در این مقاله، ما 5 ابزار فوق العاده را برای ساخت ویدیو آنلاین به شما معرفی خواهیم کرد. ساخت ویدیو می‌تواند کاربردهای بسیار مختلفی داشته باشد از ساخت استوری های متحرک اینستاگرام گرفته تا بنرهای تبلیغاتی، برنامه ساخت ویدیوی اینستاگرام ربه شما کمک می‌کند که شاهکار خود را به نمایش بگذارید.
اینستاگرام برای نمایش پست و استوری و بنرهای تبلیغاتی برندها بیشتر و بیشتر محبوب شده است. وقتی صحبت از برنامه های آنلاین ساخت ویدیو اینستاگرام به میان می‌آید، راه های خلاقانه زیادی برای طراحی ویدیوهای کوتاه مورد استفاده در استوری یا تبلیغات بنری پیدا خواهید کرد. ابزارهای جالب زیادی برای ساخت ویدیو اینستاگرام وجود دارد، از جمله سازنده ویدیوی آنلاین رایگان اینستاگرام که به شما کمک می‌کند تا ویدیو را کاملاً رایگان بسازید و ویرایش کنید. در اددامه ما 5 نمونه از بهترین ابزارهای آنلاین سازنده ویدیوی اینستاگرام را معرفی می‌کنیم. 

 

5 نرم افزار ساخت ویدیو آنلاین برای پست و استوری اینستاگرام 

 

1. نرم افزار ساخت ویدیو آنلاین اینستاگرام Kapwing

Kapwing یکی از ابزارهای آنلاین سازنده ویدیو در اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد با طی کردن مراحل ساده، ویدیوی اینستاگرام را به صورت آنلاین و رایگان ایجاد کنید. فقط ویدیوی محلی خود را آپلود کنید یا URL ویدیو را جایگذاری کنید تا شروع به ساخت ویدیو کنید. این برنامه مجهز به ابزارهای ویرایش ویدیوی فراوانی است که به شما کمک می‌کند زیرنویس، فیلتر، متن، موسیقی و سایر عناصر را به ویدیوی خود اضافه کنید. و برای حرفه‌ای‌تر کردن ویدیو، می‌توانید ویدیو را معکوس یا لوپ کرده و ویدیو را کوتاه کنید تا با جلوه‌های ویژه ای برای آن بسازید.

مزایا:

• کار با آن بسیار سریع است و نیازی به نصب ندارد.
• استفاده از آن ساده و بدون نیاز به آموزش تخصصی است.
• می‌توانید ویدیوهای اینستاگرام را در حال حرکت با گوشی یا لپ تاپ خود بسازید.

معایب:

• برای دریافت ابزارهای ویرایش ویدیو باید در سایت ثبت نام کنید.
• واترمارک غیرقابل حذف را به ویدیوی شما اضافه می‌کند و برای حذف واترمارک هزینه ای دریافت می‌کند.

2. برنامه ساخت ویدیو آنلاین اینستاگرام Adobe Spark

ویدیوساز آنلاین اینستاگرام Adobe Spark برای ساخت و ویرایش ویدیو با ابزارهای ساده طراحی شده است. به سادگی ویدیو را بکشید و رها کنید و سپس زیرنویس و موسیقی را به ویدیوی خود اضافه کنید. هنگامی که در حال ایجاد ویدیو برای حساب اینستاگرام خود هستید، می‌توانید طرح های از پیش طراحی شده را انتخاب کنید، یا متنی را برای برقراری ارتباط یا افکت را به فیلم اضافه کنید. علاوه بر این، تم‌ها و آهنگ های از پیش بارگذاری شده را دریافت خواهید کرد که می‌توانید متناسب با موضوع مورد نظر خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

مزایا:

• کشیدن و رها کردن ساده برای بارگیری و ویرایش ویدیوها.
• امکان استفاده از قالب های از پیش طراحی شده، موسیقی متن، تم‌ها و طرح بندی های مختلف 
• دسترسی به فونت های حرفه ای طراحی شده برای هر ویدئو 

معایب:

• اطلاعات ایمیل شما برای لذت بردن از ویژگی های رایگان مورد نیاز است.
• ویژگی های پیشرفته به هزینه خاصی در ماه نیاز دارند.

3. نرم افزار ویدیوساز آنلاین Biteable

Biteable یک نرم‌افزار آنلاین برای ساخت ویدیوهای اینستاگرام است که هنگام استفاده از آن برای ایجاد و ویرایش ویدیوها، هیچ چیزی را دانلود یا نصب نمی‌کنید. استفاده از آن بسیار آسان است و تنها چند دقیقه برای تسلط پیدا کردن به گزینه های آن کافی است. می‌توانید به صورت رایگان در آن ثبت کنید تا از ویرایش ویدیو لذت ببرید و یکی از قالب‌های رایگان آن را برای ساخت مست و استوری یا بنر تبلیغاتی استفاده کنید. برای لذت بردن از ویژگی های بیشتر و ذخیره ویدیو بدون واترمارک، باید به نسخه پریمیوم ارتقا دهید.

مزایا:

• قالب های رایگان بیشتری برای ساخت ویدیوهای اینستاگرام ارائه می‌دهد.
• استفاده از آن بسیار آسان است.
• افکت‌ها و منابع موسیقی آن حرفه ای هستند.

معایب:

• قبل از ایجاد ویدیو باید در سایت ثبت نام کنید.
• ویدیوی شما باید 3-60 ثانیه باشد.
• قبل از اینکه از سایت برای ویرایش ویدیو استفاده کنید، باید ویدیو را در کتابخانه گوشی خود ذخیره کنید.

4. نرم افزار طراحی و ویرایش ویدیو wave.video

wave.video یک نرم افزار آنلاین برای ساخت ویدیوی اینستاگرام از سایت animatron.com است که به شما کمک می‌کند تا ویدیوی تجاری یا ویدیوی شخصی خود را برای اینستاگرام بسازید.  wave.video برای ساخت ویدیو اینستاگرام با فرمت مربعی که برای پست های اینستاگرام بهینه شده اند، طراحی شده است. چیزی که آن را خاص می‌کند این است که 200 میلیون ویدیو کلیپ حرفه ای متناسب با موضوعات اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید با انتخاب یک ویدیو شروع کنید، آن را بکشید و در سایت رها کنید و با استفاده از ابزارها ویرایش کنید.

مزایا:

• wave.video به طور ویژه برای ایجاد تبلیغات ویدیویی و ویدیوی اجتماعی طراحی شده است.
• کلیپ های حرفه ای رایگان برای موضوعات تجاری و خصوصی ارائه می‌دهد.
• می‌توانید ویدیوی با فرمت مربعی بسازید که متناسب با پست های اینستاگرام باشد.

معایب:

• وقتی می‌خواهید ویژگی های ویرایش پیشرفته را اعمال کنید کمی گران است.
• محدودیت زیادی در مدت زمان ویدیو دارد.

5. برنامه ساخت ویدیو آنلاین اینستاگرام Shakr

Shakr یک پلت فرم آنلاین سازنده ویدیو در اینستاگرام است که کاربران می‌توانند به صورت رایگان برای فیس بوک، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی در آن ویدیو بسازند. خدمات آن بیشتر تجاری است و برای استفاده تجاری و بازاریابی طراحی شده است. هدف Shakr این است که به شما کمک کند تا تبلیغات ویدیویی تجاری و بنرهای تبلیغاتی ایجاد کنید تا برند و محصولات خود را تبلیغ کنید. می‌توانید تبلیغات ویدیویی خود را در اینستاگرام و فیس بوک با Shakr Advertise به راحتی تبلیغ کنید.

مزایا:

• برای اهداف بازاریابی ایده ال است و در آن می‌توانید بنر ویدیویی و تبلیغات تجاری ایجاد کنید.
• قالب های آماده ای دارد که به شما کمک می‌کند تبلیغات ویدیویی خود را در سایت های اجتماعی تبلیغ کنید.
• بیش از 2000 نمونه کلیپ ویدیویی را ارائه می‌دهد و هر هفته کلیپ های جدید اضافه می‌کند.

معایب:

• خدمات و طرح های آن بیشتر تجاری است.
• مراحل ثبت نام پیچیده تر از سایر ابزارهای آنلاین است.

آموزش ساخت ویدیو آنلاین با نرم افزار تحت وب Filmora

در حالی که محدودیت‌های زیادی برای استفاده از نرم‌افزارهای آنلاین سازنده ویدیوی اینستاگرام وجود دارد، اپلیکیشن های تحت وب مانند ویرایشگر ویدیوی فیلمورا برای ویندوز (یا ویرایشگر ویدیوی فیلمورا برای مک ) به طور ویژه برای ساخت و ویرایش ویدیوی انلاین برای اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب و سایر پلتفرم‌ها طراحی شده است. این نرم افزار ساده تر از سایر ابزارهای آنلاین و بدون محدودیت برای اندازه ویدئو کار می‌کند، بنابراین می‌توانید ویدیوهایی با حجم بالا را وارد کنید و برای حساب اینستاگرام خود ویرایش کرده یا برش دهید. با این ویدیو ساز اینستاگرام طیف کاملی از ابزارهای ویرایش ویدیو را خواهید داشت. مهمترین ویژگی این است که استفاده از آن بدون هیچ دانش فنی آسان است.

مزایا

می‌توانید ویدیوها را از هر منبعی از جمله تلفن، دوربین و وب سایت وارد کنید.
از فیلم‌ها در هر فرمتی مانند MP4، MOV، M4V، FLV، WMV، MKV و غیره پشتیبانی می‌کند.
ترکیب، تقسیم، برش، چرخاندن و بهبود ویدیو آسان است.
این ویرایشگر ویدیو دارای آهنگ‌های صوتی داخلی است تا بتوانید موسیقی پس‌زمینه را به ویدیوی خود اضافه کنید.
برای منحصربه‌فرد کردن ویدیوی خود، می‌توانید جلوه‌هایی مانند فیلترها، متون، موزاییک، PIP و موارد دیگر را روی ویدیوی خود اعمال کنید.

راهنمای گام به گام نحوه ساخت آسان ویدیوهای آنلایت اینستاگرام

در زیر راهنمای گام به گام ساده در مورد نحوه ساخت یک ویدیوی آنلاین برای اینستاگرام را ارائه کردیم تا به شما کمک کنیم راحت تر از نرم افزارهای آنلاین استفاده کنید

مرحله 1. برنامه را اجرا کنید

ابتدا ویرایشگر فیلم Filmora را در رایانه شخصی ویندوزی یا مک خود دانلود کنید و سپس دستورالعمل روی صفحه را برای نصب برنامه دنبال کنید. پس از اتمام نصب، می‌توانید بر روی نماد دسکتاپ دوبار کلیک کنید تا ویرایشگر ویدیو راه اندازی شود. اکنون رابط اصلی برنامه را باز می‌کنید.

5 نرم افزار ساخت ویدیو آنلاین برای پست و استوری اینستاگرام 

مرحله 2. ویدیو را به برنامه وارد کنید

این ویدیوساز اینستاگرام به شما امکان می‌دهد ویدیو، فایل های صوتی و عکس‌ها را برای ویرایش وارد کنید. و ویدیو می‌تواند از iPad، iPhone، دوربین‌ها، دوربین فیلمبرداری، دستگاه های Android، و همچنین از YouTube، Facebook و سایت های ویدیویی باشد.
شما می‌توانید بر روی "FULL FEATURE MODE" در رابط اصلی کلیک کنید تا پنجره ویرایش ویدیو باز شود. و سپس بر روی "Import Media Files Here" کلیک کنید تا ویدیو را انتخاب کرده و به برنامه وارد کنید.

5 نرم افزار ساخت ویدیو آنلاین برای پست و استوری اینستاگرام 

مرحله 3. ویدئو های اینستاگرام شگفت انگیز ایجاد کنید

ترکیب ویدیوها: اگر می‌خواهید چند کلیپ ویدیویی را در یک ویدیو ترکیب کنید، می‌توانید بیش از یک ویدیو را به برنامه وارد کنید. و سپس همه ویدیوها را از Media Library به تایم لاین بکشید. می‌توانید برای تنظیم ترتیب آنها، هر ویدیو را بکشید و جابجا کنید.

5 نرم افزار ساخت ویدیو آنلاین برای پست و استوری اینستاگرام 

افزودن فیلترها به ویدیو: برای افزودن فیلتر به ویدیو، می‌توانید خط زمانی را روی ویدئو جابجا کرده و روی نماد «FILTERS» در نوار ابزار کلیک کنید در این قسمت برای ساخت ویدیو آنلاین، قالب های فیلتر رایگان دریافت خواهید کرد. هرکدام را که دوست دارید انتخاب کنید و آن را به جدول زمانی بکشید تا در ویدیوی شما اعمال شود. همچنین می‌توانید با حرکت دادن مکان نما به جلو و عقب، مدت زمان اثر فیلتر را در قسمت خاصی از ویدیوی خود تنظیم کنید.

5 نرم افزار ساخت ویدیو آنلاین برای پست و استوری اینستاگرام 

اضافه کردن موسیقی به ویدیو: ویرایشگر ویدیوی Filmora دارای یک کتابخانه موسیقی با موسیقی و آهنگ های صوتی رایگان است. خط زمانی را روی ویدیو می‌کشید، می‌توانید روی گزینه «موسیقی» کلیک کنید تا کتابخانه باز شود. و سپس می‌توانید آهنگ صوتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به روی زمان مورد نظر بکشید. با دابل کلیک بر روی آهنگ، می‌توانید سرعت، صدا و سایر پارامترهای آهنگ را برای ساخت ویدیو آنلاین اینستاگرام تنظیم کنید.

5 نرم افزار ساخت ویدیو آنلاین برای پست و استوری اینستاگرام 

مرحله 4. ذخیره کردن ویدیو برای اینستاگرام

پس از تکمیل فرآیند ویرایش ویدیو، می‌توانید ابتدا ویدیو را در نرم‌افزار پیش‌نمایش کنید تا جلوه‌ها و ترتیب کلیپ‌های ویدیویی را بررسی کنید. در نهایت، فقط باید بر روی دکمه "EXPORT" کلیک کنید و بهترین فرمت ویدئو را برای اینستاگرام تنظیم کنید.

5 نرم افزار ساخت ویدیو آنلاین برای پست و استوری اینستاگرام 

با دومینگو ویدیوهای اینستاگرام خود را بهینه کنید

نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو از برنامه های آنلاین است که به شما امکان ساخت و ویرایش محتواهای تصویری از جمله پست، استوری و بنرهای تبلیغاتی را می‌دهد. قالب های آماده و افکت‌های فوق‌العاده ای در آن وجود دارد که می‌توانید روی ویدیوی خود اعمال کنید تا شاهکار اینستاگرام خود را بسازید.
در مقایسه با سایر نرم افزارهای آنلاین ساخت ویدیو اینستاگرام، این برنامه تحت وب قدرتمندتر است و به شما امکان می‌دهد ویرایش ویدیو را با ابزارهای پیشرفته ای انجام دهید. پس درنگ نکنید و فقط روی دکمه "ثبت نام رایگان" کلیک کنید تا از کار با نرم افزار استوری ساز دومینگو لذت ببرید .

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین