داشتن یک کسب و کار کوچک معمولاً به این معنی است که شما از تمام انرژی خود برای ارائه یک محصول یا خدمات متمایز استفاده کرده اید. بنابراین شاید دیگر زمان یا حوصله کافی برای فکر کرده به یک ایده خلاقانه برای طراحی پست اینستاگرام نداشته باشید. اما قبل از اینکه عکس‌های قدیمی محصول ات تان با یک کپشن تکراری پست کنید، چند دقیقه وقت بگذارید تا این پست را که به شما پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام برای مشاغل خانگی را معرفی می‌کند، بخوانید. 
با خواندن این مقاله با نوع محتوایی که در این پلتفرم عملکرد خوبی دارد آشنا می‌شوید، چند نمونه قالب آماده را قابل ویرایش را نیز مشاهده خواهید کرد که می‌توانید برای طراحی پست اینستا مشاغل کوچک خانگی از آنها استفاده کنید.

 

پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام برای مشاغل خانگی همراه با دانلود قالب آماده پست

 

پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام از نظر آماری

اینستاگرام یک پلتفرم تصویری است که در آن محتوای زیبا و سرگرم کننده معمولاً عملکرد خوبی دارد. از بین انواع محتوایی که می‌توانید در اینستا پست کنید شامل محتواهای زیر است:
•    استوری اینستاگرام است که پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند، 
•    پست فید (عکس ثابت و اسلایدهای شامل چند عکس)، 
•    Instagram Lives 
•    Instagram Reels
•    ویدیوهای کوتاهی که می‌توانید در فید خود و به‌عنوان استوری به اشتراک بگذارید.
مطالعه ای در سال 2023 نشان داد که به نظر می‌رسد الگوریتم اینستاگرام به نفع Reels است. آنها بهترین نوع محتوای اینستاگرام هستند و پس از آن پست اسلایدی و سپس عکس، هم از نظر لایک و هم از نظر کامنت بیشترین تعامل را دارند.
درست است که این پلتفرم تصویری است اما کپشن های اینستاگرام همچنان مهم هستند. جالب اینجاست که پست‌هایی با زیرنویس‌های بسیار کوتاه (کمتر از 20 کاراکتر) و زیرنویس‌های فوق‌العاده طولانی، بیشترین میزان تعامل را دارند.
وقتی صحبت از هشتگ به میان می‌آید، اینستاگرام بیش از پنج مورد را توصیه نمی‌کند، اما همان تحقیق نشان داد که به نظر می‌رسد پست‌هایی که بیش از 11 هشتگ دارند، بیشترین تعامل را در بین کاربران اینستاگرام برقرار می‌کنند.
این آمارها به شما کمک می‌کند تا پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام را برای پست کردن، استوری کردن و سایر محتواها را تشخیص دهید.
ما کار شما را آسان کردیم و این امارها را با دقت بررسی کردیم. پس بیایید شما را با پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام آشنا کنیم.

16 ایده از پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام

اگر به دنبال پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام برای مشاغل خانگی و کسب‌وکارهای کوچک هستید از قالب های زیر الهام بگیرید که اثبات شده بازاریابی اینستاگرام با آن‌ها کاملا تاثیز گذار است.

1. طراحی پست با تصاویر پشت صحنه

با به اشتراک گذاشتن اتفاقات کسب و کار خود، عنصر انسانی را به برند تان اضافه کنید. وقتی صحبت از این نوع محتوا می‌شود، ایده های خلاقانه تقریباً بی پایان است.
شما حتی می‌توانید تصاویری از خودتان را با حیوان خانگی که دارید منتشر کنید و نشان دهید که همراه سگ بامزه تان چطور از خانه به کارها رسیدگی می‌کنید

پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام برای مشاغل خانگی همراه با دانلود قالب آماده پست

این قالب را در دومینگو ویرایش کنید 

طراحی پست اسلایدی اینستا از اتفاقات سرگرم‌کننده ایده دیگری برای جلب توجه مخاطب به پشت صحنه با قالبی ساده است که اگر با دوربین راحت هستید، می‌توانید از این ایده استفاده کنید.
اگر قرار گرفتن در مقابل دوربین برای شما راحت نیست، یک پست اسلایدی از نحوه آماده سازی محصولات یا بسته بندی آنها به مشتریان نشان دهید که گزینه های عالی هستند.

2. طراحی پست اینستا با عکس محصول

در حالی که عکس‌های محصول باکیفیت در فید IG شما عالی به نظر می‌رسند، برخی عکس‌ها یا کلیپ‌های معتبرتری که با گوشی خود می‌گیرید بسیار خوب عمل می‌کنند – به خصوص در استوری‌های اینستاگرام که از پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام هستند.
با کمک قالب های آماده زیر می‌توانید به راحتی چندین پست زیبا برای نمایش عکس محصولات تان بسازید.

پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام برای مشاغل خانگی همراه با دانلود قالب آماده پست

این قالب را در دومینگو ویرایش کنید
حتی اگر عکس‌های محصول را با گوشی گرفتید و به ایجاد چند تغییر ساده نیاز دارید، ابزار ادیت عکس آنلاین دومینگو به شما کمک می‌کند که فیلتر های از پیش آماده را روی عکس محصولات قرار دهید یا رنگ و میزان نور را اصلاح کنید.

3. نمایش فرآیند ساخت یا تولید از پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام 

مهم نیست محصول شما باشد، یک ویدیوی ساده و سریع از آنچه برای تهیه یک دسر یا یک شام خوشمزه انجام می‌دهید، هر نوع پست یا استوری که بتواند یک دستورالعمل ساده را به مخاطبین نشان دهد، با استقبال بی نظیر آنها مواجه می‌شود.

پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام برای مشاغل خانگی همراه با دانلود قالب آماده پست

نمایش نحوه خلق یک اثر هنری مثل نقاشی ممکن است کمی پیچیده تر باشد، اما از پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام است. اگر نمی دانید چطور آموزش‌ها، راهنماها یا دستورالعمل های خود را زیبا و جذاب نمایش دهید، این قالب را در دومینگو ویرایش کنید.

4. آموزش استفاده از محصول از پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام 

به مشتریان بالقوه خود نگاهی به نحوه عملکرد محصول خود بدهید. مثلا یک کلیپ ساده با توضیح صوتی در مورد نحوه نصب یک مبل تختخواب شو یا چیدمان یک دست مبل راحتی در اتاق پذیرایی می‌تواند از ایده های پرطرفدار در طراحی پست اینستا باشد.

پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام برای مشاغل خانگی همراه با دانلود قالب آماده پست

این قالب را در دومینگو ویرایش کنید 

5.استوری قرعه کشی و جایزه از پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام 

هیچ محتواهایی مانند استوری قرعه کشی و جایزه، مخاطب را تحت تأثیر قرار نمی دهد که با شما تعامل داشته باشد. حتی همان کال تو اکشن تکراری "ما را دنبال کنید، یا کامنت بگذارید تا در قرعه کشی شرکت کنید" نیز می‌تواند نتایج بسیار خوبی برای پیج شما داشته باشد.
اگر می‌خواهید اعتماد مخاطبین را جلب کنید حتما کامنت یکی از فالوورهای اینستاگرام خود را مشخص کنید و برای به نشان دادن قدردانی خود به او پیام بدهید و جایزه را تقدیم کنید.
طراحی یک پست اینستاگرام از این فرآیند، سایر فالوورها را تشویق کرد تا با محتوای شما به همان شیوه تعامل داشته باشند، بدون اینکه صریحاً به آنها گفته شود که این کار را انجام دهند.

6. طراحی پست آموزشی با نکات تخصصی از پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام 

با چند ویدیو یا آموزش در مورد موضوعات مرتبط با کسب و کار تان به ویژه مهارتی که در آن تجربه دارید، تخصص خود را به اشتراک بگذارید، اعتماد ایجاد کنید و ارزش بیشتری برای فالوورهای خود قائل شوید. آیا ایده هایتان تمام شده؟ از خود بپرسید که مشتریان شما چه نوع مشکلاتی را باید حل کنند.
برای ساخت این پست‌ها همیشه نباید یک ویدئو تهیه کنید، اگر طرفدار صحبت کردن با دوربین نیستید ، آموزش های خود را به صورت یک پست اسلایدی با کمک قالب های زیر تهیه کرده و به اشتراک بگذارید.

پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام برای مشاغل خانگی همراه با دانلود قالب آماده پست

این قالب را در دومینگو ویرایش کنید 

7. معرفی همکاران از پرطرفدارترین ایده های پست اینستا برای مشاغل خانگی

افرادی که به شما کمک می‌کنند تا در حرفه خود موفق عمل کنید و به عنوان یکی از مشاغل خانگی درامدزا به کار خود ادامه دهید، ارزش قدردانی شما را از زحماتشان در یک پست یا استوری اینستا دارند. این ایده می‌تواند به انسانی کردن برند شما و ایجاد اعتماد بین مخاطبان تان کمک کند و جالب است بدانید که پست های معرفی اعضای تیم یک کسب و کار کوچک از پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام است.

8. اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)

راه های بسیار خوبی برای نشان دادن میزان علاقه مشتریان به کار شما وجود دارد. وقتی در پست‌های اینستاگرام یا استوری‌های آن‌ها تگ می‌شوید، این کار آسان‌تر می‌شود.
اگر پروفایل آن‌ها عمومی است، می‌توانید استوری‌ها یا پست‌های آن‌ها را با رفتن به قسمتی که در آن هر استوری که در آن تگ شده‌اید نشان داده می‌شود، یا ضربه زدن روی علامت فلش زیر پست، دوباره ارسال کنید.
همیشه خوب است که قبل از پست کردن، اجازه بگیرید، اما اگر پروفایل آن‌ها خصوصی است و قصد دارید از محتوای آن‌ها اسکرین شات بگیرید، ضروری است.
بیکن بیکنی مرتباً محتوای مشتریان خود را مجدداً به اشتراک می‌گذارد (و به اندازه کافی خوش شانس است که برخی از اینفلوئنسرها و دنبال کنندگان زیادی نیز کالاهای او را به اشتراک می‌گذارند.
البته شما با طراحی یک پست قرعه کشی و جایزه می‌توانید مخاطبین تان را تشویق کنید که پست و استوری هایی منتشر کنند که شما را در آن تگ کرده باشند.

9. طراحی پست چالش از پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام 

پست چالشی ممکن است به معنای طراحی یک پست اینستا با عکس سیاه و سفید یا تا حدی تار از یک محصول جدید باشد، یا حتی چیزی که نشان دهد به‌روزرسانی‌های بزرگ به زودی در راه است. سپس شما باید از مخاطبین تان بخواهید که آن را حدس بزنند. این نوع پست های چالشی تعامل زیادی را با مخاطبین برقرار می‌کند.

10. مصاحبه با مشتری ار پرطرفدارترین استوری های اینستا

این نوع پست یا استوری اینستا می‌تواند یک مصاحبه با عضوی از تیم تان، یک تامین کننده یا حتی یک مشتری باشد. مصاحبه هایی که در آنها یک مشتری رضایت خود را از خرید محصولات شما بیان می‌کند، راه عالی دیگری برای نشان دادن چهره انسانی برند شما و همچنین به اشتراک گذاری اطلاعاتی است که ممکن است برای مخاطبان مفید باشد.
اگر «مصاحبه ویدئویی» محتوایی نیست که برای تهیه آن آماده باشید، مشکلی نیست. می‌توانید نظر مشتریان خود را به یک پست اسلایدی زیبا تبدیل کنید. در زیر نمونه‌ای قالب های آماده اسلایدی برای اشتراک گذاشتن نظر مشتری را مشاهده می‌کنید.

11. طراحی پست خبری از پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام 

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در یک نمایشگاه یا یک همایش حضور دارید، این خبر خوب را به اشتراک بگذارید!

پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام برای مشاغل خانگی همراه با دانلود قالب آماده پست

این قالب را در دومینگو ویرایش کنید 

12. معرفی موزیک های جدید از پرطرفدارترین پست های اینستا

معرفی موزیک های پرطرفدار می‌توانند ایده عالی پست بعدی شما باشد. مدتی را صرف جستجوی جدیدترین موزیک های ایرانی و خارجی کنید و موسیقی هایی که برای شما جذاب است را بیابید.
حالا یک پست اسلایدی از این موزیک‌ها تهیه کنید و در هر اسلاید یکی از موزیک‌ها را همراه با نام خواننده و سایر اطلاعات جالبی که درباره آن پیدا کردید، معرفی کنید.

13. راهکار های رسیدن به موفقیت از پرطرفدارترین پست های انگیزشی اینستاگرام 

طراحی پست انگیزشی باعث ایجاد محتوای عالی در اینستاگرام می‌شود.می‌توانید از نقل قول افراد مشهور به‌عنوان متن پست اینستا استفاده کنید، و با اضافه کردن یک پس زمینه زیبا آن را به یک پست تصویری تبدیل کنید که می‌تواند به راحتی توجه مخاطبین تان را جلب کند. 

14. معرفی فهرستی از محصولات جدید و کاربردی در استوری اینستا 

فهرستی از محصولات جدید یا پیشنهادات مختلف رد مناسبت های خاص می‌تواند همان محتوایی باشد که مخاطب هدف شما به آن علاقه مند باشد.
در دومینگو می‌توانید برای مناسبت های مختلف مثل روز مادر، روز ولنتاین یا عید نوروز قالب های آماده متنوعی پیدا کنید و با اضافه کردن عکس محصولات تان آن‌ها را سفارشی کنید.

پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام برای مشاغل خانگی همراه با دانلود قالب آماده پست

این قالب را در دومینگو ویرایش کنید 

16. تصاویر قبل و بعد در پست یا استوری اسلایدی

یکی دیگر از پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام، پست‌های قبل و بعد است که می‌توان چندین عکس را به صورت کلاژ در آنها میکس کرد. این ایده می‌تواند به شما امکان دهد محتوای شخص دیگری را بسازید. حتی می‌توانید نظر مشتریان را نیز با تصاویرشان ترکیب کنید یا خدماتی که ارائه می‌دهید را تبلیغ کنید.

پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام برای مشاغل خانگی همراه با دانلود قالب آماده پست

این قالب را در دومینگو ویرایش کنید 

جمع بندی

دومینگو یک ابزار طراحی آنلاین رایگان است که به شما کمک می‌کند از پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام ایده بگیرید و با قالب‌ها آماده پست و استوری آن، محتواهای جذابی را در کمتر از چند دقیقه طراحی و در پیج خود منتشر کنید.
برای مشاهده همه قالب های آماده دومینگو، اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین