برای پاسخ به این سوال که استوری اینستاگرام چند ثانیه است باید نوع محتوایی که در استوری منتشر می کنید را بدانید. به عنوان مثال حداکثر طول یک ویدیوی استوری اینستاگرام 15 ثانیه است. اما این مدت زمان را می توان با چند ترفند طولانی تر کرد. مثلا اگر چندین کلیپ 15 ثانیه‌ای را به هم بچسبانید می توانید یک توالی ویدیویی طولانی‌تر بسازید. 
IG Stories کلیپ های ویدیویی کوتاهی هستند که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. استوری ها فقط برای دنبال کنندگان شما قابل مشاهده است.
در این مقاله می‌خواهیم طول ویدیوهای اینستاگرام ایده‌آل برای پست‌ها، استوری‌ها، Reelها و ویدیوهای زنده را بررسی کنیم.
ویدیو در اینستاگرام فوق‌العاده خوب عمل می‌کند و این پلتفرم شاهد افزایش 80 درصدی (از سال 2017) در مدت زمانی است که کاربران صرف تماشای ویدیو در این پلتفرم می‌کنند و بازاریابان نیز به این نکته توجه دارند. طبق نظرسنجی اینستاگرام ۸۵ درصد از بازاریابان قصد دارند اینستاگرام را در استراتژی بازاریابی ویدیویی خود بگنجانند. اما ارسال ویدیوها در اینستاگرام برای تضمین موفقیت کافی نیست. شما باید مطمئن شوید که محتوای شما برای کاربران مناسب و جذاب است بنابراین دقیقا باید بدانید که استوری اینستاگرام چند ثانیه است. 
بیایید نگاهی به طول ویدیو برای هر نوع مختلف ویدیوی اینستاگرام بیندازیم. 

 

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

 

ویدیو اینستاگرام چند ثانیه است؟

اول از همه، اجازه دهید نگاهی به محدودیت های طول بیندازیم. این حداکثر مدت زمانی است که هر نوع ویدیوی اینستاگرام می تواند اجرا شود. 
در اینجا ذکر این نکته مهم است که از اکتبر 2021، IGTV دیگر وجود ندارد. در عوض، پست‌های ویدیویی درون فید و IGTV در ویدیوی اینستاگرام ترکیب شده‌اند. 
این بدان معناست که آپلود و یافتن ویدیوهای طولانی در پلتفرم آسان تر خواهد بود. اینستاگرام در بیانیه‌ای عمومی درباره به‌روزرسانی اعلام کرد: 
ما دوست داریم که جامعه سازندگان ما، ویدیو را به عنوان قالبی کلیدی برای گفتن استوری های خود، سرگرمی و ارتباط با مخاطبان خود پذیرفته است، و به همین دلیل است که می‌خواهیم ساختن و کشف ویدیوها در اینستاگرام را ساده‌تر کنیم.
حداکثر مدت زمان پست‌های ویدیویی اینستاگرام 10 دقیقه است (اگرچه برخی از حساب‌های تایید شده 60 دقیقه طولانی مدت دارند). 
همه این ویدیوها را می‌توانید در زیر تب ویدیو در نمایه کاربر پیدا کنید:

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

وقتی کاربران در فید خود اسکرول می‌کنند و یک پست ویدیویی اینستاگرام را می‌بینند، می‌توانند یک پیش‌نمایش 60 ثانیه‌ای را در فید خود تماشا کنند و سپس تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند ویدئوی کامل آن را تماشا کنند.
سایر ویدئوهای اینستاگرام چند ثانیه است؟
ویدیوهای زنده: تا ۴ ساعت
اینستاگرام Reelsتا ۶۰ ثانیه
استوری ها: ۱۵ ثانیه
اگر ویدیوهایی دارید که از این محدودیت‌ها فراتر می‌روند، راه‌هایی برای نمایش طولانی تر ویدئو د اینستاگرام وجود دارد. 

تغییر مدت زمان ویدئو در اینستاگرام

اگر یک ویدیو دارید که مدت زمان آن از حد مجاز در اینستاگرام بیشتر است اما واقعاً می‌خواهید آن را پست کنید، این فرصت را دارید که ویدیو را متناسب با محدودیت کوتاه کنید. 
این قابلیت دقیقاً در اینستاگرام تعبیه شده است، بنابراین هنگام آپلود، گزینه آسانی برای انجام این کار به شما داده می شود:

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

اگر از ویدیوی کوتاه شده خود راضی هستید، می توانید در انتهای محدودیت زمانی توقف کرده و ویدئو را منتشر کنید. با این حال، اگر می‌خواهید کل ویدیو را منتشر کنید، می‌توانید یک پست کاروسل ایجاد کنید. 
یک پست کاوسل به شما امکان می دهد تا حداکثر 10 عکس یا ویدیو را در یک پست به اشتراک بگذارید، که کاربران شما می توانند به سادگی از طریق کشیون به چپ و راست ویدیوهای قبلی و بعدی را ببیند.
بنابراین اگر می خواهید یک ویدیوی طولانی را به اشتراک بگذارید، می توانید آن را به کلیپ های جداگانه تقسیم کنید و به صورت یک پست کاروسل آپلود کنید:

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

شما می توانید همین کار را با استوری های اینستاگرام انجام دهید . هر استوری فقط 15 ثانیه است، اما شما می توانید 4 استوری را آپلود کنید. این استوری ها یکی پس از دیگری تا حداکثر 60 ثانیه پخش می شوند (در بالای هر استری، یک نوار نمایش داده می شود که مدت زمان پخش آن را مشخص می کند.)

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

پست ویدیوی اینستاگرام چند ثانیه است؟

پست ویدیویی اینستاگرام دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد! این یک پست ویدیویی برای اینستاگرام است. این ویدیوها در فید، در کنار پست‌های تصویری ظاهر می‌شوند.

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

پست‌های ویدیویی اینستاگرام می‌تواند بین 3 ثانیه تا 10 دقیقه (60 دقیقه برای حساب‌های انتخابی) باشد. 
اگر پست ویدیوی شما بیشتر از 60 ثانیه باشد، یک پیش‌نمایش در فید پخش می‌شود و کاربران می‌توانند بقیه ویدیو را در نمایه شما تماشا کنند.
همانطور که در بالا ذکر شد، اگر ویدیویی دارید که بیش از 10 دقیقه است و واقعاً دوست دارید آن را در اینستاگرام پست کنید، می‌توانید با استفاده از ویرایشگر درون پلتفرم برای برش ویدیو، آن را کوتاه کرده و تکه تکه ویدیو را در آپلود کنید. 

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

استوری های اینستاگرام ویدیوهای کوتاهی هستند که در پروفایل شما ارسال می شوند و پس از 24 ساعت به طور خودکار ناپدید می شوند.

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

هر استوری می تواند حداکثر 15 ثانیه باشد. با این حال، می توانید حداکثر 4 استوری را در یک زمان به اشتراک بگذارید که حداکثر طول آن 60 ثانیه است. 
نمایش استوری های اینستاگرام 24 ساعت طول می کشد، یا می توانید آنها را در حلقه هایلایت ذخیره کنید تا افرادی که از نمایه شما بازدید می کنند بتوانند هر زمان که خواستند آنها را مشاهده کنند:

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

ویدیوی Reels اینستاگرام چند ثانیه است؟

Reels پاسخ اینستاگرام به TikTok است. آنها کلیپ های کوتاه و عمودی هستند که معمولاً همراه با موسیقی تنظیم می شوند که می تواند بین 15 تا 60 ثانیه باشد.

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

Reelها بخش اختصاصی خود را در اینستاگرام دارند. در اینجا، مانند TikTok، می‌توانید ویدیوهای پرطرفدار را مرور کنید. 
Reelها را می‌توان در نمایه‌های کاربر و در فید جستجو نیز یافت:

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

محدودیت زمانی لایو اینستاگرام چند ثانیه است؟

وقتی در اینستاگرام لایو می‌شوید، می‌توانید تا ۴ ساعت استریم کنید. مدت زمان آن از حد اولیه 1 ساعت تمدید شده است. 
همچنین می‌توانید پخش جریانی زنده خود را تا 30 روز در نمایه خود ذخیره کنید تا افرادی که قادر به تماشای آن در زمان واقعی نبودند، بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. 

محدودیت زمانی تبلیغ ویدیویی اینستاگرام چند ثانیه است؟

قوانین تبلیغات ویدیویی اینستاگرام با قوانین ویدیوهای معمولی متفاوت است. تبلیغات ویدیویی درون فید می تواند بین 3 تا 120 ثانیه باشد،

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

تبلیغات استوری اینستاگرام کمی متفاوت است. به طور معمول، کاربران می توانند حداکثر 4 کارت اسخوری (در مجموع 60 ثانیه) را به اشتراک بگذارند که در تبلیغات Story،  به 10 کارت (در مجموع 150 ثانیه) افزایش می یابد.
با این حال، فقط 3 کارت اول در فید عادی استوری اینستاگرام نمایش داده می شود. پس از آن از بینندگان خواسته می‌شود که با ضربه زدن بقیه کارت ها را تماشا کنند.

چگونه مدت زمان یک ویدیوی استوری اینستاگرام را ویرایش کنیم؟

اگر با ویدیویی که بیش از 15 ثانیه است شروع می‌کنید و می‌خواهید آن را در استوری‌های خود پست کنید، دو گزینه دارید:

گزینه ی 1

اگر می‌خواهید ویدیوهای طولانی‌تری از رول دوربین خود به استوری ارسال کنید، اما از محدودیت ۱۵ ثانیه فراتر می‌رود، اینستاگرام به‌طور خودکار دقیقه اول ویدیوی شما را به کارت‌های استوری ۴×۱۵ ثانیه‌ای تقسیم می‌کند.
تا زمانی که ویدیو کمتر از یک دقیقه باشد، مشکلی ایجاد نمی شود، و از آنجایی که با یک ویدیو شروع می‌کنید، توالی شما همچنان حس تداوم را حفظ می‌کند، حتی اگر به بخش‌های جداگانه تقسیم شده باشد.

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

گزینه ی 2

اگر ویدیوی شما بیشتر از یک دقیقه باشد، اینستاگرام دقیقه اول را مانند گزینه 1 به کارت های 4×15 ثانیه ای تبدیل می کند، اما مابقی ویدئو را که از 60 ثانیه گذشته باشد حذف می کحد.
برای آپلود ویدیوی کامل، باید محتوای خود را به صورت دستی با استفاده از ویژگی ویرایش ویدیوی بومی اینستاگرام کوتاه کنید. یا می‌توانید از یک ابزار ویرایشگر ویدیوی شخص ثالث با کیفیت مانند CutStory برای برش و ویرایش فیلم خود قبل از ارسال استفاده کنید.

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

چگونه یک ویدیوی IG Story بسازیم؟

چندین راه برای ساخت ویدئوی استوری اینستاگرام وجود دارد. در ادامه با یک آموزش آسان همراه شما هستیم:

مرحله 1

وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. روی نماد «your story» در سمت چپ بالای برنامه اینستاگرام در آیفون، دستگاه iOS یا اندروید ضربه بزنید. مستقیم به داخل دوربین می پرید.

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

مرحله 2

در حالت پیش‌فرض «عادی» فیلم بگیرید یا منوی کناری را به یکی از حالت‌های ویدیوی زیر تغییر دهید:

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

ساخت ویدئو استوری اینستاگرام با انتخاب گزینه Create

از متن، موسیقی، استیکر و گیف استفاده کنید تا ویدیوهای استوری خود را زنده کنید. همچنین می‌توانید از تعدادی ویژگی تعاملی برای افزایش تعامل با پست‌های استوری خود استفاده کنید، از جمله: 
Shoutouts : @ یک حساب دیگر در استوری شما.
نظرسنجی ها، پرسش ها و آزمون ها : به مخاطبان خود اجازه دهید با استوری های شما درگیر شوند. 
کمک های مالی : با درخواست کمک های مالی برای یک هدف خوب، حسن نیت ایجاد کنید.
تایمرهای شمارش معکوس : فوریت را برای فروش محصول و رویدادهای ویژه افزایش دهید.
گیف، استیکر، قالب: از پوشش های بصری برای بهبود محتوای خود استفاده کنید. 

ساخت ویدئو استوری اینستاگرام با انتخاب گزینه Boomerang

ویدیوهایی که به جلو پخش می شوند. سپس می توانید آنها را به عقب برگردانید و دوباره به جلو ببرید.

ساخت ویدئو استوری اینستاگرام با انتخاب گزینه Layout

ویدیوی استوری خود را در قالب های چیده شده تقسیم کنید. 

ساخت ویدئو استوری اینستاگرام با انتخاب گزینه Handsfree

بدون پایین نگه داشتن دکمه، ویدیو ضبط کنید یا، به سادگی با کشیدن انگشت به بالا، یک ویدیو از رول دوربین خود انتخاب کنید.

ساخت ویدئو استوری اینستاگرام با انتخاب گزینه multicapture

حداکثر 8 عکس را در یک زمان، پشت سر هم بگیرید.

ساخت ویدئو استوری اینستاگرام با انتخاب گزینه Dual

با استفاده از هر دو لنز دوربین به طور همزمان فیلم ضبط کنید.

ساخت ویدئو استوری اینستاگرام با انتخاب گزینه level

سطحی را روی صفحه، نمایش می دهد تا به جهت گیری عکس شما کمک کند.

مرحله 3

پیش‌نمایش ویدیوی شما اکنون باید در حال پخش باشد. روی نماد فلش در سمت راست پایین ویدیو ضربه بزنید تا فوراً ویدیو را در استوری اینستاگرام خود پست کنید.
برای پست کردن ویدیوی خود، روی «your story» ضربه بزنید.

استوری اینستاگرام چند ثانیه است؟

نکته: برای آپلود چند ویدیو پشت سرهم در Stories خود، از ابزاری مانند Sked Social برای آپلود محتوا ها به صورت انبوه و نه تک به تک استفاده کنید.

جمع بندی

در حال حاضر، تقریباً 15 درصد از تمام پست‌ها در اینستاگرام ویدیو هستند . محبوبیت ویدیو در اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است، بنابراین هرگز زمان بهتری برای شروع بازاریابی ویدیویی خود در این پلتفرم وجود ندارد. 
به دنبال جایی برای شروع هستید؟ از استوری ساز دومینگو همراه با صدها قالب آماده برای ویرایش و سفارشی سازی کمک بگیرید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین