در شروع کار اینستاگرام، کاربران و به خصوص  پیج های تجاری ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام را حدس می زدند و آنقدر در ساعت های مختلف پست می گذاشتند تا بالاخره بهترین زمان برای انتشار پست و استوری اینستا را پیدا کنند. اما امروز، بسیاری از بازاریابان، افزایش تعامل با اینستاگرام را به برنامه ریزی دقیق و انتشار پست و استوری اینستاگرام در  ساعت مناسب نسبت می دهند. 
البته، درست است که برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام ، باید محتوای قانع‌کننده‌ای ایجاد و منتشر کنید که سایر کاربران را جذب کند اما با الگوریتم همیشه در حال تغییر اینستاگرام، اگر در زمان مناسب پست یا استوری منتشر نکنید، ممکن است فالوورهای شما هرگز پست های شما را نبینند. بنابراین چگونه بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را تشخیص دهید؟ 
اگر مطمئن نیستید که از کجا ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام را پیدا کنید، نگران نباشید. ما راهنمای کامل زمان انتشار پست و استوری در اینستاگرام، از جمله بهترین زمان برای پست گذاشتن بر اساس روزهای هفته و حوزه کاری تان را به شما ارائه می دهیم. با راهنمایی های ما برای به حداکثر رساندن استفاده از ابزارهای زمان بندی اینستاگرام و بهترین نرم افزار طراحی پست و استوری، در کمترین زمان مانند یک حرفه ای در اینستاگرام پست می گذارید .

 

ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری اینستاگرام در سال 2022 (راهنمای کامل)

 

ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام در روزهای هفته

همه اکانت های اینستاگرام دارای مخاطبان منحصر به فردی از شهرهای مختلف و در مناطق زمانی مختلف هستند، بنابراین تعیین ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری اینستا برای هر حسابی ضروری است. 
در حالی که یافتن بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام برای هر حسابی منحصر به فرد است، زمان‌های خاصی معمولاً با افزایش تعامل مرتبط است. سایت Later دوازده میلیون پست را در مناطق زمانی مختلف در سراسر جهان از حساب‌های دارای فالوورهای مختلف اینستاگرام تجزیه و تحلیل کرد تا ببیند آیا می‌تواند ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری در اینستاگرام را بیابند یا خیر. 
 Later تست نهایی را با توجه به تعامل با اینستاگرام انجام داد و ساعت مناسب برای پست اینستاگرام زیر را به دست آورد: 
دوشنبه: 6 صبح، 10 صبح و 10 بعد از ظهر EST
سه شنبه: 2 بامداد، 4 صبح و 9 صبح EST
چهارشنبه: 7 صبح، 8 صبح و 11 شب EST
پنجشنبه: 9 صبح، 12 بعد از ظهر، و 7 بعد از ظهر EST
جمعه: 5 صبح، 1 بعد از ظهر، و 3 بعد از ظهر EST
شنبه: 11 صبح، 7 بعد از ظهر، و 8 بعد از ظهر EST
یکشنبه: 7 صبح، 8 صبح، و 4 بعد از ظهر EST

ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری اینستاگرام در سال 2022 (راهنمای کامل)

در حالی که این اطلاعات «بهترین زمان برای انتشار در کشورهایی با تقویم میلادی» را نشان می‌دهد، حقیقت این است که بهترین زمان‌های پست اینستاگرام برای حساب و مخاطبان ایرانی که با تقویم شمسی کار می کنند، منحصر به فرد خواهد بود.  اما به عنوان یک قانون سرانگشتی، می توان روزهای هفته را در ادامه مقاله به این صورت برای ایرانیان جابجا کرد:
روزهای هفته میلادی       روزهای هفته شمسی
دوشنبه                         شنبه
سه شنبه                       یکشنبه
چهارشنبه                      دوشنبه
پنج شنبه                       سه شنبه
جمعه                          چهارشنبه
شنبه                           پنج شنبه
یکشنبه                         جمعه
بنابراین اگر برای مخاطبین در سراسر جهان پست و استوری منتشر می کنید بهتر است طبق همان زمانبندی ارائه شده در مقاله پیش بروید اما اگر هدف شما جذب مخاطبان صرفا ایرانی است، معادل روزهای هفته را طبق جدول بالا در نظر بگیرید.

ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام و دریافت لایک بیشتر

این مقاله پر از بینش اینستاگرام در مورد بهترین زمان برای پست کردن بر اساس مکان خاص، زمان، صنعت و موارد دیگر است. اما، اگر فقط به دنبال بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام با هدف دریافت لایک بیشتر هستید، باید در آخر هفته پست بگذارید. باور کنید یا نه، طبق مطالعه Later روی 35 میلیون پست ، بالاترین میانگین تعامل مربوط به پست هایی است که یکشنبه (جمعه در ایران) در ساعت 6 صبح منتشر شده است.
تعطیلات آخر هفته اغلب اوقات خوبی برای پست کردن است زیرا بسیاری از افراد کار نمی کنند، بنابراین زمان بیشتری برای گشت و گذار در تلفن های همراه خود دارند. به ویژه یکشنبه (جمعه در ایران)، روز خوبی است، زیرا شنبه ها (پنج شنبه ها در ایران)اغلب شلوغ هستند. بسیاری از مردم یکشنبه (جمعه در ایران) را به عنوان روز استراحت در نظر می گیرند، و اگر در اوایل تا اواسط صبح یکشنبه (جمعه در ایران) به تلفن های خود نگاه کنند، احتمالاً پست هایی را خواهند دید که حوالی ساعت 6 صبح همان روز پست شده اند.

بدترین زمان برای انتشار در اینستاگرام

از طرف دیگر، به طور کلی، بدترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام در روز چهارشنبه (بین ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر) یا پنجشنبه شب (بین 9 شب تا 11 شب) است. چهارشنبه ها می تواند برای افرادی که در طول هفته کار می کنند شلوغ باشد، زیرا آنها در نیمه هفته هستند و سعی می کنند کارها را به سرانجام برسانند. شب های پنجشنبه اغلب به عنوان شروع تعطیلات آخر هفته تلقی می شود، بنابراین بسیاری از افراد با دوستان و خانواده خود برنامه هایی دارند.

بهترین زمان برای انتشار بر اساس مکان و منطقه زمانی

24 منطقه زمانی مختلف در جهان وجود دارد - یک منطقه برای هر ساعت در روز. قبل از اینکه تصمیم بگیرید بر اساس مکان یا منطقه زمانی خود پست و استوری منتشر کنید، به این فکر کنید که مخاطبان و مشتریان شما در کدام منطقه قرار دارند. اگر کسب و کار شما در ایران واقع شده است، اما 65 درصد از فالوورهای شما در ترکیه هستند، ممکن است بخواهید نگاهی به منطقه زمانی آن‌ها بیندازید و ببینید چه ساعاتی برای آن منطقه بهتر است.
به طور کلی، صبح ها و عصرها زمان خوبی برای پست گذاشتن در اینستاگرام هستند، بنابراین منطقه زمانی را که بیشتر می خواهید با مخاطبین آنها تعامل پیدا کنید، بررسی کرده و مطمئن شوید که در ساعات صبح یا عصر آنها پست می گذارید. مطمئنا، شما نمی خواهید در ساعت 2 بامداد در منطقه زمانی که اکثر فالوورهای شما در آن قرار دارند پست منتشر کنید!

ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری اینستاگرام در حوزه کاری شما 

همانطور که در بالا ذکر شد، بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام بسته به هر حساب کاربری متفاوت است، اما زمان‌های ایده‌آل‌تری برای پست گذاشتن در اینستاگرام بر اساس صنایع خاص وجود دارد. برای بهینه سازی تعامل، تغییر زمان پست اینستاگرام بر اساس هر صنعت بسیار مهم است.
فالوورهای اینستاگرام شما احتمالاً در زمان‌های متفاوتی نسبت به حساب‌های رقیب فعال هستند، بنابراین فهمیدن اینکه چه زمانی فالوورهای شما آنلاین هستند، برای تعامل مفید خواهد بود.
این زمان‌های پست اینستاگرام شروعی عالی است، اما Sprout Social تحقیقات زیر را برای یافتن بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام بر اساس صنایع زیر انجام داد: فروشگاه آنلاین، فنی و مهندسی، آموزش و تحصیلات، مراقبت‌های بهداشتی، غذا و نوشیدنی و سفر و گردشگری.
مجددا تاکید می کنیم که این روزها و ساعت ها مربوط به کشورهایی است که با تقویم میلادی کار می کنند بنابراین برای تشخیص ساعت مناسب انتشار پست و استوری در ایران بهتر است از جدول بالا برای جایگزین کردن روزهای هفته استفاده کنید.
مهمترین تغییر مربوط به روزهای شنبه و یکشنبه می شود که طبق تقویم شمسی معادل روز پنج شنبه و جمعه خواهد بود.

ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام فروشگاه آنلاین

انتشار پست در اینستاگرام برای کسانی که دارای فروشگاه آنلاین هستند بسیار مهم است. مردم اکنون بیش از هر زمان دیگری از اینستاگرام به عنوان یک مرکز خرید استفاده می کنند. اگر به دنبال دستیابی به مخاطبانی علاقه مند به خرید آنلاین هستید، باید به بهترین و بدترین زمان های انتشار پست و استوری اینستاگرام در زیر توجه کنید. 
ساعت مناسب برای پست و استوری اینستاگرام: چهارشنبه بعد از ظهر (3 بعد از ظهر) و ظهر جمعه (11 صبح تا 12 بعد از ظهر)
بهترین روز: چهارشنبه
بدترین روز: یکشنبه - منطقی است زیرا اکثر مردم در آخر هفته ها در کنار خانواده و دوستان حضور دارند. 
کمترین میزان بازدید: اواخر شب و صبح زود - اکثر مردم در این ساعات می خوابند و در رسانه های اجتماعی فعال نیستند.

ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری اینستاگرام در سال 2022 (راهنمای کامل)

ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام فنی و مهندسی

تعیین بهترین زمان انتشار پست و استوری در اینستاگرام در حوزه فنی و مهندسی ممکن است دشوار باشد زیرا زمان حضور مخاطبین اینستاگرام برای این صنعت بسیار متفاوت است. برای اطمینان از مشارکت اینستاگرام در پست های فنی، مطمئن شوید که روی بازه های زمانی زیر تمرکز کنید. 
ساعت مناسب برای پست و استوری اینستاگرام: چهارشنبه صبح در ساعت 6 صبح یا 9 صبح
بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام: چهارشنبه اواسط صبح از ساعت 10-11 صبح، صبح جمعه از ساعت 7-10 صبح و صبح شنبه از ساعت 7-11 صبح. 
بدترین روز: یکشنبه-اکثر مردم اغلب در تعطیلات آخر هفته هستند و صفحات اجتماعی را بررسی نمی کنند.

ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری اینستاگرام در سال 2022 (راهنمای کامل)

ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام اموزش و تحصیلات

کالج‌ها و مدارس می‌توانند از ابزارهای اینستاگرام برای حضور آنلاین و تبلیغ محوطه دانشگاه، تجربیات و پیشنهادات خود به دانش‌آموزان بالقوه و رویدادهای جاری برای اطلاع رسانی به کسانی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند، استفاده کنند.
دانشجویان و اساتید در اواخر روز فعال تر هستند، بنابراین بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام برای آموزش به شرح زیر است:
ساعت مناسب برای پست و استوری اینستاگرام: جمعه صبح ساعت 10 صبح 
بهترین روزها: چهارشنبه تا شنبه (10 صبح تا 8 بعد از ظهر)
بیشترین بازدید: چهارشنبه و جمعه اواسط صبح و شنبه شب (6 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر)
بدترین روزها: یکشنبه به دلیل عدم فعالیت تحصیلی دانشجویان در این روز.

ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری اینستاگرام در سال 2022 (راهنمای کامل)

ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام  در زمینه مراقبت های بهداشتی

رسانه های اجتماعی برای بسیاری از اقدامات مراقبت های بهداشتی اولویت بالایی ندارند. اگرچه این مورد باید بررسی شود، اما به هر حال وجود تعداد زیادی از کاربران در این پلتفرم نشان می دهد، انتشار پست در اینستاگرام برای کسب و کارهایی که در حوزه مراقبت های بهداشتی هستند، مهم و ارزشمند  است. تحقیقات Sprout Social به این نتیجه رسید که بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام در حوزه مراقبت های بهداشتی به شرح زیر است:
بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام: سه شنبه ساعت 8 صبح 
ساعت مناسب برای پست و استوری اینستاگرام: روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر 
بدترین روزها: شنبه و یکشنبه

ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری اینستاگرام در سال 2022 (راهنمای کامل)

ساعت مناسب برای پست و استوری اینستاگرام در حوزه غذا و نوشیدنی

فالوورهای اینستاگرام آشکارا عاشق دیدن تصاویر یک غذای خوشمزه هستند. برای تشخیص اینکه افراد احتمالاً در هنگام ناهار با تصاویر غذا درگیر می شوند، نیازی به ابزارهای فانتزی اینستاگرام نیست. بیشتر متخصصان در وسط روز به استراحت می پردازند، بنابراین احتمالاً در این دوره از روز درگیر شدن با یکدیگر افزایش می یابد. اگر در فضای غذا و نوشیدنی پست می گذارید، به زمانبندی زیر توجه کنید:
بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام : چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه 
ساعت مناسب برای پست و استوری اینستاگرام: ظهر- اکثر مردم تلفن های خود را در زمان ناهار چک می کنند
جذاب ترین روز: جمعه آخر هفته شروع می شود و برنامه ریزی برای رزرو اوج می گیرد
بدترین روزها: شنبه و یکشنبه

ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام سفر و گردشگری

همه مخاطبان تمایلی برای سفر کردن ندارند، اما این بدان معنا نیست که با محتوایی که در اینستاگرام در مورد این موضوع پست می‌کنید ارتباط برقرار نمی‌کنند. طبق مطالعات، بیشترین تعامل با این حوزه بین ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر نزدیک به آخر هفته رخ می دهد. آژانس های مسافرتی و گردشگری موارد زیر را برای بهترین زمان برای انتشار در اینستاگرام پیدا کرده اند: 
بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام : جمعه ها، سه شنبه ها و چهارشنبه ها
ساعت مناسب برای پست و استوری اینستاگرام: بین 11 صبح تا 1 بعد از ظهر و بین 9 صبح تا 10 صبح.

بهترین زمان برای انتشار محتوای اینستاگرام

ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری اینستاگرام در سال 2022 (راهنمای کامل)

بهترین زمان برای انتشار Reel های اینستاگرام

Reel های اینستاگرام به خصوص در حال حاضر بسیار محبوب هستند. مردم فرمت ویدیوی کوتاه را دوست دارند و زمان بیشتری را صرف تماشای ویدیو می کنند زیرا تماشای آن بسیار آسان است. اما، فقط به این دلیل که تماشای آن آسان است، به این معنی نیست که ساخت آن هم آسان است. در واقع، ایجاد Reel ها می تواند زمان قابل توجهی را از شما ببرد. اگر می‌خواهید برای ایجاد یک محتوا وقت بگذارید، باید هنگام انتشار آن را ارزشمند کنید تا با استقبال خوبی مواجه شود.
مانند هر نوع محتوای اینستاگرام، بهترین زمان برای پست کردن در صفحه شخصی شما متفاوت است و احتمالاً برای دیدن اینکه چه چیزی برای فالوورهای شما بهترین نتیجه را ایجاد می کند، باید آزمون و خطا انجام دهید. با این حال، در ادامه دستورالعمل هایی وجود دارد که می توانید برای کمک به شروع کار از آنها پیروی کنید.
دوشنبه‌ها، در ساعت 6 صبح، 10 صبح یا 10 شب، پست منتشر کنید. سه شنبه ها باید در ساعت 2 صبح، 4 صبح یا 9 صبح پست کنید. چهارشنبه ها ساعت 7 صبح، 8 صبح یا 11 شب را امتحان کنید.
پنجشنبه ها ساعت 9 صبح، 12 بعد از ظهر یا 7 بعد از ظهر پست کنید. با انتشار پست در ساعت 5 صبح، 1 بعد از ظهر یا 3 بعد از ظهر، کار را تعطیل کنید.
در تعطیلات آخر هفته، 11 صبح، 7 بعد از ظهر و 8 بعد از ظهر شنبه ها یا 7 صبح، 8 صبح یا 4 بعد از ظهر یکشنبه ها را امتحان کنید.
مهم‌تر از همه، مطمئن شوید که Reel‌های جذابی خلق می‌کنید که مخاطبان شما می‌خواهند ببینند. حتی اگر در بهترین زمان ممکن پست کنید، امو محتوای شما برای فالوورهای تان جالب نباشد، بازدید و تعامل بالایی نخواهد داشت. تحقیقات خود را انجام دهید تا بدانید آنچه ایجاد می کنید ارزشمند است.

بهترین زمان برای انتشار ویدیوهای اینستاگرام

اینستاگرام، پلتفرمی عالی برای تعامل است زیرا انواع مختلفی از محتوا را دارد که می توانید ایجاد کنید. با این حال، تلاش برای ایجاد همه آن انواع مختلف محتوا زمان بر است. محتوای ویدیویی، به ویژه، می‌تواند تعامل بیشتری ایجاد کند، بنابراین باید انتشار آن را به خوبی زمان‌بندی کنید تا بهترین نرخ تعامل ممکن را داشته باشید.
ویدیوهای اینستاگرام ، حتی زمانی که در فید شما پست می‌شوند، در زمان‌های مختلف نسبت به پست‌های ثابت عملکرد بهتری دارند. پست‌های ویدیویی وقتی عصرها پست می‌شوند بهتر عمل می‌کنند. تماشای ویدیوها هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است، اما زمان زیادی می‌برد، بنابراین مردم اغلب آن‌ها را ذخیره می‌کنند تا عصرها یا شب‌ها که زمان بیشتری برای تماشا دارند، ببینند. به این ترتیب آنها می توانند از ویدیوهای خود لذت ببرند. همچنین، اگر فردی در طول روز در محل کار خود در اینستاگرام اسکرول می‌کند، احتمالاً نمی‌تواند صدای ان را زیاد کند. درعوض، شب‌ها می‌توانند از ویدیوهای خود با صدای کامل لذت ببرند.

ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری اینستاگرام در سال 2022 (راهنمای کامل)

اگر واقعاً می خواهید ویدیوی اینستاگرام خود را در طول روز پست کنید، این کار را بین ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر انجام دهید، زمانی که اکثر مردم در تعطیلات ناهار هستند. به این ترتیب به استوری خود شانس خوبی برای عملکرد نسبتاً خوب می دهید. در غیر این صورت، احتمالاً بعد از ساعت 7 بعد از ظهر ساعت مناسب برای پست و استوری اینستاگرام برای شما خواهد بود.

ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام

استوری های اینستاگرام فوق العاده محبوب هستند و اگر تابحال از آنها استفاده نمی کردید، باید آنها را به برنامه بازاریابی اینستاگرام خود اضافه کنید. با این حال، بهترین بخش استوری ها این است که واقعا "بهترین زمان" برای انها وجود ندارد. شما می توانید (و باید) هر طور که مناسب می دانید پست کنید! اگر واقعاً می‌خواهید به یک زمان پایبند باشید، در طول روز پست بگذارید - از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر، از دوشنبه تا جمعه، بسیاری از مردم تعامل بالایی را ایجاد می‌کنند.

ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری اینستاگرام در سال 2022 (راهنمای کامل)

مهمترین چیزی که هنگام انتشار استوری باید به خاطر بسپارید این است که زیاد پست نکنید. آنها 24 ساعت دوام می‌آورند، بنابراین اگر یک روز بعدازظهر پست‌های زیادی منتشر کنید، نباید صبح روز بعد زیاد پست کنید، در غیر این صورت ممکن است مخاطبان خود را بسوزانید.

بهترین زمان برای پخش زنده در اینستاگرام

یکی دیگر از راه های عالی برای تعامل با مخاطبان خود از طریق اینستاگرام، پخش زنده است. شما می توانید در گفتگوی واقعی و لحظه ای با مخاطبان خود شرکت کنید. می توانید پرسش و پاسخ انجام دهید. حتی می توانید از شخصی دعوت کنید تا در لایو به شما ملحق شود. با این حال، از آنجایی که این برنامه زنده است، واقعاً باید مطمئن شوید زمانی را انتخاب می کنید که برای مخاطبانتان خوب است تا آنها بتوانند به شما بپیوندند.
باز هم، از آنجایی که بسیاری از افراد از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر کار می کنند، شما باید طبق همین برنامه کار کنید. ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام پخش زنده بین ظهر تا 1 بعد از ظهر در طول هفته کاری است. از استراحت های ناهار مردم استفاده کنید و به آنها چیزی برای تماشا بدهید. یا برای اواخر عصر، بین ساعت 7 بعد از ظهر تا 9 شب، بعد از اتمام رفت و آمد به خانه و شام، برنامه ریزی کنید. 

بهترین زمان برای انتشار  IGTV

IGTV بخش ویدیوی طولانی اینستاگرام است. برنامه های تلویزیونی کوچک خود را ایجاد کنید و محتوای ارزشمند و سرگرم کننده را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. مانند سایر انواع ویدیویی که در مورد آنها صحبت کردیم، IGTV ها می توانند تلاش و انرژی زیادی را برای ساختن خود بطلبند. بنابراین، انتشار انها را برای بهترین زمان ممکن برنامه ریزی کنید. مهم نیست که چه زمانی تصمیم دارید ویدیوی خود را منتشر کنید، مطمئن شوید که آن را زودتر از موعد منتشر کرده اید. این بهترین راه برای هیجان زده کردن مخاطبان و آماده کردن تماشای شماست.

ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری اینستاگرام در سال 2022 (راهنمای کامل)

وقتی نوبت به ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام IGTV می رسد، روز جمعه بهترین گزینه برای شماست. چهارشنبه شب ساعت 8 شب نیز بهترین زمان برای انتشار ویدیوی IGTV است. اگر چهارشنبه‌ها مورد علاقه شما نیستند، از دوشنبه تا پنجشنبه، بین ساعت 8 شب تا 10 شب، شب‌های دیگری از هفته را انتخاب کنید.

بهترین روش موفقیت در رسانه های اجتماعی

به جز ساعت مناسب برای استوری اینستاگرام، کیفیت محتوای شما قطعاً یک جنبه حیاتی برای موفقیت در رسانه های اجتماعی است، با ارتقای الگوریتم اینستا، زمان بندی تعیین کننده ترین عامل برای موفقیت یا عدم موفقیت پست شما است. بنابراین اکنون که بهترین زمان برای پست کردن محتوا با توجه به صنعت خود را می‌دانید، مطمئن شوید که از نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو برای خلق جداب ترین محتواهای تصویری، بنرهای تبلیغاتی متحرک و استوری های حرفه ای استفاده می کنید.

ساعت مناسب برای انتشار پست و استوری اینستاگرام در سال 2022 (راهنمای کامل)

اکنون که راهنمای اصلی ما برای یافتن بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را مطالعه کردید، وقت آن است که با استفاده از قالب های اماده دومینگو، پست و استوری های مخاطب پستدی طراحی کنید که فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید و حساب خود را ارتقا دهید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین