آیا به دنبال جلب توجه مخاطبان خود هستید اما ایده جذابی برای طراحی استوری اینستاگرام خود ندارید؟
ما فهرستی از 21 ایده مختلف برای استوری اینستاگرام و طراحی قالب آماده را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم به سرعت و به راحتی  تعداد بازدیدها و تبدیل‌های بیشتری را ایجاد کنید.

استوری اینستاگرام چیست؟

استوری اینستاگرام یک محتوای منحصر به فرد است که شبیه نمایش اسلایدی است. هر اسلاید می‌تواند از عکس، گرافیک یا ویدیو ساخته شود و حاوی موسیقی، صداگذاری، لینک های تعاملی، استیکر، گیف و موارد دیگر باشد.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

استوری‌ها معمولاً مستقیم و پر از انرژی بالا هستند زیرا نمایش هر اسلاید فقط مدت زمان کوتاهی طول می‌کشد. نمایش تصاویر به مدت 5 ثانیه و پست های ویدیویی به مدت 15 ثانیه قبل از اینکه به طور خودکار به استوری بعدی بروید، نمایش داده می‌شوند.

چرا از استوری اینستاگرام استفاده کنیم؟

طبق آمار Sprout Social  و Statista، اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر دارد و تقریباً 86.6٪ از کاربران اینستاگرام روزانه استوری ارسال می‌کنند. 
طراحی استوری های اینستاگرام به دلیل موقعیتی که در برنامه دارند، ترافیک و تعامل زیادی را به همراه دارند. استوری‌ها، اولین رابطی هستند که مستقیماً در زیر هدر برنامه اینستاگرام بارگذاری می‌شوند. 
استوری های اینستاگرام 24 ساعت پس از ارسال به طور خودکار ناپدید می‌شوند. اگرچه این ممکن است از نظر شما رضایتبخش نباشد، اما این ویژگی اساساً تضمین می‌کند که تمام محتوای یک استوری تازه و به روز باشد. 
استوری اینستاگرام اکنون یکی از پرکاربردترین ویژگی‌های این پلتفرم است و فرصتی بی‌نظیر برای تعامل با مخاطبان زیادی را برای شما فراهم می‌کند.

 

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

 

21 ایده طراحی استوری اینستاگرام برای جذب فالوور

استوری های اینستاگرام روشی قدرتمند برای به اشتراک گذاشتن محتوای جدید با دوستان و فالوورهایتان است. طراحی استوری های تاثیرگذار از ابتدا ممکن است کاری دلهره آور به نظر برسد، به خصوص اگر مجبور باشید به طور مرتب پست کنید.
اگر ایده‌های شما برای استوری اینستاگرام تمام شده است، یا تازه شروع کرده‌اید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این مقاله برای شماست. 
در اینجا 21 ایده و الگو وجود دارد تا استوری‌های اینستاگرام خود را به‌روز کنید.
اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد ساخت استوری های تبلیغاتی متحرک هستید، راهنمای کامل ما را در این مورد بررسی کنید.

1. طراحی استوری برای افزایش آگاهی از برند

یک استوری کوتاه اینستاگرام در مورد برند شما می‌تواند به افزایش آگاهی در مورد کسب و کارتان کمک کند. حتی اگر استوری شما مستقیماً به تبدیل منجر نشود، آشنایی مخاطبان با برند شما یک پیروزی بزرگ است.  
یک مطالعه HubSpot نشان داده که قبل فروش، حدود هشت نقطه تماس با یک برند لازم است. علاوه بر این، بیش از 80 درصد از مشتریان قبل از خرید درباره یک برند تحقیق می‌کنند و 90 درصد مردم از برندهایی که در رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند خرید می‌کنند. 
این بدان معنی است که برند شما باید حضور آنلاین قوی داشته باشد و در پلتفرم های رسانه های اجتماعی شفاف باشد. 
نشان دادن نام تجاری تان به مخاطبان در طراحی استوری اولین قدم مهم است. بسیار مهم است که به مخاطبان خود نشان دهید که چه کسی هستید، چه می‌کنید و مخاطبان شما کجا می‌توانند شما را پیدا کنند.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این قالب استوری اینستاگرام را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
یک راه آسان برای افزایش آگاهی از برند، انتشار پست رسانه اجتماعی به صورت روزانه است. استفاده از یک قالب استوری اینستاگرام که به صورت حرفه ای طراحی شده است را در نظر بگیرید تا این کار را به یک آزمایش بی دردسر تبدیل کنید.
برای اطمینان از اینکه بیشترین بهره را از پست‌های خود می‌برید، راهنمای اندازه‌های بهینه تصویر در اینستاگرام را بررسی کنید.

2. طراحی استوری برای تبلیغ یک محصول یا خدمات

یک استوری اینستاگرام خلق کنید که محصول یا خدمات خاصی را برجسته کند. اگر پست شما تبدیل مستقیم ایجاد نکرد، دلسرد نشوید. یک مطالعه نشان داد که ممکن است بین 7 تا 13+ پست و استوری با نام تجاری شما نیاز باشد تا یک لید فروش واقعی داشته باشید. 
استوری های تبلیغاتی اینستاگرام راهی عالی برای نشان دادن محصولات یا خدماتی است که ارائه می‌دهید.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این قالب استوری اینستاگرام را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
از یک قالب محصول برای استوری های اینستاگرام استفاده کنید تا به راحتی محصول خود را از بقیه متمایز کنید. قبل از ارسال یک استوری، مطمئن شوید که یک لینک کارآمد اضافه کنید که ترافیک را به محصول یا خدمات شما هدایت کند. 

3. طراحی استوری اینستاگرام برای ارائه آمار و راه حل

در بازاریابی دیجیتال، مهم است که نشان دهید محصول یا خدمات شما چه مشکلاتی را حل می‌کند. به مخاطب شما باید نشان داده شود که محصول شما چگونه یک مشکل خاص را حل می‌کند.  
ارائه آمار به روشی مرتبط و آسان برای به خاطر سپردن می‌تواند به مخاطبان نشان دهد که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند. اگر مخاطبان شما احساس کنند که بدون محصول شما نیز بدون هیچ دردسری به زندگی خود ادامه خواهند داد، به احتمال زیاد نیازی به سرمایه گذاری روی آن احساس نخواهند کرد.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این قالب آماده استوری را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
سعی کنید از یک قالب اینفوگرافیک برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم با مشتریان بالقوه خود استفاده کنید. استفاده از انیمیشن‌ها در اینفوگرافیک شما توجه کاربر را به اطلاعات خاصی جلب می‌کند.  
با نشان دادن نیاز مخاطبان به محصول تان، شانس شما برای ایجاد تبدیل به شدت افزایش می‌یابد.

4. طراحی استوری اینستاگرام برای اطلاعیه‌ها و اخبار

استوری اینستاگرام مکانی عالی برای اعلام و پست در مورد نسخه های جدید یا تغییرات برند شما است. استوری های اینستاگرام را می‌توان برای ایجاد هیاهو برای رویدادهای آینده یا معرفی محصول مورد استفاده قرار داد.  
آیا برند شما فروش یا تغییری در آینده دارد؟ با ارسال استوری اینستاگرام درباره آخرین اخبار، به فالوورهای خود اطلاع دهید.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این قالب آماده استوری را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
در حالی که ممکن است وسوسه انگیز باشد که فقط یک تصویر ثابت بفرستید و آن را یک روز به نمایش دراورید، توصیه می‌کنیم استوری متحرک بسازید یا یک بنر تبلیغاتی ویدیویی ایجاد کنید. حرکت، بیشتر از رنگ، توجه انسان را جذب می‌کند و می‌تواند جذابیت استوری شما را افزایش دهد. 
برای اعلام فروش مشتاقانه، یک موسیقی اضافه کنید. افزودن موسیقی به پست شما همچنین می‌تواند به ایجاد حس مثبت کمک کند و مخاطبان شما را به خرید بیشتر سوق دهد.

5. طراحی استوری اینستاگرام برای پرسیدن سوال

تعامل با فالوورهای تان یکی از عوامل کلیدی در ایجاد، ساخت و حفظ حضور در رسانه های اجتماعی است. پرسیدن سوالات از فالوورها باعث افزایش تعامل می‌شود. این یکی از رایج ترین انواع استوری های اینستاگرام است.  
یک راه سریع و آسان برای دریافت پاسخ از فالوورها استفاده از استیکر سوالات موجود در تنظیمات پیش فرض استوری اینستاگرام است که به مخاطبان شما اجازه می‌دهد تا پاسخ مستقیمی برای استوری شما بنویسند.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این قالب را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید

6. طراحی استوری اینستاگرام برای برگزاری مسابقه

مسابقه در استوری های اینستاگرام یک برچسب تعاملی چند گزینه ای است که در بالای پست شما قرار می‌گیرد. یک مسابقه به کسی که استوری را ارسال می‌کند مجموعه داده کنترل شده تری می‌دهد، زیرا پاسخ مخاطب را تنها به چند گزینه محدود می‌کند. 
استفاده از استیکر مسابقه اینستاگرام همچنین می‌تواند به جلوگیری از خراب شدن مجموعه داده های شما توسط هرزنامه یا پاسخ های ناخواسته کمک کند. 
برگزاری مسابقه یک راه آسان برای فالوورهای شما است تا بدون زحمت داده های ارزشمندی را به شما ارائه دهند که در تصمیمات تجاری شما موثر باشد.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این قالب را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید

7. طراحی استوری اینستاگرام از نوع نظرسنجی

نظرسنجی‌ها نوعی استیکر تعاملی هستند که می‌توانید به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید. این روش به مخاطبان شما اجازه می‌دهد تا به صورت دوگزینه ای به شما پاسخ دهند. 
نظرسنجی‌ها تضمین می‌کنند که پاسخ مخاطبان شما مستقیماً با سؤال مرتبط شود. استفاده از برچسب نظرسنجی نیز پاسخگویی به درخواست را برای مخاطبان شما آسان می‌کند و شانس تعامل فالوورهای شما با استوری تان افزایش می‌یابد زیرا زمان کمی نیاز است و تقریباً هیچ خلاقیتی برای استفاده از آنها لازم نیست.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این قالب استوری را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
در مجموع، نظرسنجی‌ها روشی عالی برای جمع‌آوری حجم زیادی از داده‌ها از طرفدارانتان به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و تعاملی هستند. به صورت دوره ای یک استوری همراه با نظرسنجی ارسال کنید تا فالوورهای خود را آگاه و درگیر نگه دارید. 

8. طراحی استوری ویدئویی برای پاسخ به سوالات متداول

با افزایش نفوذ شما در اینستاگرام، افراد بیشتری می‌خواهند درباره شما و شرکت شما بدانند. معتبر بودن و شفاف بودن برای اکثر مردم بسیار مهم است، به خصوص در مورد شرکت‌ها. 
در نظر بگیرید ویدیویی بسازید که به برخی از سوالات متداول شرکت شما پاسخ دهد.
یک مطالعه نشان می‌دهد که 13٪ از مردم تمایل بیشتری به تعامل به یک برند دارند اگر مطمئن باشند که از یک هدف خوب حمایت می‌کند. 
به مخاطبان خود نشان دهید که چگونه شرکت شما یک کالای سبز برای جامعه تولید می‌کند. با پاسخ دادن به سوالات فالوورها و تعامل با آنها، نشان می‌دهید که صدای آنها شنیده می‌شود و نظرات آنها برای شما مهم است.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این قالب استوری اینستاگرام را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
صداقت بیش از حد، ممکن است هزینه داشته باشد. همان مطالعه ذکر شده در بالا نشان داد که بیش از 60 درصد از مردم شرکتی را که مخالف دیدگاه‌های سیاسی آنها باشد، آنفالو می‌کنند. صادق باشید، اما نه آنقدر صادق باشید که طرفدار حزب سیاسی مخالف را از خود ناراضی کنید.

9. ساخت استوری متحرک از نحوه تولید محصول

به مشتریان خود اجازه دهید با نشان دادن نحوه ساخت محصول تان با شرکت شما آشنا شوند. یک ویدیوی کوتاه که نگاهی به پشت پرده از نحوه ساخت محصول می‌دهد می‌تواند به ایجاد حس اعتماد در محصول و شرکت شما کمک کند.
این کلیپ های کوتاه نباید اسرار شرکت را فاش کنند، بلکه باید نگاهی کوتاه به روند تولید شرکت شما داشته باشند. 
یک ویدیوی موفق "چگونه ساخته می‌شود" باید اعتماد به تخصص شما را افزایش دهد، اما همچنین به مخاطبان شما اطمینان دهد که هیچ میانبری وجود ندارد و فقط محصولات با کیفیت بالا وجود دارد. هیچ چیز مانند نشان دادن نحوه ساخت یا طراحی محصول، اعتماد مخاطب را جلب نمی کند.
هنگام ایجاد ویدیوهای کوتاه حرفه ای، داشتن ابزارهای صحیح برای ویرایش فیلم های HD مهم است. لیست کاملی از بهترین ابزارهای ویرایش استوری را در دومینگو بررسی کنید تا بتوانید ویدیوهای حرفه ای برای استوری اینستاگرام خود ایجاد کنید.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

در نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو می‌توانید قالب استوری مورد نظر خود را انتخاب کنید و با ابزارهای پیشرفته شروع به ویرایش آن کنید.
مطمئن شوید که حساب رسانه های اجتماعی شما شامل ویدیوهای آموزنده ای است که نشان می‌دهد محصول شرکت شما نسبت به رقبا برتر است.

10. ساخت استوری از پشت صحنه

ایجاد یک ویدیوی کوتاه که نشان دهد در پشت صحنه شرکت شما چه اتفاقی می‌افتد، یک راه عالی برای ایجاد وفاداری به برند و ایجاد ترافیک است. یک ویدیوی کوتاه «پشت صحنه» باید بیشتر بر مردم، فرهنگ و ارزش‌های شرکت تمرکز کند تا محصول.
ویدیوهای پشت صحنه به برند شما شخصیت می‌بخشد و محصولات شما را قابل دسترس تر و به یاد ماندنی تر می‌کند. 
این نوع ویدیوها باعث می‌شود که شرکت شما کمتر شبیه یک دستگاه بی‌معنی و بیشتر شبیه یک کسب‌وکار کوچک قابل دسترس به نظر برسد. در نظر بگیرید که یک ویدیوی کوتاه بسازید که در آن کارمندان یا شرکای شما توضیح دهند که چه کاری انجام می‌دهند و زندگی از دیدگاه آنها چگونه است. 
این ویدیوها نیازی به خلاقیت یا طرح های عجیب و غریب ندارند، اما باید نگاهی معتبر به اینکه روند کاری یک روز در شرکت شما چگونه است را ارائه دهند.
به طور کلی، داستان سرایی یکی از جنبه های کلیدی ایجاد یک استوری موفق در اینستاگرام است. 

11. طراحی استوری اینستاگرام برای فروش و تخفیف

استوری اینستاگرام مکانی عالی برای اعلام فروش و تخفیف برای برند شماست. طبق گزارش فوربس، حدود 66 درصد از خریداران اینترنتی از رسانه های اجتماعی برای کمک به فرآیند خرید محصول خود استفاده می‌کنند.
پلتفرم استوری اینستاگرام مکانی شگفت‌انگیز برای اعلام پیشنهادات با زمان محدود است زیرا نمایش استوری به طور پیش‌فرض فقط 24 ساعت طول می‌کشد. 
نه تنها این، بلکه استوری های اینستاگرام دارای یک برچسب شمارش معکوس تعاملی است که به شما امکان می‌دهد یک محدودیت زمانی در پست تعیین کنید که زمان باقی مانده برای فروش را پیگیری می‌کند. این حس فوریت را برای فالوورهای شما ایجاد می‌کند که تا زمانی که وقت دارند خرید کنند و آنها را تشویق می‌کند تا صفحه رسانه‌های اجتماعی شما را از نزدیک تماشا کنند.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این قالب را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
یک پست تبلیغاتی اینستاگرام برای فروش یا پست تخفیف با استفاده از یک قالب با کیفیت بالا ایجاد کنید تا مطمئن شوید که دنبال کنندگان شما با محتوای تان درگیر هستند. 

12. برگزاری یک چالش در استوری

ایجاد چالش در اینستاگرام روشی سرگرم کننده برای افزایش تعاملات و ایجاد یک روند است. یک چالش یا مسابقه ایجاد کنید و از فالوورها بخواهید با انتشار پست خود با هشتگ مربوطه به آن پاسخ دهند. این کار، ویدیوی آنها را به شما لینک می‌دهد و پتانسیل دسترسی به پیج را افزایش می‌دهد. 
به طور پیش فرض، استوری های اینستاگرام شما فقط برای دنبال کنندگان تان نمایش داده می‌شود. 
با تشویق دیگران به پست گذاشتن در استوری بورد اینستاگرام خود، این پست‌ها برای همه دنبال کنندگان آنها نیز نمایش داده می‌شود. 
برگزاری چالش‌ها، راه بسیار خوبی برای ایجاد انگیزه در تعاملات و ایجاد پست هایی است که دسترسی بسیار بیشتری نسبت به یک پست از پروفایل تان ایجاد می‌کند.

13. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربران شما یک راه عالی برای تعامل با فالوورهای تان است. فرقی نمی کند یک ویدیوی جعبه گشایی یا پاسخ به یکی از مسابقات شما باشد، به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر یک راه عالی برای ایجاد احساس بیشتر در کاربران شما مانند یک انجمن است.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این قالب را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
پایگاه کاربری خود را به نمایش بگذارید و با به نمایش گذاشتن محتوای تولید شده توسط کاربر، در مشتریان خود اعتماد ایجاد کنید.

14. ساخت استوری برای بیان نظرات مشتریان

به اشتراک گذاشتن نظرات درباره محصول شما یک راه آسان و موثر برای نمایش نام تجاری و حساب رسانه های اجتماعی شما است. 
بازاریابی دهان به دهان هنوز هم به عنوان یکی از بهترین اشکال بازاریابی حکمفرماست. به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر یک روش رایگان برای تبلیغ پایگاه کاربر شما و ایجاد اعتماد و وفاداری به برند است. یک مطالعه نشان داد که مادران 38 درصد بیشتر احتمال دارد محصولاتی را بخرند که توسط سایر مادران در فیس بوک لایک یا توصیه می‌شود. 
با هزینه نسبتاً کم می‌توان توصیفات و نظرات را توسط یک تیم تولید استخدام شده ایجاد کرد. با این حال، بسیاری از شرکت‌ها سبک عکس‌برداری مرتبط‌تر با تلفن همراه را انتخاب می‌کنند، زیرا طبیعی‌تر و معتبرتر به نظر می‌رسد.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این تمپلیت استوری اینستاگرام را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
نتیجه ای که با اجازه دادن به کاربران برای مشاهده نظرات مشتریان تان می‌گیرید، فراتر از نتیجه ای است که از ساخت یک استوری ساده خواهید گرفت. جدای از انتخاب نظرات برای انتشار در استوری خود، این نظر قبلاً به صورت رایگان ساخته و ویرایش شده پس به تلاش کمتری برای انتشار چنین استوری نیاز دارید.
البته شما نیاز به ویرایش یک نظر ایجاد شده توسط کاربر دارید، زیرا با کوتاه کردن یک پست یا افزودن لینک، باید طراحی کلی آن را مطابق با طرح‌های استوری موجود خود در نظر بگیرید. 

15.طراحی استوری برای پیش نمایش محصول

یک استوری اینستاگرام که پیش نمایش یک محصول، طرح یا خدمات جدید را ارائه می‌دهد، همیشه جلب توجه می‌کند. هیچ چیز مانند نگاهی اجمالی به برنامه های آینده برند شما باعث ایجاد تبلیغات نمی شود.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این قالب را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
مخاطبان خود را با اطلاع از آنچه در آینده در انتظار شماست، هیجان زده کنید. جدا از اینکه به سادگی راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید را اعلام کنید، یک پیش نمایش یا اشاره کوچک در مورد اینکه محصول بزرگ بعدی برند شما چه خواهد بود، ارائه دهید. 
قبل از ساخت و ارائه پیش نمایشی از برنامه های مخفی شرکت خود به مخاطبان تان، مطمئن شوید که مجوز به اشتراک گذاری این اطلاعات را دارید و تمام اطلاعات "طبقه بندی شده" را لو نمی دهید.

16. طراحی استوری براساس پیشنهادات فالوورها

اگر ایده‌های شما تمام شده است، نطرات و درخواست کاربران تان مکانی عالی برای ایده گرفتن و طراحی پست بعدی است. پرسیدن نظر مخاطبان از طریق استوری های اینستاگرام راهی سریع و آسان برای دریافت بازخورد از افرادی است که از محصول شما استفاده می‌کنند.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این قالب آماده را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
از آنجایی که فالوورهای شما افرادی هستند که از محصول یا خدمات شما استفاده می‌کنند، ممکن است نسبت به یک گروه متمرکز استاندارد، اطلاعات دقیق تری در مورد محصول یا خدمات شما ارائه دهند.
یک استوری ساده ایجاد کنید و از مخاطبان خود بپرسید که دوست دارند چه چیزی را ببینند. اگر می‌خواهید بدون زحمت پست‌های استوری متحرک ایجاد کنید، از قالب های آماده استوری اینستاگرام نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو استفاده کنید.
اجازه دادن به مخاطبان خود را به اشتراک گذاشتن ورودی و نظرات خود به طور مستقیم با شما، آنها را تحریک می‌کند تا به طور معناداری در مورد شرکت، محصول یا خدمات شما فکر کنند. این نوع تعامل ارگانیک به رشد ترافیک و ایجاد فالوورهای وفادار کمک می‌کند.

17. ساخت استوری برای بیان نکات و ترفندهای مفید

یک ویدیوی استوری اینستاگرام می‌تواند به طور خلاقانه به دنبال کنندگان شما نشان دهد که چگونه محصول شما می‌تواند زندگی روزمره آنها را بهتر کند. ایجاد یک مونتاژ ویدیویی کوتاه با نکات و ترفندهای مفیدی که محصول شما می‌تواند انجام دهد، این پتانسیل را دارد که تعداد زیادی بازدید و ترافیک ایجاد کند.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این الگو را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
به گفته گوگل، ویدیوهای "چگونه" بیش از هر دسته محتوای دیگری در YouTube جلب توجه می‌کنند - حتی بیشتر از کلیپ های موسیقی یا بازی.
اگر واقعاً می‌خواهید توجه مخاطبان خود را به برندتان جلب کنید، ویدیوهای آموزشی ایجاد کنید که نشان می‌دهد چگونه می‌توان از محصول شما تا حد زیادی استفاده کرد.
حتی اگر مخاطبان هنوز مالک محصول شما نشده باشند، می‌توانند ببینند محصول شما چگونه به آنها کمک می‌کند و چگونه زندگی روزانه آنها را بهبود می‌بخشد.

18. طراحی استوری برای لینک دادن به پست های وبلاگ

استوری اینستاگرام مکانی عالی برای لینک دادن به وبلاگ یا وب سایت شماست. از اینجا، فالوورهای اینستاگرام شما می‌توانند در لیست ایمیل های شما مشترک شوند و با دریافت آخرین اخبار و تبلیغات، به صورت شخصی به روز بمانند.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این قالب را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
خبرنامه‌ها همچنین یک راه عالی برای ارائه شخصی اخبار و اطلاعیه‌ها به طور مستقیم به مشتری به جای یک اعلان عمومی در اینستاگرام هستند. 
ایمیل های تبلیغاتی دوره ای به مشتریان تکراری یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی در بازاریابی دیجیتال است.

19. لینک به مقالات در استوری

از استوری های اینستاگرام می‌توان با پیوند دادن به پست های وبلاگ برای هدایت ترافیک به سایت خود استفاده کرد. گاهی اوقات اطلاعات زیادی وجود دارد که نیاز به گفتن دارد، اما نمی توان آن را در یک پست رسانه اجتماعی گنجاند. 
لینک دادن به یک مقاله خارجی اطلاعات عمیق تری در مورد محصول یا خدمات شما به مخاطبان شما می‌دهد.
با ایجاد لینکی که برای سایت شما ترافیک ایجاد می‌کند، رتبه وب سایت شما در گوگل در جستجوهای ارگانیک کمی بالاتر خواهد رفت. 
این بدان معناست که وقتی شخصی محصولات یا خدمات مشابهی را جستجو می‌کند، گوگل سایت شما را به نتایج برتر نزدیک تر می‌کند زیرا سایت هایی که بازدید بیشتری دارند نسبت به سایت هایی که ترافیک پایینی دارند رتبه بالاتری خواهد داشت.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این الگو را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
در نظر بگیرید که وبلاگ سایت خود را در یک استوری اینستاگرام با مروری کوتاه بر محتوای وبلاگ پیوند دهید. این کار SEO (بهینه سازی موتور جستجو) را برای شما و اطلاعات ارزشمندی را برای دنبال کنندگان شما فراهم می‌کند. 

20. تگ کردن نام های تجاری دیگر در استوری

استوری اینستاگرام مکانی عالی برای فریاد زدن سایر برندهایی است که الهام بخش شما یا تیمتان هستند. 
نام بردن از برندهای دیگری که تحسین می‌کنید یا توصیه می‌کنید نشان می‌دهد که شرکت شما به نوعی "شخصیت" دارد و به جلب اعتماد و علاقه دنبال کنندگان شما کمک می‌کند.

۲۱ ایده برای طراحی استوری اینستاگرام و جذب فالوور

این قالب استوری اینستاگرام را سفارشی کنید و آن را برای خود بسازید!
ویرایش و دانلود کنید
با نشان دادن برندهای خوب به فالوورهای خود که کیفیت زندگی آنها را بهبود می‌بخشد، نشان می‌دهید که شرکت شما به کیفیت زندگی فالوورهای خود اهمیت می‌دهد بدون اینکه مستقیماً انگیزه مالی داشته باشد. این امر وفاداری به برند را به دست می‌آورد و راهی عالی برای افزایش تعامل فالوورهای شما است.
از معرفی کردن نام تجاری، ابزارها یا خدمات دیگری که می‌توانید پشتیبان آنها باشید و از آنها حمایت کنید، نترسید. 
اگر شما وابسته به شرکت یا برندی هستید که از آن نام می‌برید، حتما رابطه خود را با برندهای دیگر برای مخاطبان خود فاش کنید. اگر چنین کاری نکنید ممکن مخاطبان تصور کنند شما در حال سواستفاده از آن برند هستید.

21. انتشار مجدد استوری های قبلی

طراحی مستمر استوری های جذاب و چشمگیر در اینستاگرام می‌تواند کار دشواری باشد. به طور پیش‌فرض، اینستاگرام فقط به مدت 24 ساعت استوری شما را منتشر می‌کند و پس از آن دیگر برای عموم قابل مشاهده نیست.
استوری های قبلی اینستاگرام در آرشیو اینستاگرام یا در تلفن شما ذخیره می‌شوند. می‌توانید استوری را در روز دیگری بازنشر کنید یا استوری را به‌عنوان یک پست عادی اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
ارسال یک استوری که قبلا منتشر شده در اینستاگرام به عنوان یک پست استاندارد دارای مزایای زیادی است. 
اول اینکه بعد از 24 محو نمی شود و تا زمانی که بخواهید در پروفایل شما باقی می‌ماند. 
دومین مزیت بزرگ این است که پست در فید خبری فالوورهای شما ظاهر می‌شود و شانس بیشتری برای دیده شدن دارد.

همین امروز از این ایده های استوری اینستاگرام استفاده کنید

استوری های اینستاگرام یک پلتفرم فوق العاده عالی برای ارتباط با مخاطبان شماست. 
تعاملات می‌تواند از پیام های مستقیم تا نظرسنجی های دو گزینه ای ساده باشد. با استفاده از این نوع طراحی های تعاملی، می‌توانید داده های کاربر را جمع آوری کنید تا به شما در دستیابی به اهداف شخصی یا تجاری تان کمک کند.
کلید داشتن یک حساب کاربری موفق در اینستاگرام، ارسال مداوم محتوای با کیفیت بالا برای افزایش تعامل است. این به معنای طراحی پست و استوری است که برای مخاطب ارزشمند باشد و برای او جالب باشد.
استفاده از قالب‌های استوری اینستاگرام که به‌صورت حرفه‌ای طراحی شده‌اند، می‌تواند این کار را تقریباً بدون دردسر برای شما میسر کند. استوری ساز آنلاین دومینگو  صدها قالب رایگان استوری اینستاگرام و تمام ابزارهایی را که برای ایجاد، ویرایش و اشتراک گذاری استوری های خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.
استوری های اینستاگرام همه در مورد به اشتراک گذاری آنچه در زندگی شما می‌گذرد است. 
داستان‌ها بخش مؤثری از هر فرهنگی در تاریخ بشر بوده‌اند. داستان سرایی تصویری راه جدیدی برای انتقال افکار، احساسات، عواطف و ایده های شما به اطرافیانتان است. اینکه شما چگونه داستان خود را تعریف خواهید کرد و داستان بزرگ بعدی شما چه خواهد بود، به ایده و خلاقیت خودتان بستگی دارد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین