب های پولی با هزینه بسیار کم کنید و با چند ادیت ساده، محتوایی برجسته و منحصر به فرد طراحی کنید.

چطور می‌توانم قالب های استوری را ویرایش کنم؟

تمام قالب های استوری اینستا از قبل با عناصر طراحی، طرح‌بندی و طرح‌های رنگی پر شده‌اند، سفارشی کردن این قالب‌ها بسیار آسان است. با اینحال، با کمک ابزارهای رایگان دومینگو به راحتی می‌توانید هر عنصری را تغییر دهید، از جمله:
رنگ‌ها
سبک متن، اندازه، فونت
آپلود و ادیت انلاین عکس
آیکون‌ها و شکلک‌ها
و غیره

سفارش طراحی استوری اینستاگرام با کمترین قیمت

طراحی با قالب های آماده چه مزیتی نسبت به سفارش طراحی استوری اینستاگرام دارد؟

من عاشق این هستم که وقتی یک قالب را باز می‌کنم، می‌توانم یکی از رنگ های اصلی را تغییر دهم و با یک کلیک پس زمینه را عوض کنم. علاوه بر این، شما می‌توانید تصاویر استوک را از کتابخانه تصویر آن بدون نیاز به پرداخت پول و کاملا رایگان دانلود و ذخیره کنید. هز زمان که نیاز داشته باشید می‌توانید وارد حساب کاربریتان شوید و طرح های خود را جستجو و ویرایش کنید. 
علاوه بر این، ویرایش قالب های آماده مزایای دیگری نیز برای شما دارد، از جمله: 

طراحی با قالب های استوری  در زمان ارزشمند شما صرفه جویی می‌کنند

طراحی محتوای بصری از ابتدا می‌تواند فرآیندی زمان‌بر باشد، اما با قالب‌های برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو، می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید. به جای شروع از ابتدا، می‌توانید رنگ های برند خود را اعمال کنید و تنها با چند کلیک تایپ کنید.
بیشتر قالب‌ها از قبل با تصاویر حرفه ای پر شده اند و در همان لحظه بسیار عالی به نظر می‌رسند، بنابراین می‌توانید به جای نگرانی در مورد طراحی، روی خود محتوا تمرکز کنید!

استفاده از قالب‌ها یک راه مقرون به صرفه برای رشد برند شما است

سفارش طراحی استوری اینستاگرام به یک طراح حرفه ای می‌تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند. قالب‌های برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه هستند زیرا به شما امکان می‌دهند با کسری از هزینه طرح‌هایی با ظاهر حرفه‌ای ایجاد کنید.
در این برنامه طیف وسیعی از قالب های رایگان همراه با ابزارهای متنوع برای ویرایش عناصر در اختیار شما است و شما با خرید نسخه پولی به گزینه های بیشتر و ویژگی های منحصر به فرد تری دسترسی خواهید داشت. رایگان بودن ابزارهای طراحی و قالب های آماده این برنامه را بدون توجه به بودجه شما در دسترس و مقرون به صرفه می‌کند.

ثبات قوی تر در برندسازی و محتوای بازاریابی

ثبات در برندسازی و محتوای بازاریابی برای مشاغل کوچک بسیار مهم است، زیرا به ایجاد یک تصویر حرفه ای و تقویت برند در ذهن مشتریان کمک می‌کند. نگاه و احساس ثابت در تمام محتوای بصری می‌تواند به یک کسب و کار کوچک کمک کند تا از رقبا متمایز شود و هویت برند قوی تری ایجاد کند.
سفارشی کردن یکی از قالب های آماده با کیفیت بالا با رنگ‌ها و سبک برندتان راهی عالی برای بهبود محتوا و در عین حال وفادار ماندن به سبک برندتان است. من توصیه می‌کنم به دنبال قالب‌هایی با سبک طراحی نزدیک به حال و هوای برند خود بگردید، سپس چند ترفند انجام دهید تا آن را از آن خود کنید. 
توجه به این نکته مهم است زیرا در نهایت، برند شما همان چیزی است که تفکر خلاق شما را هدایت می‌کند. قالب های استوری اسلایدی، هارمونیک یا پازلی برای دستیابی به یکپارچگی بسیار مفید هستند، اما برای انجام این کار باید عناصر اصلی خود (مانند رنگ و سبک نوع) را در طراحی استوری اینستا ثابت نگه دارید. 

چطور باید طراحی استوری اینستاگرام را شروع کنم؟

برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو یک پلت فرم طراحی گرافیکی است که به کاربران امکان می‌دهد طیف گسترده ای از محتوای بصری، از پست و استوری اینستاگرام گرفته تا کارت ویزیت و بروشور را طراحی کنند. طراحی از طریق یک رابط کاربر پسند که حتی برای مبتدیان هم آسان و قابل استفاده است، انجام می‌شود و طراحی را برای همه قابل دسترس می‌کند. برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو را می‌توان از طریق مرورگر وب در Mac، Windows، iOS و Android باز و استفاده کرد.
برای طراحی با این برنامه به جای سفارش طراحی استوری اینستاگرام می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

مرحله 1: ایجاد یک حساب کاربری در برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو:

به وب سایت دومینگو بروید و روی "ثبت نام" کلیک کنید. دستورالعمل های روی صفحه را برای ایجاد حساب  کاربری دنبال کنید.

مرحله 2: گزینه استوری اینستاگرام را انتخاب کنید: 

پس از ورود به سیستم، گزینه های مختلفی که امکان طراحی آنها وجود دارد مثل کارت ویزیت، پست اینستاگرام، استوری اینستاگرام و غیره را می‌بینید. روی استوری اینستاگرام کلیک کنید.

سفارش طراحی استوری اینستاگرام با کمترین قیمت

مرحله 3: قالب های آماده را براساس رنگ برند فیلتر کنید

ویژگی‌های اصلی در نوار کناری سمت راست با ابزارهایی برای فیلتر کردن قالب، دیده می‌شوند. برای شروع می‌توانید، در قسمت رنگ، تم رنگی برندتان را انتخاب کنید.

سفارش طراحی استوری اینستاگرام با کمترین قیمت

مرحله 4: قالب های آماده را براساس موضوع فیلتر کنید

در قسمت موضوع می‌توانید "حوزه کسب و کارتان" را در باکس جستجو وارد کنید. در میان قالب های مختلف مرور کنید یا از نوار جستجو برای یافتن قالب های مرتبط با کسب و کار تان استفاده کنید

سفارش طراحی استوری اینستاگرام با کمترین قیمت

مرحله 5: قالب‌ها را برای برند خود سفارشی کنید:

قالبی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد و روی آن کلیک کنید تا ویرایشگر باز شود. با جایگزین کردن متن، تصاویر و رنگ‌ها، قالب را سفارشی کنید تا با نام تجاری خود هماهنگ شود.

سفارش طراحی استوری اینستاگرام با کمترین قیمت

مرحله 6: عناصر طراحی را کاوش کنید:

از سایر ابزارها برای اضافه کردن اشکال، خطوط، نمادها و سایر عناصر طراحی به طرح های خود، استفاده کنید.

سفارش طراحی استوری اینستاگرام با کمترین قیمت

مرحله 7: اضافه کردن متن و تایپوگرافی:

ابزار "متن" رو برای اضافه کردن و سفارشی کردن متن در طرح های خود،  انتخاب کنید. صدها فونت فارسی آنلاین را امتحان کنید و اندازه‌ها و رنگ آنها را تغییر دهید.

سفارش طراحی استوری اینستاگرام با کمترین قیمت

مرحله 8: آپلود تصاویر:

برای اصافه کردن تصاویر مورد نطرتان روی گزینه آپلود کلیک کنید و به راحتی هر چند تصویری را که می‌خواهید به نرم افزار اضافه کنید.

سفارش طراحی استوری اینستاگرام با کمترین قیمت

مرحله 9: طراحی های خود را ذخیره و دانلود کنید:

پس از پایان طراحی، روی دکمه دانلود کلیک کرده و طرح خود را در فرمت دلخواه (JPG، PNG، PDF و غیره) ذخیره کنید.

سفارش طراحی استوری اینستاگرام با کمترین قیمت

چطور بدون سفارش طراحی استوری اینستاگرام، محتوای عالی بسازیم؟

از تصاویر عالی استفاده کنید کتابخانه عکس های استوک برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو گزینه های زیادی برای انتخاب دارد!
از یک پالت رنگ محدود استفاده کنید. حداکثر آن را به 3-4 رنگ برند محدود کنید.
از استفاده از بیش از 3 سبک فونت فارسی مختلف خودداری کنید 
اگر یک بسته قالب استوری اسلایدی یا پازلی خریداری می‌کنید، هنگام به اشتراک گذاری محتوا به تجزیه و تحلیل تعامل با استوری‌ها توجه کنید. اگر در یک سبک مشارکت بالایی می‌بینید، از همان قالب به عنوان طرح های منسجم برای برندسازی استفاده کنید. 
از ابزار پس زمینه برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو برای تغییر بک گراند استوری اینستاگرام رایگان و تولید محتوای سریع با پلتفرم های مختلف استفاده کنید. 

قیمت طراحی با برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو چقدر با سفارش طراحی استوری اینستاگرام تفاوت دارد؟

برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو دارای قالب های رایگان و پولی و طرح های قیمتی بسیار متنوعی است که بسیار مقرون به صرفه تر از سفارش طراحی استوری اینستاگرام به طراحان حرفه ای است. برای مشاهده تعرفی سفارش طراحی استوری اینستاگرام دومینگو اینجا کلیک کنید.

آیا برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو شبیه Adobe photoshop است؟

برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو یک ابزار حرفه ای برای بسیاری از وظایف طراحی است، اما  تفاوت های کلیدی وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید.
ادیت عکس آنلاین: اگرچه برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو برای ایجاد طیف وسیعی از طرح‌ها، از جمله استوری اینستاگرام، پست اینستاگرام و محتوای بازاریابی عالی است، ممکن است به اندازه فتوشاپ در ادیت عکس ابزارهای حرفه ای نداشته باشد. در فت شاپ به ابزارهای تخصصی مانند براش، ماسک و فیلترهای متنوع با جزئیات زیاد دسترسی دارید که مختص طراحان حرفه ای است. اما دومینگو گزینه های ساده ای را برای تنظیم روشنایی، اشباع رنگ یا وضوح را برای ادیت عکس آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد.
محدودیت‌های طراحی چاپ: برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو عمدتاً بر طراحی دیجیتال متمرکز است. اگرچه از پروژه‌های چاپی پشتیبانی می‌کند، اما ممکن است ویژگی‌های طراحی چاپ گسترده‌ای که در نرم‌افزار هایاختصاصی یافت می‌شود را نداشته باشد.

آیا اگر طرحی را در برنامه دومینگو بسازم مالک آن هستم؟

بله، وقتی طرح هایی را در برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو ایجاد می‌کنید، مالکیت معنوی خود را حفظ می‌کنید. شرایط استفاده از این برنامه بیان می‌کند که کاربران دارای حق امتیاز روی محتوایی هستند که با استفاده از پلتفرم ایجاد می‌کنند. 

جمع بندی

قالب‌های برنامه استوری ساز با فونت فارسی دومینگو طیف وسیعی از مزایا را برای صاحبان مشاغل کوچک ارائه می‌دهند، از جمله ویژگی‌های صرفه‌جویی در زمان، مقرون‌به‌صرفه بودن، و ثبات در برندسازی و محتوای بازاریابی. این مزایا می‌تواند به شما کمک کند هویت برند قوی ایجاد کنید، در زمان و هزینه هایتان صرفه جویی کنید و بدون سفارش طراحی استوری اینستاگرام به طراحان حرفه ای با قیمت گزاف، خودتان استوری های جذاب بسازید و از رقبا متمایز شوید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین