محتوا بر همه چیز حاکم است و بازاریابی در اینستاگرام با طراحی پست و استوری مهمترین آن است. اهمیت استفاده از تصاویر جذاب، به ویژه در اینستاگرام، پلتفرمی که به خاطر تمرکز روی محتوای تصویری محبوب شده است، طی چند سال اخیر برای تمام کسب و کارها آشکار شده است. امروزه همه ادمین‌ها می‌دانند که مخاطبین به سرعت در فیدهای خود پیمایش می‌کنند، و باید برای جلب توجه آنها، محتوای جذاب و سرگرم کننده منتشر کنند. اینجا است که اهمیت استفاده از سایت ایده تولید محتوا مشخص می‌شود.
زمانیکه، کسب و کارها مجبورند با ایده های جذاب و سرگرم کننده، مخاطبین شان را مجذوب خود کنند، مطمئنا یافتن ایده های خلاقانه ای که در این پلتفرم به شدت رقابتی آنها را از پیج های مشابه متمایز کند، دشوار و پیچیده می‌شود. 
بهترین پست و استوری های اینستاگرام محتواهایی هستند که داستانی را بیان می‌کنند، احساسات را برمی‌انگیزند و ارتباطات ایجاد می‌کنند. اما چطور می‌توانید هر روز چندین ایده ناب برای طراحی پست و استوری داشته باشید؟ 
سایت ایده تولید محتوا بهترین ابزاری است که می‌توانید از آن کمک بگیرید تا سریع و راحت بتوانید روزانه پست و استوری های مخاطب پسند را در پیج خود منتشر کنید.

 

بهترین سایت ایده تولید محتوا برای پست و استوری اینستاگرام

 

سایت ایده تولید محتوا چیست؟

سایت ایده تولید محتوا یک پلت فرم طراحی گرافیکی مبتنی بر وب است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت و به آسانی انواع محتوا از جمله پست و استوری اینستاگرام را ایجاد کنند.
کار با ابزارهای سایت ایده تولید محتوا بسیار آسان است و آن را برای مشاغلی که می‌خواهند تصاویر مبتدی که با گوشی یا تبلت گرفته اند را بدون برنامه های گرافیکی پیچیده به یک محتوای جذاب برای اینستا تبدیل کنند، مناسب می‌کند. 

چرا از سایت ایده تولید محتوا استفاده کنیم؟

دلایل زیادی برای استفاده از سایت ایده تولید محتوا وجود دارد. ما برخی از اصلی ترین آنها را در زیر فهرست کرده ایم.

رابط کاربری ساده برای تولید محتوا

مهمترین مزیت سایت ایده تولید محتوا رابط کاربر پسند آن است که معمولا یک رابط بصری ساده با ابزارهای متنوع است که اجازه می‌دهد به مبتدیانی که هیچگونه تجربه طراحی گرافیکی برای ایجاد طرح های جذاب ندارند، کمک می‌کنند مثل یک حرفه ای پست و استوری اینستا طراحی کنند.

قالب های آماده و متنوع برای ایده گرفتن

سایت ایده تولید محتوا تعداد زیادی قالب آماده برای موضوعات مختلف دارد. برای مثال، می‌توانید از بین قالب‌های مختلف برای طراحی پست یا استوری‌های اینستاگرام انتخاب کنید، اما همچنین می‌توانید قالب‌ها را برای طراحی کارت ویزیت یا بروشورهای کلاسیک نیز به کار ببرید.

بهترین سایت ایده تولید محتوا برای پست و استوری اینستاگرام

گالری تصاویر استوک  و عناصر رایگان

در این نرم افزارها، یک کتابخانه از عکس های استوک و عناصر مختلف مثل شکل، استیکر و سایر عناصر طراحی بدون پرداخت هزینه در دسترس است که می‌توانید در طراحی پست و استوری اینستا از آنها استفاده کنید.

بهترین سایت ایده تولید محتوا برای پست و استوری اینستاگرام

ابزارهای رایگان در سایت ایده تولید محتوا

اگرچه قالب‌ها، نقطه شروع خوبی هستند، ابزار های سفارشی سازی در سایت ایده تولید محتوا حتی بهتر از این عمل می‌کنند. کاربران می‌توانند تصاویر و عناصر را با تغییر رنگ‌ها، افزودن یا ویرایش متن، آپلود تصاویر خود و موارد دیگر سفارشی کنند.
به‌عنوان یک کاربر پیشرفته، می‌توانید تنظیمات رنگ و فونت خود را ذخیره کنید که سفارشی سازی پست و استوری های بعدی شما را آسان تر می‌کند. 

استفاده از کیت برند در محتوا با یک کلیک

تولید محتوا با کمک کیت برند برای شرکت‌هایی طراحی شده که می‌خواهند دارایی‌های نام تجاری خود، مانند رنگ‌ها، فونت‌ها و لوگو و غیره را در دسترس داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که تمام محتوای تولید شده با نام برندشان مطابقت دارد.

دسترسی به ایده های تولید محتوا از هر دستگاهی

سایت ایده تولید محتوا به کاربر اجازه می‌دهد تا به طور همزمان روی یک پروژه از چند دستگاه مختلف کار کند. مثلا اگر یک قالب اماده را برای طراحی پست اینستا در دسکتاپ انتخاب کردید می‌توانید ویرایش آن را در گوشی خود تکمیل کنید. برای این کار باید یک حساب کاربری در سایت داشته باشید و وارد حساب خود شوید. 

مزایای استفاده از سایت ایده تولید محتوا

زمان در تجارت پول است و سایت ایده تولید محتوا می‌تواند در زمان شما صرفه‌جویی کند. ابزار های طراحی تعبیه شده در این سایت، کار وقت گیر و خسته کننده تولید محتوای تصویری برای پست و استوری اینستاگرام را به یک سرگرمی سریع و آسان تبدیل می‌کند.
البته، شما می‌خواهید از طرح های خود خارج از سایت ایده تولید محتوا نیز استفاده کنید. اینجاست که ویژگی دانلود با فرمت های مختلف مثل PNG یا JPEG به شما کمک می‌کند.
کاربران می‌توانند طرح های ایجاد شده را در قالب های مختلف به صورت آنلاین یا آفلاین دانلود کنند. فرآیند دانلود تمامی فرمت های محبوب را به شما ارائه می‌دهد.

چطور از سایت ایده تولید محتوا برای طراحی پست و استوری اینستاگرام کمک بگیریم؟

همانطور که در بالا ذکر شد، سایت ایده تولید محتوا، قالب های متنوعی دارد که برای ساخت پست و استوری اینستاگرام مناسب است. با کمک این قالب های می‌توانید پرطرفدار ترین ایده تولید محتوا برای اینستاگرام را بیابید و برای طراحی محتوای خود از آنها استفاده کنید.
بیایید با چند نمونه از ایده های تولید محتوا که در قالب های آماده سایت دومینگو موجود است آشنا شویم: 

پست متنی و تصویری اینستا:

در سایت ایده تولید محتوا دومینگو، قالب‌های اختصاصی برای طراحی پست‌های Instagram، با چندین موضوع متنوع وجود دارد. این قالب‌ها براساس موضوع بهینه شده اند. با ثبت نام در سایت و ورود به حساب کاربریتان به صورت کاملا رایگان به تمام این ایده های تولید محتوا برای طراحی پست اینستاگرام دسترسی خواهید داشت.

استوری اینستا:

سایت ایده تولید محتوا به شما امکان می‌دهد برای طراحی استوری اینستا از قالب های آماده آن ایده بگیرید. در این قالب‌ها، انواع عناصر طراحی تعاملی رایج مانند برچسب و ، شکل و اتیکت های جذاب همراه با متن های متنوع در یک قالب کامل ارائه شده است. بنابراین، شما نیازی به ایده پردازی ندارید فقط باید تصاویر قالب را با عکس های خودتان جایگزین کنید و اطلاعات مربوط به برندتان را وارد نمایید تا یک استوری جذاب و حرفه ای داشته باشید.

پست اسلایدی اینستاگرام:

برای طراحی پست های اسلایدی، سایت ایده تولید محتوا به شما امکان می‌دهد تصاویر متعدد را آپلود کرده و محتوای جذابی طراحی کنید که به افزایش نرخ کلیک کمک می‌کند.

بنر تبلیغاتی اینستاگرام:

سایت ایده تولید محتوا قالب هایی را برای طراحی بنر تبلیغاتی به صورت پست و استوری اینستا ارائه می‌دهد که با چند کلیک ساده آماده انتشار برای تبلیغ محصول یا خدمات شما می‌شوند.

کاورها هایلایت اینستا:

کاور هاایت و کاور پست اسلایدی برای اولین برداشت از پیج شما ضروری هستند. شما می‌توانید تمام این محتواها را با سایت ایده تولید محتوا ایجاد کنید. علاوه بر قالب های اماده، می‌توانید آنها را با نام برند خود سفارشی کنید تا تأثیر اولیه خوبی داشته باشید.

راهنمای گام به گام طراحی استوری اینستاگرام با سایت ایده تولید محتوا دومینگو

استوری اینستاگرام محتوایی است که برای جلب توجه، انتقال مؤثرتر پیام و ایجاد ارتباط قوی‌تر با مخاطبان مورد استفاده قرار می‌گیرد و داشتن ایده های جذاب برای طراحی استوری بسیار مهم است. با در نظر گرفتن این موضوع، ما در پنج مرحله به شما نشان می‌دهیم چطور با سایت ایده تولید محتوا، اسنوری طراحی کنید.

مرحله 1: یک حساب کاربری ایجاد کنید، پروژه خود را شروع کنید

اگر هنوز در دومینگو حساب کاربری ندارید، روی این لینک کلیک کنید.و یک حساب رایگان ایجاد کنید. اگر قبلاً یک حساب دارید، وارد شوید.
بعد از ورود به سیستم، روی "استوری اینستاگرام" کلیک کنید تا قالب های آماده را ببینید. حالا می‌توانید یکی از دو روش زیر را انتخاب کنید:
گزینه 1 (بدون قالب): روی گزینه ایجاد طرح بدون قالب کلیک کنید. اندازه استوری اینستا 1080 در 1920 پیکسل است. این ابعاد در صفحه ای که برای شما در ویرایشگر باز می‌شود رعایت شده پس می‌توانید با خیال راحت شروع به طراحی و ویرایش کنید.

بهترین سایت ایده تولید محتوا برای پست و استوری اینستاگرام

گزینه ی 2:سایت ایده تولید محتوا طیف گسترده ای از قالب های آماده استوری اینستاگرام را ارائه می‌دهد. اگر از یک قالب موجود استفاده می‌کنید، ابعاد از قبل تنظیم شده‌اند. آنها را بررسی کنید

مرحله 2: قالب مناسب طراحی پست اینستاگرام خود را انتخاب کنید

اگر می‌خواهید از قالب‌ها استفاده کنید در پنل سمت راست می‌توانید قالب مورد نظرتان را فیلتر کرده و سپس روی یکی از آنها کلیک کنید:

بهترین سایت ایده تولید محتوا برای پست و استوری اینستاگرام

مرحله 3: استوری خود را سفارشی کنید

می‌توانید قالب را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید که شامل افزودن متن، تصاویر، اموجی‌ها و نمادها می‌شود. همچنین می‌توانید رنگ پس‌زمینه را تغییر دهید، فیلترها را اعمال کنید، و موارد دیگر.
افزودن متن: روی متن در نوار منوی سمت چپ کلیک کنید و متن خود را اضافه کنید. می‌توانید فونت، اندازه و رنگ را تغییر دهید و متن را جابه جا کرده و بچرخانید.

بهترین سایت ایده تولید محتوا برای پست و استوری اینستاگرام

درج تصاویر/عناصر: می‌توانید تصاویر را از رایانه یا گوشی خود آپلود کنید' کتابخانه گسترده ای از تصاویر، نمادها، اشکال و اتیکیت های رایگان نیز در این سایت ایده تولید محتوا وجود دارد که می‌توانید به قالب اضافه کنید.

مرحله 4: ایده تولید محتوای خود را دانلود کنید

حالا که از استوری اینستاگرام خود راضی هستید، روی "دانلود" کلیک کرده و فرمت فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. فایل را در دستگاه همراه خود آپلود کرده و در اینستاگرام منتشر کنید.
همین! شما یک استوری اینستاگرام در سایت ایده تولید محتوا ایجاد کرده اید و آماده به اشتراک گذاری آن با فالوورهای خود هستید.

راهنمای گام به گام طراحی استوری اینستاگرام با سایت ایده تولید محتوا دومینگو

اولین قدم این است که مطمئن شوید عکس‌های حرفه‌ای (یا با ظاهری حرفه‌ای!) آماده آپلود در سایت ایده تولید محتوا برای استفاده در طرح‌های خود دارید. اگر مطمئن نیستید که چگونه عکس های حرفه ای بگیرید، راهنمای ما را در این مقاله بررسی کنید. داشتن عکس‌های خوب به‌طور خودکار فرآیند طراحی را آسان‌تر می‌کند و باعث می‌شود پست اینستا شما عالی به نظر برسند! عکاسی از محصول تان یکی از اولین نکاتی است که مشتریان بالقوه وقتی به پست های شما نگاه می‌کنند می‌بینند، بنابراین این یک گام بسیار مهم است.
1. سایت ایده تولید محتوا را باز کنید و روی "پست اینستاگرام" کلیک کنید. در پنل سمت راست گزینه محصول را فیلتر کنید.

بهترین سایت ایده تولید محتوا برای پست و استوری اینستاگرام

2. یک قالب از پیش تنظیم شده "پست اینستاگرام" را انتخاب کنید که دارای اندازه صحیح برای طراحی پست اینستاگرام است 1080 x 1080 پیکسل به این معنی که تصویر کامل شما در برنامه قابل مشاهده خواهد بود.

بهترین سایت ایده تولید محتوا برای پست و استوری اینستاگرام

3. تصویر (یا تصاویر) را که می‌خواهید در طراحی خود استفاده کنید آپلود کنید، روی آن کلیک کنید تا به قالب اضافه شود و از ابزار ادیت عکس آنلاین دومینگو استفاده کنید تا با قالب هماهنگ شود.

بهترین سایت ایده تولید محتوا برای پست و استوری اینستاگرام

حالا جزئیات کوچک مانند تاریخ، زمان، متن و غیره را ویرایش کنید.

بهترین سایت ایده تولید محتوا برای پست و استوری اینستاگرام

4. هنگامی که طراحی خود را به پایان رساندید، آن را به صورت PNG برای بهترین کیفیت دانلود کنید و در اینستاگرام آپلود کنید

بهترین سایت ایده تولید محتوا برای طراحی پست و استوری اینستا

سایت ایده تولید محتوا دومینگو یک دستیار ایده آل برای بسیاری از برندها است که به آنها کمک می‌کند بتوانند به سرعت، به راحتی و کاملا مقرون به صرفه پست و استوری حرفه ای طراحی کنند. 
با ایده های متنوع موجود در دومینگو بازاریابی در اینستاگرام را مؤثرتر کنید. 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین