تبدیل عکس به فیلم برای استوری اینستاگرام برای هر 500 میلیون کاربر یکی از راه های تولید محتوا برای جذب فالوور بیشتر است. اما بدون داشتن یک استراتژی جذاب نمی توان مخاطبان را علاقه مند به دنبال کردن یک پیج تازه تاسیس کرد، با توجه به اینکه هرروز ایده‌ها و برنامه های مختلفی برای تبدیل عکس به فیلم و برای جذب فالوور منتشر می‌شود، همین الان وقت آن است که با همه آنها آشنا شوید.
ایجاد استوری اینستاگرامی که هم جذاب و هم متفاوت باشد، سخت نیست. اکنون عینک دقت خود را به چشم زده و بیایید راجب نرم افزار‌ها و ایده های مخصوص استوری اینستاگرام اطلاعات کسب کنیم.

ایده های استوری اینستاگرام از کجا به وجود آمدند؟

قبل از اینکه به معرفی برنامه های تبدیل عکس به فیلم برای استوری اینستاگرام بپردازیم، ابتدا درمورد شروع ایده های استوری اینستاگرام خلاصه ای در اختیارتان قرار می‌دهیم.
از زمان راه اندازی نرم افزار اینستاگرام در سال 2016، استوری های اینستاگرام کامل کننده ی پلتفرم اسنپ چت بوده اند. اینستاگرام، یکی از راه های سریع تر تبلیغات برای برند‌ها و افراد فرهیخته و قدرتمند است که به آنها در استوری کردن لحظه های جذاب کمک می‌کند. 
استوری هر پیجی در قسمت بالای صفحه اینستاگرام کاربر به اشتراک گذاشته می‌شود و هرکسی می‌تواند به راحتی آنرا برروی صفحه خود مشاهده نماید.
حال، به سوال ایده های اینستاگرامی برای استوری از کجا به وجود آمده اند، می‌رسیم، از زمان شروع کار این نرم افزار افراد هنرمند و با استعداد با راه اندازی پیج های مختلف کمک کرده اند تا کاربران، پیج های منحصر به فردی با استوری کردن عکس و فیلم های هنری خلق کنند، اما درحال حاضر با یادگیری ساده ترین ایده‌ها می‌توانید برای جذب بیشتر فالوور محتوا تولید کنید، به عنوان مثال:
-    برای افزایش بازدید کنندگان پیج خود می‌توانید در استوری خود سوال های چالشی بپرسید
-    با کنار هم قرار دادن چند عکس عجیب، از فالوور های خود آزمون چهار گزینه ای بگیرید
-    با استفاده از برچسب نظرسنجی در اینستاگرام از علاقه فالوور هایتان مطلع شوید
-    با استفاده از برچسب Emoji Slider احساس فالوور های خود را پیدا کنید
-    فالوور های خود را با برجسب DM به چت کردن تشویق کنید
بازدید استوری پیج های بزرگ و فعال ثابت کرده اند که کاربران می‌توانند با یادگیری جدید ترین ایده‌ها درمورد استوری اینستاگرام شبیه به آنها یا حتی پربازدید تر شوند. با توجه به اینکه استوری‌ها بعد از 24 ساعت از بین می‌روند، لازم است استوری خود را قبل از بارگزاری مرور کنید یا برای دوستانتان بفرستید و درصورت جذاب بودن، عکس یا ویدیو مدنظر خود را استوری کنید. 

جدید ترین ترفند های افزایش بازدید استوری های اینستاگرام را یاد بگیرید

امروز دیگر پست های اینستاگرام تنها راه جذب فالوور نیستند. درواقع، از زمانی که استوری های اینستاگرام به وجود آمدند، به سرعت 500 میلیون کاربر فعال دنبال راهی برای منحصر به فرد کردن استوری های پیج خود از سایرین هستند. 
بنابراین، شما می‌توانید هم از طریق استوری کردن عکس و فیلم های خود و هم پست های جذاب مخاطبان زیادی را به فالو کردن پیج خود ترغیب کنید. برای اینکار، ما 4 نمونه از جدید ترین ترفند های طراحی استوری اینستاگرام را گلچین کرده ایم که می‌توانید با کمک آنها فالوور های پیج خود را بالا ببرید. 

با بورد استوری شروع کنید

راه های مختلفی برای افزایش بازدید یک استوری اینستاگرام وجود دارد، از تبلیغ لباس های برند گرفته تا پست تخفیف برای یک وسیله گران قیمت، استوری‌ها راهی عالی برای ارتباط گرفتن با مخاطبان هستند. 
به همین دلیل می‌توانید از قسمت لایو استوری، فیلم های پشت صحنه و محیط عکاسی یک محصول بدون نگرانی محتوا تولید کنید. با اینحال، وقتی صحبت از خاص بودن یک استوری اینستاگرام به میان می‌آید، می‌بایست از یک ترفند جذاب استفاده کنید، برای شروع استفاده از استوری بورد به شما کمک می‌کند تا پست های مدنظر خود را تبلیغ کنید یا نحوه ی استفاده از یک محصول را آموزش دهید. برنامه های مختلفی کمک می‌کنند تا با تبدیل عکس به فیلم برای استوری اینستاگرام، استوری بورد های جذابی بسازید.

نحوه ساخته شدن یک وسیله را به اشتراک بگذارید

مردم دوست دارند محتوای واقعی ببینند، از آنجایی که اینستاگرام مکان مناسبی برای انجام این کار است، بعد از نظرسنجی و آشنا شدن با سلیقه مخاطبان خود نحوه ساخته شدن یک وسیله پرطرفدار را به اشتراک بگذارید.
از ساخته شدن یک محصول دست ساز گرفته تا صنایع دستی سرگرم کننده و حتی دستورپخت یک غذای محبوب، ویدیوهایی بسازید که نشان دهد چگونه می‌توان مراحل ساخته شدن چیزی را ساده طی کرد. 
دومینگو، نرم افزار سرگرم کننده ای برای علاقه مندان ساخت استوری های با این سبک محتوا است، این نرم افزار تحت وب و آنلاین به شما کمک می‌کند تا طبق سلیقه خود محتوای جذابی خلق کنید.

قوانین را رعایت کنید

حتی تبدیل عکس به فیلم برای استوری اینستاگرام قوانینی دارد که باید به آنها پایبند باشید. به عنوان مثال، قسمت های بالا و پایین یک عکس باید هم اندازه ابعاد استوری اینستاگرام باشند تا دید مخاطبان را برای کسب کامل اطلاعات کاهش ندهند. 
اگرچه، اینستاگرام برای زمانی که بخواهید عکس یا ویدیویی را بیش از حد بالا یا پایین صفحه نمایش ببرید، به شما هشدار می‌دهد، اما می‌بایست قبل از استوری کردن خودتان اندازه هارا دقیق و طبق سلیقه خود بررسی کنید.
ابعاد استوری های اینستاگرام 1080 در 1920 پیکسل است، با اینحال، اینستاگرام برای قرارگیری یک عکس یا فیلم ابعاد 1080 در 1420 پیکسل را توصیه می‌کند تا درصورت به وجود آمدن خطا 250 پیکسل برای جبران داشته باشید.

برای استوری های پیج کاری خود از یک سبک خاص پیروی کنید

درحالی که می‌توانید از چندین برنامه تبدیل عکس به فیلم برای استوری اینستاگرام و بالعکس استفاده کنید، اینستاگرام نیز هزاران عنصر طراحی را ارائه می‌کند که می‌توانید از آنها برای منحصر به فرد کردن محتوای استوری های پیج اینستاگرام خود استفاده کنید.
بااینحال، اگر پیج شما یک پیج کاری در اینستاگرام است، سعی کنید از یک سبک خاص برای انتخاب فونت، فیلتر‌ها و حتی گیف در استوری استفاده کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم که از یک راهنمای ساده برای استوری های پیج کاری خود استفاده کنید تا اعضای تیمتان بتوانند به راحتی آنهارا یاد بگیرند. 

از فونت و رنگ مخصوص برند خود استفاده کنید

هرچیزی که درمورد برند خود در اینستاگرام استوری می‌کنید را نگه دارید تا بتوانید هایلایت استوری های جذابی با کد رنگ و فونت مخصوص شغلتان بسازید. 
استفاده از فونت و رنگ هایی که مخصوص برندتان هستند به شما کمک می‌کنند تا فالوورهای شما راحت تر محصولاتتان را به خاطر بسپارند. درآینده، با دیدن یکی از طراحی های قدیمی شما به طور خودکار متوجه شما خواهند شد، بدون اینکه به نام کاربری پیج نگاهی بیاندازند!

 

5 برنامه تبدیل عکس به فیلم برای استوری اینستاگرام

 

معرفی پرطرفدار ترین برنامه های تبدیل عکس به فیلم برای استوری اینستاگرام

امروزه تبدیل عکس به فیلم برای استوری اینستاگرام به یک فعالیت روزمره برای کاربران تبدیل شده است. درحال حاضر، ساخت فیلم های حرفه ای با کمک بروزترین برنامه های ویرایش فیلم و گوشی های جدید که دوربین های با کیفیت تری دارند، بسیار آسان شده و برنامه های زیادی برای هردو پلتفرم اندروید و IOS در دسترس می‌باشد که به شما کمک می‌کنند ویدیوهای جذابی بسازید. در این قسمت، به معرفی 5 برنامه تبدیل عکس به فیلم که به شما برای افزایش بازدید استوری های اینستاگرامتان کمک می‌کنند، می‌پردازیم. اکثر مردم این روزها دوست دارند تا با استفاده از عکس های ذخیره شده خود فیلم بسازند. این ویدیوها امروزه بسیار جالب و محبوب شده و این قسمت به شما کمک می‌کند تا با کمک پرطرفدارترین برنامه‌ها ویدیوهای جذاب تری از عکس های خود خلق کنید.

برنامه Magisto – ویرایشگر ویدیو های جذاب

نرم افزار Magisto یکی از برنامه های محبوب برای ویرایش ویدیو است که برای هردو پلتفرم اندروید و IOS به راحتی قابل دانلود شدن، می‌باشد. این برنامه دارای بیش از 10 میلیون کاربر است که به دلیل امکانات ساده ای که دارد، روزانه کاربران زیادی آنرا دانلود می‌کنند. 
نرم افزار Magisto دارای قابلیت هوش مصنوعی، کلاژهای ویدیویی زیبا و امکان تبدیل عکس به فیلم برای استوری اینستاگرام است که می‌توانید با کمک آن، فیلم های حرفه ای و جذاب بسازید. با کمک این برنامه می‌توانید ویدیوهای خود را برش، ترکیب یا مرتب کنید. همچنین، برای ساده کردن کار خود می‌توانید با کمک همین برنامه یک فونت جذاب برای نوشتن متن مدنظر خود انتخاب کنید و درآخر برای آن موسیقی بگذارید. 

برنامه Pixgram

نرم افزار Pixgram یکی از محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به فیلم برای استوری اینستاگرام است که هم برای اندروید و هم IOS به راحتی دانلود می‌شود. این برنامه قابل اعتماد و پرطرفدار دارای بیش از یک میلیون کاربر است که به آنها کمک می‌کند با عبور از سه مرحله ساده عکس های خود را به فیلم تبدیل نمایند.
سه مرحله این برنامه عبارتند از، فیلم و عکس خود را انتخاب کنید> راجب فیلتر و موسیقی مدنظر خود تصمیم بگیرید> آنرا دریافت کنید. این برنامه صدها فیلتر و موسیقی جذاب دارد که می‌توانید با کمک آنها ویدیوهای فوق العاده ای بسازید.

برنامه Quik – تبدیل کننده رایگان عکس به فیلم برای استوری اینستاگرام

نرم افزار Quik یک برنامه قدرتمند تبدیل عکس به فیلم برای استوری اینستاگرام است که توسط GoPro راه اندازی شده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید تنها با چند کلیک فیلم های بسیار جذابی برای استوری های اینستاگرام خود بسازید. کاربران می‌توانند تا 75 عکس و کلیپ ویدیویی از گالری، Google Photo و Dropbox و غیره را به ویدیوهای خود در این برنامه اضافه کنند. 
برنامه Quik دارای بیش از 23 تم گرافیکی جذاب است که برای هر سلیقه ای قابل استفاده می‌باشد. به علاوه، شما می‌توانید از بین 100‌ها موسیقی رایگان و فونت و فیلتر های بروز ویدیو منحصر به فردی بسازید.

برنامه FilmoraGo

نرم افزار FilmoraGo یک ویرایشگر ویدیویی با قابلیت استفاده آسان است که با ابزارهای قدرتمند خود به کاربران برای ساخت ویدیو و عکس های استوری آنها کمک می‌کند. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد درکنار ویرایش ویدیوهای خود، میم بسازید یا یک ویدیو با امکانات کاملی از عکس، موسیقی، استیکر و غیره ایجاد کنید. همچنین این برنامه به شما کمک می‌کند تا به اندازه ابعاد استوری اینستاگرام ویدیو خود را برش دهید تا بتوانید به راحتی ویدیو خود را برای قراردادن در استوری دانلود کنید.

نرم افزار YouCut

برنامه YouCut آخرین برنامه تبدیل عکس به فیلم برای استوری اینستاگرام است که بیش از 20 میلیون کاربر دارد. از طریق نرم افزار YouCut می‌توانید عکس های خود را در یک ویدیو قرار داده و آنرا با عناصر مختلف برای استوری اینستاگرامتان آماده کنید.
علاوه بر قابلیت برش دادن به اندازه ابعداد استوری اینستاگرام، این برنامه ویدیوهای شمارا با کیفیت HD در اختیارتان قرار می‌دهد، در آخر فراموش نکنید ویدیوی شما می‌تواند با جلوه های این برنامه زیباتر و باب سلیقه مخاطبان زیادی در اینستاگرام باشد، پس حتما آنهارا امتحان کنید.

جمع بندی

اکنون وقت آن رسیده با دانلود یکی از برنامه های تبدیل عکس به فیلم که در بالا معرفی کردیم، یک استوری اینستاگرام جذاب گذاشته و مخاطبان خود را شگفت زده کنید. از استوری های خود برای ایجاد ارتباط سریع مخاطبان با وب سایت کاری خود، علاقه مند کردن مخاطبانتان برای شرکت در نظرسنجی و آزمون های چالشی و به نمایش گذاشتن پشت صحنه های شغلی خود استفاده کنید. برای جذب فالوور، لازم است از الان برای سبک ثابت استوری های خود برنامه ریزی کنید و به سادگی و در زمان های خاصی آنهارا به اشتراک بگذارید!
درآخر، دانلود نرم افزار دومینگو که یک برنامه تحت وب و آنلاین است را به شما پیشنهاد میکنیم، این برنامه که بهترین خدمات را به کاربران فارسی زبان ارائه می‌کند، به شما کمک می‌کند تا مراحل ساده ای از تبدیل عکس به فیلم برای استوری اینستاگرام را انجام دهید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین