این روزها رقابت در کسب و کار آرایشگری و ناخن کاری بالاست و برای پیروزی در این رقابت باید علاوه بر خدمات عالی و با کیفیت؛ تبلیغات جذاب و موثری هم داشته باشید. یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی خود به دیگران و جذب مشتری، طراحی بنر تبلیغاتی ناخن کار است. با طراحی یک بنر جذاب و منحصر به فرد می‌توانید برند و خدمات ویژه خود را به مخاطبتان معرفی کرده و از رقبایتان جلو بیوفتید. در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات طلایی در طراحی یک بنر تبلیغاتی ناخن کار تاثیر گذار بپردازیم. با ما همراه باشید. 

چرا طراحی بنر تبلیغاتی ناخن کار اهمیت دارد؟

با توجه به رشد روز افزون تعداد سالن های آرایشی و ناخن کاری، روز به روز به تعداد رقبای شما اضافه می‌شود. بنابراین اگر خدمات بهتری و جذاب تری ارائه ندهید، نمی توانید در این بازار دوام بیاورید. اما امروزه همه چیز وابسته به خدمات با کیفیت نیست؛ بلکه تبلیغات درست، جذاب و اصولی می‌تواند شما را به هدفتان نزدیک تر کند. 
شما باید خود را به خوبی معرفی کنید تا مشتری شما را بشناسد و به دیگر رقبایتان ترجیح دهد. به همین منظور به تبلیغات نیاز دارید. 
تبلیغات ناخن کار در دو روش کلی قابل اجراست؛ سنتی و مدرن! در روش سنتی می‌توانید از بروشور، بنرهای خیابانی، تابلو تبلیغاتی، کارت ویزیت و... استفاده کنید. 
در روش مدرن از دنیای مجازی برای تبلیغات استفاده خواهید کرد. در روش آنلاین می‌توانید با طراحی بنر تبلیغاتی در اینستاگرام، راه اندازی صفحات مجازی در اینستاگرام و تلگرام یا واتساپ، سفارش تبلیغات به بلاگرها، ساخت ویدیوهای تبلیغاتی، طراحی سایت و.. خود را به مخاطب معرفی کنید. 
با توجه به مخاطبان بالای اینستاگرام؛ تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند نتایج بسیار خوبی برایتان به دنبال داشته باشد. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم از تبلیغات در پلتفرم های آنلاین استفاده کرده و این فرصت را غنیمت بشمارید. 
با این حال یکی از نکات بسیار مهم در تبلیغات آنلاین؛ تراکم بالای تبلیغات در این فضاست. همین تراکم بالا موجب شده که برخی تبلیغات توسط مخاطب نادیده گرفته شود و بی توجه از آن عبور کند. پس برای دیده شدن و جذب مخاطب باید جذاب تر از سایر تبلیغات باشید. 
به همین منظور برای طراحی بنر تبلیغاتی ناخن کار در اینستاگرام بایستی از یک تیم خلاق و باتجربه و ماهر کمک بگیرید تا یک بنر جذاب و خلاقانه و خاص برایتان طراحی کنند. گروه دومینگو با داشتن یک تیم مجرب و ماهر در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی ناخن کار و تبلیغات در اینستاگرام در کنار شماست. 

نکاتی که در طراحی بنر تبلیغاتی ناخن کار باید بدانید

هیچ نکته ای در زمینه تبلیغات مهم تر از این نیست: "مخاطب باید در نگاه اول جذب تبلیغ شما شده و متن یا شعار تبلیغاتی شما را درک کند" 
اگر در طول طراحی تبلیغات به این نکته طلایی توجه داشته باشید، حتما اثر تاثیر گذاری را ارائه خواهید داد و خود را به خوبی به مشتری می‌شناسانید. 
در ادامه به بررسی تعدادی از برجسته ترین نکات در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی ناخن کار خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. 

    طراحی بنر تبلیغاتی ناخن کار با تصویری زیبا و جذاب

هر چند انتخاب تصویر پس زمینه تبلیغات، به سلیقه شما بستگی دارد با این حال بهتر است همواره تصویری هماهنگ با نوع فعالیت و خدمات خود انتخاب کنید. 
تصویر انتخاب شده برای کارت ویزیت باید مخاطب را در نگاه اول درگیر کرده و احساسات او را تحریک کند. در واقع تصویر باید به شکلی جذاب و منحصر به فرد باشد که مخاطب را نسبت به خدمات یا محصولات شما مشتاق کرده و وسوسه کند. 
برای طراحی بنر تبلیغاتی ناخن کار بهتر است از تصاویر فانتزی، عروسکی، مدل های زیبایی و.. استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک تصویر شیک از سالن زیبایی خود را در پس زمینه قرار دهید. 
پس برای طراحی بنر می‌توانید از تصاویر مجازی یا واقعی استفاده کنید و این بنا بر سلیقه شما دارد. اما در هر صورت باید تصویری بی نقص، رویایی و شگفت انگیز باشد تا چشم مخاطب را بگیرد. 

    طراحی بنر تبلیغاتی ناخن کار با رنگی مناسب

شاید برایتان جالب باشد بدانید که مطابق علم روانشناسی، رنگ‌ها تاثیر بسزایی در نظرات، طرز فکر و احساسات شما دارند. به خصوص در اولین نگاه! همیشه اولین چیزی که به چشم مخاطب می‌آید، رنگ است. پس باید در انتخاب رنگ دقت و حساسیت کافی را به خرج دهید. 
باید رنگ‌ها را به خوبی بشناسید و ارتباط و هماهنگی آنها را با یکدیگر بدانید. در واقع برای هر کسب و کاری نیاز به یک رنگ خاص است. 
در یک بنر تبلیغاتی می‌توانید از رنگ های مختلفی استفاده کنید ولی رنگ کلی آن، برجسته ترین رنگ است که اول از همه به چشم مخاطب دیده می‌شود. بنابراین انتخاب این رنگ کلی از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد. 
بهتر است برای طراحی بنر دست از رنگ های تکراری بردارید و به سراغ رنگی جذاب تر بروید. از آن جا که خدمات زیبایی و کاشت ناخن مربوط به بانوان است؛ پیشنهاد می‌کنیم از رنگ های شاد و فانتزی دخترانه استفاده کنید تا حس لطافت و ظرافت را انتقال دهید. 
به همین منظور می‌توانید از رنگ های بنفش، یاسی، صورتی پاستیلی، سفید و.. استفاده کنید. این رنگ‌ها لطافت و زیبایی را تداعی کرده و بهترین گزینه‌ها برای خدمات ناخن کاری به شمار می‌روند. 

    طراحی بنر تبلیغاتی ناخن کار با طراحی منحصر به فرد

در طراحی بنر نباید ریسک کنید. در واقع شلوغ کاری بیش از حد بنر موجب گیج شدن و سردرگمی مخاطب شده و سادگی بیش از حد آن هم برای مخاطب جذاب نیست. 
بنابراین باید تعادل را حفظ کرده و با یک طرح خاص و خلاقانه، مخاطب را نسبت به برند خود مشتاق کنید. در این طراحی باید نام و برند شما به خوبی توسط مخاطب درک شده و در ذهن او ماندگار شود. 
برای یک طرح خاص باید به سراغ یک گرافیست حرفه ای بروید. کسی که ذهن خلاق و خوش ذوقی داشته باشد و بتواند طرحی خیره کننده و در عین حال ساده و قابل فهم طراحی کند. 
پس کار را به کاردان بسپارید و خیالتان از بابت تبلیغات راحت باشد؛ چون با این روش به خوبی در ذهن مخاطب باقی مانده و اعتماد او را جلب خواهید کرد. 

    طراحی بنر تبلیغاتی ناخن کار به صورت عمودی یا افقی

بنر تبلیغاتی مجازی می‌تواند به صورت افقی یا عمودی باشد در حالی که اغلب بنرهای تبلیغاتی واقعی به صورت عمودی طراحی و در سطح شهر نصب می‌شوند. در صورتی که می‌خواهید بنر مجازی طراحی کنید، باید به فرم و اندازه آن توجه داشته باشید. 
اگر قرار است بنر را به صورت پست در اینستاگرام منتشر کنید، بهتر است از بنر افقی استفاده کنید تا همه ابعاد آن به خوبی و در بهترین کیفیت نمایش داده شود. 
اما برای طراحی بنرهایی که قرار است در استوری اینستاگرام منتشر شوند، باید به سراغ ابعاد عمودی بروید. به این صورت یک بنر کامل و جذاب خواهید داشت که مخاطب نمی تواند بی توجه از آن عبور کند. 
در واقع هدف ما از تبلیغات این است که مشتری ما را بشناسد و در ذهن او ماندگار شویم. به همین منظور کافیست کمی ذوق و خلاقیت را چاشنی مهارت و تجربه کنید تا یک کار تاثیر گذار ارائه دهید. 

 

طراحی بنر تبلیغاتی برای ناخن کار

 

    اطلاعات درج شده در بنر تبلیغاتی ناخن کار

وقتی همه مراحل را پشت سر گذاشتید، حالا نوبت به متن، نام برند، شعار و هر چیز دیگریست که باید روی بنر قید شود. در این مرحله باید دقت و حساسیت کافی را به خرج دهید و همیشه به خاطر داشته باشید که مخاطب حوصله متن های طولانی و پیچیده را ندارد. بنابراین باید منظور و شعار خود را ساده، کوتاه و جذاب به مشتری القا کنید. 
علاوه بر شعار یا متن تبلیغاتی و نام برند باید اطلاعات دیگری را هم برای راهنمایی مشتری در بنر بگنجانید. به عنوان مثال؛ آدرس سالن، آدرس صفحات اجتماعی، شماره تماس، شماره همراه، ایمیل و... 
همه این اطلاعات باید به شکلی مرتب و تفکیک شده در بنر جای داده شوند. در صورتی که این اطلاعات را به صورت شلخته و نامنظم یا شلوغ و پیچیده در بنر بگذارید، مخاطب سردرگم شده و از خواندن آن دست می‌کشد. از طرفی دیگر طراحی و زیبایی بنر هم به چشم نخواهد آمد. 

    با لحن خوب حرف بزنید

در نوشتن متن تبلیغاتی باید لحنی صمیمی و با نشاط داشته باشید تا حس خوبی به مشتری القا کنید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که لحن شما در مخاطب تاثیر گذاشته و او را نسبت به شما خشنود یا دلسرد خواهد کرد. 

    یک شعار تبلیغاتی ماندگار انتخاب کنید

اولا مخاطب باید در نگاه اول شعار شما را درک کند، دوما شعار باید کوتاه و جذاب باشد تا مخاطب آن را به خاطر بسپارد و در ذهنش ماندگار شود. ماندگار شدن شعار یعنی ماندگار شدن شما! به این ترتیب در ادامه تعدادی از بهترین شعارهای تبلیغاتی برای سالن های آرایشی و ناخن کاری آورده ایم که می‌توانید از آنها ایده بگیرید. 
    با کاشت ناخن در جمع بدرخشید. 
    مراقبت ناخن های لطیف شما هستیم. 
    ظاهری جذاب با ناخن هایی زیبا 
    ناخن های زیبا جواهرات دست شما هستند 
    زیباترین زیورآلات در کنار ناخن های زیبا معنا می‌یابند. 
    ناخن های زیبا، زندگی زیبا 
    به زندگی تان رنگ و نقش بدهید
    هنر ما بازی با رنگ هاست
    ایده های جذاب برای یک زندگی زیبا 
    با کاشت ناخن عاشق خودتان خواهید شد 
    ناخن هایتان را دوست داشته باشید 
    شما شاهکار خلقت هستید 
    کاشت ناخن را در محیطی دلنشین و بهداشتی تجربه کنید 
    بهترین‌ها را به زیباجویان عزیز ارائه می‌دهیم 
    زیبایی دستان خود را به ما بسپارید 
    ارائه حرفه ترین خدمات کاشت ناخن
    زیبایی یک انتخاب است 
    ناخن های شما نمایانگر زیبایی شماست 
    ناخن های شما چیزهای زیادی درباره شما می‌گویند 
    به سرزمین ناخن خوش آمدید 
    ما پیشرفته ترین خدمات را ارائه می‌دهیم 
    ما با دستان شما همانند گنجینه رفتار می‌کنیم 
    ناخن های زیبا برای خانم های زیبا 
    آرایشگاه ناخن درجه یک برای بانوان باکلاس 
    ما جدید ترین خدمات آرایشی ناخن را به شما زیباجویان عزیز ارائه می‌دهیم 
تا اینجا به بررسی نکات مهم در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی ناخن کار پرداختیم. در قسمت پایانی مقاله قصد داریم درباره یک سری نکات طلایی برای جذب مشتری از طریق تبلیغات در اینستاگرام صحبت کنیم. 

تبلیغات خدمات آرایشی ناخن در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی

امروزه کاربران اینستاگرام بی شمار هستند و هر روز هم به تعداد آنها افزوده می‌شود. این مخاطبان که فارغ از جنیست و سن و سال در این پلتفرم حضور دارند؛ شنوندگان خوبی برای تبلیغات شما هستند و می‌توانید برای معرفی خود از این فضای مناسب استفاده کنید. 
•    تصاویر قبل و بعد را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید. این تصاویر کیفیت کار شما را نشان داده و موجب می‌شوند تا مشتری به شما اعتماد کرده و نسبت به استفاده از خدمات شما مشتاق شود. 
•    هشتگ‌ها باعث می‌شوند بیشتر دیده شوید. همیشه در پست و استوری های خود از هشتگ های مرتبط استفاده کنید تا کاربران بیشتری شما را ببینند. البته توجه داشته باشید که استفاده از هشتگ های بی ربط می‌تواند نتیجه منفی داشته باشد. 
•    از دوستان یا همکاران خود بخواهید که شما را تگ کنند. تگ کردن می‌تواند کاربران بیشتری را به سوی صفحه شما هدایت کند و این یعنی بیشتر دیده شدن و جذب مشتری بیشتر! 
•    با پیشنهادات جذاب از رقبای خود جلو بیوفتید. همان طور که می‌دانید رقابت در خدمات آرایشی ناخن کاری بالاست و برای جذب مشتری باید از رقبای خود جلو بزنید. به همین منظور باید خاص باشید. شما می‌توانید با برگزاری قرعه کشی لایک و کامنت، مسابقه، کوپن های ویژه یا کدهای تخفیف، جوایز و... مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کنید. 

کلام آخر

در این مقاله به بررسی نکات طلایی در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی ناخن کار پرداختیم. برای طراحی انواع بنرهای تبلیغاتی می‌توانید از نرم افزار آنلاین طراحی و ویرایش دومینگو و صدها قالب آماده آن کمک بگیرید. همین الان شروع کنید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین