رسانه های اجتماعی به یک ابزار ضروری بازاریابی تبدیل شده اند. مخاطبان هدف شما اکنون انتظار دارند با برند هایی که از آنها خرید می‌کنند و افرادی که دنبال می‌کنند تعامل شخصی داشته باشند. انتشار پست های تعاملی می‌تواند به شروع این رابطه کمک کند و برند شما راجذاب‌تر نماید، اما هزینه تبلیغات و بازاریابی در پیج اینستا در صورتیکه بخواهید مدیریت آن را به یک طراحی حرفه ای واگذار کنید می‌تواند بسیار پرهزینه باشد، به همین دلیل است که اکثر مدیران کسب و کارها به دنبال سایت های طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان هستند.
پیش از اینکه به معرفی بهترین سایت هایی که می‌توانید قالب های آماده پست و استوری اینستاگرام را وز آنها دانلود کنید، بپردازیم بیایید با محتوای تصویری در رسانه های اجتماعی آشنا شویم.

 

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

 

محتوای تصویری در رسانه های اجتماعی چیست؟

محتوای تصویری مورد استفاده در رسانه های اجتماعی کمی با گرافیک های معمولی وب سایت متفاوت است. آنها نمی توانند به سادگی یک بنر تبلیغاتی در سایت باشند، بلکه باید به سرعت داستانی را تعریف کنند یا پیام شما را منتقل کنند.
آنها همچنین باید براساس هر پلتفرم رسانه اجتماعی سفارشی شوند. شما به نسخه های متعددی از محتواهای تصویری برار رسانه های اجتماعی مختلف در ابعاد متفاوت نیاز دارید تا به بهترین نحو با پلتفرم‌ها مطابقت داشته باشد.
یک پیام قوی که به درستی نمایش داده شود، کلیک‌ها و اشتراک گذاری‌ها را افزایش می‌دهد و به تقویت برند شما کمک خواهد کرد.

از چه ابزارهای طراحی برای تولید محتوای رسانه های اجتماعی می‌توانیم استفاده کنیم؟

ابزارهای مختلفی برای ساخت پست و استوری، بنر تبلیغاتی و سایر محتواهای تصویری مورد استفاده در رسانه های اجتماعی وجود دارد. از نرم افزارهای ویندوز گرفته تا اپلیکیشن های اندرویدی، همگی با هدف کمک به شما برای طراحی گرافیک مورد نظرتان عرصه شده اند.
اما در این میان سایت هایی که امکان دانلود، طراحی و ویرایش قالب های آماده پست و استوری اینستاگرام را به شما می‌دهند، بسیار محبوب شده اند، زیرا بر خلاف برنامه های طراحی دسکتاپ یا اپلیکیشن های طراحی پیچیده، به این ابزارهای آنلاین می‌توان نسبتاً سریع تسلط یافت. با دانلود قالب های آماده موجود در بسیاری از آنها، می‌توانید در عرض چند دقیقه تصاویر دلخواه خود را ایجاد کنید. آنها این پتانسیل را دارند که به یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای شما تبدیل شوند و ترافیک وب سایت شما را هدایت کنند.
در اینجا 25 ابزار آنلاین رایگان وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ویرایش تصاویر رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

1. سایت پابلو برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

پابلو که توسط اپلیکیشن اشتراک‌گذاری اجتماعی بافر توسعه داده شده است، ابزارهای لازم برای جذب مخاطب را به بازاریابان می‌دهد. تصاویری را ایجاد کنید تا فوراً به اشتراک گذاشته شوند، یا آنها را برنامه ریزی کنید تا در هر زمان پست شوند.
این سایت دارای مجموعه گسترده ای از تصاویر بدون حق امتیاز است و شما همچنین می‌توانید تصاویر خود را آپلود کنید. یک ویرایشگر متن به شما امکان می‌دهد پیام‌ها یا لوگوی شرکت خود را روی قالب های پست و استوری اینستاگرام به صورت رایگان قرار دهید و گرافیک مورد نظرتان را طراحی کنید.
با طرح‌بندی‌های بهینه‌سازی شده برای پینترست، فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام، پابلو می‌تواند همین الان برای بازاریابی شما مورد استفاده قرار گیرد.

2. سایت دومینگو برای طراحی پست و استوری تبلیغاتی اینستاگرام با قالب های آماده رایگان

دومینگو یکی از همه کاره ترین ابزارهای رایگان آنلاین است که می‌توانید تقریباً برای هر پروژه دیجیتالی از آن استفاده کنید. در این سایت قالب های آماده برای اندازه کامل تصویر در تمام شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام (و بسیاری دیگر) ارائه شده است. همچنین طرح های نمونه‌ای حاوی متن و تصاویر وجود دارد که در صورت نیاز الهام بخش شما است.
شما می‌توانید به کتابخانه ای از تصاویر رایگان برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان خود، همراه با طیف گسترده ای از ابزارهای ویرایش متن دسترسی داشته باشید. می‌توانید از تصاویر رایگان در سایت دومینگو استفاده کنید، یا تصاویر خود را آپلود کنید.

3. سایت Pixlr برای ساخت پست و استوری اینستا

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

Pixlr دارای ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و نسخه‌های مختلف نرم‌افزار (نسخه‌های «پیشرفته»، «بازی‌کننده» و نسخه‌های قدیمی) است که ظاهری شبیه به برنامه های گرافیکی قدرتمندی مانند فتوشاپ دارد. اما یک برنامه Express نیز برای ایجاد و ویرایش سریع تصاویر اجتماعی در این سایت وجود دارد.
طیف گسترده‌ای از قاب‌ها، طرح‌بندی‌ها، کاورها، افکت‌ها و موارد دیگر برای انتخاب وجود دارد. می‌توانید تصاویر را آپلود کنید یا با استفاده از وب کم خود یک تصویر ایجاد کنید.
البته، سایت Pixlr مبتنی بر Adobe Flash است. بنابراین ممکن است مجبور شوید پیکربندی مرورگر وب خود را تنظیم کنید تا به درستی کار کند.

4. سایت فوتور برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

Fotor در درجه اول یک کلاژ ساز است، اما ابزارهایی را برای ساخت مست و استوری شبکه های اجتماعی فراهم می‌کند. امکان طراحی قالب های پست و استوری اینستاگرام در این سایت وجود دارد که از ابعاد مناسب برای اشتراک گذاری در پیج شما استفاده می‌کند.
Fotor همچنین تصاویر کوچکی را برای ویدیوهای YouTube ایجاد می‌کند. پس از انتخاب یک قالب (یا آپلود تصویر خود)، به سایر گزینه های گرافیکی و متنی دسترسی خواهید داشت.
هنگامی که تصویر شما کامل شد، می‌توانید روی دکمه اشتراک گذاری کلیک کنید تا محتوای تولید شده به سایت اجتماعی مورد علاقه شما ارسال شود.

5. سایت Easel.ly برای ساخت پست و استوری اینستاگرام

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

Easel.ly در ایجاد اینفوگرافیک تخصص دارد. اینفوگرافیک‌ها سه برابر بیشتر از سایر محتواهای تصویری در رسانه های اجتماعی مورد پسند و اشتراک گذاری قرار می‌گیرند.
Easel.ly تمام ایزارها و المان های لازم برای طراحی اینفوگرافیک را به کار می‌گیرد. فقط یک قالب پست اینستاگرام رایگان به سبک اینفوگرافیک را انتخاب کنید و شروع به اضافه کردن متن و داده های خود کنید. می‌توانید طرح نهایی را به صورت یک لینک به اشتراک بگذارید یا از یک کد جاسازی برای اضافه کردن آن به وب‌سایت خود استفاده کنید.

6. سایت Piktochart برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

Piktochart یکی دیگر از ابزارهای ایجاد اینفوگرافیک است. اما کاربردهای آن به همین جا ختم نمی شود. می‌توانید از آن برای بهبود گزارش‌ها و ارائه‌ها، سلخت مست و ایتوری و بنر تبلیغاتی برای رسانه های اجتماعی و حتی چاپ استفاده کنید.
حساب رایگان به شما امکان دسترسی به بیش از 4000 نماد، ابزارهای ویرایشی و امکان اشتراک گذاری را می‌دهد. امکانات زیادی داختیار شما قرار می‌دهد، اما نسخه رایگان در مقایسه با سایر ایتم های موجود در این لیست تا حدودی محدود است. اما نسخه پریمیوم قابلیت های آن را بسیار گسترش می‌دهد. اگر از نحوه عملکرد آن خوشتان می‌آید، می‌تواند خرید خوبی باشد.

7. سایت PicMonkey برای ساخت محتوای تصویری رسانه‌های اجتماعی

PicMonkey با کتابخانه ای حاوی میلیون‌ها عکس استوک است که انتخاب های متعددی برای ساخت قالب پست اینستاگرام رایگان دارد. ابزار طراحی آن شامل تمام قاب های معمول، حروف، بافت‌ها و سایر المان های طراحی گرافیکی می‌شود.
می‌توانید تصاویر را از سایت مستقیماً در محبوب ترین شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک، توییتر و پینترست به اشتراک بگذارید.
PicMonkey رایگان نیست، اما یک دوره هفت روزه رایگان ارائه می‌دهند. اگر امکاناتی را که می‌بینید دوست دارید، کار با نسخه پرمیوم بعد از ۷ روز حداقل 6 دلار در ماه هزینه خواهد داشت.

8. سایت BeFunky بهترین ابزار رایگان برای ویرایش قالب پست اینستاگرام

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

BeFunky تعداد خوبی از ابزارهای ویرایش تصویر رایگان را ارائه می‌دهد که شامل ویرایش ابعاد، قاب‌ها و کاور های مختلف می‌شود.
هنگامی که یک پست طراحی می‌کنید، اشتراک گذاری آن در شبکه هایی مانند فیس بوک و توییتر آسان است. تنها اشکال این است که بسیاری از ویژگی های جذاب تر فقط در نسخه پولی این سایت موجود است.

9. اپلیکیشن Inforgr.am برای طراحی قالب پست های دارای نمودار اینستاگرام رایگان

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

برنامه Inforgr.am به سازماندهی داده های شما به صورت نمودار کمک می‌کند که برای هر کسی که اینفوگرافیک را در رسانه های اجتماعی ارائه می‌دهد، ایده آل است.
حساب رایگان امکان آپلود 10 تصویر، ایجاد دو نقشه و یک کتابخانه حاوی 10 فایل را فراهم می‌کند. یکی از جالب ترین ویژگی‌ها، امکان وارد کردن داده های اکسل  در آن است. این باعث می‌شود که ایجاد نمودارها و چارت‌ها راحت باشد.

10. سایت اسنپا برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

Snappa با تعداد زیادی عکس های استوک، گرافیک، متن و قابلیت های زمان بندی ارائه می‌شود. نسخه رایگان تنها از دو حساب اجتماعی پشتیبانی می‌کند، اما هنوز هم می‌توانید از آن بهره زیادی ببرید.
یکی از ترفندهای جالب Snappa حذف پس زمینه از تصویر آپلود شده شما با یک کلیک است. ارزش یک نگاه را دارد.

11. سایت Quotes Cover برای طراحی قالب نقل قول پست اینستاگرام رایگان

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

Quotes Cover ابزاری سریع و آسان برای ایجاد پست و استوری و همچنین پروفایل رسانه های اجتماعی شما است. شما می‌توانید نقل قول های خود را وارد کنید یا از میان انبوهی از پیام های الهام بخش محبوب، نقل قول مورد نطرتان را انتخاب کنید. به سادگی پلتفرم رسانه اجتماعی مورد نظر خود را انتخاب کنید و از ویرایشگر برای انجام تنظیمات نهایی استفاده کنید.

12. سایت Genially برای طراحی پست های ویدیویی اینستاگرام

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

گفته می‌شود که ویدیوی آنلاین بیش از 80 درصد از پهنای باند اینترنت را استفاده می‌کند. چه به یک اینفوگرافیک یا یک تصویر تعاملی نیاز داشته باشید، Genially می‌تواند این کار را انجام دهد.
ارائه‌ها، اینفوگرافیک‌ها، آزمون‌ها و بسیاری موارد دیگر را می‌توان با استفاده از قالب های رایگان این سایت، طراحی و ویرایش کرد. با ابزار ویرایشگر سایت می‌توانید پس زمینه و انیمیشن اضافه کنید، سپس کار خود را به روش های مختلف به اشتراک بگذارید. Genially در ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی متحرک اینستاگرام نیز فوق العاده عمل می‌کند،.

13. سایت Stencil برای طراحی سریع قالب پست اینستاگرام رایگان

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

برای خلف سریع پست و استوری رسانه های اجتماعی، Stencil بهترین گزینه است. ابزارهای آن برای طراحی سریع قالب پست اینستاگرام آماده شده و منابع مختلف در آن بارگذاری شده که شامل چهار میلیون عکس استوک، 1000 قالب، 3150 فونت وب گوگل و بیش از دو میلیون آیکون و گرافیک می‌شود.
اگر این کافی نیست، می‌توانید محتوای مورد نطر خود را نیز آپلود کنید. حساب رایگان تا حدودی محدود است و امکان ایجاد تنها ده تصویر در ماه را فراهم می‌کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید ان را به نسخه پولی ارتقا دهید.

14. ویرایشگر piZap

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

ویرایشگر piZap شبیه به Pixlr و شبیه فضای کاری فتوشاپ است که ابزارهای مختلفی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما کمک کند تقریباً هر محتوایی را بسازید و در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. حتی دارای یک عملکرد بهینه است که به شما امکان می‌دهد به سرعت متن را به تصاویر اضافه کنید.
نسخه رایگان دارای چندین گزینه است. اما مانند اکثر ابزارهای آنلاین، ویژگی های بیشتری در اشترا پولی آن موجود است.

15.سایت گراویت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

آیا به نرم افزاری با توانایی ایجاد تصاویر برداری آنلاین نیاز دارید. بله، Gravit می‌تواند این کار را انجام دهد. همچنین یک ویرایشگر تصویر عالی برای بهینه سازی گرافیک رسانه های اجتماعی است.
Gravit فضای ذخیره سازی ابری را ارائه می‌دهد تا بتوانید محتوای خود را به صورت آنلاین ذخیره کنید. رابط کاربری غنی آن به شما امکان می‌دهد به چندین طرح از پیش تعریف شده دسترسی داشته باشید. ساختن مواردی مانند روی جلد فیس بوک با ابعاد صحیح به طور خودکار در آن آسان است.

16. سایت Venngage برای ساخت اینفوگرافیک

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

Venngage در ایجاد اینفوگرافیک و سایر محتوای قابل اشتراک گذاری تخصص دارد. حساب رایگان به شما امکان دسترسی به رسانه های مختلف را می‌دهد تا به ساخت محتوای مبتنی بر داده شما کمک کند.
قالب های پینترست، فیس بوک، توییتر و لینکدین در برنامه موجود است. و پشتیبانی فنی یک تیم آنلاین نیز به شما کمک می‌کند راهنمایی های مختلفی را برای طراحی بهتر دریافت کنید. این ویژگی نیست که اکثر ویرایشگرهای تصویر آنلاین رایگان می‌توانند ارائه دهند.

17. سایت Quozio برای طراحی قالب پست نقل قول اینستاگرام رایگان

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

Quozio یکی دیگر از برنامه های ساخت پست های حاوی نقل قول است که استفاده از آن سریع و آسان است. فقط یک نقل قول، نام شخصی که آن را گفته است، وارد کنید، سپس از میان قالب های آماده ای که به شما پیشنهاد می‌شود، یکی را انتخاب کنید.
این یک برنامه آنلاین و تحت وب ساده و محدود است، اما برای استفاده از آن لازم نیست آدرس ایمیل خود را ارائه دهید. یک ویژگی منحصر به فرد، افزونه مرورگر وب "bookmarklet" است. متن را در هر صفحه برجسته کنید، روی دکمه «نقل قول با Quozio» کلیک کنید و متن انتخاب شده به یک تصویر تبدیل می‌شود.
اگرچه این ابزار بسیار جالب است، اما از یک اتصال قدیمی "http" استفاده می‌کند. این بدان معناست که با SSL ایمن نیست . با این حال، هنوز هم فوق العاده خوب کار می‌کند. امیدواریم توسعه دهنده در آینده نزدیک SSL را اضافه کند.

18. سایت Photovisi برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

به دنبال ابزاری برای ساخت کلاژ عکس برای پست توییتر یا فیس بوک هستید؟ Photovisi بهترین انتخاب شماست. این ابزار انواع پس‌زمینه‌ها، شکل‌ها و یک ویرایشگر متن را فراهم می‌کند. وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید پروژه را ذخیره کنید یا آن را به اشتراک بگذارید.
برای حذف واترمارک‌ها باید یک حساب خود را ارتقا دهید. اما حتی بدون ارتقا، همچنان یک راه موثر برای ایجاد تصاویر خلاقانه برای رسانه های اجتماعی است.

19.سایت Timelinecoverbanner برای طراحی قالب پروفایل اینستاگرام

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

ای نرم افزار تحت وب، ابزاری برای بهبود تصاویر پروفایل رسانه های اجتماعی است. می‌توانید یک تصویر دایره ای جالب برای حساب های اجتماعی خود ایجاد کنید و از ویرایشگر عکس برای ایجاد پس زمینه استفاده کنید.
این یک ابزار اساسی است که استفاده از آن رایگان است که پیچیدگی خاصی ندارد و یک راه سریع و آسان برای برجسته کردن تصاویر پروفایل تان بدون پرداخت هزینه است.

20. سایت landscape برای تغییر ابعاد تصاویر

بهترین سایت برای طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان

Sprout Social یک ابزار عالی گرافیک رسانه های اجتماعی به نام Landscape را برای شما به ارمغان می‌آورد . هر گرافیکی را آپلود کنید، و Landscape آن را برای سایت های اجتماعی خاص برش می‌دهد تا یک تناسب کامل ایجاد کند.
از تصاویر در پست های لینک شده، تصاویر پروفایل و به عنوان عناصر پس زمینه استفاده کنید. Landscape از محبوب ترین سایت های رسانه اجتماعی پشتیبانی می‌کند: توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب.
شما نمی توانید مستقیماً تصاویری را که ایجاد می‌کند به اشتراک بگذارید. اما هنوز هم یکی از بهترین و ساده ترین ابزارها برای به دست آوردن اندازه مناسب برای هر تصویر است.

جمع بندی

جذب و حفظ مخاطب بیش از یک تصویر زیبا نیاز دارد. ساخت پست و استوری رسانه های اجتماعی که از نظر اندازه و عملکرد بهینه شده باشند، یکی از اصول خلق تصاویر "چشمگیر" است. سایت هایی که در این مقاله در مورد آنها صحبت کردیم کاملا نیازهای شما را برطرف می‌کنند.
هرچند خلق پست و استوری هایی که وایرال شود، به خلاقیت و نبوغ شما بستگی دارد اما فراموش نکنید که بازاریابی بصری در سایت های اجتماعی مانند اینستاگرام می‌تواند برای جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شما استفاده شود. لازم نیست پست و استوری شما وایرال شود، همینکه بتوانید مخاطبانتان را تحت تاثیر قرار دهید، کافی است.
سایت طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان دومینگو ابزار ویرایشی کاربردی را همراه با صدها تصویر، آیکون و برچسب به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن برای ساخت انواع پست و استوری و بنر تبلیغاتی اینستا طی چند دقیقه استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین