اینستاگرام دیگر فقط برای ارسال تصاویر استفاده نمی شود. بلکه یک پلت فرم عظیم برای کسب و کارها است تا برند خود را تبلیغ کنند، با مشتریان تعامل برقرار کنند و فروش شان را افزایش دهند. این کاربرد گسترده موجب شده که پیج های اینستاگرام برای تولید محتوای جذاب و مخاطب پسند از ادمین‌ها کمک بگیرند. ادمین اینستاگرام وظیفه انتشار پست و استوری، پاسخ دادن به مخاطبین و مدیریت پیج را دارد. اگر شما هم جزو ادمین های حرفه ای اینستا هستید حتما به دنبال ایده تولید محتوا ادمینی می‌گردید.
ما می‌دانیم که مدیریت پیج اینستاگرام برای یک یا چند برند به هیچ وجه آسان نیست. وظایف ادمینی در مورد اینکه چه زمانی باید پست بگذارید، به طور مرتب ایده های جدید داشته باشید و به موقع پاسخ مخاطب را بدهید، شما را خسته می‌کند. برای کمک به شما، در این مقاله می‌خواهیم با معرفی 16 نمونه از برترین پست‌ها و استوری های اینستاگرام، به شما ایده تولید محتوا ادمینی بدهیم. ایده های پست اینستا شامل استراتژی های موثری است که می‌تواند تعامل کاربر را افزایش دهد.

 

16 ایده تولید محتوا ادمینی

 

19 ایده تولید محتوا ادمینی

ایده های پست اینستاگرام زیر را می‌توانید با قالب های آماده پست اینستاگرام دومینگو امتحان کنید تا خروجی بهتری برای کسب و کار تان داشته باشید.

1.   ایده پست معرفی محصول

تبلیغ محصول، ساده ترین ایده تولید محتوا ادمینی برای کسب و کارها است. پست کردن تصاویر و ویدیوهای محصول به دنبال کنندگان اجازه می‌دهد تا از تمام ویژگی‌ها و به روز رسانی های محصولات شما مطلع شوند. علاوه بر این، اضافه کردن یک عنوان جذاب می‌تواند در ارائه محصول به ظریف‌ترین روش جذاب‌تر باشد.
نکته تبلیغ محصولات در پست اینستاگرام این است که نباید پست شما شبیه یک تبلیغ به نظر برسد. بلکه نشان دهید که چگونه محصول می‌تواند زندگی فالوورهایتان را راحت تر کند و استفاده از آن چقدر آسان است.

16 ایده تولید محتوا ادمینی

قالب آماده بالا  نمونه ای از ایده اولید محتوا ادمینی برای معرفی محصول است. با ویرایش این قالب، می‌توانید مشتریان خود را مجذوب پست تان کنید و کاربردهای مختلف محصول را به نمایش بگذارید!

2.    ایده تولید محتوا ادمینی با تصاویر قبل و بعد

تصاویر قبل و بعد یک ایده عالی برای تبدیل فالوورها به مشتریان بالقوه است. گاهی اوقات وقتی تصاویری را در مورد خدماتی که ارائه می‌دهید در پست یا استوری خود ارسال می‌کنید، مخاطبان مستقیماً با آن ارتباط برقرار نمی کنند. اما وقتی تصاویر قبل و بعد را در یک محتوا به آنها نشان می‌دهید، شانس دنبال کردن برندتان و تصمیم گیری فوری برای سفارش خدمات خود را افزایش می‌دهید. بنابراین اگر ایده ای برای ارسال محتوا در اینستاگرام به ذهنتان نمی رسد، از قالب های آماده قبل و بعد در پست‌ها یا استوری های خود استفاده کنید.

16 ایده تولید محتوا ادمینی

3.    ایده تولید محتوا ادمینی با تصاویر پشت صحنه

دنبال کنندگان شما دوست دارند پشت صحنه برند‌ها را ببینند. به کاربران خود اجازه دهید بدانند برند شما چگونه ایجاد شده است، چه کسی مدیر آن است و چه اتفاقی در حال رخ دادن است. این ایده یک روش ایده ال برای ایجاد احساس ارزشمندی در مشتریان و نشان دادن شفافیت واقعی است.
همچنین باعث ایجاد اعتماد و رابطه بین دو طرف می‌شود. مانند پست محصولات و خدمات، می‌توانید از قالب های آماده دومینگو نیازی به صرف زمان و تلاش زیادی برای ایجاد یک پست پشت صحنه ندارید. به همین دلیل است که برندها دوست دارند استوری های طبیعی خود را با ابزار طراحی آنلاین ما بسازند و در پیج خود به اشتراک بگذارند.

4.   محتوای تولید شده توسط کاربر را دوباره ارسال کنید

محتوای تولید شده توسط کاربر احتمالاً بهترین محتوایی است که فوراً در بین همه فالوورها و دنبال کنندگان شما محبوبیت پیدا می‌کند. این ایده تولید محتوا ادمینی یک راه هوشمندانه است که به کاربران نشان دهید با آنها در تعامل هستید و به تجربیات آنها اهمیت می‌دهید.
اگر می‌خواهید UGC ، نظرات مشتریان، یا ویدیوهای استفاده از محصول توسط مشتری را بازنشر کنید باید آنها را تشویق کنید که پست‌های تگ شده که نان برند شما در آن تگ شده تولید کنند. برگزاری مسابقه و قرعه کشی یک راه عالی برای تشویق مخاطبین به انتشار این نوع پست است.

5.    اعضای برند را در کانون توجه قرار دهید

شاید از نظر شما معرفی اعضای یک برند جزو ایده های پرطرفدار پست و استوری اینستاگرام نباشد. اما ایده تولید محتوا ادمینی که در مورد کارمندان صحبت می‌کند و روی کار آنها تمرکز می‌کند، جنبه انسانی برند شما را نشان می‌دهد. علاوه بر این، دارای یک ساختار عاطفی و احساسی است که اعتماد و ارتباط به یک برند را تقویت می‌کند.
نمونه ای عالی از اینکه چگونه می‌توانید کارمندان خود را معرفی کنید و استوری های مربوط به معرفی اعضای برند را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا با مخاطبان ارتباط بیشتری برقرار کنید را در قالب آماده زیر می‌بینید.

6.    ایده تولید محتوا ادمینی با انتشار خبر اطلاعیه های ویژه

اعلام محصول همیشه برای مشتریان بالقوه جذاب است و می‌توانید با افزودن تصاویر محصول برای جذب مخاطبان خود، آن را حتی موثرتر کنید. طراحی پست اعلام یک کالکشن جدیر، ایده عالی تولید محتوا ادمینی برای فعال ماندن کسب و کارتان در اینستا است. علاوه بر این، می‌توانید به آن‌ها دلیلی بدهید تا پیچ شما را دنبال کنند تا از آخرین به‌روزرسانی‌ها مطلع شوند.
علاوه بر اعلام کالکشن جدید می‌توانید ایده های دیگری مثل خبر افتتاحیه یا سالگرد تاسیس برندتان را منتشر کنید.

16 ایده تولید محتوا ادمینی

7.    ایده مسابقه / جایزه برای طراحی پست اینستا 

می‌خواهید ایده‌های خلاقانه ای برای تولید محتوای اینستاگرام را کشف کنید؟ مسابقات و جوایز اینستاگرام بدون شک ایده تولید محتوا ادمینی جالبی برای برقراری تعامل با مخاطبین شما هستند. علاوه بر این، از مسابقات و جوایز می‌توان به روش‌های مختلف برای دریافت محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کرد.

16 ایده تولید محتوا ادمینی

شما می‌توانید برای تعامل بهتر با مخاطبان هدف خود، چند جایزه و پاداش پیشنهاد دهید. مطمئن شوید که جایزه ای مرتبط با محصول تان ارائه می‌دهید. هر مخاطبی می‌تواند جایزه ای را بخواهد که با نام تجاری شما مرتبط نباشد، اما شما باید تمرکز خود را حفظ کنید تا کاربران را به مشتریان تبدیل کنید.

8.    از ایده تبلیغات فصلی برای تولید محتوا ادمینی استفاده کنید

ارسال پست در تعطیلات و جلب توجه کاربران رایج ترین روش‌ها برای تبلیغات برندها است. برندها همچنین می‌دانند که مشتریانشان عاشق تعامل با پست‌های تبلیغاتی در مناسبت‌ها و تعطیلات مختلف هستند. هرگز در تبریک گفتن این مناسبت‌ها به مخاطبان خود تردید نکنید، چه یک جشن بزرگ باشد یا یک روز عید، می‌توانید یک پست مناسبتی طراحی کنید و به فالوورهایتان تبریک بگویید.

16 ایده تولید محتوا ادمینی

قالب های آماده پست و استوری متعددی مربوط به تعطیلات مناسبتی در دومینگو طراحی شده که می‌توانید برای تولید محتوا در مناسبت های پرطرفدار و مرتبط از آنها  برای تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید. 
با انتشار این پست‌ها، مخاطبان خود را تشویق کنید تا تصاویر جشن شان را در بخش نظرات ارسال کنند. این ایده تول محتوا ادمینی به شما کمک می‌کند تا یک پلتفرم برای کاربران خود ایجاد کنید تا مکالمه با شما را شروع کنند و در نتیجه تبدیل بیشتری ایجاد کنید.

9.    ایده تولید محتوا ادمینی با نقل قول های انگیزشی

چه کسی دوست ندارد چند نقل قول مثبت و الهام بخش بخواند؟ اینترنت پر از نظرات نفرت انگیز و منفی است. برای خلاص شدن از دست این تفکرات منفی، به انگیزه ای برای خود و فالوورهایتان نیاز دارید!

10.    ایده تولید محتوا ادمینی برای یک رویداد

برندها اغلب در رویدادهای مختلفی مثل نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و غیره شرکت می‌کنند. اینستاگرام بدون شک مکانی عالی برای نمایش تصاویر این رویداد برای مخاطبان شماست. می‌توانید قبل و بعد از فعالیت‌ها را به نمایش بگذارید. همچنین می‌توانید تصاویر رویدادی را که در آن شرکت کرده اید ارسال کنید.

11.    با اینفلوئنسرها همکاری کنید

اینفلوئنسر مارکتینگ این روزها رواج یافته است و همه برندها این کار را انجام می‌دهند. بنابراین اگر می‌خواهید اعتبار و جذابیت فوری را به کاربر نشان دهید، اینفلوئنسر مارکتینگ می‌تواند به شما کمک کند.
اگر اینفلوئنسرهای بزرگ با میلیون‌ها فالوور در مورد برند شما صحبت کنند، احتمالاً نام تجاری شما بلافاصله کاربران جدیدی پیدا می‌کند! علاوه بر این، خریداران بالقوه شما می‌دانند که چهره‌های مورد اعتماد برند شما را تضمین می‌کنند تا آنها نیز بتوانند به محصولات و خدمات شما اطمینان کنند. 

12.    ایده تولید محتوا ادمینی با تبلیغات متقابل با برندهای دیگر

این ایده هوشمندانه تولید محتوای اینستاگرام برای کسب و کارها نتیجه فوق العاده ای دارد. همکاری با برندهای دیگر می‌تواند کسب و کار شما را قدرتمند کند و ارزش برند را یک شبه بهبود بخشد.
می‌توانید برندهای مختلف را در پست های اینستاگرام معرفی کنید و آنها را تگ کنید. برندها نیز متقابلا شما را تگ می‌کنند و درنتیجه فالوورهای هر دو پیج با برند های جدید آشنا می‌شوند و ممکن است فالوور پیج دیگری از شما خرید کند.

13.    ایده سوال و جواب برای تولید محتوا ادمینی

اگر هنوز به دنبال ایده های جالب برای تولید محتوای اینستاگرام هستید، طراحی مست پرسش و پاسخ را امتحان کنید.
سوال و جواب، راه موثر دیگری برای تعامل با فالوورهایتان خواهد بود. وقتی به سوالات فالوورهای خود پاسخ می‌دهید، دیگران را تشویق می‌کنید که بیشتر بپرسند و برای دریافت پاسخ سریع شما را دنبال کنند
شما می‌توانید تصاویر مبتنی بر متن را با سوالات ایجاد کنید و به کاربران خود اجازه دهید در بخش نظرات به آنها پاسخ دهند. علاوه بر این، اینستاگرام استیکر سوالات خود را دارد. بنابراین اگر مخاطبان شما می‌خواهند چیزی بپرسند، می‌توانند از طریق این برچسب سؤالی را مطرح کنند.

14.    ایده تولید محتوا ادمینی به صورت آموزش تصویری

آموزش های تصویری و ویدیویی رایج ترین نوع پست دو استوری اینستا هستند. بلافاصله توجه را جلب می‌کند و برای کاربران بالقوه شما ارزشمند می‌شود. حتی یک ویدیوی کوتاه این قدرت را دارد که ابعاد مختلف محصول مانند نحوه استفاده و نگهداری از آن را آموزش دهد.

16 ایده تولید محتوا ادمینی

همچنین می‌توانید از کاربران خود بخواهید که آموزش‌های ویدیویی خود را به اشتراک بگذارند و آن‌ها را مجدداً برای دیگران ارسال کنند تا نشان دهند چگونه می‌توان از یک محصول به راحتی استفاده کرد! 

15.    ایده لایو اینستاگرام یا پخش زنده

لایو اینستاگرام معتبرترین راه برای ارتباط مستقیم با کاربران و گفتگو با آنهاست. بنابراین ویدیوهای زنده به عنوان شکل محبوبی از استوری تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شوند.
در پخش زنده، برندها می‌توانند به سؤالات کاربران پاسخ دهند، محصول جدیدی را معرفی کنند، ویژگی‌های محصول را نشان دهند و بازخورد مخاطبین را بپرسند. و پس از پایان لایو، همچنان می‌توانید این محتوا را در پیج یا استوری خود پست کنید. با این حال، همیشه اعلام کنید که چه زمانی در لایو اینستاگرام خواهید بود تا کاربران شما به آن بپیوندند و فرصت را از دست ندهند.

16.    پست اسلایدی را به عنوان ایده تولید محتوا ادمینی امتحان کنید

ادمین‌ها می‌توانند در پست های اسلایدی چندین تصویر یا ویدیو را در یک پست آپلود کنند، این ایده به کاربران امکان می‌دهد که حداکثر محتوا را در یک پست ببینند.
 هر برندی می‌تواند از ایده‌های زیادی برای طراحی پست اسلایدی کسب‌وکارش استفاده کند، مانند معرفی محصولات جدید، مزایا، پروژه هایی که ارائه کرده‌اند و یک آموزش تخصصی.

کدام محتوا در اینستاگرام پرطرفدارتر است؟

پست های اسلایدی با عکس های جذاب، محبوب ترین نوع محتوا در اینستاگرام است. اکثر ما معمولاً تصاویری را در اینستاگرام ارسال می‌کنیم که به راحتی ویرایش می‌شوند.
بهترین انواع محتوای اینستاگرام تصاویر، ویدیوها، پست های اسلایدی، استوری‌ها و پخش زنده هستند.
ایده تولید محتوا ادمینی که عملکرد خوبی دارند عبارتند از پست‌های سوال و جواب، ویدئوها، پست‌های نقل قول، پیشنهادات ویژه، تبلیغات، جوایز، پست های سرگرم کننده و پست های مناسبتی.

بهترین ایده تولید محتوا ادمینی برای جذب فالوور

در این مقاله برخی از ایده های جذاب تولید محتوای ادمینی را با شما به اشتراک گذاشتیم که می‌توانید برای برندها استفاده کنید تا ارتباط بیشتر با فالوورهای تان برقرار کنید. قالب های آماده دومینگو به شما کمک می‌کنند تا با طراحی پست و استوری جذاب بیشتر مورد توجه مخاطبین قرار بگیرید. فقط به خاطر داشته باشید تصاویر باید چشم نواز و با کیفیت بالا باشند تا توجه بازدیدکنندگان شما را به خود جلب کنند.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین