تبلیغات بنری همه جا دیده می‌شود. طراحی بنر تبلیغاتی در بسیاری از وب سایت‌ها که احتمالاً مرتباً از آنها بازدید می‌کنید، بسیار پرکاربرد هستند و توحه شما را جلب می‌کندد.
تبلیغات بنری نوعی تبلیغ کلیکی است که می‌تواند در پلتفرم های مختلف مثل اینستاگرام یا یک وب سایت منتشر شود. در بسیاری از موارد، این تبلیغات به قدری موثر هستند که به سرعت محبوب شده و واکنش مخاطبان را در پی خواهند داشت. هدف واقعی بنر تبلیغاتی این است که شما را به سمت کلیک کردن روی دکمه فراخوان سوق دهند. 
در این مقاله بیشتر درباره تبلیغات بنری توضیح می‌دهیم و نمونه هایی از تبلیغات بنری موفق را بررسی کنیم.
در نهایت، یک بنر تبلیغاتی حرفه ای را برای تبلیغ لوازم ارایشی و بهداشتی با بنرساز آنلاین دومینگو طراحی می‌کنیم.

تبلیغات بنری حرفه ای چیست؟

تبلیغات بنری به معنای ساخت یک محتوای تبلیغاتی و قرار دادن ان در وب سایت یا پلتفرم های پربازدید است. طراحی بنر تبلیغاتی محدودیتی ندارد و می‌تواند مستطیل بلند، افقی یا عمودی باشد.
 تبلیغات بنری در وب سایت‌ها معمولاً در بالا یا پایین یا به صورت عمودی در کنار محتوای اصلی نمایش داده می‌شوند. بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام نیز به شکل پست یا استوری ساخته شده و در این پلتفرم به خصوص در پیج اینفلوئنسرها منتشر می‌شوند.
تبلیغات بنری از زمان پیدایش اینترنت وجود داشته است و به صاحبان وب سایت اجازه می‌دهد تا فضای تبلیغاتی را به سایر کسب و کارها بفروشند.
برخی از وب‌سایت های پربازدید به جای فروش مستقیم فصای تبلیغاتی، با سرویس‌های تبلیغاتی، مانند Google AdSense ، قرارداد می‌بندند تا درامد بیشتری کسب کنند.

 

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

 

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از ساخت یک بنر تبلیغاتی موفق، باید در مورد آنچه که تبلیغات بنری انجام می‌دهند صحبت کنیم. دو هدف اصلی برای تبلیغات بنری وجود دارد: افزایش آگاهی از برند و دریافت کلیک بیشتر. 
Impressions به تعداد نفراتی اشاره دارد که واقعاً بنر شما را می‌بینند. در حالی که این افراد ممکن است در واقع روی وب سایت شما کلیک نکنند، این نوع تبلیغ به افزایش آگاهی از برند کمک می‌کند. 
در کلیک کردن، هدف شما این است که مردم را وادار کنید تا به وب سایت شما یا صفحه فرود مراجعه کنند. شما می‌توانید با طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای یک یا چند محصول لوازم آرایشی خود، فروش آنها را افزایش دهید. 
همچنین ممکن است به هدف گذاری مجدد فکر کنید. هدف‌گیری مجدد به شما کمک می‌کند فردی را که قبلاً از وب‌سایت شما بازدید کرده یا به نوعی با شما درگیر بوده است، هدف قرار دهید. شما می‌توانید برای ترغیب آنها به خرید مجدد از وب سایتتان، بنرهای تبلیغاتی را که حاوی پیشنهادهای ویژه هستند، برایشان ایمیل کنید.
آنها در مقطعی با برند لوازم آرایشی و بهداشتی شما تعامل برقرار کردند و این فرصتی است که آنها را دوباره به سمت خود جذب کنید. 

چه عناصری به افزایش کلیک روی بنر کمک می‌کنند؟ 

بهترین تبلیغات بنری، تبلیغاتی است که توجه مخاطبان را به خود جلب کند. 
به خاطر داشته باشید شخصی که از یک وب سایت بازدید می‌کند به دلیل خاصی آمده است. شاید آنها در سایت خبری مورد علاقه خود پیمایش می‌کنند یا به دنبال دستور العمل جدیدی هستند. 
هدف آنها هرچه که باشد، هدف شما جلب توجه آنها و تشویق آنها به کلیک روی تبلیغات شما است.
نکاتی وجود دارد که اگر برای طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای رعایت کنید، می‌تواند به شما کمک کند سریعتر به نتیجه برسید.

عناصر بصری برجسته

وقتی نوبت به رنگ‌ها و جلوه‌های بصری می‌رسد که برای تبلیغات بنری خود انتخاب می‌کنید، به سبک‌های مدرن و وب‌سایت‌هایی که قرار است تبلیغ شما در آنها منتشر شود، فکر کنید. مطمینا نمی‌توانید تبلیغی بسازید که با همه انها مطابقت داشته باشد اما می‌توانید از سبک‌های طراحی استفاده کنید که به خوبی با وب‌سایت‌های مدرن مطابقت داشته باشد و بتوانید بیشتر روی مخاطب تاثیر بگذارید.
به انتخاب عناصر بصری چشم نواز و برجسته روی بیاورید. شما می‌خواهید جذاب باشید اما نه زننده. 

متن پررنگ، اما نه خیلی زیاد

محدوده نوشتن شما در طراحی یک بنر تبلیغاتی حرفه ای .کوتاه است سعی نکنید همه چیزهایی را که می‌خواهید مخاطب درباره برندتان بداند، به صورت یک متن طولانی بنویسید. 
در عوض، یک پیام تاثیر گذار درباره لوازم ارایشی و بهداشتی که می‌خواهید بفروشید، انتخاب کنید و روی آن پیام تمرکز کنید. خلاق باشید، اما آن را ساده نگه دارید. 

تصاویر مرتبط در طراحی بنر تبلیغاتی لوازم ارایشی و بهداشتی

تصاویر راه بسیار خوبی برای جذب افراد هستند، اما باید با پیامی که به اشتراک می‌گذارید کاملا مرتبط باشند. اگر تبلیغ لوازم ارایشی و بهداشتی را می‌کنید، واضح ترین تصویر از آن محصول بهترین گزینه است. اگر پیام یا احساسی را منتقل می‌کنید، می‌توانید تصاویر خاطره انگیز مثلا پوست صورتی شفاف را در بنر تود قرار دهید، اما درست مانند متن، آن را ساده و واضح نگه دارید. 
اگر چندین تصویر مرتبط با یک تبلیغ دارید می‌توانید به طراحی بنر تبلیغاتی متحرک شروع کنید.

دکمه فراخوان برای اقدام

شما از مخاطبین تان می‌خواهید بعد از مشاهده بنر چه کار کنند؟ از دکمه فراخوان برو اقدام استفاده کنیدتااز آنها بخواهید کاری انجام دهند.
متن دکمه فراخوان هر چقدر کوتاه تر باشد، بهتر است . کلماتی مانند «همین الان بخرید»، «شروع کنید» یا «آشنا شوید» به افراد اجازه می‌دهد تا با کلیک بر روی تبلیغ شما دقیقا بدانند که به کجا می‌روند. 

نحوه ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای برای تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی با بنرساز آنلاین دومینگو

برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی، ابتدا باید یک برنامه بنر ساز را انتخاب کنید و با عناصر موجود در آن کار کنید تا تبلیغ خود را به شکلی حرفه ای بسازید.
برای شروع، باید ابعاد و اندازه محتوای تبلیغاتی را براساس پلتفرمی که قصد دارید در آن تبلیغات خود را منتشر کنید، بدانید. سپس می‌توانید از قالب های اماده استفاده کنید، یا از ابزارهای دومینگو برای ساخت بنر لوازم ارایشی و بهداشتی خود استفاده کنید.
بیایید مراحل طراحی یک بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی را در بنرساز انلاین دومینگو باهم مرور کنیم:
وارد نرم افزار شده و از بین گزینه های موجود، بنر تبلیغاتی را انتخاب کنید.
در صفحه ای که باز می‌شود، روی نوار جستجو کلیک کرده و گزینه ارایشی و بهداشتی را انتخاب کنید.

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

قالب های مربوطه به شما نمایش داده می‌شوند. روی یکی از آنها کلیک کنید.

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

قالب در صفحه نرم افزار دومینگو نمایش داده می‌شود. در گوشا سمت چپ پایین ابزارهای مختلف را می‌بینید که اگر روی +کلیک کنید می‌توانید به بنر خود عکس، استیکر، ایموجی و غیره اضافه نمایید.

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

مثلا با کلیک روی ایکون می‌توانید یک ایکون انتخاب کرده و به بنر خود اضافه نمایید:

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

همچنین می‌توانید با کلیک روی هر عنصری که در بنر وجود دارد، از نوار ابزار پایین رنگ، سایه، حاشیه، قاب و عیره را تغییر دهید.
همانطور که می‌بینید ما رنگ اجزای مختلف را تغییر دادیم:

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

در نهایت روی گزینه دانلوو کلیک کنید تا بنر تبلیغاتی خود را ذخیره کرده و در محل مناسب منتشر کنید.

نمونه های واقعی از بنر تبلیغاتی حرفه ای موفق

آیا می‌خواهید قبل از شروع طراحی خودتان ببینید برندهای دیگر برای ساخت بنر تبلیغاتی حرفه ای خود چه کار می‌کنند؟ در ادامه 15 نمونه واقعی از تبلیغات بنری آورده شده است.
بیایید در مورد اینکه چه چیزی باعث شده آنها با موفقیت توجه مخاطبین را جلب کنند و چگونه می‌توانید برخی از این عناصر را در طراحی بنرهای تبلیغاتی خود مورد استفاده قرار دهید، صحبت کنیم.  

تبلیغات بنری موفق اشلی هوم استور

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

آنها در بنر خود، پیام روشنی دارند: می‌توانید به محصولات آنها اعتماد کنید که شیک و مقرون به صرفه هستند و فضای زندگی شما را شبیه یک خانه می‌کنند. با یک تصویر خاطره انگیز و یک فراخوان برای اقدام واضح، دقیقا می‌دانید که آنها از شما انتظار دارند، چه کاری انجام دهید. 
همچنین، پالت رنگ خنثی انتشار بنر تبلیغاتی آنهه را برای طیف وسیعی از وب سایت‌ها، ایده آل می‌کند. 

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای  Nutrisystem

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

Nutrisystem روی این پیام تاکید دارد که قیمت محصولاتشان را جذاب خواهید یافت. در طراحی بنر تبلیغاتی آنها، این پیام واقعاً برجسته شده است، به طوری که حتی وقتی چشمان شما به چیز دیگری در صفحه نگاه می‌کند، نمی‌توانید پیام «249 دلار» را نادیده بگیرید. 
عناصر جالب توجه دیگر، شامل کت زرد و دکمه نارنجی "حراج فروشگاه" هستند که به این معنی است که شما زمان محدودی برای خرید دارید.

تبلیغات بنری موفق Visible

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

متن این تبلیغ کمی زیاد است، اما متن پررنگ شما را با یک وعده بزرگ جذب می‌کند. پس زمینه آبی روشن و متن سفید آن را در صفحه برجسته می‌کند. دکمه «بیشتر بدانید» واضح و فریبنده است.  

تبلیغات بنری موفق Chicwish

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

به نظر می‌رسد دو تبلیغ در یک آگهی است که به بینندگان دو فرصت برای کلیک کردن و کسب اطلاعات بیشتر می‌دهد. در سمت چپ، Chicwish برخی از محصولات پرفروش و پیشنهادهای ویژه، مانند ارسال رایگان و بازگشت آسان را به نمایش می‌گذارد. 
در سمت راست طراحی بنر تبلیغاتی، یک پیام متنی دقیق وجود دارد که نشان می‌دهد شما واقعاً فقط به چند مورد برای داشتن یک کمد لباس نیاز دارید. در هر صورت، شما تشویق می‌شوید که کلیک کرده و خرید خود را شروع کنید. 

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای Outstand

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

پالت رنگ خنثی این تبلیغ را برای طیف وسیعی از وب سایت‌ها مناسب می‌کند. آنها از دو رنگ فونت برای برجسته کردن آنچه واقعاً می‌سازند، استفاده کردند - ساخت کتابخانه. در طرف دیگر تبلیغات، Outskirts آنچه را که آنها را از رقبای خود متمایز می‌کند، برجسته کرده اند.
دکمه فراخوان برای اقدام واضح و خلاقانه است. 

تبلیغات بنری موفق Square

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

این بنر تبلیغاتی از Square، مطابق با برند خود، ساده و تقریبا تک رنگ است. متن آن واضح و با یک فراخوان آبی رنگ که واقعاً برجسته است، تکمیل شده است. 
تصویر محصول آنها در یک محیط واقعی به نمایش گذاشته شده و به جز خود محصول که در کانون توجه قرار دارد، موارد دیگری در طراحی بنر تبلیغاتی وجود دارد که چشمان شما را به سمت خود جلب می‌کند. 
این بنر تبلیغاتی با توجه به ابعد مناسبی که دارد، می‌تواند به عنوان پست اینستاگرام منتشر شود.

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برند لوازم آرایشی و بهداشتی it

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

در این بنر تبلیغاتی لوازم آرایشی و بهداشتی، محصول مورد توجه قرار گرفته است و نمونه بارز تمرکز بر یک محصول است. متن و عکس، نکات فروش را برجسته می‌کند، در حالی که فراخوان برای اقدام بیننده را دعوت می‌کند تا بیشتر در مورد آن بیاموزد.

بنر تبلیغاتی موفق نایک

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

در اینجا نمونه دیگری از طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای دیده می‌شود که بر روی یک محصول متمرکز شده است تا بینندگان را جذب کند. با یک تصویر پس زمینه ساده، کفش تمام توجه را به خود جلب می‌کند. همانطور که در حال پیمایش هستید، می‌توانید به سرعت جزئیات را ببینید. این متن ادعای فریبنده ای دارد تا در مورد این کفش های جدید بیشتر بدانید. فراخوان برای اقدام ساده و واضح است.

تبلیغات بنری موفق AARP

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

این بنر تبلیغاتی AARP یک GIF است که چندین مزیت اینوبرنامه را به نمایش می‌گذارد. رنگ قرمز روشن نشان دهنده برند آنهاست و در بسیاری از وب سایت‌ها برجسته است. عکس خاطره انگیز ثابت باقی می‌ماند و فراخوان برای اقدام در پایان با یک تخفیف قانع کننده همراه است. 
با توجه به ابعادی که بنر طراحی شده می‌تواند گزینه مناسبی برای استوری اینستا باشد.

بنر تبلیغاتی موفق American Eagle

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

این بنر تبلیغاتی عقاب آمریکایی با متن بسیار کمی طراحی شده. فقط نام برند و یک فراخوان کوتاه، در آن دیده می‌شود و تمام تمرکز آن روی مدل‌ها و لباس هاست. همچنین با استفاده از رنگ های مشابه برای لباس و منظره، پالت رنگ را یکپارچه نگه داشته است.

تبلیغات بنری موفق The Ridge

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

این تبلیغات بنری بیش از نمایش یک محصول است آنها با یک مقایسه، برندشان را نسبت به رقبا متمایز نشان می‌دهند. متن توضیح می‌دهد که چه ویژگی هایی این کیف پول را متفاوت می‌کند و سپس یک فراخوان ساده برای اقدام ارائه می‌دهد. رنگ‌ها خنثی هستند و تقریباً در هر مکانی آن را به عنوان یک تبلیغ حرفه ای نمایش می‌دهند.

بنر تبلیغاتی حرفه ای Planet Fitness

طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای برای لوازم آرایشی و بهداشتی

رنگ‌های بنفش و زرد روشن باعث می‌شود که نادیده گرفتن این تبلیغ از Planet Fitness سخت باشد. متن پررنگ با وعده حراج قیمت و مزایای عضویت همراه است. فراخوان برای اقدام در پایین واضح است و حتی تصویر برند در بالای بنر کاملا پویا است. 

سوالات متداول

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری، تبلیغات گرافیکی هستند که اغلب در بالا، پایین یا کنار یک وب سایت نمایش داده می‌شوند. این تبلیغات را می‌توان در شبکه های اجتماعی مثلا به صورت پست و استوری اینستا نیز منتشر کرد.

تفاوت بین تبلیغات بنری و PPC چیست؟

تبلیغات بنری را می‌توان نوعی تبلیغ کلیکی به شمار آورد، با این حال، آنها به نوع خاصی از تبلیغات اشاره می‌کنند - یک تبلیغ گرافیکی، نه یک تبلیغ متنی. تبلیغات بنری در وب سایت‌ها نمایش داده می‌شود، نه نتایج جستجو.

تبلیغات بنری چه می‌کنند؟

از تبلیغات بنری می‌توان برای افزایش ترافیک، افزایش آگاهی از برند یا افزایش فروش محصول استفاده کرد.

آیا طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای موثر است؟

بله! تبلیغات بنری به خصوص در شبکه های اجتماعی هنوز موثر هستند. همچنین نسبت به سایر انواع تبلیغات پولی مقرون به صرفه تر می‌باشند.

چگونه برای برند لوازم ارایشی و بهداشتی یک بنر تبلیغاتی حرفه ای موثر طراحی کنیم؟

رشد برند شما کار آسانی نیست. همانطور که استراتژی های بازاریابی مختلف را در نظر می‌گیرید، نباید تبلیغات بنری را فراموش کنید. 
خلاق باشید و روی آنچه بازار هدف شما به دنبال آن است، تمرکز کنید و مطمئن شوید که پیام خود را شفاف بیان می‌کنید.
این استراتژی‌ها به شما کمک می‌کنند تا بنر تبلیغاتی حرفه ای طراحی کنید.
اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، از قالب های آماده بنرساز آنلاین دومینگو کمک بگیرید و با ابزارهای ویرایشی آن، محتوای تبلیغاتی مناسب برندتان را بسازید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین