برای درک بهترین روش فروش لباس و پوشاک در اینستاگرام و اینکه کدام تاکتیک‌ها برای کسب و کار شما بهتر عمل می‌کند، باید کمی تمرین کنید. اگر می‌خواهید سریعتر به نتیجه برسید، به خواندن ادامه دهید تا ده نکته عالی برای ساخت استوری جذاب و افزایش فروش پیج پوشاک در اینستاگرام را یاد بگیرید.
با پیروی از این ده نکته، به زودی فالوورهای جدیدی را جذب خواهید کرد که ممکن است مشتریان وفادار بعدی شما شوند. 
اینستاگرام بیشتر به عنوان یک پلتفرم شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس شناخته می‌شود. اما این روزها، کسب و کارهای بیشتر و بیشتری از این پلت فرم برای ارتباط با مشتریان بالقوه، ایجاد وفاداری به برند و تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند.

 

۱۰ نکته برای ساخت استوری جذاب و افزایش فروش پیج پوشاک در اینستاگرام

 

10 نکته عالی برای افزایش فروش پیچ پوشاک در اینستاگرام

مد و پوشاک، در حال حاضر در اینستاگرام محبوب شده است، بنابراین اگر مایل به فروش لباس در اینستا هستید، یک بازار آماده به خرید پیدا خواهید کرد.
اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا کسب‌وکارتان را ارتقا بدهید، حتی اگر یک کارآفرین جدید یا یک سایت فروشگاهی راه‌اندازی کرده باشید، تبلیغات در اینستا می‌تواند یک روش بازاریابی مقرون به صرفه باشد که فروش شما را چندین برابر می‌کند.

یک حساب کاربری برای کسب و کار خود راه اندازی کنید

یک حساب کاربری جداگانه برای کسب و کار خود ایجاد کرده و بسازید. استفاده از یک حساب تجاری به شما کمک می‌کند تا به مخاطبان هدف خود برسید و فالوورها و مشتریان بیشتری به دست آورید.
از آنجایی که اکانت تجاری اینستاگرام شما اولین نقطه تماس تان با مشتریان بالقوه است، باید یک برداشت اولیه خوب و حرفه ای ایجاد کنید که فقط با ساخت و انتشار پست و استوری های جذاب امکان پذیر است.
ایجاد یک پیج پوشاک با ظاهر زیبا و اطلاعات مفید می‌تواند به متقاعد کردن مخاطبین برای دنبال کردن و متمایز کردن شما از سایر برند های تجاری کمک کند. یک عکس پروفایل از برند، یک بیوگرافی کامل، و لینک به سایت فروشگاه در بیو می‌تواند نمایش واضحی از کسب و کار آنلاین شما ارائه دهد. 
پیج اینستاگرام شما باید به وضوح بیان کند که چه چیزی می‌توانید به مخاطبان هدف خود ارائه دهید.
همچنین فراموش نکنید که آدرس فروشگاه تان را در بیو خود وارد کنید زیرا این تنها لینک مجاز در صفحه تجاری اینستاگرام شما است. نمایش URL یک تکنیک اثبات شده برای هدایت ترافیک از پست‌ها و سایر مطالب شما است.

با ساخت و انتشار پست و استوری جذاب به طور منظم، برندسازی کنید

اگر می‌خواهید در اینستاگرام، لباس بفروشید، طبیعی است که باید محصولات خود را معرفی کنید. بنابراین، تصاویر و سایر محتوایی که منتشر می‌کنید باید حاوی اطلاعات مفیدی درباره آنچه که می‌فروشید، باشد.
ساخت و انتشار منظم پست و استوری های جذاب باعث می‌شود که مخاطبانتان به راحتی برند شما را به خاطر بسپارند. موارد مختلفی مانند کارهایی که انجام می‌دهید در حساب شخصی خود پست نکنید.
شما می‌توانید با ساختن یک استوری برند منحصر به فرد و جذاب از پشت صحنه یا کارکنان فروشگاه خود، مشتریان بالقوه را به دنبال کنندگان متعهد تبدیل کنید. به این ترتیب، مخاطبین، شما را در کاری که انجام می‌دهید آگاه و قابل اعتماد می‌بیند.

کپشن های متقاعد کننده بنویسید

همیشه کپشنی بنویسید که به کسب و کار شما مربوط باشد. اگر از تصویر یک لباس یا پوشاک در ساخت پست و استوری جذاب خود استفاده می‌کنید، یک کپشن ساده نمی تواند چندان تاثیر گذار باشد.
کپشن های خود را به گونه ای بنویسید که احساسات خاصی را القا کنند بدون اینکه بیش از حد احساساتی باشند.
کپشن های شما همچنین می‌توانند به‌عنوان فراخوان برای اقدام عمل کنند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما حتما باید یک محصول را در هر پست معرفی دهید.
می‌توانید در کپشن‌ها اطلاعات مفیدی درباره نحوه خرید یا شستشوی مناسب لباس‌ها یا نکات مفیدی درخصوص انتخاب پوشاک در فصل های مختلف و همچنین جدیدترین مد یا رنگ سال ارائه دهید.

مشخصات و قیمت واقعی لباس و پوشاک را به مشتری ارائه دهید

شاید بتوان از فیلترها و ابزارهای ویرایشی برای دستکاری عکس محصول در پست‌های اینستاگرام استفاده کرد اما نباید در این کار زیاده روی کنید. تصاویر و مشخصات پوشاک و لباس‌ها را به گونه ای ارائه نکنید که آنچه خریدار سفارش داده زمانی که به دستش می‌رسد، با واقعیت تفاوت داشته باشد.
مخاطبان شما باید ویژگی های محصولات تان را بدانند، اگرچه تصاویر نقش مهمی در تشویق مخاطب به خرید ایفا می‌کنند. اما بهتر است جزئیات مربوط به سایز، تنوع رنگ و قیمت لباس را نیز در کپشن ارائه دهید.
تا زمانی که اطلاعات مرتبط و صحیحی در مورد لباس خود منتشر کنید، مخاطبین تان به شما اعتماد خواهند کرد. به یاد داشته باشید که خریداران شما نمی توانند لباس‌ها را مثل یک فروشگاه حضوری در اتاق پرو واقعی امتحان کنند.
نکته اصلی این است که از مهارت های اینستاگرامی خود استفاده کنید تا لباس های خود را تا حد ممکن جذاب جلوه دهید بدون اینکه مشتریان را فریب دهید!
همچنین می‌توانید از پیج پوشاک اینستاگرام استفاده کنید تا عکس های خود را عالی نشان دهید، ویژگی های فوق العاده لباس‌ها و پوشاک را نمایش داده و آنها را شگفت انگیز جلوه دهید و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

برای تبلیغ پوشاک و لباس در ساخت پست و استوری های جذاب خود از هشتگ استفاده کنید

ارزش هشتگ‌ها، به خصوص در کپشن‌ها را نادیده نگیرید. آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا کسب و کار خود را در مقابل میلیون‌ها نفر در سراسر جهان نشان دهید.
با این حال، باید از به کار بردن هشتگ های زیاد در پست و استوری های خود اجتناب کنید. استفاده بیش از حد از هشتگ‌ها باعث می‌شود که پست های شما اسپم به نظر برسند.
به جای استفاده از تمام سی هشتگ اختصاص داده شده برای هر پست، روی استفاده از هشتگ های مناسب تمرکز کنید و به طور منظم از آنها استفاده کنید.
هشتگ های مناسب این احتمال را افزایش می‌دهد که افراد مناسب به پست های شما توجه کنند.
یکی از راه‌های آسان برای یافتن هشتگ‌های خارق‌العاده این است که به آن‌هایی که اینفلوئنسر‌ها در حوزه پوشاک و لباس استفاده می‌کنند، نگاه کنید. به دنبال هشتگ هایی باشید که اغلب توسط اینفلوئنسرها استفاده می‌شود و توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. اما، مراقب استفاده بیش از حد از هشتگ در ساخت پست و استوری های جذاب باشید.

CTA های مناسب را در ساخت همه پست‌ها و استوری های خود قرار دهید

CTA‌ها تکنیک های قدرتمندی هستند که باعث می‌شود مخاطبان شما کاری را انجام دهند که می‌خواهید و محصولات شما را بخرند. اگر به آنها نگویید چگونه می‌توانند این کار را انجام دهند، چطور می‌توانند به شما اعتماد کنند؟
همیشه از یک فراخوان برای اقدام  (CTA) مناسب در در پست‌ها و استوری های خود استفاده کنید که به مخاطبان شما کمک می‌کند تا با نحوه خرید لباس و پوشاک عالی را که در پست و استوری‌ها خود ارائه می‌دهید، آشنا شوند.

بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام را فراموش نکنید

ساخت بنر تبلیغاتی و انتشار تبلیغات در اینستاگرام بسیار مقرون به صرفه است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از بهترین نرم افزارهای ساخت بنر تبلیغاتی، استفاده کنید و یک پست یا استوری جذاب تبلیغاتی خلق کنید.
حتی می‌توانید از پست‌های اخیر خود، یکی را انتخاب کنید و محصولی را که در آن معرفی کردید، تبلیغ کنید.

استوری اینستاگرام را با لینک محصول منتشر کنید

اینستاگرام واقعاً یک پلتفرم عالی برای تبلیغ لباس و پوشاک جدیدی است که می‌خواهید فروش آنها را افزایش دهید.
استوری‌ها به شما این امکان را می‌دهند که در مقایسه با یک پست تبلیغاتی، بیشتر و واقعی تر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از استوری اینستاگرام ببرید، فراموش نکنید که لینک محصول را درج کنید. 
به هر حال، شما باید طراحی پست یا استوری را آنقدر جذاب در نظر بگیرید که کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد، و زمانیکه آنها تشویق شوند که اطلاعات بیشتری درباره محصول شما بدست آورند یا اقدام به خرید محصول کنند، به راحتی با بالا کشیدن استوری وارد لینک محصول می‌شوند.

از طریق ساخت استوری های جذاب اینستاگرام، لباس و پوشاک جدید فروشگاه خود را تبلیغ کنید

ساخت استوری های جذاب به شما این امکان را می‌دهد که استراتژی های بازاریابی خود را هدف گذاری کرده و تبلیغات را برای مخاطبانی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، سفارشی کنید.
تبلیغات در استوری‌های اینستاگرام بسیار متنوع اند شما می‌توانید ویدئویی از محصول را به اشتراک بگذارید یا جندین عکس از لباس های نیوکالکشن خود را پشت سر هم به مخاطبین نشان دهید.
برگزاری چالشها، قرعه کشی‌ها و نظرسنجی‌ها نیز می‌تواند راه مناسبی برای ساخت استوری های جذاب باشد.
اگر می‌خواهید فالوورهای بیشتری جذب کنید باید خلاق باشید.

با اینفلوئنسرها برای انتشار بنرهای تبلیغاتی پیشنهاد ویژه و حراج لباس و پوشاک فروشگاه تان همکاری کنید

همکاری با یک اینفلوئنسر می‌تواند برای تبلیغات شما هزینه داشته باشد. اما، بازگشت سرمایه با همکاری اینفلوئنسر می‌تواند قابل توجه تر باشد. نرخ هر اینفلوئنسر بسته به برخی معیارها، مانند تعداد فالوورها، آنچه که می‌خواهید تبلیغ کنید و پست یا استوری تبلیغاتی متفاوت است.
قبل از اینکه به سراغ همکاری با یک اینفلوئنسر بروید، مطمئن شوید که دقیقاً می‌دانید چه می‌خواهید. بررسی کنید که آیا فالوورهای پیج اینفلوئنسر با مخاطبین شما هماهنگ است. قبل از ساخت و انتشار پست یا استوری تبلیغاتی، حتما درباره شرایطی که باید در طراحی محتوای خود رعایت کنید با اینفلوئنسر مشورت کنید.
سرمایه گذاری بر روی اینفلوئنسرهای کوچک برای برندسازی پیج پوشاک در اینستاگرام می‌تواند راهی عالی برای کمک به جذب مشتریان بالقوه به فروشگاه اینترنتی شما باشد.

از استوری ساز دومینگو برای ساخت استوری جذاب و افزایش فروش پیج پوشاک در اینستاگرام استفاده کنید

اگر به دنبال ساخت استوری جذاب برای تبلیغ پیج پوشاک و لباس خود هستید، می‌توانید از قالب های آماده نرم افزار آنلاین و رایگان دومینگو استفاده کنید.
برای شروع روی گزینه استوری اینستاگرام کلیک کنید:

۱۰ نکته برای ساخت استوری جذاب و افزایش فروش پیج پوشاک در اینستاگرام

قالب های آماده به شما نمایش داده می‌شوند می‌توانید اسکرول کنید تا قالب مناسب خودتان را بیابید: 

۱۰ نکته برای ساخت استوری جذاب و افزایش فروش پیج پوشاک در اینستاگرام

با کلیک کردن روی قالب آماده، گزینه هایی برای افزودن عکس، متن، شکل و غیره به شما نمایش داده می‌شود. 
می‌توانید از گالری نرم افزار، عناصر مورد نظر خود را انتخاب کنید یا برای استفاده از عکس محصولات خود روی گزینه آپلود کلیک کرده و آنها را به طراحی استوری جذاب خود اضافه کنید:

۱۰ نکته برای ساخت استوری جذاب و افزایش فروش پیج پوشاک در اینستاگرام

مثلا اگر عکسی از فروشگاه خود را اضافه کردید با کلیک روی آن می‌توانید ابزار های مربوط به ویرایش عکس را ببینید. در مثال زیر ما یک فریم انتخاب کردیم و عکس را در آن قرار دادیم:

۱۰ نکته برای ساخت استوری جذاب و افزایش فروش پیج پوشاک در اینستاگرام

برای تغییر متن می‌توانید روی متن موجود کلیک کنید و سپس گزینه تغییر متن را انتخاب نمایید:

۱۰ نکته برای ساخت استوری جذاب و افزایش فروش پیج پوشاک در اینستاگرام

در باکس مربوط به متن، پیام مورد نظرتان را بنویسید:

۱۰ نکته برای ساخت استوری جذاب و افزایش فروش پیج پوشاک در اینستاگرام

می‌توانید از سایر ابزارها مانند تراز کردن، بولد، فواصل و غیره برای سفارشی سازی متن استفاده کنید.
در صورت نیاز می‌توانید با کلیک روی + و بیشتر، یک شکل برای تکمیل ساخت استوری جذاب خود اضافه کنید:

۱۰ نکته برای ساخت استوری جذاب و افزایش فروش پیج پوشاک در اینستاگرام

از ابزار پایین می‌توانید گزینه متن را انتخاب کنید تا پیام دیگری را به استوری جذاب خود اضافه نمایید:

۱۰ نکته برای ساخت استوری جذاب و افزایش فروش پیج پوشاک در اینستاگرام

با کلیک روی هر عنصر، ابعاد آن را تغییر دهید یا آن را جابجا کنید. همچنین می‌تواند اندازه متن را تغییر دهید.

۱۰ نکته برای ساخت استوری جذاب و افزایش فروش پیج پوشاک در اینستاگرام

زمانیکه ساخت استوری جذاب شما به پایان رسید، روی گزینه دانلود کلیک کنید. پس از ذخیره کردن استوری می‌توانید آن را در پیج پوشاک اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید:

۱۰ نکته برای ساخت استوری جذاب و افزایش فروش پیج پوشاک در اینستاگرام

چطور فروش پیج پوشاک در اینستا را افزایش دهید؟

نکاتی که برای ساخت استوری جذاب و افزایش فروش و پوشاک لباس در اینستاگرام با شما در میان گذاشتیم می‌تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.
این نکات را در نظر داشته باشید، و از قالب های آماده پست و استوری دومینگو برای ساخت محتواهای جذاب استفاده کنیو تا به زودی یک برند اینستاگرام منحصر به فرد با فالوورهای وفادار داشته باشید که پست های شما را دوست خواهند داشت و محصولات شما را می‌خرند.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین