آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می‌توانید با کمک نرم افزارهای طراحی آنلاین پست های اینستاگرام خود را جذاب تر طراحی کنید؟ اگر به دنبال دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام با گوشی برای طراحی پست های فارسی هستید، احتمالا پشتیبانی نکردن از فونت های فارسی و انگلیسی بودن زبان برنامه هایی مثل کانوا، picsartو غیره کار طراحی را برای شما سخت کرده است. 
برای اینکه به شما کمک کنیم بدون دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام با گوشی، پست های رایگان و جذاب طراحی کنید، نرم افزار طراحی آنلاین پست اینستاگرام با فونت فارسی دومینگو را به شما معرفی می‌کنیم. این اپلیکشن تحت وب برای کاربران فارسی زبان طراحی شده و علاوه بر رابط کاربری بسیار ساده که استفاده از آن نیازی به دانش طراحی ندارد، از صدها فونت فارسی متنوع آنلاین پشتیبانی می‌کند که کار شما را برای طراحی پست و استوری اینستاگرام بسیار راحت تر می‌کند.
اما پیش از اینکه به نحوه ساخت پست اینستاگرام با گوشی توسط این نرم افزار بپردازیم، بیایید ویژگی های بهترین اپلیکیشن های طراحی  پست اینستا با گوشی Android  و IOS را با هم مرور کنیم و در نهایت ببینیم اگر می‌خواهید محتوای طراحی خود را ارتقا دهید، چرا باید از برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو استفاده کنید. 

 

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام با گوشی 

 

دانلود ۶ برنامه برتر ساخت پست اینستاگرام با گوشی

تعداد زیادی برنامه ویرایش و طراحی پست اینستاگرام با گوشی در بازار موجود است، که کار با برخی از آنها بسیار آسان است و افراد مبتدی به راحتی می‌توانند پست های جذابی با کمک آنها طراحی کنند.
برخی از این اپلیکیشن‌ها که اکثر آنها را می‌توانید از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید، عبارت اند از: 

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام lightroom با گوشی

Lightroom یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش در فروشگاه‌های App Mobile است. این برنامه ابزارهای اساسی مانند تغییر نقاط برجسته، سایه‌ها و میزان کنتراست را ارائه می‌دهد، در حالی که تنظیمات از پیش تعیین شده را نیز ذخیره می‌کند که یکی از محبوب ترین ویژگی های این برنامه برای ادیت عکس آنلاین است. 
دانلود این برنامه ساخت پست اینستاگرام با گوشی می‌تواند در آینده زمان زیادی را برای شما صرفه جویی کند، به خصوص اگر یک تولید کننده محتوای فعال هستید که چندین پیج را مدیریت می‌کنید.
 البته لایت روم بیشتر برای طراحی تصاویر پست و استوری اینستا کاربرد دارد اما برای طراحی پست یا استوری اینستاگرام بهتر است از سایر برنامه هایی که قالب های آماده را در اختیار شما قرار می‌دهند، مثل دومینگو استفاده کنید.

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام Canva با گوشی

Canva یکی از فانتزی ترین و مشهورترین برنامه هایی است که می‌تواند به راحتی در طراحی محتوا به شما کمک کند. این برنامه ساخت پست اینستاگرام با گوشی نه تنها برای پست های فید و استوری های اینستاگرام، بلکه برای طراحی بروشور، کارت پستال، ارائه، گزارش‌ها، کارت ویزیت و غیره – نیز کاربرد دارد. در مقایسه با سایر برنامه‌های طراحی، قالب های آماده بسیار زیادی دارد که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی پست اینستاگرام و یافتن سبکی متناسب با برند خود استفاده کنید. 
اما ویژگی‌ها و ابزارهایی که Canva در نسخه رایگان ارائه می‌دهد کافی نیست و شما برای دسترسی به قالب های آماده و ابزارهای طراحی پیشرفته حتما باید بسته خود را به نسخه  Premium ارتقا دهید. 
با ارتقای حساب تان، شما همچنین به "Content Planner" دسترسی خواهید داشت که به شما امکان می‌دهد پست های بعدی را برنامه ریزی کنید و اگر برنامه را به حساب اینستاگرام خود متصل کنید، به طور خودکار در زمان برنامه ریزی شده ای که انتخاب کرده اید پست شما منتشر می‌شود. 
علاوه بر این، نسخه Premium به شما امکان دسترسی به تمام عناصر و تصاویر PRO را می‌دهد و به شما امکان می‌دهد «کیت طراحی» خود را داشته باشید که همه رنگ‌ها و عناصر برند شما را برای استفاده آسان در همه طرح‌های تان ذخیره می‌کند.

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام Unfold با گوشی 

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام با گوشی  Unfold سومین اپلیکیشنی است که به شما معرفی می‌کنیم. این برنامه طراحی به لطف طراحی مینیمالیستی و دقیق خود مورد توجه قرار گرفته است و عمدتا برای ویرایش استوری اینستاگرام استفاده می‌شود. با این وجود، اخیراً شروع به ارائه گزینه ای برای تهیه محتوای پست فید برای پلتفرم های دیگر مانند TikTok، ویدئو های یوتیوب و اسنپ چت کرده است.
 Unfold قالب‌های مختلفی دارد، بنابراین اگر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری دارید، می‌توانید از این برنامه نیز استفاده کنید، البته باید توجه داشته باشید که این برنامه ساخت اینستاگرام با گوشی دیگر رایگان نیست و برنامه از شما می‌خواهد که در خدمات آن مشترک شوید.
اگر به دنبال طراحی پست و استوری اینستا با یک برنامه رایگان هستید، از دومینگو استفاده کنید.

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام PicsArt با گوشی

PicsArt یک برنامه طراحی دیگر است که بسیار شبیه به رابط رنگارنگی است که Canva نشان می‌دهد، با این حال، از نظر ابزارها و ویژگی‌های ارائه شده مشابه نیست.
PicsArt مانند Canva قالب های آماده ارائه نمی دهد، اما می‌توانید با استفاده از جلوه های ویرایشی مختلف مانند افکت دوتایی (ادغام دو عکس در یک عکس)، ابزار CutOut (حذف پس زمینه پشت شخص)، خلاقیت در طراحی را به کاربگیرید و پست های جذاب تری طراحی کنید. 
در PicsArt همچنین می‌توانید برچسب‌هایی را پیدا کنید که می‌توانند به تصاویر اضافه شوند.

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام CapCut با گوشی

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام با گوشی CapCut به ویرایش ویدیوها اختصاص دارد و در چند ماه گذشته از طریق TikTok محبوبیت خود را به دست آورده است. این اپلیکیشن، امکان را برای همگام سازی آسانتر عکس‌ها/فیلم های انتخاب شده در یک ویدیوی اصلی فراهم می‌کند. علاوه بر این، کاربر می‌تواند از قالب های ویدیویی ارسال شده توسط برنامه یا سایر کاربران استفاده کند. این یکی از برنامه‌هایی که به خرید اشتراک یا ارتقای پولی نیاز ندارد.

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام Colorcinch با گوشی

Colorcinch یک ویرایشگر عکس با دابط کاربری آسان است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را به کارتون‌ها، طرح‌ها، نقاشی‌ها و موارد دیگر تبدیل کنید! می‌توانید پس زمینه تصویر خود را تغییر دهید با آن را برش دهید همچنین تغییر اندازه، اضافه کردن doodle، متن، و کاور به عکس های تان تنها با چند کلیک امکان پذیر است. با دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام Colorcinch با گوشی می‌توانید جزئیات تصویر را اصلاح کنید، با رنگ‌ها بازی کنید، و از آن برای ادیت عکس آنلاین کمک بگیرید.
اما اگر نیاز به طراحی یک پست اینستاگرام با طراحی جذاب دارید بهتر است از قالب های آماده پست اینستا در برنامه دومینگو استفاده کنید.

چرا به جای اپلیکیشن های گوشی از ابزار طراحی آنلاین دومینگو استفاده کنیم؟

در حال حاضر، طراحی پست اینستاگرام تقریباً در هر صنعتی، از طراحی مد، امور مالی، فناوری اطلاعات گرفته تا تجارت الکترونیک، مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابزارهای طراحی آنلاین مانند دومینگو روند طراحی را تقویت می‌کنند زیرا علاوه بر مجموعه ای مناسب از ابزارهای طراحی حرفه ای دارای قالب های آماده برای ساخت سریع پست و استوری اینستاگرام هستند.
چند دلیل زیر، مفید بودن ابزار طراحی آنلاین دومینگو را نشان می‌دهد:
•    برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو با گوشی نیازی به دانلود ندارد، شما می‌توانید با هر سیستمی از اندروید و ایفون گرفته تا ویندوز وارد سایت شوید و طرح های بسیار جذابی خلق کنید.
•    ابزار طراحی آنلاین دومینگو با قالب‌های آماده ارائه می‌شود که می‌توانید آنها را با ابزارهای رایگان سفارشی‌سازی و جذاب‌تر کنید.

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام با گوشی 

•     برنامه ساخت پست اینستا دومینگو با گوشی می‌تواند به ساده سازی طراحی و انتقال ایده های طراحی در زمان بسیار کمتری کمک کند.
•    این ابزار کاربران را قادر می‌سازد تا از ویژگی‌های مختلف مانند فونت فارسی آنلاین، شکلک‌ها و تنظیمات ادیت عکس آنلاین، نمادها و تصاویر برای ایجاد طرح‌ها یا گرافیک‌های پیچیده استفاده کنند.

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام با گوشی 

•    کاربران می‌توانند کار آنلاین خود را با فرمت های مختلف ذخیره کنند و همچنین می‌توانند در فضای ابری با هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشند.
•    این نرم افزار یک محیط آماده برای تولید محتوایبا کیفیت بالا ارائه می‌دهد و کاربران را قادر می‌سازد تا کار را سریعتر و به شیوه ای موثرتر انجام دهند.
•    برخی از ابزارهای آنلاین برنامه ساخت پست اینستاگرام با گوشی کاربران را قادر می‌سازد تا پست اسلایدی طراحی کنند و قالب های آماده دارای تم مشابه را تغییر دهند.

مزایای برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو برای طراحی با گوشی

ابزار طراحی آنلاین دومینگو مزایای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا طرح‌ها، گرافیک‌ها و قالب های خلاقانه خود را ایجاد و تبلیغ کنند.
برخی از مزایای استفاده از این برنامه طراحی پست اینستا به شرح زیر است:
دومینگو مخصوصاً برای کار در فصای ابری با ابزارهای آنلاین ساخته شده تا با هر دستگاهی سازگار باشد. برای کار با این نرم افزار نیازی به دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام با گوشی ندارید.
بلکه یک پلتفرم آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا به پنل خود از هر دستگاهی دسترسی داشته باشند.  برای ایجاد و مدیریت طرح های خود فقط باید رمز ورود به سیستم را داشته باشید.
 دومینگو دارای یک داشبورد منحصر به فرد است که به کاربران امکان می‌دهند حساب خود را ایجاد کنند، حریم خصوصی خود را تنظیم کنند، فایل‌ها را ذخیره و مدیریت کنند، و آنها را دانلود و با دیگران به اشتراک بگذارند.

دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام با گوشی 

به غیر از ابزار های طراحی آنلاین، این برنامه فرایند طراحی را با امکاناتی مانند کشیدن و رها کردن، ترکیب یا استفاده از کلیک های ساده، دکمه‌ها و همچنین ایجاد طرح های شخصی با کمک قالب های آماده بسیار آسان کرده است.
طراحی پست اینستا با دومینگو بسیار مقرون به صرفه است و می‌تواند برای اهداف مختلفی مانند چاپ کتاب های الکترونیکی و پوستر، طراحی پست و استوری اینستاگرام، ایجاد یک وب سایت یا طراحی کارت ویزیت استفاده شوند.
به این ترتیب، ابزار طراحی گرافیک آنلاین دومینگو مجموعه کاملی از امکانات و ابزار‌ها را برای ساخت، ویرایش و انتشار محتوای خلاقانه به کاربران ارائه می‌دهند

آیا برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو برای طراحان حرفه ای کاربردی است؟

در دنیای امروز، اینترنت از همه منابع اطلاعاتی و جمع آوری داده‌ها جلوتر است. بسیاری از وظایف به صورت روزانه در وب انجام می‌شوند که در غیر این صورت قبلاً به صورت دستی انجام می‌شدند. اینترنت می‌تواند هر داده‌ای را که به آن اضافه می‌شود در خود نگه دارد و کاربران را قادر می‌سازد تا در هر زمان و هر مکان آن را جستجو و استفاده کنند.
ابزارهای آنلاین این امکان را برای کتابخانه‌ها، دانشگاه‌ها، مؤسسات عمومی مختلف و سازمان‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند فعالیت‌های مختلف را از طریق اینترنت برنامه‌ریزی و اجرا کنند و به آنها امکان می‌دهد تا هر گونه فعالیتی را از طریق بسترهای اینترنتی انجام دهند.
در عصر دیجیتال کنونی، نوآوری‌های فناوری به سرعت در حال رشد هستند و طراحی گرافیک نیز به رایانه‌ها و اینترنت منتقل شده و به طور فزاینده‌ای برای انجام کارهای ضروری مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ابزار طراحی آنلاین مثل دومینگو ایجاد طرح‌ها و پیش نمایش نتایج را برای طراحان خلاق آسان تر می‌کند. ظهور طراحی گرافیک دیجیتال نیاز به دانلود برنامه ساخت پست اینستاگرام با گوشی را حتی برای طراحان حرفه ای افزایش داده و کل فرآیند طراحی را سریعتر و آسان تر کرده است

جمع بندی

طراحی پست اینستاگرام به باز کردن بسیاری از فرصت‌ها، به ویژه برای مشاغل کوچک و کسب و کارهای خانگی کمک می‌کند. کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها می‌توانند ایده‌های خود را با کمک ابزارهای طراحی آنلاین مختلف که در دسترس هستند، به محصولات یا خدمات نوآورانه تبدیل کنند.
بنابراین، صاحبان مشاغل کوچک یا حتی طراحان حرفه ای می‌توانند با دانلود برنامه های ساخت پست اینستاگرام با گوشی مانند Canva، Pixlr، Piktochart، Wordswag، PicMonkey و استفاده از ابزارهای طراحی آنلاین مثل دومینگو فرآیند طراحی پست و استوری پیج شان را کارآمدتر کرده و رویکرد بازاریابی برندشان را تقویت کنند.
در برنامه طراحی دومینگو ابزارهای مختلفی ارائه شده که به کاربران امکان می‌دهد فونت‌ها، رنگ‌ها، حروف و افکت‌ها را شخصی سازی کنند و از قالب های آماده برای طراحی پست و استوری اینستا کمک بگیرند. 
اگر می‌خواهید برای طراحی و ایجاد انواع قالب‌ها و گرافیک‌ها با توجه به نیاز تان از برنامه ساخت پست اینستاگرام رایگان دومینگو استفاده کنید، روی این لینک کلیک کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین