اینستاگرام اخیراً به 10 سالگی خود در پایان سال 2020 رسیده و دو رقمی شده است. این پلتفرم بصری محرک و جذاب ممکن است مدت کوتاهی واربران ریادی را جلب کرده باشد، اما هنوز تا رسیدن به تکامل فاصله زیادی دارد زیرا به روش‌های جدیدی مانند پست های تبلیغاتی در اینستاگرام توسط کسب و کار‌ها برای گسترش ارگانیک خود ادامه می‌دهد. 
با بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه، اینستاگرام پس از پلتفرم فیس بوک در رتبه دوم قرار دارد. وقتی به کاربران فعال آن نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که هر روز کاربران بیشتری به این شبکه می‌پیوندند و فید، استوری‌ها، اکسپلور و IGTV، و سایر ویژگی‌های جدید آن‌ها را مطالعه می‌کنند.
این بستر گسترده، فرصت بسیار خوبی برای برندهای مختلف بوجود می‌آورد که وارد این فضا شوند و راه‌هایی برای موفقیت بیابند. به هر حال، از میان تعداد افراد زیادی که در این پلتفرم حضور دارند، قطعاً مخاطبان شما هم پیدا می‌شوند.
اگر آمار استفاده از اینستا به خودی خود قانع کننده نیست، و هنوز از خود می‌پرسید که آیا پست های تبلیغاتی در اینستاگرام می‌تواند برای شما مفید باشد، ادامه مقاله را بخوانید تا با پنج دلیل عالی برای شروع تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید.

 

چرا پست های تبلیغاتی در اینستاگرام برای بازاریابی کسب و کار شما موثر است؟

 

5 ویژگی و مزیتی که می‌توانید از انتشار پست های تبلیغاتی در اینستاگرام به دست آورید

پنج مزیت کلیدی پست های تبلیغاتی در اینستاگرام که آن را به کانالی سودآور برای بسیاری از مشاغل تبدیل می‌کند به شرح زیر است:
فرصت های تبلیغاتی بی نظیر
یافتن فالوور برای برند 
تبلیغات رایگان و ارزان
نمایش هویت برند از طریق استوری‌ها
افزایش نرخ تعامل 
بیایید نگاهی دقیق‌تر به هر یک از این دلایل بیندازیم تا بتوانید تشخیص دهید که آیا پست های تبلیغاتی در اینستاگرام همان استراتژی است که کسب‌وکار شما باید آن را بررسی کند یا خیر، و اگر چنین است، یاد بگیرید که چگونه از همه چیز برای موفقیت حداکثری استفاده کنید.

1. فرصت های تبلیغاتی بی نظیر با انتشار پست های تبلیغاتی در اینستاگرام

مطمئناً، همانطور که قبلاً ذکر شد، افراد زیادی در اینستاگرام وجود دارند، اما برای رشد واقعی چه انتظاری از این پلتفرم می‌توان داشت؟ بیایید ایالات متحده را به عنوان مثال در نظر بگیریم. از 140 میلیون کاربر در ایالات متحده، اینستاگرام شاهد افزایش 8 درصدی کاربران در سه ماهه سوم 2020 تا پایان سال بود. تبلیغات در اروپای غربی چطور؟ استفاده از پست های تبلیغاتی در اینستاگرام در سال 2020 17 درصد افزایش یافته است و به طور مداوم در حال رشد است. این آمارها نشان می‌دهد هنوز فرصت های زیادی برای کسب و کارها باقی مانده است تا در مقابل مخاطبان هدف خود قرار گیرند، دید خود را گسترش دهند و به اهداف مختلف خود دست یابند.

2. یافتن فالوور برای برند با انتشار پست های تبلیغاتی در اینستاگرام

در حالی که مردم به شبکه های اجتماعی می روند تا با خانواده، دوستان خود ارتباط برقرار کنند یا ببینند سلبریتی های مورد علاقه شان در چه زمینه ای فعالیت می‌کنند، میلیون‌ها نفر بررسی می‌کنند که چه برندهایی به اشتراک می‌گذارند. هر پلتفرمی نیست که کاربران به طور فعال این کار را انجام دهند. در واقع، روزانه 200 میلیون کاربر اینستاگرام حداقل از یک پروفایل تجاری بازدید می‌کنند. 81 درصد از کاربران اینستاگرام نیز از این پلتفرم برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات استفاده می‌کنند. علاوه بر این، اکنون که اینستاگرام اخیراً خرید در این پلتفرم را برجسته‌تر کرده است، ۱۳۰ میلیون کاربر هر ماه روی پست‌های خرید ضربه می‌زنند.
این شانس شماست تا وارد عمل شوید و آنچه را که ارائه می‌دهید به شیوه ای جذاب و بصری نشان دهید. اگر این کار را به درستی انجام دهید، برندتان می‌تواند طرفداران قابل توجهی جذب کند و کسب و کارتان رونق یابد.
بنابراین دریغ نکنید. یک استراتژی برای طراحی پست و استوری و بنر تبلیغاتی در اینستا توسعه دهید، و در نظر بگیرید که چگونه از این استراتژی بازاریابی و تبلیغات با تولید محتوای جذاب و جذاب بصری به مخاطبین بیشتری دست پیدا کنید.
از این فرصت استفاده کنید و ببینید که چگونه اینستاگرام برای برند شما و محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید موثر خواهد بود.

3. تبلیغات رایگان و ارزان

اگر از طراحی بنر تبلیغاتی در اینستاگرام برای رشد ارگانیک کسب و کار خود از طریق انتشار در پست و استوزی استفاده کرده اید، حتما نتیجه آن را مشاهده کرده اید. اگر از ثالب های آماده ساخت بنر تبلیغاتی اینستا استفاده کنید می‌توانید به اهداف کمپین بازاریابی خود با کمترین هزینه دست یابید. 
اگر هنوز این کار را نکرده‌اید، بهتر است به سرعت اینستاگرام را به مجموعه ابزارهای تبلیغاتی خود اضافه کنید و ببینید که چگونه بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام  به صورت پست، استوری یا در اکسپلور می‌تواند برای شما موثر باشد.
 من معتقدم که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در آینده نزدیک، شبکه مخاطبان اینستاگرام آنقدر گسترش یابد که به اصلی ترین پایگاه تبلیغاتی برای کسب و کارها تبدیل شود.

4. نمایش هویت برند از طریق استوری‌ها

اسنپ چت ممکن است اولین پلتفرمی باشد که امکان انتشار محتوای زودگذر را فراهم کرد، اما آخرین آن نیست. اینستاگرام پس از اینکه اسنپ چت پیشنهاد خرید فیس بوک را رد کرد و به سرعت از پایگاه کاربری اسنپ چت پیشی گرفت، نسخه مخصوص به خود را توسعه داد. در حالی که استوری اینستاگرام، جدید نیست، برندهای بیشتری همچنان وارد این جایگاه محبوب می‌شوند و موفقیت بزرگی را می‌بینند. در حال حاضر، نیم میلیارد نفر هر روز استوری تماشا می‌کنند، بنابراین به جای انتشار پست های تبلیغاتی در اینستاگرام تاکید بیشتری بر اهمیت اضافه کردن استوری به استراتژی تبلیغاتی ارگانیک و پولی شما دارد.
با انتشار استوری های تبلیغاتی در اینستاگرام می‌توانید به راحتی با مخاطبان هدفی که ممکن است از وجود شما اطلاعی نداشته باشند ارتباط برقرار کنید و می‌توانید به زندگی آنها ارزش بیافزایید. با ظاهر شدن در مقابل آنها، می‌توانید با توجه به مختصر بودن محتوا، به سرعت با استفاده از استوری های جذاب آنها را  مجذوب برند خود کرده و سپس افراد را وارد قیف فروش خود کنید.
با توجه به اینکه بیش از نیمی از کاربران می‌گویند که پس از دیدن یک محصول یا خدمات در استوری بیشتر به آن علاقه مند می‌شوند، می‌توانید روی طراحی استوری جذاب خودتان سرمایه گذاری کنید و ببینید تبلیغات اینستاگرام چه نوع نتایجی می‌تواند برای شما و کسب و کارتان به همراه داشته باشد.

5. افزایش نرخ تعامل با انتشار پست های تبلیغاتی در اینستاگرام

با توجه به آنچه که در حساب های مشتریان خود دیده ایم و از آنچه در زمینه تبلیغات در اینستاگرام شنیده ایم، نرخ تعامل معمولاً بالاتر از سایر سیستم عامل های اجتماعی است. بنابراین، باید مطمئن شوید که تصاویر و ویدیوهای محصول شما از نظر بصری جذاب و معرف برند شما هستند تا بتوانند به خرید بیشتر کمک کنند.
یکی از تیم‌های رسانه‌های اجتماعی گزارش داد که نرخ تعامل برای پست‌های تبلیغاتی جذاب در اینستاگرام بالاترین است، پس از آن کاروسل‌ها و سپس ویدیوها قرار می‌گیرند – که البته بر اساس محتوای تبلیغ‌شده، صنعت شما و هدف‌گیری مخاطبان متفاوت است.
پلتفرم بازاریابی تجارت الکترونیک Yotpo گزارش داد که مردم 58 برابر بیشتر از فیس بوک و 120 برابر بیشتر از توییتر با پست های تبلیغاتی در اینستاگرام درگیر می‌شوند. در حالی که از زمانی که Yotpo این آمار اینستاگرام را در سال 2018 گزارش کرد، نرخ تعامل تغییر کرده است، ما شاهد کاهش اندکی در طول این سال‌ها بوده‌ایم زیرا اکنون، اکثر مخاطبین با استوری های اینستا ارتباط بیشتری برقرار می‌کنند.
 با این وجود، نرخ تعامل کاربران با پست های تبلیغاتی دز اینستاگرام همچنان در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها بسیار بالاست.
یکی از روش های افزایش نرخ تعامل یا تقویت ارتباط با فالوورها، استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر یا UGC است. اگر هنوز محتوای UGC ندارید، یک چالش با هشتگ پرطرفداری را شروع کنید تا فالوورهای خود را تشویق کنید تا آن را به اشتراک بگذارند و درباره آن نظر بدهند.
 علاوه بر این، در پست های خود سوالاتی بپرسید و بدون صرف بودجه تبلیغاتی از انتشار پست های تبلیغاتی در اینستاگرام برای دسترسی به مخاطبان جدید بهره ببرید.
 با اینفلوئنسرهای دارای فالوور کمتر تماس بگیرید و یک برنامه مشارکتی ایجاد کنید. هنگامی که محتوای UGC داشته باشید، می‌توانید ن را در حساب خود مجدداً به اشتراک بگذارید، اگر شخصی از محصول شما استفاده کرده یا از سایت شما خرید می‌کند آنه را تشویق کنید که با انتشار یک استوری این تعامل را به اشتراک بگذارند و کپشن یا متنی بنویسند که مربوط به برند شما باشد.
 برخی از روش‌های دیگر برای به دست آوردن تعامل بیشتر در پسن های تبلیغاتی اینستاگرام، ایجاد یک مسابقه برای جذب فالوور و تعامل بیشتر در پست‌های نظرسنجی است که می‌توانید به عنوان تبلیغات نیز از آنها استفاده کنید. 
قابلیت های اینستا برای انتشار پست تبلیغاتی رایگان بی‌پایان است، محصول یا خدمات خود را در حال استفاده به نمایش بگذارید تا مشتریان بالقوه و طرفداران مشتاق بتوانند بهتر انتظارات خود را مدیریت کنند و همچنین احتمال بازگشت و خرید مجدد را افزایش دهید.

چطور انتشار پست های تبلیغاتی در اینستاگرام را بخشی از استراتژی اجتماعی خود قرار دهید؟

در حال حاضر، حدود یک دهه از عمر اینستاگرام می‌گذرد، اما هنوز هم یک پلتفرم پرطرفدار در بین مردم است که به این زودی‌ها آن را فراموش نمی کنند. مردم به پیوستن و استفاده از این پلتفرم به صورت روزانه ادامه می‌دهند و برای کسب‌وکارها، همچنان ویژگی‌های جدیدی را راه‌اندازی می‌کنند که مخاطبان هدف شان را درگیر نگه می‌دارد.
انتشار پست و استوری تبلیغاتی در اینستاگرام چه به صورت اظهار نظر یا معرفی محصول، می‌تواند کلیدی حیاتی برای موفقیت شما باشد، زیرا غیرقابل انکار است و در حال حاضر خرید محورترین پلتفرم تبلیغات رسانه های اجتماعی است.
اگر اینستاگرام را به‌عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی کلی خود در نظر بگیرید تا ببینید چگونه می‌تواند بخشی از قیف فروش باشد و به پیشرفت شما کمک کند. باید شروع به طراحی پست و استوری و بنر تبلیغاتی جذاب کنید که به ارائه ویژگی‌های جدید برند شما ادامه می‌دهد تا از آن‌ها موفقیت کسب کند.
اگر این اولین ورود شما به تبلیغات اینستاگرام است، می‌توانید به راحتی از قالب های آماده پست و استوری در نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو استفاده کنید، با این حال، به مشخصات آن توجه داشته باشید تا بتوانید تبلیغات خود را در پلتفرم بومی به نظر برسانید و با ابعاد استاندارد هر محتوا مطابقت داشته باشید. 
گر هنوز تصاویر یا ویدیوهایی ندارید که بتوانید برای تولید محتوای هدفمند به کار بگیرید، می‌توانید از کتابخانه عکس های برنامه استوری ساز دومینگو استفاده کنید و با افزودن آنها به قالب های آماده و ویرایش با ابزارهای ساده، محتواهای خلاقانه ای بسازید که برای فید اینستای شما جذاب به نظر برسند.
اگر هنوز برای طراحی بنر تبلیغاتی متحرک ایده ای ندارید، اما می‌خواهید با جلب توجه مخاطبان به هدف خود در فروش برسید و تأثیر مهم‌تری روی مخاطبین داشته باشید، از ابزارهای داخلی رایگانی که دومینگو ارائه می‌کند استفاده کنید.

چرا پست های تبلیغاتی در اینستاگرام برای بازاریابی کسب و کار شما موثر است؟

برای ویرایش قالب های آماده، تصویر ثابت خود را آپلود یا انتخاب کنید و سپس از ابزارهای ایجاد ویدیو برای اضافه کردن جلوه‌های ویژه و متن استفاده کنید تا با افزودن مقداری حرکت به تصاویر خود به آنها برتری دهید. 

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین