اینستاگرامرها دائماً در حال یافتن راه هایی برای برجسته شدن در این پلتفرم هستند. این برنامه مملو از نوآوری است - چه از طریق تاکتیک های بازاریابی خلاقانه و چه از طریق تبلیغ کسب و کارهای مختلف با ایده های تازه و طراحی تبلیغات با محتوای جدید.
از آنجایی که این پلتفرم، تصویری است، جای تعجب نیست که کاربران را با "طراحی بنر برای تبلیغات اینستاگرام" به عنوان یک روش هوشمندانه جدید برای معرفی محصولات یا خدمات تان جدب کنید.
در ادامه به بررسی بهترین طراحی بنرهای اینستاگرام برای تبلیغات، مزایای آنها و مراحل آسان ساخت این بنرها می‌پردازیم.

 

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

 

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام چگونه است؟

آیا تا به حال به فید اینستاگرامی برخورد کرده اید که یک عکس بزرگتر از چندین مربع تک عکس تشکیل دهد؟ این طرح به عنوان " پازل گرید" یا بنر اینستاگرام شناخته می‌شود.
به جای اینکه فید خود را به صورت یک گالری از عکس های مجزا در نظر بگیرید، بسیاری از کاربران، اندازه بزرگتری از  یک عکس را که  متشکل از چندین پست اینستاگران می‌شود، استفاده می‌کنند. هنگامی که به درستی این کار را انجام دهید، تصویری چشم نواز برای پیمایش ایجاد می‌کنید که شما را از سایر کاربرانی که تصمیم دارند به شیوه سنتی برنامه پایبند باشند متمایز می‌کند.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

بنرهای اینستاگرام در چند سال اخیر، با برنامه هایی که اکنون به کاربران اجازه می‌دهند فورا آنها را ایجاد یا تولید کنند، به سرعت کاربرد خود را افزایش داده اند.
بسیاری از اینفلوئنسرهای مطرح از طراحی بنر اینستاگرام به عنوان یک تاکتیک موثرتر برای برجسته کردن آخرین آثار خود استفاده می‌کنند.
در ادامه برخی از بهترین اکانت هایی که این سبک بصری را در فید خود گنجانده اند، بررسی میکنیم.

نمونه طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

این کاربران در تبدیل فید سنتی اینستاگرام به یک بوم هنری بزرگ‌تر استاد هستند. آنها از این نوع طراحی تبلیغات برای نمایش تصویر، پرتره، یا یک بنر به ظاهر بی پایان از مفاهیم و تصاویر مرتبط استفاده کرده اند.

@micahnotfound

پروفایل این پیج که به عنوان "Micah404" نیزشناخته می‌شود، با آثار هنری رنگارنگ و گاهی خشن جلب توجه می‌کند. هر "گرید با 9 مربع" اثر هنری جدیدی را در خود جای می‌دهد و ترکیبی خلاقانه از سبک‌ها و موضوعات مختلف هنری ایجاد می‌کند.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

در فید اینستاگرام، این همان چیزی است که بینندگان می‌بینند - یک بوم پر از تصاویری که در کنار هم معنا پیدا می‌کنند. با این حال، هر مربع شرح و قالب تصویری معنادار خود را دارد. در حالی که اندازه تصویر استاندارد هر یک از این بنرها را تشکیل می‌دهند، ویدیوهای زیادی نیز در آن گنجانده شده است.
هنگامی که روی آن ضربه زده می‌شود، این طراحی تبلیغات، چیزی کاملا متفاوت را به نمایش می‌گذارند – اغلب آخرین پروژه های مدل سازی سه بعدی Micah404.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

بنابراین استفاده این پیج از بنر اینستاگرام یک تجربه "گرید" جذابی برای فالوورها ایجاد می‌کند. در حالی که هنوز به او اجازه می‌دهد تا آثار هنری دیگر و نامرتبط را در هر پست به نمایش بگذارد.

@skyrocketdigital

Skyrocket یک آژانس خلاق مستقر در ونکوور، کانادا است که خدماتی را در زمینه استراتژی برند، توسعه وب و بازاریابی دیجیتال ارائه می‌دهد.
اگرچه بیشتر فید اینستاگرام آنها دارای پست‌های تصویری معمولی از آخرین محصولات، پیشنهادات و فرهنگ شرکت است اما گاهی اوقات برای طراحی تبلیغات تصویری در مقیاس بزرگتر که معمولاً از 9 مربع شبکه تشکیل شده است، از بنر اینستاگرام استفاده کرده اند.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

این تصاویر اغلب دارای یک برچسب مرتبط با فونت پررنگ در سراسر تصاویر هستند که یک راه خلاقانه برای نشان دادن استعدادهای طراحی دیجیتال آنها است و در عین حال کار شرکت را تبلیغ می‌کند.

@rickandmortyrickstaverse

اگر با انیمیشن Adult Swim، "Rick and Morty" آشنا هستید، دنبال کردن حساب اینستاگرام "Rickstaverse" را به عنوان یکی از طرفداران این انیمیشن دنبال کنید.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

فید Rickstaverse که به صورت یک فعالیت تعاملی و نوعی ماجراجویی در این پلتفرم ایجاد شده است، یک بنر اینستاگرامی از یک کهکشان کارتونی را تشکیل می‌دهد. هر پست شبکه شامل تعدادی تگ است که به عنوان "راه ورود" به دنیاها و ابعاد مختلف عمل می‌کنند - که در حساب های اختصاصی و خصوصی خودشان میزبانی می‌شوند.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

از آنجایی که این طراحی تبلیغات برای تبلیغ فصل دوم برنامه ایجاد شد، کاربران تشویق شدند تا این پروفایل‌ها را دنبال کنند تا شانسی برای دسترسی به صحنه های حذف شده اختصاصی و کلیپ های فصل جدید داشته باشند.
یک بنر اینستاگرام روشی عالی برای ایجاد یک طرح تعاملی کلی ایجاد کرده درصورتیکه هر مربع هدف منحصر به فرد خود را دارد.

چرا بنر اینستاگرام بسازیم؟

قبل از بررسی ساده‌ترین روش‌های ایجاد بنرهای اینستاگرام، مزایای بصری آن‌ها را به فید خود بدانید:

طراحی تبلیغات بنری، به پروفایل شما کمک می‌کند برجسته شود

یکی از بارزترین مزایای بنرهای اینستاگرام، زیبایی متمایز و چشم نواز آنهاست.
از آنجایی که این نوع طراحی تبلیغات در مقیاس بزرگتر اجرا می‌شود، در جلب توجه بیننده بسیار موثرتر هستند. از آنجایی که بیشتر بینندگان هنوز به زیبایی گالری سنتی متکی هستند، بنرها، فید شما را بسیار منحصر به فردتر و هوشمندانه بهینه می‌کنند.

بنر تبلیغاتی بزرگ، محتوای شما را متنوع می‌کند

اگر قصد دارید بنرهای اینستاگرام را امتحان کنید، یک طرح تبلیغات شیک از پست های معمولی و تصویرها (یا ویدیوهای)تکی خود ایجاد کنید. دنبال کنندگان شما مطمئناً از تنوع محتوای شما و از اینکه طراحی بنر شما قابل پیش بینی یا تکراری نیست، قدردانی می‌کنند.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

با وجودی که اجرا و ساخت بنرها معمولاً چالش برانگیزتر است (مخصوصاً زمانی که  می‌خواهید هر مربع به طور مجزا برجسته شود) اما واقعا بینندگان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

ساخت بنر به یک تصویر یا اثر هنری اهمیت می‌بخشد

ایجاد یک بنر اینستاگرام از جزئیات و اهمیت یک مفهوم بصری واحد را برجسته می‌کند.
برای مثال، اگر هر یک از آثار هنری جدید  Micah404، در یک پست مربعی مجزا قاب می‌شد، تقریباً تأثیرگذار نبود. در حالیکه با این سبک طراحی تبلیغات، هر بخش در بنر اینستاگرام خود کار بزرگی برای نمایش سبک‌ها، تکنیک‌ها و موضوعات انجام داده است و مقیاس بزرگ‌تر تصویر، دید کامل‌تری از ایده‌های هنرمند و هر جزئیاتی که در آن وجود دارد، را ارائه می‌دهد.

چگونه یک بنر اینستاگرام بسازیم (ساده ترین روش‌ها)

در حال حاضر، اینستاگرام فاقد ابزارهای داخلی برای ایجاد بنرها و پازل گرید است. بنابراین، طراحی تبلیغات بنری می‌تواند یک چالش باشد (مخصوصاً زمانی که به صورت دستی انجام شود)، اگرچه روش‌های تست شده زیر می‌توانند به آسان‌تر کردن این فرآیند کمک کنند.

ایجاد بنر اینستاگرام – مرحله 1: استفاده از دومینگو یا Illustrator

برای شروع، ایده خود را برای ساخت بنر اینستاگرام تعیین کنید که می‌تواند به ایجاد یک طرح تبلیغاتی کلی کمک کرده و ایده هایی را برای پالت رنگی، تصاویر برند و حال و هوای کلی بنر ایجاد کنید.
هنگامی که ایده طراحی تبلیغات خود را به دست آوردید، گام بعدی شما اجرای آن در نرم افزار دومینگو یا Illustrator است.

طراحی تبلیغات اینستاگرام با استفاده از بنرساز دومینگو

نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو، برنامه ای است که برای مبتدیان طراحی گرافیک بهینه شده است – با توجه به رابط کاربری کاربرپسند، ابزار کشیدن و رها کردن و از همه مهمتر کاملا رایگان بودن می‌توانید با خیال راحت از این بنرساز آنلاین استفاده کنید!
برای شروع طراحی بنر خود یک طرح جدید از بین قالب های آماده انتخاب کرده یا یک بوم خالی با یکی از ابعاد زیر ایجاد کنید:
برای بنرهای کوچکتر حاوی 3 مربع، از ابعاد 3240 در 1080 استفاده کنید
برای یک بنر بزرگتر که شامل 12 مربع است، از 3240 x 4320 استفاده کنید
یا - برای یک بنر مربعی که شامل 9 مربع است، از  3240 x 3240 استفاده کنید
هنگامی که اندازه خود را انتخاب کردید، زمان شروع طراحی است! کاربران می‌توانند از میان فونت‌ها، تصاویر استوک و اشکال دومینگو، عناصر دلخواه را برای طراحی تبلیغات خود انتخاب کنند تا تصویری بسازند که پیام برند و سبک متمایز آنها را نشان دهد. با چیدمان عکس‌ها، نمادها و متن‌ها بازی کنید تا یک بنر چشم نواز و منسجم برای فید خود ایجاد کنید.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

با استفاده از روش Illustrator

اگر از قبل با Adobe Illustrator آشنا هستید، ممکن است بخواهید به جای یک بنرساز آنلاین از این نرم افزار استفاده کنید.
برای شروع طراحی بنر تبلیغات خود، یک صفحه خالی تنظیم کنید. کوچکتر مربع هایی که اضافه می‌کنید به طراحی شما بستگی دارد. برای هر مربع یک "صفحه هنری" جداگانه ایجاد کنید - که به شما امکان می‌دهد تا هر کاشی را به طور جداگانه پس از اتمام طراحی ذخیره کنید.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

هنگامی که گریدها و تابلوهای هنری خود را تهیه کردید، وقت آن است که ایده های خود را روی صفحه نمایش دهید. پس از ایجاد پس‌زمینه مورد نظر خود، شروع به اضافه کردن عناصر و اشکال اصلی کنید - و با تصاویر کانونی (یا "اصلی") خود کار را پایان دهید.
هنگام اضافه کردن عکس‌های "اصلی" خود، زمانی را برای چیدمان مناسب آنها اختصاص دهید تا به هر کاشی تصویر و موضوع خاص آن هماهنگ شود. اگرچه اجباری نیست، داشتن یک نقطه کانونی برای هر کاشی (یا بیشتر کاشی‌ها) به پست‌های بنر شما کمک می‌کند پس از شروع آپلود، به‌عنوان تصاویر منحصر به فرد، برجسته شوند.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

در کنار عکس‌های "اصلی" خود، حتماً متن اصلی و لوگوی برند تان را در صورت لزوم روی طراحی تبلیغات قرار دهید.
پس از پایان کار، هر تصویر را ذخیره کنید. برای خروجی گرفتن آنها فرمت فایل های JPG،  File > Export > Save for Web (Legacy) را انتخاب کنید.
علاقه مندان به یادگیری کار با نرم افزار ایلاستریتور می‌توانند ویدئوهای آموزشی طراحی لوگو با ایلوستریتور را از سایت لوگونومی دانلود کنند. 

ایجاد بنر اینستاگرام – مرحله ۲: استفاده از ابزار تقسیم تصویر

اگر از دومینگو کرده اید، قدم بعدی شما استفاده از یک برنامه تقسیم تصویر برای ایجاد کاشی های مجزا است.
طراحانی که از  Illustrator استفاده کرده اند می‌توانند از این مرحله صرف نظر کنند.
همانطور که گفته شد، بنرهای اینستاگرام در چند وقت اخیر محبوبیت پیدا کرده اند بنابراین، طراحان به ابزارهای مفیدی برای تقسیم تصاویر نیاز پیدا کرده اند که ما تعدادی از بهترین انها را در ادامه معرفی کرده ایم.

PhotoSplit

PhotoSplit در هر دو دستگاه اندروید و اپل در دسترس است و عملکردهای ساده ای را برای برش عکس شما در چند ثانیه ارائه می‌دهد.
سه گزینه تقسیم به کاربران داده می‌شود: ایجاد بنر 3×1، 3×2، یا 3×3. به سادگی طرح خود را از رول دوربین گوشی تان انتخاب کنید و به دلخواه آن را روی گرید انتخابی خود حرکت دهید یا بچرخانید.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

وقتی کارتان تمام شد، تصویر خود را به مربع های جداگانه تقسیم کنید. سپس برنامه هر کاشی را به ترتیبی که باید پست شود (با یک عدد مربوطه) نمایش می‌دهد. روی هر یک از این کاشی‌ها به ترتیب ضربه بزنید تا آنها را در اینستاگرام پست کنید یا در گالری خود ذخیره کنید.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

علاوه بر این، PhotoSplit کیفیت هر تصویر را حفظ می‌کند و طراحی تبلیغات بنر شما را در بالاترین وضوح ممکن نگه می‌دارد. کاربران همچنین می‌توانند هنگام مرور آنلاین هر تصویری را به مجموعه ویرایش PhotoSplit ارسال کنند.

9Square

9Square یکی دیگر از ابزارهای محبوب برای تقسیم تصاویر است، اگرچه در ایجاد اندازه های گرید بسیار متنوع تر است - به کاربران اجازه می‌دهد گرید های 3×1، 3×2، 3×3، 3×4 و 3×5 ایجاد کنند.
فقط طرح خود را در برنامه آپلود کنید و اندازه شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید. قاب را به دلخواه تنظیم کنید تا تمام جزئیات لازم را شامل شود.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

پس از انجام این کار، برنامه عکس شما را تقسیم می‌کند و آنها را به ترتیب مناسب برای پست شماره گذاری می‌کند. مشابه PhotoSplit، می‌توانید روی هر یک از این کاشی‌ها ضربه بزنید تا مستقیماً در اینستاگرام پست شوند یا در رول دوربین خود ذخیره کنید.
9Square ابزار ساده دیگری است که کیفیت تصویر شما را حفظ می‌کند - هر کاشی را واضح و با وضوح بالا نگه می‌دارد.

Pic Splitter

Pic Splitter برای اینستاگرام نیز گزینه های انعطاف پذیر مختلفی را ارائه می‌دهد. از جمله امکان افزودن رنگ های پس زمینه و قاب های شیک به طرح های خود.
به سادگی تصویر خود را در برنامه بارگذاری کنید و طیف گستره ای از اندازه‌ها و سبک‌های گرید را انتخاب کنید. برای افزودن هر رنگ اضافی و کادر هنری، روی نماد «قاب» ضربه بزنید.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

کاربران می‌توانند طراحی تبلیغات را تا اندازه 3×3 ایجاد کنند. همچنین می‌توانید با انتخاب و حذف کاشی‌های روی تصویر خود در مجموعه ویرایش، الگوهای گرید را ایجاد کنید. همانند ابزارهای قبلی، می‌توانید طرح خود را در صورت لزوم اندازه کرده و برش دهید.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

پس از اتمام کار، می‌توانید اندازه کاشی و خروجی را برای شبکه نهایی خود انتخاب کنید. سپس، تصاویر خود را در اینستاگرام آپلود کنید و از بنر جدید خود لذت ببرید!

ایجاد بنر اینستاگرام – مرحله 3: تصاویر خود را در برنامه زمانبندی اینستاگرام آپلود کنید

اگرچه کاملاً ضروری نیست، اما زمان‌بندی تصاویر بنر می‌تواند زمانی مفید باشد که چندین طرح را برای آپلود آماده کرده باشید.
در زیر تعدادی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای زمان‌بندی و انتشار پست وجود دارد - با ابزارهای بصری که به شما کمک می‌کنند پیش نمایش فید خود را قبل از انتشار مشاهده کنید.

Later's

Later's با عنوان "سکوی بازاریابی شماره 1 برای اینستاگرام"، شناخته می‌شود و یکی از ویژگی های مهم آن امکان ایجاد تقویم محتوا است. یک برنامه‌ریز بصری که به کاربران کمک می‌کند قبل از تنظیم گزینه‌هایی برای انتشار خودکار و مستقیم، فید کلی خود را آماده کرده و برنامه‌ریزی کنند.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

نکته مهم این است که استفاده از آن کاملا رایگان است – و فوق العاده کاربر پسند! کاربران همچنین می‌توانند بنر خود را در یک فید شبیه‌سازی شده اینستاگرام به صورت پیش نمایش ببینند و اطمینان حاصل کنند که همه چیز به خوبی با بقیه پروفایل شان هماهنگ است.
پلتفرم Later's ابزارهای کشیدن و رها کردن را ارائه می‌دهد و برنامه ریزی محتوا را تا حد امکان کارآمد و بدون دردسر می‌کند.

برنامه preview

برنامه Preview یک رقیب شایسته برای ابزارهای Later است که گزینه های برنامه ریزی، ویرایش و تجزیه و تحلیل پیشرفته را ارائه می‌دهد.
همانند Later، به کاربران امکان ساخت یک تقویم محتوایی با کشیدن و رها کردن را ارائه می‌دهد و پیش نمایش فید اینستاگرام نیز مشاهده می‌شود. کاربران می‌توانند تعداد نامحدودی از طراحی تبلیغات در پست های اینستاگرام را به صورت رایگان برنامه ریزی کنند.

طراحی تبلیغات برای بنر اینستاگرام

علاوه بر این، این برنامه ابزارهایی را برای یافتن و به کارگیری موثرترین هشتگ‌ها و یک ابزار تحلیلی ساده برای نظارت بر رشد پروفایل شما ارائه می‌دهد.
زمان‌بندی‌های شخص ثالث به‌ویژه برای کسانی که قصد بارگذاری چند بنر را دارند مفید هستند. زیرا ابزارهای پیش‌نمایش آنها به شما کمک می‌کنند تعیین کنید که هر طرح چقدر با طرح دیگر مطابقت دارد.

طراحی تبلیغات بنر اینستاگرام خود را شروع کنید!

بنرهای اینستاگرام برای برجسته کردن مفاهیم و طرح های هوشمندانه مناسب هستند و فید شما را  در میان جریانی از پست های ویدیویی و تصویری استاندارد جذاب نگه می‌دارند. بنرساز انلاین دومینگو، با بیش از صدها عکس آپلود شده و قالب آماده که به داشتن محتوای برجسته کمک می‌کند، راهی آسان و سریع برای طراحی تبلیغات بنری است.
با استفاده از ابزارها و امکانات این نرم افزار آنلاین، به راحتی می‌توانید یک یا دو بنر را به فید خود اضافه کنید و از نتایج آن شگفت زده شوید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین