بروشورساز رایگان یک پلتفرم آنلاین است که به شما امکان می دهد با کمک صدها قالب آماده، سریع و آسان یک بروشور حرفه ای بسازید. جدیدترین بروشورساز دومینگو با ویژگی‌های جالب و کاربردی خود به شما کمک می‌کند تا بروشورهای تبلیغاتی حرفه‌ای، بنرهای تبلیغاتی، آگهی‌های تبلیغاتی، کارت‌ دعوت عروسی، استوری تبریک تولد، پوسترهای تبلیغاتی، کاور هایلایت اینستاگرام و حتی پست اینستا را با چند کلیک طراحی کنید.
رابط کاربرپسند این پلتفرم برای افراد غیر حرفه‌ای طراحی شده که با مجموعه کاملی از قالب های بروشور تبلیغاتی قابل ویرایش یکی از بهترین بروشور سازهای رایگان به زبان فارسی است.
در این مقاله به طور کامل به شما نشان خواهیم داد که چطور با کمک بروشور ساز رایگان دومینگو، یک محتوای بازاریابی جذاب خلق کنید

بروشور آنلاین دیجیتال چیست؟

بروشورهای آنلاین از نظر ظاهری شبیه به بروشورهای سنتی هستند اما در قالب دیجیتال از آنها استفاده می شود و می توانند شامل ویژگی های بسیار متنوع تر و تعاملی باشند. یکی از مزایای اصلی محتواهای بازاریابی دیجیتال این است که می‌توانید آن‌ها را در مرورگرهای وب دستگاه های مختلف مثل دسکتاپ، تبلت یا موبایل بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار یا اپلیکیشن دیگری مشاهده کنید.
شما به راحتی می توانید این بروشورها را به روز و اصلاح کنید و لینک های متعددی در صفحات مختلف آن درج کنید تا کاربر بتواند به اطلاعات بیشتری به صورت آنلاین دسترسی داشته باشد.

مزایای اصلی بروشورهای آنلاین دیجیتال چیست؟

امکان افزودن محتوای تعاملی – برای ایجاد ظاهر و احساس تعاملی تر، می توانید محتواهای پویا به بروشورهای آنلاین اضافه کنید. محتوای داینامیک شامل نمودارها، اینفوگرافیک ها و سایر عناصر گرافیکی برای برجسته کردن آمار و ارقام مفید است.
مشاهده آسان – از آنجایی که بروشور آنلاین در فضای ابری در دسترس است، می توانید با مرورگر وب در هر دستگاهی به آنها دسترسی داشته باشید و آنها را در بروشور ساز رایگان مشاهده کنید. شما نیازی به نصب نرم افزار یا پلاگین برای مشاهده و ویرایش آنها ندارید.
اشتراک گذاری – پس از آپلود، می توانید به راحتی بروشور خود را از طریق لینک در کانال رسانه های اجتماعی یا ایمیل به اشتراک بگذارید.
امکان اضافه کردن لینک - می توانید لینک هایی به محتوای دیگر در بروشور یا وب سایت های خارجی ایجاد کنید.
ناوبری – می توانید ناوبری داخلی را به اطلاعات مهم اضافه کنید یا از نمای تصویر کوچک داخلی برای دسترسی سریع به همه صفحات استفاده کنید.
رسانه غنی از محتوا – می‌توانید رسانه‌های غنی از محتوا مانند کلیپ‌های ویدیویی را برای تجربه‌ای جذاب‌تر داخل بروشور نمایش دهید. 

مزایای استفاده از قالب های آماده در بروشور ساز رایگان

مهمترین مزیت استفاده از قالب های آماده بروشور، ساخت بروشورهای دیجیتالی سریع است که می‌توانند فوراً به صورت آنلاین مشاهده شوند و در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند. در برنامه ساخت بروشور آنلاین، فیلترهایی وجود دارد که به شما کمک می کند قالب مناسب برای بروشور دیجیتال بعدی خود را انتخاب کنید.

طراحی سریع و آسان

شما می توانید قالب آماده را سریع و آسان با بروشور ساز رایگان سفارشی کنید و بدون نیاز به مهارت طراحی آن را با محتواهای مربوط به خودتان تطبیق دهید.
انتخاب یک بروشورساز حرفه ای به افراد مبتدی کمک می کند تا با تلاش بسیار کمی در فرآیند ساخت محتوای بازاریابی خود به نتیجه برسند.

کاربرد متنوع

دومینگو برنامه ای است که به شما امکان می دهد به راحتی پوسترهایی را با عکس های خود طراحی کنید. برنامه سازنده بروشور قالب های بروشور سه لت، قالب های بروشور دولت، بروشورهای تبلیغاتی، کاتالوگ محصولات، بوکلت، پمفلت تبلیغاتی، بروشورهای تخفیف ویژه، بروشورهای تبلیغ رویداد، منوهای رستوران، بروشورهای مسافرتی، بروشورهای تناسب اندام، بروشورهای افتتاحیه، بروشور املاک و غیره را آماده کرده است.

چگونه با بروشور ساز رایگان یک بروشور آنلاین بسازیم؟

قالب های متنوع این نرم افزار کاربردی می تواند در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد، از جمله:
•    تبلیغ یک رویداد 
•    فروش محصولات و خدمات
•    تبلیغ یک محصول 
•    بازاریابی یک دوره آموزشی
•    ایجاد منوی رستوران
•    توضیح محصولات یا خدمات 
•    افزایش آگاهی از برند
•    افزایش تعامل در رسانه های اجتماعی
ساخت بروشور بدون نیاز به مهارت طراحی
با قالب های آماده می توانید بروشور سفارشی خود را سریع و آسان با بروشورساز رایگان بسازید. هیچ مهارت طراحی برای کار با این پلتفرم لازم نیست. فقط با یک کلیک و انتخاب یک قالب بروشور، می توانید فرآیند ساخت بروشور حرفه ای را آغاز کنید و محتوای متنی یا تصویری خود را جایگزین کنید تا در کمتر از چند دقیقه به طرح دلخواه تان برسید.

کاهش هزینه ها

برای ایجاد بروشور تبلیغاتی برای کسب و کار خود نیازی به استخدام طراح گرافیک و پرداخت هزینه های بسیار بالا ندارید. مجموعه خوبی از قالب‌های حرفه‌ای در بروشورساز رایگان که قابل ویرایش نیز باشد، به شما قابلیت طراحی هر نوع محتوای بازاریابی را می دهد.

 

چگونه با بروشور ساز رایگان یک بروشور آنلاین بسازیم؟

 

چگونه با کمک بروشورساز رایگان، یک بروشور آنلاین حرفه ای بسازیم؟

محتوای مفید، طراحی جذاب و تعاملی بودن، بدون در نظر گرفتن کسب و کار شما، نقش مهمی در ایجاد یک برداشت عالی از محصولات و خدمات شما دارد. در ادامه نکات کلی که باید هنگام ساخت، طراحی و ویرایش بروشور آنلاین خود رعایت کنید، حتی اگر تجربه زیادی در ایجاد محتوای بازاریابی ندارید را با شما به اشتراک می گذاریم:

مرحله 1 یک کاور جذاب طراحی کنید

مهمترین نقش کاور بروشور این است که خواننده را برای باز کردن بروشور ترغیب کند. بنابراین وظیفه اصلی شما این است که روی برجسته کردن و قانع کننده طراحی کردن کاور بروشور آنلاین تمرکز کنید تا در نگاه اول بیشترین تأثیر را روی مخاطب بگذارید. برای رسیدن به این نتیجه، نکات زیر را در نظر بگیرید:
به کاور خود پیامی واضح و جذاب بدهید و به خوانندگان بگویید که از بروشور آنلاین شما چه انتظاری داشته باشند.
یک بریدگی ایجاد کنید تا یک دید کلی از آنچه داخل بروشور قرار است نشان دهید را روی کاور خود قرار دهید. این روش به خوانندگان امکان می دهد نگاهی به محتوای کل بروشور بیاندازند.
تصاویر زیبا و ارجینال را برای کاور خود انتخاب کنید و مطمئن شوید که فقط از تصاویر با وضوح بالا برای کسب بهترین نتیجه استفاده کنید. عکس ها نشان دهنده برند، کسب و کار و محصولات شما هستند، بنابراین مطمئن شوید که کیفیت و حرفه ای بودن شما را منعکس کنند.

مرحله 2 محتوای مرتبط را با ظاهری جذاب و خوانا  اضافه کنید

محتوای اصلی بروشور باید برای چشم خوشایند و خواندن آن راحت باشد، بنابراین آن را مختصر و خوانا بنویسید. از عنوان های توصیفی استفاده کنید، پاراگراف ها را زیر چهار خط نگه دارید، برای هر دو تا سه پاراگراف عنوان فرعی اضافه کنید، و از لیست ها و نقطه گلوله برای بهبود خوانایی استفاده کنید.
برای تعریف بخش های بروشور از رنگ های ثابت و تصاویر پس زمینه استفاده کنید و از دو یا سه رنگ و فونت بیشتر استفاده نکنید. یک سبک را انتخاب کنید و در کل بروشور به طور ثابت از همان ها استفاده کنید. این روش طراحی به شما کمک می کند تا یک بروشور آنلاین بسیار حرفه ای ایجاد کنید که مخاطبین مشتاق خواندن آن هستند.

چگونه با بروشور ساز رایگان یک بروشور آنلاین بسازیم؟

مرحله 3 از محتوای تصویری باکیفیت و آموزنده استفاده کنید

امروزه از تصاویر برای افزایش درک خواننده از مطالبی که پوشش می دهید استفاده می شود و هنگامی که یک تصویر یا گالری تصاویر را به بروشور ساز رایگان اضافه می‌کنید، به یک پیش‌نمایش با وضوح بالا قابل کلیک تبدیل می‌شود که به خوانندگان این امکان را می‌دهد تا تمام جزئیات تصویری شما را مطالعه کنند و تجربه خواندن آنها را حتی راحت‌تر می‌کند.
به جز تصاویر شما می توانید محتواهای تعاملی دیگری را نیز به بروشور خود اضافه کنید، از جمله:

نمودار و اینفوگرافیک

افزودن نمودار و اینفوگرافیک در صفحات بروشور به شما این امکان را می‌دهد که خوانندگان خود را بیشتر درگیر کنید تا بینش‌های ارزشمندی درباره محصولات و خدمات شما کسب کنند. به این ترتیب با مخاطبان خود در سطح عمیق تری ارتباط برقرار می کنید. به عنوان مثال، اگر بروشورهای تبلیغاتی را برای محصولات یا خدمات جدید خود ایجاد می کنید، می توانید از نظرسنجی ها استفاده کنید تا بدانید مشتریان شما درباره ویژگی های جدید محصول شما چه نظری دارند و دوست دارند در آینده چه محصولاتی را در فروشگاه شما ببینند.

چگونه با بروشور ساز رایگان یک بروشور آنلاین بسازیم؟

لینک های مفید 

می توانید هر محتوایی را در بروشور تعاملی خود قابل کلیک کنید: متن، تصویر، شماره تلفن مجازی یا ایمیل. از همه گزینه‌هایی که دارید استفاده کنید - یک فهرست محتویات تعاملی ایجاد کنید، نقل‌قول‌های قابل کلیک را درج کنید و به وب‌سایت، وبلاگ یا سایر منابع مفید لینک بدهید.

شماره 4 یک دعوت به اقدام قانع کننده درج کنید

یکی از مهمترین عناصر طراحی بروشور در بروشور ساز رایگان، اضافه کردن دعوت به اقدام (CTA) است. فراخوان برای اقدام باید برجسته باشد زیرا منجر به اقدامی می شود که می خواهید مشتریان شما انجام دهند (هدف بروشور).
بهترین عبارات CTA مختصر هستند و از افعال قدرتمند استفاده می کنند که مستقیماً با خواننده صحبت می کند. به‌جای استفاده از کلمات فراخوان ضعیف‌تر مانند «اینجا کلیک کنید»، از یک عبارت فراخوان مؤثر با کلمات خاص‌تری استفاده کنید که مستقیماً خواننده را به نتیجه دلخواه شما هدایت می‌کند. به عنوان مثال: "به انجمن ما بپیوندید"، "ماجراجویی بعدی خود را رزرو کنید". حتی «محصول رایگان خود را امتحان کنید» یا «اکنون دانلود کنید» این عبارات، مشتریان را ترغیب می کنند زیرا اهداف واضح و صادقانه هستند.

چگونه با بروشور ساز رایگان یک بروشور آنلاین بسازیم؟

شماره 5 بروشور خود را دانلود و تبلیغ کنید

اگر این مزاحل را در بروشور ساز رایگان طی کرده باشید، حالا دیگر بروشور خود را بصورت آنلاین ساخته اید. اکنون زمان آن است که مشتریان را در مورد آن آگاه کنید. راه‌های زیادی برای اشتراک‌گذاری این محتوای دیجیتالی خواهید داشت: 
•    یک لینک مستقیم برای دانلود آن را پیوست ایمیل یا پیام‌ های تبلیغاتی در شبکه های اجتناعی کنید،
•    یک پیش‌نمایش کامل از آن را در پست یا استوری اینستا منتشر کنید، 
•    لینک دانلود آن را در یک وب سایت خود قرار دهید، یا از طریق کد QR به اشتراک بگذارید. 
همچنین می توانید فعالیت های تبلیغاتی دیگری را نیز انجام دهید:
•    یک کمپین ایمیل ویژه راه اندازی کنید تا بروشور آنلاین را با مشتریان و خوانندگان خود به اشتراک بگذارید.
•    یک صفحه فرود در وب سایت خود ایجاد کنید تا بروشور جدید خود را تبلیغ کنید. فراموش نکنید که یک CTA یا یک لینک به صفحه فرود جدید تان را در یک صفحه مرجع یا حتی صفحه اصلی سایت تان قرار دهید.
•    از تبلیغات پولی و مشارکت های بازاریابی مشترک استفاده کنید که به شما کمک می کند بروشور خود را برای مخاطبان جدید تبلیغ کنید.
•    لینک دانلود بروشور جدید تان را در رسانه های اجتماعی قرار دهید.
•    عنوان و توضیحات مرتبط و واضح برای بروشور خود بنویسید تا پیدا کردن آن در Google برای مشتریان شما آسان و سریع باشد

جمع بندی

در این راهنما به طور کامل در مورد چگونگی ساخت بروشور آنلاین و انجام فعالیت های بازاریابی و فروش برای تبلیغ با این محتوای بازاریابی صحبت کردیم.
همچنین به شما نشان دادیم که چگونه می توانید با کمک قالب های آماده بروشور ساز آنلاین خلاق باشید و هنگام تصمیم گیری در مورد طراحی، نوشتن محتوا و تبلیغ آن در وب سایت، محتواهای جدیدی را امتحان کنید. این فرآیند به شما کمک می کند افق های خود را گسترش دهید، مهارت های خود را بهبود بخشید و مخاطبان خود را بهتر بشناسید. به علاوه، بروشور دیجیتال به راحتی توجه مشتریان شما را جلب می کند و برای موفقیت کسب و کار شما نتیجه مثبتی دارد.
اگر می خواهید انواع بروشور، بوکلت، کاتالوگ، فلایر و تراکت های تبلیغاتی محصول یا کسب و کار خود را سریع و آسان بسازید، از ابزارهای طراحی و قالب های آماده دومینگو استفاده کنید. این برنامه طراحی آنلاین برای بازاریابی رسانه های اجتماعی و طراحی بروشور، بنرها، پوسترها، لیست قیمت، منوهای رستوران و موارد دیگر قابل استفاده است.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین