خدمات طراحی پست اینستاگرام شامل ساخت پست‌های تصویری، اسلایدی و ویدئویی جذاب برای کسب‌وکار است که به آنها کمک می‌کند با جذب فالوورهای بیشتر به فروش بالاتری دست پیدا کنند.
اگرچه اینستاگرام زیرمجموعه ای از فیس‌بوک است، اما امروزه محبوب‌تر از فیس‌بوک شده است. اکثر سلبریتی‌ها اینستاگرام را به جای فیس بوک انتخاب می‌کنند تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند. در نهایت، نسل جوان نیز بیشتر به اینستاگرام علاقه نشان می‌دهند و گاهی اوقات به نظر می‌رسد به دلایل زیادی به جای فیس بوک در اینستا به دنبال پیدا کردن نیازمندی های خود یا سرگرم شدن هستند.
به همین دلیل است که اکثر صاحبان مشاغل آنلاین برای بازاریابی و فروش محصولات خود به خدمات طراحی پست اینستاگرام نیاز دارند. با توجه به رقابت گسترده ای که در این شبکه اجتماعی وجود دارد، مشخص است که عکس‌های ساده محصول شما هرگز نمی‌توانند فالوورها و مشتریان بیشتری را از اینستاگرام جذب کنند. برای حل این مشکل، مطمئنا به فکر استخدام طراح دوکار برای دریافت بهترین خدمات طراحی پست اینستاگرام میفتید.
اما اگر بودجه کافی برای این کار نداشته باشید، چه کاری از دست شما برمی آید؟ آیا راه حلی به جز استخدام طراحان حرفه ای وجود دارد که قیمت طراحی پست اینستاگرام را کاهش دهد و مقرون به صرفا تر باشد؟
خوشبختانه نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو می‌تواند به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه به شما کمک کند طراحی پست و استوری را بدون نیاز به استخدام طراح انجام دهید.
برای اینکه بهتر با امکانات برنامه ساخت پست اینستاگرام دومینگو آشنا شوید، بیایید ببینیم خدمات طراحی پست شامل چه مواردی می‌شود.

 

خدمات طراحی پست اینستاگرام

 

بهترین خدمات طراحی پست اینستاگرام

بهترین خدمات طراحی پست اینستا شامل ساخت پست‌های عمومی، آموزشی، اسلایدی، تبلیغاتی و انواع دیگری از پست‌ها می‌شود که باید با توجه به هویت برند شما ویرایش و سفارشی شود. 
با کمک قالب های آماده و ابزارهای طراحی آنلاین دومینگو می‌توانید تمام این پست‌ها را به راحتی و در کمتر از چند دقیقه به صورت حرفه ای جذاب بسازید.
بیایید چند نمونه پست اینستا که قالب های آماده آن در دومینگو وجود دارد، مرور کنیم:

طراحی پست محصول

برای به دست آوردن فالوور و تعامل بیشتر، هر کسب و کاری نیاز به استفاده از عکس های جذاب محصول برای طراحی پست اینستا دارد. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم عکس‌های زیبایی را در قالب های آماده قرار دهید و آن‌ها را در کمترین زمان ممکن آماده کنید تا فالوورهای تان را ترغیب کنید با دیدن تصاویر چشمگیر محصولات تان از شما خرید کنند.

خدمات طراحی پست اینستاگرام

طراحی پست تبلیغاتی

برای ساخت پست تبلیغاتی و دسترسی به مشتریان بیشتر، باید پست های جذابی با عکس محصولات بسازید. ما مطمئنا می‌توانیم به شما کمک کنیم. قالب های آماده حرفه ای نرم افزار ما در مدل های مختلفی ارائه شده اند که به شما امکان می‌دهند پیشنهادت ویژه یا حراجی های خود را در مناسبت های مختلف با مخاطبین به اشتراک بگذارید یا ویرایش‌های دیگری روی طرح پست انجام دهید تا تبلیغات شما جذاب‌تر و هیجان انگیزتر شود.

خدمات طراحی پست اینستاگرام

طراحی پست نظر مشتریان

مخاطبین از محتوا های واقعی که نظر سایر مشتریان را نشان مس دهد، حمایت می‌کنند، شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید تا بازدیدهای بیشتر و مشتریان بیشتری داشته باشید. بسیاری از کسب و کارها از پست های ساده متنی که رضایت مشتری را در یک جمله بیان می‌کند، کمک می‌گیرند تا بتوانند فالوورهای بیشتری داشته باشند. ما می‌توانیم عکس‌های ساده و طبیعی مشتریان شما را به پست های بسیار جذاب تبدیل کنیم که توجه فالوورهایتان را جلب می‌کند.

طراحی استوری

استوری های اینستاگرام می‌تواند بینندگان، فالوورها و حتی مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. بنابراین، استوری های شما باید جذاب و تعاملی باشد. هنگامی که قالب های آماده دومینگو را برای ساخت استوری اینستا انتخاب کردید، می‌توانید مطمئن باشید محتوای تعاملی و متفاوتی خواهیم ساخت که واضح است و مخاطب هدف شما را جذب خواهد کرد.

خدمات طراحی پست اینستاگرام

طراحی قالب پست اینستاگرام آموزشی

اگر می‌خواهید چند قالب پست اختصاصی برای تولید محتوای آموزشی بسازید، مطمئنا می‌توانید از دومینگو کمک بگیرید. قالب های هارمونیک ما توسط طراحان گرافیک مجرب ساخته شده اند و قالب های شگفت انگیزی را ارائه می‌دهند که می‌توانید از آنها برای طراحی پست های آموزشی استفاده کنید.

خدمات طراحی پست اینستاگرام

طراحی پست قبل و بعد

در دومینگو قالبهای متنوعی برای نمایش تصاویر قبل و بعد طراحی شده است. پس از ویرایش قالب‌ها با افزودن عکس های تان می‌توانید از عناصر دیگرمانند شکلک، ایموجی، قلم طراحی و غیره برای ساخت پست‌های جذاب تر استفاده کنید. ما می‌توانیم تضمین کنیم که این طرح‌های قبل و بعد به شما در دستیابی به موفقیت دلخواه تان اینستاگرام کمک می‌کنند.

خدمات طراحی پست اینستاگرام

طراحی پست اسلایدی

برای ایجاد یک پست اسلایدی جذاب، باید محتوای مخاطب پسندی منتشر کنید که محصول و تمام جزئیات آن را در چندین عکس به مخاطب نشان دهد. این نوع پست به شما کمک می‌کند مشتریان بیشتری داشته باشید و مشتریان به راحتی به کسب و کار شما اعتماد خواهند کرد.

خدمات طراحی پست اینستاگرام

بهترین اندازه عکس برای طراحی پست اینستاگرام 

اندازه عکس‌هایی که می‌توانید برای طراحی پست اینستا استفاده کنید می‌تواند بسیار متفاوت باشد. قالب های آماده دومینگو کاملا طبق سایز استاندارد پست اینستاگرام طراحی شده اند بنابراین، تا زمانیکه عکس های شما ظاهر خوبی در قالب های آماده ما داشته باشند می‌توانید مطمئن باشید که دیدن آنها برای مخاطب نیز جذاب خواهد بود.

چه کسی به خدمات طراحی پست اینستاگرام نیاز دارد؟ 

از آنجایی که تقریباً هر نوع پست و استوری در قالب های آماده ما پیدا می‌شود، کسب و کارهای مختلف می‌توانند از خدمات طراحی پست اینستاگرام آنلاین ما به صورت رایگان استفاده کنند.
حرفه های مختلف اغلب از ما می‌خواهند که برای تبلیغ محصولات شان، قالب های متنوع طراحی کنیم. در نتیجه، اگر از قسمت موضوع، کسب و کار خود را فیلتر کنید، می‌بینید که قالب های مختلف و با اهداف متفاوت داریم. 
اما به طور کلی، بیشترین درخواست های ما برای خدمات طراحی پست اینستاگرام شامل کسب و کارهای زیر می‌شود:
مدل‌ها و بازیگران از قالب های عکاسی ما برای ارسال عکس و ساخت پست با عکس سلفی با کیفیت لذت می‌برند.
صاحبان مشاغل آنلاین به قالبهای پست محصول ما برای نمایش عکس های جذاب محصول شان نیاز دارند.
افرادی که از پست‌های انگیزشی استفاده می‌کنند، اغلب از ما می‌خواهند قالب های متنی را آماده و سفارشی‌سازی کنیم تا بتوانند فالوورهای بیشتری برای پیج شان بدست بیاورند.
بازاریابان دیجیتال نیز که باید خدمات پست اینستاگرام را ارائه دهند از قالب های پست تبلیغاتی دومینگو استفاده می‌کنند تا بتوانند کسب و کارهای مختلف را در اینستاگرام تبلیغ کنند.
سردبیران اخبار و مجلات اغلب به قالب های آمادا ما نیاز دارند که پست های خبری شان را به طور منظم منتشر کنند تا بتوانند فالوورهای بیشتری داشته باشند.
برندهای مشهور از ما می‌خواهند که طراحی پست های چالشی را جذاب تر کنیم تا بتوانند از آن‌ها برای برقراری تعامل با مخاطبین شان استفاده کنند.

چرا خدمات طراحی پست اینستاگرام دومینگو را انتخاب کنید؟

ابزار طراحی آنلاین دومینگو، خدمات طراحی پست اینستاگرام متنوعی را ارائه می‌دهد. از ویرایش قالب های آماده گرفته تا ادیت عکس آنلاین هدف ما جلب رضایت صددرصدی مشتری با بهترین کیفیت طراحی پست است. هنگامی که شروع به استفاده از خدمات ما کنید، نیازی به داشتن مهارت در طراحی ندارید. رابط کاربری ما آنقدر ساده و دردسترس است که حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند بدون هیچگونه آموزشی از طرح های آماده یک محتوای حرفه ای بسازند.
از مهمترین ویژگی های طراحی با نرم افزار دومینگو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    دومینگو تنها پلتفرمی است که ابزارها و ویژگی های طراحی آنلاین را رایگان ارائه می‌دهد. 
•    زمانی که نیاز به ایده های سریع، آسان و دست اول دارید، می‌توانید روی قالب های آماده ما حساب کنید. 
•    طرح خود را امروز در گوشی ایجاد کنید و فردا آن را با چند کلیک ساده در دسکتاپ تغییر دهید.
•    از استایل های خیره‌کننده برای بهینه سازی و سفارشی کردن محتوای تان استفاده کنید.
•    بی نهایت فونت فارسی آنلاین، طرح‌های رنگی و عناصر خلاقانه را برای جذاب تر کردن پست تان به قالب اضافه کنید.

خدمات طراحی پست اینستاگرام

•    برای تبلیغ کسب و کار تان، در کمتر از چند دقیقه پست‌ها و استوری های جذابی طراحی کنید.
•    با طرح های زیبای پست ما و آپلود کردن تصاویری شگفت انگیز از محصولات تان، درآمد خود را افزایش دهید.
•    خدمات طراحی پست اینستاگرام ما،  لایک و فالوور بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.
•    قبل از دانلود، نتایج را به شما نشان خواهیم داد تا هیچ گونه سردرگمی و نگرانی بابت طرح نهایی نداشته باشید.

مراحل طراحی پست اینستاگرام در دومینگو چگونه است؟

فرآیند طراحی نرم افزار ما ساده و سریع است. با ورود به حساب کاربری و مشخص کردن نوع طراحی تان شروع می‌کنید. سپس یک طرح سفارشی برای پست های خود انتخاب می‌کنید که متناسب با برند و اهداف شما باشد. سپس، طرح را اصلاح و ویرایش می‌کنید تا زمانی که از نتایج راضی باشید. در نهایت، طرح را در قالبی با وضوح بالا دانلود می‌کنید که آماده آپلود در حساب اینستاگرام شما است
ما طیف گسترده‌ای از خدمات طراحی پست اینستاگرام مانند برش تصویر، تغییر اندازه، فیلترها و موارد دیگر را ارائه می‌کنیم. برای استفاده از این ابزارها، باید چند مرحله سادا زیر را طی کنید:

مرحله 1: ثبت نام در دومینگو و انتخاب نوع طراحی

مرحله اول برای استفاده از خدمات طراحی پست اینستاگرام ما، ثبت نام در سایت و ساخت حساب کاربری است که کاملا رایگان است. پس از ورود به حساب کاربری انواع محتواهایی که می‌توانید تولید کنید به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید پست اینستاگرام را انتخاب کنید.

خدمات طراحی پست اینستاگرام

مرحله 2: فیلتر قالب و ورود به ویرایشگر آنلاین 

در مرحله بعد، یک پنل در سمت راست صفحه می‌بینید که با کمک آن می‌توانید موضوع پست اینستاگرام را فیلتر کنید. مثلا اگر محصول را انتخاب کنید، تمام قالب های آماده پست اینستا محصول به شما نمایش داده می‌شود.

خدمات طراحی پست اینستاگرام

حالا می‌توانید قالب‌ها را مرور کنید و یکی از آنها را که با مشخصات پست مورد نظر شما مشابه است انتخاب کنید تا وارد صفحه ویرایشگر شوید.

مرحله 3: سفارشی سازی قالب با خدمات طراحی پست اینستاگرام 

در این مرحله می‌توانید از ابزارهای کاملا رایگان و خدمات طراحی پست اینستاگرام ما کمک بگیرید تا قالب خود را ویرایش کنید.
همانطور که در تصاویر زیر می‌بینید، خدمات بسیار متنوعی وجود دارد که با کمک آنها می‌توانید طراحی خود را کامل کنید.

آپلود عکس 

خدمات طراحی پست اینستاگرام

ادیت عکس آنلاین 

خدمات طراحی پست اینستاگرام

فونت فارسی آنلاین 

خدمات طراحی پست اینستاگرام

ویرایش متن

خدمات طراحی پست اینستاگرام

ایموجی، شکل، اتیکت و غیر

خدمات طراحی پست اینستاگرام

گالری عکس استوک

خدمات طراحی پست اینستاگرام

طراحی با قلم 

خدمات طراحی پست اینستاگرام

طراحی با دست

خدمات طراحی پست اینستاگرام

و غیره

مرحله 4: دانلود قالب

زمانیکه از ابزارهای مناسب برای طراحی و ویرایش پست خود استفاده کردید، زمان آن رسیده که طرح آماده شده را با فرمت مناسب دانلود کنید تا در پیج اینستاگرام منتشر کنید.

خدمات طراحی پست اینستاگرام

چه کسانی می‌توانند از خدمات طراحی پست اینستاگرام دومینگو استفاده کنند؟

خدمات طراحی و ویرایش پست اینستاگرام ما برای هر کسی که می‌خواهد کیفیت محتواهای خود را بهبود بخشد قابل استفاده است. چه یک عکاس حرفه ای، یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی، یا صرفاً کسب و کاری باشید که می‌خواهد تصاویر محصول خود را بهتر نمایش دهد، ما می‌توانیم به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنیم.

آیا امکان ادیت عکس آنلاین در دومینگو وجود دارد؟

بله. ابزار ادیت عکس انلاین ما به شما کمک می‌کند کیفیت عکس‌هایتان را بهبود بخشید و آن‌ها را جذاب‌تر نشان دهید. هر نوع تصویری را با ابزارهای ما می‌توان ویرایش کرد. بنابراین، از خدمات ویرایش عکس ما می‌توانید برای بهبود کیفیت هر نوع تصویری استفاده کنید. چه عکس‌هایی از محصولات، افراد، مناظر یا هر سوژه دیگری داشته باشید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا آنها را به بهترین شکل نمایش دهید

هزینه خدمات طراحی پست اینستاگرام چقدر است؟

خدمات طراحی پست اینستاگرام در دومینگو کاملا رایگان است. قالب های آماده نیز با نرخ بسیار پایینی ارائه می‌شود تا همه کسب و کارهای کوچک، مشاغل خانگی و استارتاپ‌ها بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

خدمات طراحی پست اینستاگرام

ما نرخ های رقابتی ارائه می‌دهیم و می‌توانیم به شما برای ساخت پست اینستا متناسب با بودجه تان کمک کنیم. با پرداخت هزینه کمتر، پست های جذابی بسازید که برای فالوورهایتان جذابیت داشته باشد و درامدتان را افزایش دهد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین