اگرچه اینستاگرام دارای یک پایگاه کاربر فعال کوچکتر از یک میلیارد است، اما ده برابر بیشتر از فیس بوک تعامل دارد که آن را به یک پلت فرم تبلیغاتی تبدیل می‌کند. تاثیر تبلیغات در اینستاگرام آنقدر زیاد است که بازاریابان نمی توانند نادیده بگیرند. بنابراین، اگر می‌خواهید فروش زیورآلات و بدلیجات خود را افزایش دهید مطمئنا باید به دنبال ایده تولید محتوا برای پیج اکسسوری تان باشید تا از پتانسیل فروش بالایی که اینستا ارائه می‌دهد نهایت استفاده را ببرید.
شاید این آمار نیز برایتان جالب باشد که بدانید، 30 درصد از خریداران پس از جستجوی یک محصول در اینستاگرام، آن را سفارش می‌دهد.
انواع مختلفی از تبلیغات اینستاگرام وجود دارد که برای اهداف بازاریابی کسب و کارتان می‌توانید مورد استفاده قرار دهید. اما بهترین ایده تولید محتوا برای پیج اکسسوری شامل ایده های زیر است:
•    تبلیغات نیوکالکشن با طراحی پست اسلایدی، 
•    طراحی استوری، 
•    تبلیغات ویدیویی، 
•    پست های آموزشی، 
•    تخفیف ویژه و حراجی در مناسبت های مختلف، 
•    تصویر قبل و بعد ست کردن لباس با اکسسوری
•    پست رضایت مشتری از خرید 
•    و بازنشر پست های فالوورهایتان 
در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چطور از قالب های آماده پست اینستاگرام دومینگو برای انتشار این ایده های تولید محتوا در پیج اکسسوری تان استفاده کنید.

برخی از مزایای تبلیغات از طریق اینستاگرام

اینستاگرام پلتفرم ایده آلی برای هدف قرار دادن جمعیت جوان است زیرا بیش از دو سوم کاربران آن، جوانان زیر 34 سال هستند.
حتی اگر یک سایت فروش آنلاین دارید، با تبلیغات در اینستا می‌توانید اکسسوری های خود را فوراً بفروشید.
در مقایسه با فیس بوک، احتمال تعامل کاربران با محتوای تبلیغاتی  58 برابر بیشتر است.
پس اگر از ایده های خلاقانه در تولید محتوا برای پیج اکسسوری استفاده کنید، می‌توانید مشتریان وفاداری پیدا کنید که درامد بالای شما را تضمین می‌کنند.

 

10 ایده تولید محتوا برای پست و استوری پیج اکسسوری

 

بهترین ايده تولید محتوا اینستاگرام برای پیج اکسسوری 

آیا شما در زمینه فروش جواهرات و اکسسوری فعالیت دارید و می‌خواهید در یک رقابت تنگاتنگ، متمایز شوید؟
احتمالا می‌دانید که اینستاگرام بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال برای پیج اکسسوری است. طراحی پست اینستا می‌تواند کسب‌وکارهای زیورآلات و بدلیجات را به موفقیت درخشانی برسانند، زیرا فرمول کاملی دارد: چند عکس جذاب، کمی خلاقیت، و محتوای بسیار چشمگیر در اینستاگرام!💎✨
اگرچه در ابتدا پیج اکسسوری را برای نمایش کالکشن اکسسوری های نفیس خود ایجاد کردید، ممکن است در حال حاضر به دنبال ایدا تولید محتوا برای پیج اکسسوری تان باشید. نترسید!! ما قرار است به شما کمک کنیم.
وقت آن رسیده که چشم مخاطبین را به محتوای خود جلب کنید، و قلب مشتریان بالقوه را با عکس اکسسوری های جذاب خود در یک پست هدفمند تسخیر کنید.
در اینجا 10 ایده تولید محتوا برای پیج اکسسوری تان را با شما به اشتراک می‌گذاریم که باعث افزایش دسترسی به محتوای شما و افزایش فروش و تعامل می‌شود:

1. تبلیغات نیوکالکشن با طراحی پست اسلایدی

شاید فکر می‌کنید این ایده جدیدی نیست. واضح است که شما باید اکسسوری های خود را نشان دهید. طراحی پست نیوکالکشن از اکسسوری های تان باعث می‌شود مخاطبان شما به دنبال طرح های جدید در پیج شما باشند. بیایید در مورد چگونگی به طراحی پست اسلایدی برای پیج اکسسوری چند ایده خلاقانه به شما بدهیم:

از تصاویر با کیفیت بالا در واقعیت استفاده کنید:

انسانها علاقه ذاتی به تصاویر واقعی و جذاب مانند عکس مدل‌ها دارند. برای استفاده بهینه از پلتفرم تصویری اینستاگرام می‌توانید از تصاویر مدل هایی که اکسسوری های شما را با لباس های شان ست کرده اند در چند اسلاید استفاده کنید تا توجه مخاطب را جلب کرده و فروش را افزایش دهید.

محصول پرفروش خود را معرفی کنید:

نمی توان به اندازه کافی بر این موضوع تاکید کرد! محبوب ترین و پرفروش اکسسوری خود را به عنوان قهرمان معرفی کنید. وارد جزئیات شوید، جزئیات، آتش خرید را در مخاطبین شعله ور می‌کند.

نشان دهید که چرا این بدلیجات شما از سایر اکسسوری‌ها متفاوت و بهتر است:

می‌دانید که رقابت سختی در صنعت بدلیجات وجود دارد، بنابراین برای اینکه مطمئن شوید که متمایز هستید باید از این ایده تولید محتوا برای پیج اکسسوری کمک بگیرید .
 استانداردهای برتر به کار رفته در تولید زیورآلات و قابلیت ست کردن آن با هر لباس و در هر مجلسی را به نمایش بگذارید و هرگونه نگرانی را برطرف کنید. نشان دهید که رنگ بدلیجات شما به راحتی کدر یا محو نمی شود.

2. درباره ست کردن اکسسوری‌ها استوری بسازید

می‌توانید در مورد «نحوه ست کردن بدلیجات» بی نهایت استوری بسازید. مخاطبین همیشه به دنبال الهام گرفتن از طرح های خلاقانه برای یک استایل جدید و مد روز هستند. پس این ایده تولید محتوا برای پیج اکسسوری با ارائه نکات و ایده‌ها به آنها کمک می‌کند خلاقیت و اعتماد به نفس داشته باشند. ایجاد محتوای جذابی که مخاطبین دوست دارند آن را به اشتراک بگذارند، راهی عالی برای جلب توجه و به یاد ماندنی کردن پیج اکسسوری شما است. 
با کمک قالب های آماده دومینگو به راحتی می‌توانید استوری های خلاقانه ای طراحی کنید که با مخاطبین شما ارتباط برقرار کند.

10 ایده تولید محتوا برای پست و استوری پیج اکسسوری

3. در مناسبت های مختلف، تخفیف یا پیشنهادات ویژه ارائه دهید

تخفیف یا پیشنهاد ویژه، یکی از ساده ترین راه‌ها برای جلب توجه مشتری است. اگر پیشنهادات شما برای مدت محدودی معتبر باشند، بهتر عمل می‌کنند و باعث ایجاد یک فوریت می‌شوند.
بنابراین، یک ایده تولید محتوا برای پیج اکسسوری این است که در مناسبت هایی مثل روز مادر، روز ولنتاین، روز دختر، شب سال نو، کریسمس و غیره پست های تبلیغاتی با فروش ویژه منتشر کنید.
در دومینگو قالب های آماده متنوعی برای ساخت این نوع پست اینستا وجود دارد:

10 ایده تولید محتوا برای پست و استوری پیج اکسسوری

4. تصویر قبل و بعد ست کردن لباس با اکسسوری

یک ایده تولید محتوا برای پیج اکسسوری این است که می‌توانید عکس‌ها یا ویدیوهای جذاب قبل و بعد را با بدلیجاتی که با لباس های مختلف ست شده اند، نمایش دهید.
اکثر افراد نمی دانند چطور لباس هایشان را در مناسبت های مهم با اکسسوری هایی مانند گردنبند یا گوشواره ست کنند
شما می‌توانید نکاتی را در مورد نحوه ست کردن سریع بدلیجات در یک پست اینستا به اشتراک بگذارید و با تصاویر قبل و بعد به عنوان یک محتوای آموزشی به مخاطبان ارائه دهید.

5. توجه مخاطبین را به نظرات مثبت مشتریان قدیمی خود جلب کنید

برای ایجاد اعتماد و اصالت هیچ راهی عالی تر از نظر مشتری وجود ندارد. 95% مخاطبین قبل از خرید نظرات مشتریان را می‌خوانند. در حالی که ایده تولید محتوا برای پیج اکسسوری با محوریت رضایت مشتری ممکن است ضروری به نظر نرسد، اما برای گسترش کسب و کار تان و ایجاد شواهدی از کیفیت استثنایی اکسسوری های شما بسیار مهم است. 

6. نکات آموزشی درباره بدلیجات را ارائه دهید

نکاتی را برای مراقبت از انواع جواهرات مانند طلا، نقره، پلاتین و بدلیجات و اکسسوری های زنانه و مردانه ارائه دهید. این ایده تولید محتوا برای پیج اکسسوری به شما کمک می‌کند تا با محتوای ارزشمند، خودتان را به عنوان یک متخصص نشان دهید که شهرت شما را به عنوان یک کسب و کار معتبر افزایش می‌دهد.
این نوع پست‌ها نشان نی دهد که شما فقط سعی در افزایش فروش ندارید بلکه به مشتریان تان اهمیت می‌دهید. 
بهترین ایده های تولید محتوا آموزشی برای پیج اکسسوری شامل موارد زیر است: 

آموزش تشخیص اکسسوری باکیفیت:

شما باید محتوای آموزنده ای ایجاد کنید که به مخاطبان تان بیاموزد بین فلزات مختلف مورد استفاده در تولید بدلیجات تمایز قائل شوند. همچنین ویژگی های متمایز اکسسوری های با کیفیت برتر را بشناسند.

آموزش  تمیز کردن جواهرات:

فیلم های آموزشی با قابلیت دنبال کردن آسان یا پست های اسلایدی آموزشی جذاب تهیه کنید که روش های مناسب برای تمیز کردن انواع بدلیجات از فلزات گرانبها گرفته تا سنگ های قیمتی و اکسسوری های ظریف را نشان می‌دهد. نکاتی را در مورد استفاده از محلول‌ها و ابزارهای تمیزکننده خاص ارائه دهید.

ایده تولید محتوا درباره نگهداری از جواهرات برای پیج اکسسوری:

می‌توانید در مورد نحوه نگهداری صحیح جواهرات، اجتناب از تماس با مواد شیمیایی و دراوردن بدلیجات قبل از انجام فعالیت‌های خاص مثل ورزش کردن یا رفتن به حمام، محتوا تولید کنید.

7. از ایده تولید محتوا تبلیغات ویدیویی برای پیج اکسسوری استفاده کنید

شما می‌توانید روایتی قدرتمند بسازید که احساسات مخاطبان شما برانگیزد و این می‌تواند یک استراتژی بسیار موثر برای ارتقای کسب و کار شما باشد. پشت هر برند یا کسب و کاری موفق، داستانی متقاعد کننده از پیدایش آن نهفته است. 
مطمئنا کسب و کار شما هم از این قاعده مستثنی نیست. البته به جز داستان کسب و کارتان، ایده های دیگری نیز برای تولید محتوا ویدیویی وجود دارد. شما می‌توانید با کمک  ایده های زیر شروع به ساخت تبلیغات ویدیویی کنید:

داستان شروع کارتان را بیان کنید:

باید داستان کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید، مانند اینکه چرا این کسب و کار را راه اندازی کردید، چگونه شروع کردید، و چگونه پیش می‌رود . این به انسانی کردن کسب و کار شما کمک می‌کند و مردم آن را بیشتر دوست خواهند داشت.

داستان های تاریخی درباره جواهرات سلطنتی:

می‌توانید درباره تاریخ غنی خانواده سلطنتی و عشق آنها به جواهرات نفیس صحبت کنید. جواهرات نمادین پادشاهان و ملکه های معروف را توصیف کنید. در مورد اینکه چگونه آن جواهرات بر روند تولید اکسسوری‌ها تأثیر گذاشتند و شما چه اکسسوری های مشابهی در کلکسیون خود دارید صحبت کنید.

داستان جواهرات عروس:

عروسی‌ها اهمیت فرهنگی زیادی دارند و جواهرات عروس نقش مهمی در این مراسم ایفا می‌کنند. می‌توانید داستان‌هایی درباره عروسی‌های سنتی با تأکید بر ارزش عاطفی آیین‌های جواهرات و به ارث گذاشتن آنها به اشتراک بگذارید. این ایده تولید محتوا برای پیج اکسسوری می‌تواند شامل داستان‌هایی درباره ست‌های عروس، نمادهای فرخنده، و معانی مرتبط با زیور آلات خاص باشد. می‌توانید محتوایی مانند آماده شدن عروس با اکسسوری های تان ایجاد کنید.

8. ایده تولید محتوا برای هدیه دادن بدلیجات در پیج اکسسوری 

جواهرات هدیه ای گرانبها و جاودانه هستند که به گیرنده احساس عشق، احترام و برکت می‌دهند. جواهرات به عنوان یک هدیه، شادی و جشن را تداعی می‌کند که می‌تواند به نسل های بعدی منتقل شود. در عروسی‌ها، سالگردها و جشنواره‌ها مردم به عزیزان خود جواهرات هدیه می‌دهند. بنابراین، می‌توانید از این اهرم استفاده کنید و در رابطه با آن محتوایی مانند موارد زیر تولید کنید:

راهنما انتخاب اکسسوری به عنوان هدیه:

راهنمای هدیه دادن اکسسوری های زیبا برای مناسبت‌ها و افراد مختلف بسازید. شما می‌توانید یک راهنمای هدیه برای مناسبت های خاص با کالکشن جدید خود با قیمت‌ها و جزئیات مختلف ایجاد کنید. نمونه‌هایی از این راهنما می‌تواند «هدیه عالی برای سالگرد ازدواج» یا «راهنمای هدیه روز مادر» باشد.

ایده تولید محتوا برای حکاکی روی اکسسوری های شخصی:

چه کسی هدایای شخصی را دوست ندارد؟ می‌توانید گزینه حکاکی‌های شده روی قطعات جواهرات را نشان دهید. نمونه‌هایی از پیام‌ها، حروف اول یا تاریخ‌های سفارشی را برای الهام بخشیدن به مخاطبان خود و نشان دادن اهمیت احساسی هدیه دادن اکسسوری های سفارشی نمایش دهید.

ایده آماده کردن جعبه هدیه اکسسوری :

بدلیجات خود را با افتخار در بسته بندی های هدیه خیره کننده، مثل جعبه های لوکس، کیسه های شیک با تزئین روبان های زیبا نمایش دهید. همچنین می‌توانید نحوه تزئین جعبه های هدیه را به شکلی خاص آموزش دهید.

9. از نظرسنجی / مسابقه / هدایا برای تعامل با مخاطبین استفاده کنید

ایده تولید محتوا نظرسنجی و مسابقه برای پیج اکسسوری به شما کمک می‌کند تا بینش‌ها و داده های ارزشمندی را در مورد سلایق و ترجیحات مخاطب هدف خود جمع آوری کنید. این نوع پست به شما کمک می‌کند تا بفهمید آنها به چه اکسسوری نیاز دارند تا بتوانید جواهرات خود را مطابق با پیشنهادات آنها تنظیم کنید. علاوه بر این، به افزایش تعامل در صفحه اینستاگرام شما کمک می‌کند و وفاداری فالوور‌ها را افزایش می‌دهد. 
چند ایده تولید محتوا برای پیج اکسسوری را با هم مرور می‌کنیم:

مسابقه کامنت گذاشتن:

تصویری جذاب از جواهرات خود را در رسانه های اجتماعی خود قرار دهید و از دنبال کنندگان خود بخواهید که کامنت های خلاقانه ای بنویسند. یک «پیشنهاد ویژه» یا یک اکسسوری کوچک را به برنده مسابقه بهترین کپشن پیشنهاد دهید.

10 ایده تولید محتوا برای پست و استوری پیج اکسسوری

نظرسنجی درباره کالکشن جدید:

از مخاطبان خود بخواهید طرح کالکشن جدید مورد علاقه شان را با رای دادن انتخاب کنند. جذب مخاطبان تان از طریق طرح‌ها نه تنها علاقه آنها را افزایش می‌دهد، بلکه بازخورد روشنگرانه‌ای در مورد اینکه کدام طرح‌ها برای مشتریان شما جذاب‌تر است، به شما ارائه می‌دهد.

قرعه کشی و جایزه دادن به مخاطبان فعال:

هر از گاهی یک جایزه یا مسابقه ویژه سازماندهی کنید. با لایک کردن، کامنت گذاشتن، تگ کردن دوستان یا به اشتراک گذاشتن تجربیات مرتبط با برند، مخاطبان خود را تشویق کنید تا با محتوای شما تعامل برقرار کنند. یک جایزه، مانند اکسسوری ظریف یا کارت هدیه، به برنده ای که به طور تصادفی انتخاب شده یا به طور خاص انتخاب شده، ارائه دهید.

مسابقه بهترین استایل با بدلیجات شما :

می‌توانید یک مسابقه با موضوع بهترین استایل با اکسسوری های تان برای تبلیغ برند تان ترتیب دهید. از مشتریان بخواهید اکسسوری های شما را با یک لباس ست کنند و عکس شان را ارسال کنند، به مشتریانی که بهترین استایل را به نمایش می‌گذارند جوایزی اهدا کنید.

10. ایده تولید محتوا تخفیف یا تبلیغات انحصاری  با انجام یک چالش برای پیج اکسسوری

شما می‌توانید یک چالش را مطرح کنید و به فالوورهایی که در این چالش شرکت کنند، یک تخفیف یا تبلیغ انحصاری به عنوان راهی برای نشان دادن قدردانی خود ارائه دهید. 

جمع بندی

در این مقاله، بهترین ایده تولید محتوا برای پیج اکسسوری را برای ایجاد تبلیغات قانع کننده در اینستاگرام یاد گرفته اید که می‌تواند به شما کمک کند فروش خود را افزایش دهید. 
درست است که این ایده‌ها فوق العاده ای به نظر می‌رسند، اما سعی نکنید هر ده نکته را یک شبه امتحان کنید. چند استراتژی را با قالب های آماده پست اینستا دومینگو آزمایش کنید تا بفهمید کدامیک برای شما بهتر است و استراتژی بازاریابی خود را بر اساس آن تغییر دهید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین