آیا به دنبال ایده های برجسته برای طراحی کارت ویزیت هنرمندان هستید؟ با دنبال کردن آموزش ساخت کارت ویزیت آنلاین هنری، خودتان شروع به طراحی کنید. این راهنما به شما کمک می‌کند مشتریان جدیدی پیدا کنید و فروش بیشتری از آثار هنری خود داشته باشید.
اگر هنرمند هستید باور کنید یا نه، داشتن یک کارت ویزیت جذاب هنوز هم باید یکی از استراتژی بازاریابی  شما باشد .
شما مدتی را صرف جمع آوری یک کلکسیون از آثار هنری کرده اید که نشان می‌دهد هنر شما چقدر شگفت انگیز است. احتمالا تصاویری از این آثار هنری را در وب سایت یا پیج اینستاگرام تان به نمایش گذاشتید و منتظرید که برخی از افراد وب سایت شما را به صورت آنلاین یا از طریق رسانه های اجتماعی پیدا کنند.
اما آیا به این نکته فکر کردید که می‌توانید با ارائه کارت ویزیت هنری، چقدر بازدید کننده برای وب سایت یا پیج اینستاگرام تان جذب کنید؟ مکان های زیادی وجود دارد که در آنها شخصاً با افراد ملاقات می‌کنید و باید مطمئن شوید که به نحوی آنها را تشویق می‌کنید تا نمونه آثار هنری شما را بررسی کنند. 
با دنبال کردن این آموزش ساخت کارت ویزیت هنری، خاطره‌انگیز و خلاقانه به احتمال زیاد می‌توانید دیگران را وادار کنید که واقعاً قدم بعدی را بردارند و از وب‌سایت یا پیج اینستا شمابازدید کنند.
بنابراین بیایید ببینیم چطور می‌توانید با ارائه اطلاعات ضروری، کارت ویزیت متمایزی طراحی کنید که نشاندهنده روحیه هنری شما باشد. 

 

آموزش ساخت کارت ویزیت آنلاین هنری

 

برای طراحی کارت ویزیت هنری چه اطلاعاتی درج کنیم؟

اِطلاعاتی که درج آنها در کارت ویزیت هنرمند ضروری است، اطلاعاتی هستند که به مخاطب نشان می‌دهند شما کی هستید، چه کار می‌کنید و دقیقاً چگونه با شما تماس بگیرند. در ادامه آموزش ساخت کارت ویزیت هنری این اطلاعات ضروری را بررسی می‌کنیم:

نام و نام مستعار شما

شاید بدیهی به نظر برسد، اما مطمئن شوید نامی که وارد می‌کنید دقیقاً با نامی که در آثار هنری خود استفاده کرده‌اید مطابقت داشته باشد. بسیاری از هنرمندان از یک نام مستعار استفاده می‌کنند که اکثر طرفداران شان به جای نام و نام خانوادگی آنها را با همین نام مستعار می‌شناسند.
ایده خوبی است که در همه جا از همان نام مستعار یا نامی که آثار هنری خود را با آن امضا می‌کنید - استفاده کنید.
برخی از هنرمندان نیز نام تجاری مرتبط با کار خود را دارند. به عنوان مثال، بسیاری از طراحان جواهرات دارای نام تجاری هستند، در حالی که یک نقاش یا تصویرگر کتاب کودک احتمالاً چنین نامی نخواهد داشت. اگر اکثر مردم کار شما را با نام تجاری تان می‌شناسند ، مطمئن شوید که به طور برجسته در طراحی کارت ویزیت هنری تان نمایش داده شده است.

آموزش ساخت کارت ویزیت آنلاین هنری

حرفه و هنر شما

کارت ویزیت معمولا در کیف‌های دستی زیر انبوهی از کارت های اعتباری و مدارک شناسایی به دست فراموشی سپرده می‌شود. تا زمانیکه شخصی به سفارش آثار هنری شما نیاز نداشته باشد، ممکن است به فکر مشاهده اطلاعات تماس شما روی کارت نیفتد. با اینحال شما نباید طوری کارت را طراحی کنید که مخاطبین کارت شما را بیرون بیاندازند. بنابراین، حتماً در ساخت کارت ویزیت هنری تان، چند طرح از آثارتان را نمایش دهید. 
هزاران نمونه کارت ویزیت هنری خیره کننده وجود دارد که شامل تصویر یا نمونه ای از کار هنرمند است. گاهی اوقات ممکن است خیلی شلوغ به نظر برسند، اما اگر به درستی انجام شوند، می‌تواند یک کارت ویزیت واقعا منحصر به فرد ایجاد کند که واقعاً سبک و استعداد شما را به نمایش بگذارد.
هر کاری که انجام می‌دهید، مطمئن شوید تصویری را انتخاب کرده‌اید که کارت را بیش از حد به هم ریخته نشان ندهد. اگر کارت دو طرفه را انتخاب می‌کنید، همیشه می‌توانید کار خود را در یک طرف و اطلاعات تماس خود را در طرف دیگر چاپ کنید.

آموزش ساخت کارت ویزیت آنلاین هنری

اگر نمی خواهید از نمونه یا تصویری از کار خود استفاده کنید، یکی دیگر از ایده های ساخت کارت ویزیت برای هنرمندان این است که طراحی کارت نمایانگر زیبایی شناسی کار شما باشد. به عنوان مثال، یک کارت ویزیت هنرمند خوب احتمالاً نباید از فونت دست نویس یا فانتزی استفاده کند. حال و هوای کارت خود را در راستای هویت برند خود نگه دارید .

آدرس وبسایت یا پیج اینستاگرام شما

نکته دیگری که درباره آموزش ساخت کارت ویزیت هنری اشاره می‌کنیم این است که مطمئن شوید کارت ویزیت تان توجه مخاطب را به وب سایت یا پیج اینستاگرام که نمونه کارهایتان را در آن به نمایش گذاشتید، جلب می‌کند! وب سایت شما باید آخرین اطلاعات مربوط به کار و حرفه شما را در خود داشته باشد، بنابراین URL وب سایت شما باید به راحتی در کارت ویزیت هنری تان دیده شود.
چه بخواهیم چه نخواهیم، اینستاگرام امروز برای هنرمندان ضروری است! یک کارت ویزیت هنری باید دارای ادرس پیج اینستاگرام باشد، زیرا نمایش پست و استوری منظم در فید یک هنرمند راهی عالی برای نشان دادن استعدادش است. 
اگر به جز طراحی کارت ویزیت به دنبال ابزاری برای طراحی پست هنری یا استوری تعاملی اینستاگرام هستید، می‌توانید از قالب های آماده نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو استفاده کنید.
همچنین اگر می‌خواهید آثار هنریتان را با طرفداران تان به اشتراک بگذارید، ممکن است بخواهید به دنبال طراحی وب‌سایت با یک وبلاگ نیز باشید. بهتر است نمونه کارها و وبلاگ خود را در یک وب سایت قرار دهید تا کارت ویزیت هنری را با URL های متعدد شلوغ نکنید و به این ترتیب افراد به راحتی هر آنچه را که به دنبال آن هستند در یک وب سایت واحد پیدا کنند.
ادغام اینستاگرام یکی دیگر از ویژگی های عالی است که باید در نظر بگیرید. بسته به نوع هنری که ارائه می‌دهید، ممکن است به طور مداوم نمونه کار جدید نداشته باشید که به عنوان پست اینستاگرام منتشر کنید(کار خوب زمان می‌برد!)، با کمک قالب های آماده دومینگو می‌توانید پست های آموزشی یا انگیزشی طزاحی کنید و به اشتراک بگذارید تا همیشه پیج خود را فعال نگه دارید.

اطلاعات تماس

روزهایی که تعداد زیادی اطلاعات تماس را روی یک کارت ویزیت درج می‌کردند، گذشته است. بهتر است طراحی کارت ویزیت را ساده نگه دارید. آیا ایمیل بهترین راه برای تماس با شماست؟ پس می‌توانید فقط آن را روی کارت خود قرار دهید. اگر می‌خواهید شماره تلفن خود را نیز به اشتراک بگذارید، این کار را انجام دهید، اما درج همه اطلاعات تماس یک الزام مطلق نیست، مگر اینکه بهترین راه برای دسترسی افراد به شما باشد. اگر گالری یا استودیویی دارید که برای عموم قابل دسترسی است، می‌توانید مکان آن را نیز اضافه کنید.

سایر راه های ارتباطی بیشتر

فقط در صورتی که دارای کانال های ارتباطی فعال بیشتری هستید از آنها در ساخت کارت ویزیت هنری استفاده می‌کنید! اگر هرگز هیچ یک از حساب‌های فیس بوک یا لینکدین خود را به‌روزرسانی نمی کنید نیازی نیست اطلاعات حساب توییتر، پینترست، و فیس‌بوک خود را در کارت ویزیت هنرمندان استفاده کنید. درج راه های ارتباطی بیشتر لزوما بهتر نیست، اما، اگر به طور منظم از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنید، چرا آنها را به اشتراک نگذارید؟

راهنمای طراحی کارت ویزیت هنرمند

خوب، ما محتوای کارت ویزیت هنری شما را مشخص کردیم. در ادامه آموزش ساخت ویزیت هنری چند نکته را مطرح می‌کنیم که می‌تواند برای کارت ویزیت هنرمندان واقعا جالب باشد:

کاغذ باکیفیتی را برای چاپ انتخاب کنید

به هر چاپخانه ای که بروید چند نوع کاغذ به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید از آنها استفاده کنید، و اگر توانایی خرید کاغذ بهتر و ضخیم تری را دارید ایده خوبی است که برای کاغذهای باکیفیت تر هزینه کنید. اگر در حال ساخت یک کارت ویزیت هنری خوب هستید و می‌خواهید به مشتریان خود بگویید که کار شما ارزش بالایی دارد، یک کارت ویزیت لوکس و شیک راه خوبی برای رساندن این پیام است.

مواد جایگزین را در نظر بگیرید

لازم نیست که خودتان را به کاغذ محدود کنید! اگر شما در هنر تذهیب یا منبت کاری حرفه ای هستید، آیا یک کارت ویزیت چوبی جذابتر نخواهد بود؟ شما می‌توانید از موادی مانند فلز، پلاستیک، چرم، چوب پنبه و هزاران متریال دیگر استفاده کنید. خلاق باشید و یک متریال واقعا منحصربفرد انتخاب کنید که نشان دهنده هنر شما باشد.

از نمادهای انتزاعی استفاده کنید

کارت ویزیت هایی با شکل عجیب و غریب ممکن است گاهی اوقات دست و پا گیر باشند، اما اگر آنها را کوچک طراحی کنید تا در یک کیف پول استاندارد جا بشوند، می‌توانند به خوبی جلب توجه کنند. 
چند نمونه کارت ویزیت هنری واقعا جالب وجود دارد که دارای طرح مستطیل استاندارد نیست. حتی چاپ یک کارت ویزیت تاشو که فضای قابل چاپ بیشتر و وزن بیشتری دارد، می‌تواند شما را نسبت به دیگران متمایز کند. به خاطر داشته باشید که چاپ این نوع کارت ویزیت گرانتر خواهد بود، اما گاهی اوقات ارزش آن را دارد!

آموزش ساخت کارت ویزیت آنلاین هنری

تم رنگی متنوعی را امتحان کنید

اگر چاپ روی کاغذ را به جای سایر مواد انتخاب می‌کنید، همچنان می‌توانید با طراحی کارت ویزیت با استفاده از رنگ های متنوع غیر از سفید، یک کارت ویزیت خلاقانه ایجاد کنید. می‌توانید به سراغ قالب های آماده دومینگو بروید و تم های رنگی مختلفی که می‌توانند ظاهری عالی ایجاد کنند را مشاهده کنید.

آموزش ساخت کارت ویزیت آنلاین هنری

پس از انتخاب یکی از طرح های آماده به راحتی می‌توانید با ابزار استایل تم رنگی آن را تغییر دهید تا ببینید کدامیک به حرفه شما نزدیک تر است.

چند مدل کارت ویزیت طراحی کنید

یکی دیگر از ایده های جالب کارت ویزیت برای هنرمندان این است که چندین نوع کارت را چاپ کنید. به عنوان مثال، می‌توانید چند کارت مختلف داشته باشید که هر کدام یک اثر متفاوت را به نمایش می‌گذارند. به این ترتیب، مشتریان بالقوه شما می‌توانند یکی را که بیشتر دوست دارند انتخاب کنند و احساس کنند که یک کارت سفارشی مخصوص خودشان دریافت کرده اند. حتی می‌توانید با گذاشتن مکانی برای یک امضای سریع که متناسب با سبک هنری شما باشد، یک گام اضافی را بردارید و در واقع کارت را برای هر مشتری سفارشی کنید.

مطمئن شوید نمونه کارها آنلاین شما به روز است!

از آنجایی که کارت ویزیت هنرمند شما، مردم را به سمت نمونه کارهای آنلاین شما هدایت می‌کند، بسیار مهم است که آن نمونه کارها را به روز نگه دارید تا بازدیدکنندگان جدید (و بازگشتی!) شما آخرین کارهای تان را ببینند. 
اگر هنوز در طراحی کارت ویزیت مشکل دارید نگران نباشید با کارت ویزیت ساز آنلاین ما می‌توانید، به راحتی یکی بسازید! 

آموزش ساخت کارت ویزیت آنلاین هنری

با قالب های آماده ما می‌توانید در عرض چند دقیقه یک کارت ویزیت طراحی کنید. اگر کارت ویزیت هنری را به مشتریان بالقوه می‌دهید و کارهای سفارشی زیادی انجام می‌دهید، باید مطمئن شوید که یک قالب سفارشی را انتخاب می‌کنید که شامل تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری تان است. 
مطمئن شوید که کارت ویزیت هنرمند شما ظاهری مشابه وب سایت شما دارد. همه آنها ابزارهای بازاریابی برای شما هستند، بنابراین ایده خوبی است که همه چیز را منسجم و مطابق با هویت برند خود نگه دارید .

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین