اینستاگرام دارای طیف گسترده ای از تصاویر جذاب است که در پیج های شخصی یا تجاری منتشر می شود. در واقع، این یک میدان نبرد رقابتی و چالش برانگیز برای بازاریابان است تا خودشان را از دیگران متمایز کنند. بنابراین، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا عکس های جذاب را برای جذب افراد بیشتر و افزایش فالوور آپلود کنیم. از طرف دیگر، ایجاد حاشیه پست اینستاگرام می تواند محتوای شما را به چیزی جدید و منحصر به فرد ارتقا دهد، به خصوص اگر می خواهید پست های تبلیغاتی در اینستاگرام منتشر  کنید، استفاده از حاشیه به شما اجازه می دهد اندازه تصویر را برای اینستاگرام بدون برش تغییر دهید. در واقع، با استفاده از خلاقیت و تنوع، می توانید به مخاطب خود احترام بگذارید. شما می توانید قالب های مختلفی برای حاشیه اینستاگرام را از هر نوع در نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو پیدا کنید اما بیایید ببینیم که ایجاد حاشیه در فتوشاپ برای دست یابی به پست های اینستاگرام  زیبا چگونه است .

 

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

 

ایجاد حاشیه برای پست اینستاگرام 

بر اساس تنظیمات اینستاگرام ، باید عکس‌ها و ویدیوهای خود را به ابعاد خاصی تغییر دهید تا در صفحه گوشی قرار بگیرند. در غیر این صورت، ممکن است لازم باشد بخشی از عکس خود را برش دهید، اگر اندازه استاندارد پست اینستاگرام را رعایت نکنید، خود اینستا آن را کوچک می کند. در این صورت تصویری که آپلود می کنید به شدت کیفیت خود را از دست می دهد. برای مثال، برای بسیاری از ما مهم است که عکس‌های عمودی را بدون برش در اینستاگرام ارسال کنیم . به همین دلیل است که ایجاد حاشیه در فتوشاپ برای تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام می تواند از هرگونه تغییر ناخواسته در محتوای ارزشمند شما جلوگیری کند. اکنون چند اپلیکیشن مفید را برای کمک به شما در ساخت قاب اینستاگرام معرفی می کنم.

ایجاد حاشیه سفید برای اینستاگرام در فتوشاپ

بسیاری از بازاریابان چندین عکس را در یک پست اینستاگرام منتشر می کنند، بنابراین برای ایجاد یک حاشیه در اینستاگرام نیاز به یک ویرایش سریع دارند. فتوشاپ یک راه ساده برای تغییر سایز تصاویر در اینستاگرام است. یکی از بهترین انواع حاشیه، افزودن یک قاب سفید برای اینستاگرام است.
برای انجام این کار، مراحل زیر را انجام دهید:
فتوشاپ را باز کنید 
فایل را انتخاب کنید 
برای ایجاد یک صفحه خالی در فتوشاپ در ابعاد 4:5 یا 1080 پیکسل (عرض) در 1350 پیکسل (ارتفاع) روی New کلیک کنید. 

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

در مرحله بعد، "Place" را انتخاب کنید تا عکس در صفحه خالی جا بگیرد. 

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

پس از قرار دادن عکس و ثابت کردن آن در صفحه خالی، می بینید که حاشیه سفید دور عکس ایجاد می شود. برای ذخیره کردن، دوباره "File" را در فتوشاپ انتخاب کنید و این بار "Export" را انتخاب کنید.
در نهایت، پس از ایجاد حاشیه سفید در فتوشاپ، تصویر خود را به صورت JPG ذخیره کنید.

ایجاد حاشیه در VSCO برای پست اینستاگرام به جای فتوشاپ

اگر می خواهید از یک اپلیکیشن به جای فتوشاپ برای ایجاد حاشیه استفاده کنید، می توانید روی VSCO حساب کنید. این یک برنامه ویرایش عکس محبوب و رایگان است که می توانید آن را در اپ استور دانلود کنید. این اپلیکیشن طراحی و ویرایش، چندین فیلتر و ویژگی های ویرایشی را برای آپلود تصاویر با کیفیت بالا در اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که از حاشیه های رنگی مختلف بر روی عکس های خود برای ساخت قالب های قاب اینستاگرام استفاده کنید .
در اینجا نحوه ایجاد حاشیه سفید اینستاگرام در VSCO که راحت تر از فتوشاپ است، آمده است:
برنامه VSCO را باز کنید.
+ را در سمت راست بالای صفحه لمس کنید.
عکسی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.
Import را در زیر صفحه انتخاب کنید.
تصویری را که وارد کرده اید انتخاب کنید.
در پایین سمت چپ صفحه، Edit را بزنید.
دوباره آیکون Edit را فشار دهید.
به سمت راست بروید تا نماد Borders را ببینید.
Borders را انتخاب کنید.
رنگ سفید را برای ایجاد حاشیه در این اپلیکیشن انتخاب کنید
از نوار لغزنده برای انتخاب اندازه دلخواهتان استفاده کنید.
Next را در سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید.
ذخیره را فشار دهید.
اکنون، عکس جدید را در Camera Roll خود ذخیره خواهید کرد. سپس، می توانید آن را طبق معمول در اینستاگرام آپلود کنید.

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

ایجاد حاشیه برای پست اینستاگرام در ویندوز بدون نیاز به فتوشاپ

بسیاری از کاربران قاب های سفید برای اینستاگرام ایجاد می کنند تا بیشتر روی محتوا تمرکز کنند. به‌جای استفاده از برنامه فوتوشاپ برای ایجاد حاشیه سفید، روشی در دسترس‌تر برای تغییر سریع ابعاد عکس و دریافت نتایج فوری انتخاب کنید. در واقع، سریع ترین راه برای افزودن حاشیه سفید به عکس اینستاگرام، افزودن آن در ابزار همه کاره AiSchedul است.
AiSchedul یک سرویس مدیریت چند کاربره اینستاگرام است که به شما امکان می دهد یک قاب برای اینستاگرام بسازید و آن را مستقیماً در حساب خود منتشر کنید. بنابراین، نیازی نیست که قاب اینستاگرام را در یک برنامه بسازید و سپس آن را در رول دوربین ذخیره کنید و در اینستاگرام پست کنید. 
علاوه بر این، این برنامه قابلیتی را برای تنظیم مجدد عکس‌های اینستاگرام موجود برای بهبود زیبایی شناسی فید حساب شما فراهم می‌کند. 
برای برنامه ریزی و قرار دادن تصاویر و ویدیوها در اینستاگرام از دسکتاپ، فقط باید:
رایگان ثبت نام کنید و اکانت اینستاگرام خود را اضافه کنید.
برگه‌های «Post$Schedule» و «Schedule» را انتخاب کنید.
دکمه "Schedule" را انتخاب کنید.
"Feed" یا "Story" را انتخاب کنید.

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

عکس/فیلم خود را بکشید و رها کنید.

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

فایل های خود را در کادر محتوا بکشید و رها کنید.
سپس یک عنوان بنویسید و در صورت تمایل یک URL به پست خود اضافه کنید.

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

پس از ایجاد حاشیه سفید یک کپشن بنویسید و هشتگ اضافه کنید.
هشتگ ها را اضافه کنید و  ابزار را برای جستجو و افزودن چندین هشتگ مشاهده کنید و آنها را برای استفاده بعدی ذخیره کنید.

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

فید خود را ارسال کنید
همچنین، می‌توانید «post in story» را نیز انتخاب کنید تا آنها را به صورت استوری خود آپلود کنید.

ایجاد حاشیه سفید برای ویدئو های اینستا

همه طرفداران ویدیوهای اینستاگرام که مایل به آپلود ویدیو در اینستاگرام هستند اغلب به یک ابزار مفید برای ساخت قاب اینستاگرام برای ویدیوهای خود نیاز دارند. ایجاد حاشیه برای ویدیوهای اینستا در برنامه فتوشاپ امکان پذیر است اما ممکن است برای افراد مبتدی مشکل باشد. به همین علت در ادامه، من اطلاعات مفیدی در مورد دو برنامه با رابط کاربری بسیار ساده ارائه کرده ام تا بتوانید از آنها برای ایجاد حاشیه در ویدیو اینستاگرام استفاده کنید. 

ایجاد حاشیه با Squaready برای IOS

Squaready for Video به شما امکان می دهد با در نظر گرفتن اندازه صفحه و موقعیت تصویر، یک حاشیه با زمینه خاص برای ویدیوی اینستای خود ایجاد کنید. 
این برنامه با افزودن حاشیه های سفید یک ویدیوی مستطیل را به یک مربع در اندازه  مناسب برای اینستاگرام  تبدیل می کند. همچنین با مقیاس کردن با عملیات پینچ، ویدیو را به شکل مربع در می آورد. با ضربه زدن روی (+) یا (-) می توانید به طور خودکار نسبت ابعاد خاصی را تنظیم کنید. علاوه بر این، دارای ویژگی چرخش ویدیو (هر 90 درجه) است. می توانید رنگ پس زمینه و نوع حاشیه را به دلخواه تغییر دهید. سپس، ویدئو را به صورت فرمت استاندارد ویدئویی یا عکس‌های زنده ذخیره کنید. در واقع، این یک ابزار مفید است که فقط در دستگاه های iOS قابل اجرا است.

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

ایجاد حاشیه سفید در ویندوز برای ویدیوهای اینستاگرام با AiSchedul

AiSchedul قابلیتی را در اختیار شما قرار می دهد تا ویدیوهای طولانی را در استوری اینستاگرام، فید و IGTV ارسال کنید و انتشار آنها را از تلفن همراه و رایانه شخصی در چندین حساب به طور همزمان برنامه ریزی کنید. 
برای افزودن حاشیه به ویدیوهای اینستاگرام خود و انتشار فوری آنها از دستگاه تان، فقط باید:
وارد حساب کاربری خود شوید
دکمه 'Schedule' را فشار دهید.
«Feed»، «IGTV» یا «Story» را انتخاب کنید. 
ویدیوی خود را بکشید و رها کنید. 
سپس، Aishedul یک حاشیه سفید ایجاد کرده و ویدیوی شما را آپلود می کند.
همین. 
همانطور که می بینید با استفاده از AiSchedul می توانید به راحتی و به سرعت یک حاشیه در پست اینستاگرام ایجاد کنید و بدون استفاده از فتوشاپ، حاشیه های سفید را به عکس ها و فیلم های خود اضافه کنید. 

ایجاد حاشیه سفید در نرم افزار دومینگو به جای فوتوشاپ

برای ایجاد حاشیه سفید در نرم افزار دومینگو به جای فوتوشاپ ابتدا باید نوع محتوایی که قصد دارید تولید کنید را انتخاب نمایید.
همانطور که در تصویر زیر می بینید امکان ساخت انواع محتوا از جمله پست و استوری اینستاگرام یا بنر تبلیغاتی وجود دارد

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

در این آموزش، به عنوان مثال پست اینستاگرام را انتخاب می کنیم. با انتخاب این گزینه، قالب های آماده پست اینستا به شما نمایش داده می شود. بسیاری از این قالب ها به طور پیشفرض دارای قاب و حاشیه هستند، با اینحال اگر از طرحی خوشتان آماده که قاب ندارند می توانید بعدا با استفاده از ابزارهای دومینگو یک حاشیه زیبا ایجاد کنید.

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

همانطور که در تصویر زیر می بینید ما یکی از قالب های آماده را انتخاب کردیم و می خواهیم به جای نرم افزار فتوشاپ در برنامه طراحی آنلاین دومینگو یک حاشیه سفید رنگ ایجاد کنیم.

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

برای این کار روی علامت + در سمت چپ پایین صفحه کلیکی می کنیم:

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

گزینه بیشتر را انتخاب کرده و وارد قسمت اشکال می شویم و برای ایجاد حاشیه سفید در دومینگو به جای فتوشاپ، کادر مربع را انتخاب می کنیم:

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

همانطور که می بینید یک قاب مشکی ایجاد می شود برای تغییر رنگ حاشیه، روی گزینه رنگ کلیک کرده و رنگ سفید را انتخاب می کنیم.
سپس حاشیه سفید رنگ را از طرفین می کشیم تا کاملا دور پست اینستاگرام ما را بپوشاند:

3 روش برای ایجاد حاشیه پست اینستاگرم در فتوشاپ

همانطور که مشاهده کردید شما می توانید به راحتی بدون نیاز به برنامه فتوشاپ، حاشیه سفید را با چند کلیک ساده به پست اینستاگرام خود اضافه کنید.
در نهایت برای انتشار پست در پیج خود باید روی گزینه دانلود کلیک کرده و پست ساخته شده در گوشی یا دسکتاپ ذخیره کنید. حالا می توانید پست ذخیره شده را از رول دوربین انتخاب کرده و در اینستاگرام منتشر کنید.

جمع بندی

برنامه‌های فوق به شما کمک می‌کنند تا حاشیه‌های سفید یا رنگارنگ را به عکس‌ها و ویدیوهای خود اضافه کنید و تم اینستاگرام هماهنگ و زیبا ایجاد کنید.  با ایجاد حاشیه در فتوشاپ یا نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو، مخاطبان شما متوجه می شوند که شما برای ایجاد محتوایی که برای تان مهم است، وقت می گذارید. مهمتر از همه، فید شما همیشه بسیار عالی به نظر می رسد.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین