هزینه های سرسام آور عروسی یک طرف، هزینه طراحی کارت دعوتی که دوست داشته باشید هم یک طرف دیگر ماجرا است. همین موضوع می تواند ناخواسته استرس بدی را به عروس و داماد وارد کند. اما تصور کنید کارت دعوت عروسی خالی را برایتان از قبل آماده کرده باشند. یعنی بتوانید به راحتی ساخت کارت عروسی با گوشی را خودتان به همراه نامزدتان انجام دهید و آن چیزی که دوست دارید را برای چاپ به چاپخانه بدهید. سایت دومینگو این کار را با استفاده از برنامه ساخت کارت عروسی دیجیتال برای شما فراهم کرده است که در ادامه توضیحات بیشتری را در خصوص آن می دهیم. 

نرم افزارهای مختلف طراحی و دیزاین

تمامی کارت های عروسی که به دست شما می رسند، با استفاده از نرم افزارهای طراحی و دیزاین ساخته می شوند. هر نرم افزاری نیز یک سری ویژگی ها و امکانات دارد که به خوبی می تواند نیازها و نکات مدنظر افراد مختلف را ایجاد کند. نرم افزارهایی همچون ایلاستریتور، کانوا، فتوشاپ و... از جمله معروف ترین این موارد به شمار می آیند. اما آیا شما به عنوان یک فرد مبتدی می توانید از این ابزارها به خوبی استفاده کنید و طرح های جذاب و شیکی را آماده کنید که هم خودتان دوست داشته باشید و هم یک کار حرفه ای باشد؟ مسلما اگر هیچ ایده و پیش زمینه ای از این نرم افزارها و ابزارها نداشته باشید؛ این کار برایتان بسیار سخت خواهد بود. دومینگو این مشکل را حل کرده است. 

قالب طراحی کارت دعوت عروسی خالی در نرم افزار طراحی دومینگو

دومینگو یکی از وبسایت های ایرانی است که می تواند به بهترین شکل ممکن تمامی این خدمات و امکانات را در اختیار شما بگذارد. این وبسایت دارای یک سری مزیت ها است که در اینجا تمامی این موارد را بررسی می کنیم که شما نیز بتوانید هرچه بهتر و دقیق تر کارت عروسی دیجیتال لاکچری خود را طراحی کنید.

کارت دعوت عروسی خالی

پشتیبانی از زبان فارسی

وبسایت دومینگو در حقیقت یک وبسایت فارسی زبان است. تمامی و یا حداقل 90 درصد از برنامه های ادیت عکس دارای زبان انگلیسی هستند. همین موضوع باعث می شود تا بسیاری از افراد نتوانند از آن ها استفاده کنند زیرا دانش زبان انگیسی پایینی دارند. اما خوشبختانه قالب های آماده کارت عروسی دومینگو به زبان فارسی است. به همین خاطر نیز می توانیم با زبان فارسی نیز به راحتی از آنها استفاده کنیم.

کارت دعوت عروسی خالی

طرح های آماده و کارت دعوت عروسی خالی

آماده بودن چارچوب ابتدایی کار یکی از مهم ترین مواردی است که در وبسایت دومینگو وجود دارد و می تواند به عنوان یک نقطه قوت در نظر گرفته شود. طرح های آماده باعث می شوند تا کار شما بسیار راحت شود و همچنین بتوانید به خوبی و به راحتی با کمترین زمان ممکن، بهترین طرح ها را آماده سازی کنید. 

متنوع بودن طرح های گرافیکی

طرح های گرافیکی که در وبسایت دومینگو وجود دارد، کاملا متنوع هستند. همین تنوع بالا سبب می شود تا افراد مختلف با استفاده از طرح های دلخواه بتوانند همان چیزی که دوست دارند را خلق کنند. معمولا هر کسی می تواند سلیقه خاصی داشته باشد. به همین خاطر نیز هرقدر میزان تنوع طرح های آماده بیشتر باشد، راحت تر می توانید از آن طرح ها استفاده کنید و ایده انتزاعی که در ذهنتان وجود دارد را پیاده سازی کنید.

کارت دعوت عروسی خالی

کاربری ساده ابزارهای ویرایشی برای ویرایش کارت دعوت عروسی خالی

استفاده کردن از این وبسایت بسیار کار راحتی است. مشخص بودن مراحل و همچنین وجود راهنما از جمله دلایلی است که نشان می دهد کاربری دومینگو بسیار راحت و مناسب است. همچنین بهتر است حتما در نظر داشته باشید که کاربری راحت سبب می شود تا تمامی افراد با هر سن و سا و هر سطح سوادی که دارند هم به راحتی بتوانند از وبسایت مدنظر خودشان برای طراحی های گرافیکی استفاده کنند. 

ابزارهای ویرایشگر حرفه ای

ابزارهایی که برای ویرایش های حرفه ای در وبسایت دومینگو وجود دارد، با ابزارهایی که در برنامه های کانوا و... وجود دارد، کاملا برابری می کند. همین موضوع نیز می تواند سبب شود تا امکان هرگونه تغییر و تحول در تمپلت ها را داشته باشید و بتوانید به خوبی آن چیزی که دوست دارید را خلق کنید. 

 

کارت دعوت عروسی خالی

 

نکات مهم در طراحی کارت دعوت عروسی

کارت دعوت عروسی خالی را می توانیم با ابزارهای مختلفی طراحی کنیم؛ اما باید حتما چندین نکته مهم را در طراحی این کارت ها در نظر بگیریم که بتوانیم نتایج خوبی را نیز به دست بیاوریم. 

سادگی و زیبایی

اولین نکته این است که سادگی را در طراحی های خود در نظر بگیرید. لحاظ کردن سادگی باعث می شود تا کارت دعوت شما همواره جذابیت روز اول را داشته باشد. بنابراین سعی کنید تا از قالب های آماده ساده استفاده کنید. 

توجه به تم و لباس

لباس عروس و تمی که برای مراسم خودتان انتخاب کرده اید نیز می تواند در طراحی کارت های دعوت تاثیر زیادی داشته باشد. به طور مثال اگر گل هایتان به رنگ صورتی است، بهتر است کارت دعوت را نیز با همین تم رنگی انتخاب کنید. این موضوع سبب هماهنگی بیشتر بین کارت دعوت شما و همچنین تم مراسم می شود. 

انواع خدمات ابزار طراحی آنلاین دومینگو به زبان فارسی

نرم افزار ساخت کارت عروسی اندروید تنها یکی از خدماتی است که وبسایت دومینگو فراهم کرده است. در این وبسایت یک سری موارد دیگر نیز وجود دارد که می توانیم از آن ها استفاده کنیم. 

طراحی پست و استوری اینستاگرام

یکی از مهم ترین مواردی که در وبسایت دومینگو وجود دارد مربوط به امکان طراحی کردن پست ها و استوری های اینستاگرام است. با استفاده از این امکان می توانید به راحتی پست های مختلفی را طراحی کنید و از قالب های آماده آن نیز نهایت استفاده را ببرید. با این کار هم زمان زیادی را برای طراحی پست و کاور از دست نمی دهید و هم می توانید اکانت و پیج اینستاگرامی خود را یکدست کرده و به شکل مناسبی به نمایش درآورید.

کارت دعوت عروسی خالی

طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت باید حتما با نهایت دقت انجام شود. هم طراحی ظاهری و هم کنار هم قرار دادن مولفه های مهم در کارت ویزیت امری بسیار حساس و مهم است. به همین خاطر نیز باید بدانید که دقیقا به چه طریقه ای این کار را انجام دهید. برای آن که بتوانید کارت ویزیت های جذاب و همچنین مناسبی را با استفاده از سایت دومینگو طراحی کنید، یک سری قالب های آماده برای این موضوع در نظر گرفته شده است. به همین خاطر نیز می توانیم بگوییم که استفاده از خدمات این سایت در این زمینه هم می تواند بسیار موثر باشد.

کارت دعوت عروسی خالی

طراحی پوستر تبلیغاتی

پوسترهای تبلیغاتی که برای محیط های مختلف می توانیم طراحی کنیم یک سری قواعد و ویژگی ها دارند که بهتر است حتما آن ها را رعایت کنیم. معمولا طراحی پوسترهای تبلیغاتی می توانند در افزایش فروش و جذب مشتری نقش بسیار پر رنگی داشته باشند. همین موضوع نیز سبب می شود تا صاحببین کسب و کار نسبت به طراحی کردن پوسترها توجه زیادی نشان دهند.

کارت دعوت عروسی خالی

طراحی لوگو

طراحی لوگو و آیتم برای کسب و کارها یکی از مهم ترین مواردی است که می توانید در نظر داشته باشید. معمولا لوگو و آرم شما می تواند نشان دهنده هویت شما باشد. به همین خاطر نیز معمولا توصیه می کنیم که آرم خود را با نهایت دقت طراحی کنید. در وبسایت دومینگو حتی می تواند لوگو مدنظر خودتان را هم طراحی کنید. به طور کلی طراحی کردن لوگوهای مناسب برای کسب و کار خودتان می تواند یکی از بهترین مواردی باشد که باید انجام دهید. البته در این وبسایت هم یک سری لوگوهای آماده وجود دارد که می توانید از ان ها استفاده کنید و هم می توانید با ابزارهای ویرایشی که در دسترس شما قرار می گیرد، طراحی لوگو خود را انجام دهید.

کارت دعوت عروسی خالی

طراحی کاتالوگ و تراکت

امکان طراحی کردن کاتالوگ و همچنین تراکت های تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف نیز در دومینگو وجود دارد. این موضوع باعث می شود تا اگر نیاز به طراحی کاتالوگ برای محصولات خودتان دارید، به راحتی این کار را بتوانید از طریق دومینگو انجام دهید. 

جمع بندی

کارت دعوت عروسی خالی را می توانید با استفاده از وبسایت دومینگو به راحتی طراحی کنید. این موضوع باعث می شود که نیازی به استفاده از نرم افزارهای خاص و حرفه ای نداشته باشید. این وبسایت با وجود امکاناتی که فراهم کرده است می تواند از جمله بهترین موارد برای استفاده شما باشد. حتما این نکته را هم در نظر داشته باشید که دومینگو می تواند علاوه بر آن که بهترین طرح ها را در اختیار شما قرار می دهد، اجازه دهد تا با خلاقیت خودتان بتوانید کارت های عروسی را طراحی کنید. از سمت دیگر نیز این موضوع وجود دارد که تمامی این کارها را می توانید با حداقل هزینه ها انجام دهید. 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین