مطمئنم همه شما با هنر مدرن عکس سلفی آشنا هستید اما گرفتن چند عکس ساده و به یاد ماندنی که برای پیج اینستاگرام تان مناسب باشد، به خصوص وقتی می‌خواهید بهترین حالت خود را نشان دهید، می‌تواند دشوار باشد.
امروز، می‌خواهیم در خصوص ژست‌های برتر سلفی شما رو راهنمایی کنیم تا از خودتان یک عکس سلفی عالی بگیرید! در پایان این مقاله نکات جالبی برای عکس سلفی جذاب و هیجان انگیز و انتشار در پیج رسانه های اجتماعی خود خواهید داشت.

 

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

 

16  ژست عکس سلفی خوب که حساب کاربری شبکه های اجتماعی شما را متحول می‌کند

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

بزرگترین نکته ای که می‌توانم برای یک سلفی خوب به شما بدهم این است که اجازه دهید حال و هوای شما در آن روز خاص مدل عکاسی را به شما یاد دهد. همه ما تصاویری را دیده ایم که در آن ژست سلفی خیلی اجباری یا غیر طبیعی به نظر می‌رسد. حتی می‌توانید بفهمید که چه زمانی یک فرد به زور لبخند می‌زند.
بهترین ژست های سلفی آنهایی هستند که منعکس کننده احساس، نگرش یا شخصیت شما باشند. شاید احساس خستگی و آرامش می‌کنید، یا اهل بیرون رفتن و پر سر و صدا هستید. یک ژست سلفی انتخاب کنید که منعکس کننده احساسات فعلی شما و شخصیت شما باشد.
مطمئناً هر چه بیشتر برای گرفتن عکس سلفی فکر کنید، بهتر خواهد بود. اما، این بدان معنا نیست که این کار اجباری است. گاهی اوقات یک منبع الهام یا نور خاصی یاز به گرفتن یک عکس فوری دارد که گاهی اوقات بهترین است.
انتخاب لحظه سلفی گرفتن به آشنایی شما با هنر عکاسی و خلاقیتتان برمی گردد. بهترین راه برای اینکه خودتان متوجه شوید این است که چندین حالت مختلف را در سناریوهای مختلف امتحان کنید. دومین راه این است که تمام این نکات ژست گرفتن را بخوانید تا به شما در مسیر درست کمک کند!

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

بیایید بدون معطلی، بهترین ژست های سلفی و نکات ژست گرفتن را با هم مرور کنیم

16. بهترین ژست های خنده دار خود را در عکس سلفی نشان دهید

در ابتدا، ممکن است احساس ناخوشایندی داشته باشید یا مجبور شوید برای سلفی خود ژست احمقانه ای بگیرید. اما باید این حس را از خودتان دور کنید!
ژست های خنده دار و مسخره را امتحان کنید که باعث خنده شما می‌شود. این ژست سلفی به عکس شما حال و هوای بازیگوشی و صمیمیت را می‌دهد.
مشکل سلفی‌ها این است که اغلب غیرطبیعی به نظر می‌رسند. اما شما می‌توانید در عکس سلفی خنده دار هر کاری که دوست دارید انجام دهید. به یاد داشته باشید که هیچ کس نیازی به دیدن تصاویری که از آنها خوشتان نیامده ندارد. پس از گرفتن سلفی لذت ببرید و تا جایی که می‌توانید ژست های بیشتری را امتحان کنید.
یک نکته این است که دوربین را در حالت Burst قرار دهید و شروع به عکاسی کنید. همچنین می‌توانید گوشی خود را روی فیلم‌برداری تنظیم کنید و از خود با ژست‌های سلفی متفاوت و خلاقانه ویدئوهای خنده دار ضبط کنید. پس از آن، یک اسکرین شات از قاب مورد علاقه خود بگیرید.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

15. لب های خود را از هم باز کنید

تا به حال فکر کرده اید که چرا لب های فشن های حرفه ای در عکس‌ها همواره کمی یاز از هم به نظر می‌رسند؟ به این دلیل است که آنها یاد گرفته اند دهان خود را هنگام عکاسی شل کنند .
برای گرفتن عکس های سلفی جذاب، دهان خود را کمی باز کنید و وانمود کنید که از طریق آنها نفس می‌کشید. لب های شما دیگر به هم فشرده نمی شوند و پرتر به نظر می‌رسند.
از عکاسی با چهره غیرطبیعی اردک مانند با لب های پف کرده و گونه های فشرده اجتناب کنید. وانمود کنید که می‌خواهید یک بوسه آرام به کسی بدهید. به این ترتیب لب های خود را جذاب تر نشان می‌دهید.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

14. لبخندهای ساده را تمرین کنید

ممکن است هنگام گرفتن عکس سلفی به تنهایی احساس ناخوشایندی داشته باشید. اما لبخند باعث می‌شود هر عکسی بهتر به نظر برسد - حتی اگر در ابتدا مجبور باشید آن را جعل کنید.
برای اینکه احساس ناراحتی نکنید، جلوی آینه تمرین کنید. به چیزی فکر کنید که شما را بخنداند یا به کسی که دوست دارید به او لبخند بزنید.
یک تکنیک خوب در ژست گرفتن سلفی این است که ابتدا به پایین نگاه کنید و عضلات صورت خود را شل کنید تا زمانی که برای گرفتن عکس آماده شوید. سپس به بالا نگاه کنید و به دوربین خود لبخند بزرگی بزنید. این لبخند طبیعی تر خواهد بود زیرا شما فقط یک ثانیه قبل از گرفتن ژست سلفی شروع به لبخند زدن می‌کنید.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

13. چشمان خود را درشت کنید

چشم‌ها همیشه کانون توجه عکس های سلفی هستند، بنابراین باید مطمئن شوید که درشت و واضح هستند. ژست هایی را پیدا کنید که بر چشم‌ها به عنوان نقطه کانونی در سلفی شما تاکید می‌کند.
می‌توانید مستقیماً به دوربین نگاه کنید. این ژست شما را صادق و راست نشان می‌دهد. اما به خاطر داشته باشید که بسیاری از افراد اگر به چیزی بسیار نزدیک به صورت خود نگاه کنند، به نظر می‌رسد که چشم های تابه تا دارند. با کمی نگاه کردن به زیر لنز دوربین می‌توانید این حالت را از بین ببرید.
اگر از مونوپاد استفاده می‌کنید، سعی کنید آن را در هوا بلند کنید که چشمان شما را مجبور می‌کند کمی بیشتر باز شوند. (این ژست سلفی همچنین تضمین می‌کند که غبغب نخواهید داشت!)
اگر چشمان رنگی دارید، زمانیکه از بالای سر خود عکس سلفی بگیرید، به خصوص اگر از نور خوب استفاده کنید، باز هم درشت تر می‌شوند.
شما همچنین می‌توانید در سلفی‌های خود «چشمانتان را خمار کنید». این یک حالت چهره محبوب برای مدل‌ها است. کمی شبیه بستن چشم‌ها به نظر می‌رسد، اما چشمان شما نباید خیلی باریک شوند. این ژست به صورت شما ظاهری متحیر و بازیگوش می‌دهد.
یا می‌توانید به جایی دور نگاه کنید و وانمود کنید که دوربین را نمی بینید. اگر از دوربین خجالت می‌کشید، این یک ژست عالی است.

12. با ژست های سلفی قدی، استایل خود را به رخ بکشید

مردم اغلب عکس های سلفی می‌گیرند که فقط صورت آنها را شامل می‌شود. اما یک ژست محبوب این است که کل بدن شما را نشان دهد.
گرفتن این عکس سلفی می‌تواند مشکل باشد، اما یکی از بهترین ژست های سلفی است که به خوبی دیده شود. زیرا سلفی قدی به شما امکان می‌دهد لباس و محیط خود را به نمایش بگذارید تا نشان دهنده شخصیت شما باشد!
پیدا کردن بهترین زاویه و جذاب ترین حالت سلفی برای برجسته کردن ویژگی های شما ممکن است سخت باشد. مجدداً، قبل از این که یکی از ایده های خود را به عنوان پست یا استوری اینستاگراج منتشر کنید، چند ایده را امتحان کنید.
یک ایده عالی برای سلفی قدی، گرفتن یک سلفی جلوی آینه است که یک راه آسان برای قرار گرفتن تمام بدن شما در قاب است. شما همچنین می‌توانید خودتان را ببینید و اگر آنچه را که در آینه می‌بینید دوست ندارید، ژست تان را اصلاح کنید.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

11. دستان خود را در حالت های مختلف برا گرفتن عکس های سلفی طبیعی بگنجانید

ژست گرفتن با دست می‌تواند سلفی شما را طبیعی تر جلوه دهد. به آرامی صورت خود را لمس کنید یا چانه خود را روی کف دست خود قرار دهید.
یکی از ژست های سلفی محبوب بازی کردن یا بلند کردن موهایتان است. این یکی دیگر از ژست های سلفی است که تصویر شما را صادقانه نشان می‌دهد. اگر موهایتان به اندازه کافی بلند است، می‌توانید برای پوشاندن قسمت هایی از صورتتان نیز استفاده کنید! اگر کلاه به سر دارید، می‌توانید دست خود را نیز روی آن بگذارید.
ما خیلی بیشتر از آنچه که تصور می‌کنیم صورت خود را لمس می‌کنیم. اگر در سلفی خود نیز همین کار را انجام دهید، عکس تان پیام صمیمیت بیشتری را در پست و استوری های اینستاگرام منتقل می‌کند.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

10. ژست سلفی خود را با هر دو دست ثابت کنید

در حالی که دوربین یا گوشی خود را در هر دو دست خود گرفته اید، سلفی بگیرید. بازوهای شما ترکیب عکس را ثابت می‌کند و به شما امکان می‌دهد با کنترل بیشتری در قاب دوربین قرار بگیرید.
گرفتن دوربین با دو دست و بالا بردن آن باعث می‌شود گردن خود را جلو بیاورید و جلو بودن گردن به معنای ظاهر بهتر در نواحی خاص است و هر گونه غبغب ناخواسته را از بین می‌برد.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

9. از زوایای غیر معمول برای گرفتن عکس سلفی استفاده کنید

بسیاری از مردم از سطح چشم یا کمی بالاتر از سطح چشم خود سلفی می‌گیرند. اما شنا می‌توانید خلاقیت را چاشنی عکاسی کنید و به دنبال زوایای مختلف باشید . گرفتن سلفی از روی زمین چشم اندازی هیجان انگیز به عکس شما می‌دهد.
مثلا از یک مونوپاد استفاده کنید و آن را تا حدی بالای سر خود قرار دهید. مونوپادها می‌توانند زوایای جدیدی ایجاد کنند که می‌توانید با آنها عکس های جذابی بگیرید. بعلاوه، مونوپاد به شما کمک می‌کند از به هم ریختگی فرم صورت جلوگیری کنید.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

8. از لحظات با هم بودن عکس سلفی بگیرید

لازم نیست در سلفی های خود تنها باشید. دوستان خود را درگیر کنید و سلفی های گروهی بگیرید !
برای جا گرفتن همه افراد در سلفی، مطمئن شوید که شخصی که عکس می‌گیرد کمی دورتر از بقیه شما ایستاده باشد. آنها در پیش زمینه خواهند بود و بقیه شما در پس زمینه.
عکاس همچنین می‌تواند یک قدم بالاتر یا پایین‌تر بایستد تا مطمئن شود همه در کادر قرار می‌گیرند.
این یکی دیگر از تکنیک هایی است که به صورت سلفی در آینه به زیبایی کار می‌کند. خوشبختانه، بسیاری از بارها و گالری‌های هنری آینه‌های جذابی دارند، بنابراین سلفی‌های آینه‌ای با دوستان را فراموش نکنید!
عکس‌های دسته جمعی معمولا بهترین سلفی‌ها هستند، زیرا آن‌هایی هستند که بیشتر از همه دوستشان خواهید داشت!

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

7. یک حیوان خانگی را به عکس سلفی خود دعوت کنید

ژست گرفتن سلفی با حیوانات خانگی به خصوص برای طراحی پست و استوری اینستاگرام همیشه سرگرم کننده است. به علاوه، شما هرگز نمی دانید نتیجه چه خواهد بود.
بسیاری از حیوانات دوست ندارند در یک موقعیت بمانند، بنابراین مدام نحوه ژست گرفتن خود را در عکس تغییر می‌دهند. این بدان معناست که برای گرفتن ژست سلفی عالی به صبر بیشتری نیاز دارید.
توجه داشته باشید که حیوان خانگی شما راحت باشد و او را مجبور به قرار گرفتن در موقعیت های ناراحت کننده نکنید.
وقتی با حیوان خانگی خود سلفی می‌گیرید، به آرامی او را در آغوش بگیرید یا روی پایتان بگذارید تا مطمئن شوید که حرکت آنها خیلی ناگهانی نیست. در غیر این صورت با یک سلفی تار مواجه می‌شوید.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

6. هنگام انجام کاری که از آن لذت می‌برید، عکس سلفی بگیرید

آیا دوچرخه سواری را دوست دارید؟ با دوچرخه خود ژست بگیرید. آیا از رقصیدن لذت می‌برید ؟ در حین رقصیدن، یک سلفی بگیرید.
آیا عاشق آشپزی هستید یا شیرینی پزی؟ در حالی که در حال آماده کردن ظرفی در آشپزخانه هستید، ژست های سلفی را امتحان کنید. این نه تنها به شما این فرصت را می‌دهد که غذای خود را به رخ بکشید، بلکه خود را نیز نشان دهید!
بهترین سلفی‌ها همیشه از جایی می‌آیند که از کاری که انجام می‌دهید لذت می‌برید! اگر از فعالیتی که دوست دارید عکس بگیرید، طبیعتا بهترین سلفی را خواهید داشت.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

این مدل عکاسی برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام نیز بسیار مفید است به خصوص زمانیکه می‌خواهید نحوه ساخت یا تهیه یک محصول را نشان دهید.

5. زیر آب بروید و عکس سلفی بگیرید

ژست سلفی زیر آب منحصر به فرد و سرگرم کننده است. می‌توانید آنها را با دوربین زیر آب ، GoPro یا حتی جدیدترین گوشی های هوشمند ضد آب بگیرید.
اگر می‌توانید، سعی کنید چشمان خود را باز نگه دارید. همچنین می‌توانید برای سلفی زیر آب لبخند بزنید.
اما زیاد روی حالت چهره خود استرس نداشته باشید. همچنین می‌توانید گونه های خود را باد کنید و نفس خود را حبس کنید.
این سلفی در حال غواصی در اندونزی گرفته شده است. همه در ماسک غواصی مسخره به نظر می‌رسند. بنابراین عکاس فکر می‌کرد که این صحنه را شکار کند و از چهره قورباغه مانندش زیر آب عکس بگیرد.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

4. از ژست های غیرمعمول یا فعالیت های هیجان انگیز استفاده کنید

بسیاری از افراد در حالت ایستاده یا نشسته سلفی می‌گیرند. چرا خلاقیت نداشته باشید و خود را در ژست های سلفی هیجان انگیزتر ثبت نمی کنید؟
اگر می‌توانید روی سر خود بایستید یا یک حرکت پل ژیمناستیک انجام دهید. هر حرکت یوگانیز می‌تواند به خوبی سوژه شود.
اگر احساس ماجراجویی دارید، هنگام بانجی جامپینگ یا سوار شدن بر ترن هوایی، سلفی بگیرید. فقط به یاد داشته باشید که گوشی خود را محکم نگه دارید!
هدف اصلی این است که خلاق باشید و ایده های جدید ژست گرفتن برای عکاسی سلفی خود پیدا کنید.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

3. عکس های انتزاعی بگیرید

این مفهوم به دسته ایده های سلفی ترکیبی تعلق دارد که نتایج آن می‌تواند بسیار موثر باشد. عکسی از خودتان پیدا یا چاپ کنید و از آن در یک فضای جذاب عکس بگیرید.
یک ایده خارق العاده این است که از یک عکس پولاروید  در یک مکان جذاب در پس زمینه عکس بگیرید. عکس های پولاروید برای این ایده عالی هستند زیرا زیبایی شناسی فوق العاده ای دارند.
این یک سلفی سنتی نیست، اما خلاقانه و منحصر به فرد است. این یک راه آسان برای گرفتن بهترین عکس سلفی است.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

2. مکان های منحصر به فرد را برای عکاسی پیدا کنید

وقتی پس‌زمینه دارای یک مکان هیجان‌انگیز باشد، سلفی‌ها بسیار بهتر می‌شوند. اگر به یک شهر شناخته شده سفر می‌کنید، اگر در طبیعت هستید یا یک ساختمان معروف در پس زمینه دارید، ژست بگیرید و عکاسی کنید.
اطمینان حاصل کنید که از نور طبیعی به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنید. گاهی اوقات، هنگامی که می‌خواهید مکان خاصی را در پس زمینه قرار دهید، خورشید با شما موافق نیست. زوایای مختلف را امتحان کنید تا ببینید از چه زاویه ای می‌توانید عکس سلفی بهتری برای پست و استوری اینستاگرام خود بگیرید!

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

1. یک سلفی در آینه به روشی متفاوت بگیرید

سلفی های آینه ای راهی آسان برای گرفتن بهترین عکس از شماست. جای تعجب نیست که سلفی در آینه یکی از محبوب ترین ژست های سلفی است. اما، یک راه عالی برای برجسته شدن این است که خارج از چارچوب فکر کنید!
در حالی که با دوربین خود روی آینه فوکوس می‌کنید از خود عکس بگیرید. می‌توانید از آینه ماشین استفاده کنید. یا شاید دوست دارید از انعکاس خود در آینه یا ویترین یک مغازه یا حتی یک آینه مقعر عکس بگیرید !
گزینه های مختلف زیادی برای عکس های خلاقانه وجود دارد. هر جا که می‌روید به آینه‌ها دقت کنید.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

4 نکته برای گرفتن یک سلفی عالی

1. نورپردازی عکس خود را در نظر بگیرید

نور مهمترین فاکتوری است که باید هنگام گرفتن یک سلفی عالی در نظر گرفت. اگر با نحوه تغییر چهره خود بسته به اینکه منبع نور از کجا می‌آید آشنا نیستید، باید این ویدیوی YouTube را تماشا کنید.
یک قانون طلایی این است که اگر منبع نور در پشت سر شما است یا دوربین به سمت نور است، عکاسی نکنید.
شما احتمالاً برای اکثر پرتره های خود با نور طبیعی کار خواهید کرد . این نور مورد علاقه من برای عکاسی است. به دنبال درخشش گرم در ساعت طلایی یا حتی روشنایی خوب در یک روز ابری باشید.
مراقب آفتاب مستقیم باشید که می‌تواند باعث نور شدید شود و اغلب می‌تواند سایه های ناخواسته ای را روی صورت شما ایجاد کند و ویژگی های طبیعی زیبای شما را از بین ببرد. شما همچنین ممکن است سایه تیره ای در چشمان خود داشته باشید، حتی در نور شب نیز بهترین سلفی را می‌توان گرفت. مدل‌ها و اینفلوئنسرها از یک حلقه نور در اطراف دوربین خود استفاده می‌کنند تا حداکثر نور را دریافت کنند. اکنون می‌توانید چراغ های کوچک را برای اتصال به تلفن‌ها یا آنهایی که به صورت یک لامپ عمل می‌کنند که می‌توانید در خانه داشته باشید، تهیه کنید!

2. به پس زمینه دقت کنید

اغلب، هنگام تلاش برای گرفتن بهترین حالت سلفی خود ، از آنچه در پس‌زمینه می‌گذرد غافل می‌شویم. وقتی عکس‌هایمان را بعداً می‌بینیم - گاهی خیلی دیر - متوجه می‌شویم که چگونه یک جزئیات ساده می‌تواند کل تصویر را خراب کند.
یک راه آسان برای پیشگیری از این حالت این است که به دنبال پس‌زمینه خنثی باشید. شاید دیواری با رنگ یا طرح ساده وجود داشته باشد. یا شاید درخت یا بوته ای وجود دارد که جالب به نظر می‌رسد.
اگر می‌خواهید مکان خاصی را در پس‌زمینه به‌دست آورید، باید سوژه‌تان آنقدر از دوربین دور باشد که به وضوح از پس زمینه جدا شود. اگر چنین امکانی وجود ندارد، همیشه می‌توانید از آسمان استفاده کنید تا مطمئن شوید که هیچ چیزی مستقیماً پشت صورت شما عکس سلفی تان را خراب نمی‌کند.
مراقب اشیاء خاصی باشید که می‌توانند حال و هوای سلفی شما را خراب کنند. چیزهای کوچکی مانند سطل زباله یا توالت هرگز در یک سلفی عالی به نظر نمی رسند. دقت کنید که زاویه خود را کمی تنظیم کنید تا این اجسام از کادر خارج شوند.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

3. از حالت پرتره استفاده کنید

امروزه گوشی های هوشمند از توانایی هوش مصنوعی عالی برای شبیه سازی عمق میدان کم برخوردار هستند. دوربین روی نقطه کانونی فوکوس می‌کند و بقیه چیزها کمی تار می‌شود.
این روش باعث می‌شود که هیچ توجهی از چهره زیبای شما گرفته نشود. همچنین باعث می‌شود که تصویر واضح تر به نظر برسد زیرا هر چیزی دیگر از حالت فوکوس خارج است.
گاهی اوقات هوش مصنوعی تنها زمانی کار می‌کند که در فاصله مشخصی از دوربین باشید. این بدان معناست که یک عکس قدی را به احتمال زیاد نمی توان به این روش گرفت. این محدودیت ارزش در نظر گرفتن را دارد!

4.  با خندیدن به عکس سلفی خود هیجان ببخشید

گاهی اوقات، ما می‌خواهیم به دوستان و خانواده خود نشان دهیم که خوشحال هستیم - اما نه به روشی جعلی. یکی از روش های شاد به نظر رسیدن طبیعی، شبیه سازی خندیدن است.
اغلب، این باعث می‌شود که واقعاً بخندیم، به خصوص اگر با دوستان باشیم. حتی یک تمرین کامل یوگا در مورد خنده ساختگی وجود دارد.
بنابراین دفعه بعد که برای سلفی ژست گرفتید، این روش را امتحان کنید. شما حتی می‌توانید آن را با یکی از دوستان تان امتحان کنید!

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

نکات مهم برای ژست گرفتن دختر و پسر در عکس سلفی

ژست پسران و دختران ممکن است گاهی اوقات کمی متفاوت باشد. اما خودتان را در یک دسته مجزا قرار ندهید. از آنچه برای شما بهتر است استفاده کنید.

ژست های سلفی آسان برای پسران

•    شانه های خود را پهن کنید تا ظاهری پرابهت داشته باشید
•     با یک حالت مطمئن بایستید
•     برای داشتن ظاهری کنجکاو، کمی چشمان خود را متعجب کنید
•    فک خود را کمی به سمت بیرون بیاورید تا استایل قدرتمند تری داشته باشید
این چند نمونه از حالاتی است که چگونه می‌توانید در سلفی بهتر جلوه کنید.

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

ژست های سلفی آسان برای دختران

•     برای داشتن ظاهری طبیعی با موهای خود بازی کنید
•    جلوی آینه ژست بگیرید تا عکس تمام قد خود را نشان دهید
•    برای داشتن ظاهری مطمئن، چانه خود را بالا بیاورید
•    کمی دهان خود را باز کنید تا ظاهری جذاب داشته باشید

چگونه یک عکس سلفی خوب از خودمان بگیریم؟

جمع بندی

سلفی‌ها سرگرم‌کننده هستند و راهی عالی برای تمرین مهارت‌های ژست گرفتن و عکاسی به شمار می‌ایند. برای جلوگیری از گرفتن عکس های سلفی رایج، ژست های سلفی جدید را امتحان کنید و ببینید کدام ژست برای شما بهتر است.
به یاد داشته باشید، یک عکس خوب نیاز به تمرین دارد! بنابراین، ژست‌ها و موقعیت‌هایی را پیدا کنید که بهترین حالت را برای شما دارند! برای زیباتر کردن سلفی های خود می‌توانید از نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو استفاده کنید و عناصر مختلفی را به آن اضافه نمایید. با اینکار، به زودی، فید اینستاگرامی خواهید داشت که با تصاویری پوشیده شده است که به همه نشان می‌دهد چقدر از زندگی خود لذت می‌برید!

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین