وقتی نوبت به بازاریابی برای مشاور املاک و مستغلات یا بنگاه املاک می‌رسد، ساخت و انتشار پست های تبلیغاتی در اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین پلتفرم های اجتماعی برای سرمایه گذاری شناخته می‌شود که مخاطبین آن روز به روز در حال افزایش هستند. ما در دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم و به نظر می‌رسد مشتریان خرید ملک نیز ترجیح می‌دهند خانه های مناسب خود را برای خرید یا اجاره به صورت آنلاین پیدا کنند.
بر اساس گزارش فیس بوک، 79 درصد از خریداران ملک از منابع آنلاین، از جمله تلفن همراه، در برای جستجوی ملک مورد نظرشان در یک منطقه خاص استفاده می‌کنند. 
مطالعه‌ای که توسط اتحادیه مشاوران املاک انجام گرفته نیز نشان می‌دهد که از میان تمام ابزارهای فناوری، اینستاگرام بیشترین مخاطب را در بین مشتریان املاک دارد.
بنابراین، مشاور املاکی که پست‌ها و استوری های خود را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد، مطمئنا می‌تواند در جذب مخاطبین، موفق تر عمل کند. جذب مشتریان بیشتر، ارزش آن را دارد که وقت خود را صرف ساخت پست تبلیغاتی برای پیج املاک کنید.

چرا تبلیغات در اینستاگرام برای بازاریابی املاک و مستغلات مهم است؟

ساخت پست تبلیغاتی برای پیج املاک، به دلایل زیر عالی است:

دسترسی به مخاطبین یک منطقه خاص

امکان دسترسی به مخاطبین در یک منطقه خاص را امکان پذیر می‌کند. با بازاریابی در اینستاگرام، می‌توانید دقیقاً مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که می‌توانید پیام خود را به‌طور سفارشی شده به آنها منتقل کنید.

امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها از ملک های موجود

با ساخت پست های تبلیغاتی جذاب می‌توانید فضاهای زیبا و خانه هایی با طراحی منحصر به فرد که برای فروش یا اجاره دارید را به مخاطبین نشان دهید. تصاویر ملک بهترین سوژه عکاسی برای ساخت پست های تبلیغاتی پیج اینستاگرام املاک و مستغلات شما هستند.

برقراری ارتباط مستقیم با مخاطب

انتشار منظم پست و استوری در اینستا، ارتباط مستقیم با مشتریان را آسان می‌کند. با توجه به اینکه 77٪ از مشاوران املاک به نوعی از رسانه های اجتماعی برای املاک و مستغلات استفاده می‌کنند، رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که فوراً با مشتریان جدید و فعلی ارتباط برقرار کنید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که بدون پرداخت هزینه، مشاور املاک خود را تبلیغ کنید.

راهکارهای تبلیغاتی متنوع و رایگان

یک تصویر هزاران کلمه را بیان می‌کند، به خصوص وقتی صحبت از ساخت پست تبلیغاتی برای پیج املاک و مستغلات باشد. روش های تبلیغاتی در اینستاگرام مانند انتشار پست و استوری کاملا رایگان است و به شما این امکان را می‌دهد:
روی تصاویر بیرونی، فضای داخلی، عکس‌های متنوع از داخل یا اطراف خانه و حتی نشان دادن امکانات محلی تمرکز کنید.
استوری هایی برای تبلیغ کوتاه یک ملک بسازید که ویدئوی دقیق تری از آن را نشان دهید.
با استفاده از هشتگ های مناسب به راحتی مخاطبین را جذب کنید.

 

 

بهترین ایده برای ساخت پست تبلیغاتی املاک و مستغلات در اینستاگرام

 

ایده های ساخت پست تبلیغاتی برای پیج املاک و مستغلات

مهمترین بخش حضور فعال در رسانه های اجتماعی این است که بتوانید با جامعه هدف خود ارتباط برقرار کنید. با انتشار محتوای مناسب، می‌توانید نام املاک خود را در اینستاگرام مطرح کنید، فالوور جذب کنید و به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید.
بیایید چند ایده که می‌تواند به شما در ساخت پست های تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام کمک کند را با هم مرور کنیم:

ساخت پست تبلیغاتی با عکس خانه های جدید

نحوه عکس گرفتن از ملک، آپارتمان یا ویلایی که قصد تبلیغ آن را در اینستا دارید بسیار مهم است زیرا یک عکس واقعا هزاران کلمه را بیان می‌کند. 
پست کردن عکس خانه های موجود برای خرید یا رهن، یک شروع عالی است. 
اگر می‌خواهید پست تبلیغاتی جذابی برای پیج اینستاگرام املاک خود بسازید باید عکس‌ها را از قبل آماده کرده باشید. سپس از قالب های آماده نرم افزار طراحی آنلاین و رایگان دومینگو برای ویرایش و ساخت پست های حرفه ای استفاده کنید.

مشاوره تخصصی خرید، رهن و اجاره ملک در پست تبلیغاتی اینستاگرام

خرید یا فروش ملک یکی از سخت ترین معاملات ما در طول زندگی است که شاید فقط یک یا دو بار در طول عمرمان اتفاق بیفتد.
بنابراین هرگونه اطلاعات یا تخصصی که مشاور املاک بتواند برای راحت تر کردن این خرید ارائه دهد، مورد استقبال قرار می‌گیرد. 
اینفوگرافیک‌ها یک راه عالی برای انتقال سریع اطلاعات هستند و به عنوان محتوای بصری، به ویژه در پلتفرمهایی مانند فیس بوک و اینستاگرام به خوبی می‌توانند یک پست عالی برای پیج املاک باشند. 
در ساخت اینفوگرافیک سعی کنید از رنگ های ثابتی استفاده کرده و لوگوی خود را اضافه کنید. 

راهنمای خرید خانه برای ساخت پست تبلیغاتی اینستاگرام پیج املاک

استوری‌های اینستاگرام روش عالی دیگری برای تبلیغ فروش یک ملک، نشان دادن محله‌های اطراف ملک، یا ارائه یک راهنمای خرید خانه و آپارتمان هستند، و با قالب های آماده استوری ساز دومینگو، ساخت آن‌ها واقعا آسان است. 
برای طراحی استوری تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج املاک از زیباترین عکسی که گرفتید استفاده کنید، سپس برای کمک به مخاطب، اطلاعات مهم را به آن اضافه کنید. در صورت امکان، سعی کنید نظر خود را به عنوان مشاور املاک در آن بگنجانید تا استوری را به یاد ماندنی تر کنید.

مصاحبه های محلی و اخبار ملک در پست تبلیغاتی

محبوبیت پست‌ها و استوری های متحرک یا ویدیوهای اینستاگرام همچنان در حال افزایش است. تحقیقات Oberlo نشان می‌دهد که بازاریابان با انتشار ویدیو در پست و استوری های تبلیغاتی سالانه 66٪ لید های بیشتری دریافت می‌کنند، بنابراین ساخت و انتشار ویدیو راه حلی است که ارزش امتحان کردن را دارد. 
شما به بودجه زیادی نیاز ندارید، به سادگی از خانه یا آپارتمانی که برای فروش و اجاره به شما سپرده شده یک فیلم با تلفن همراه خود بگیرید سپس آن را ویرایش کرده و به یک استوری شگفت انگیز تبدیل کنید.
ایده دیگر برای ساخت ویدیو های جذاب، مصاحبه با مشتریاتی است که از شما برای خرید ملک مشاوره دریافت کرده اند. این ویدئوها به خوبی اعتماد مشتریان را جلب می‌کند.
اگر بتوانید ویدیو هایی بسازید که در آن مشاوره حرفه ای ارائه دهید، یا نکات کلیدی کوتاه برای خرید ملک و آپارتمان را با مشتریان به اشتراک بگذارید ،می‌توانید از آن به عنوان یک پست تبلیغاتی عالی برای پیج املاک استفاده کنید.

نظرات مشتریان در طراحی پست تبلیغاتی برای پیج املاک

نظر مشتریان قبلی شما، تأثیرگذاری بسیار زیادی روی مشتریان جدید و ایجاد اعتبار برای املاک شما دارد. بررسی‌ها روی 90٪ از مشتریان خرید ملک در آمریکا نشان داده، که نظر مشتریان دیگر در خصوص یک مشاور املاک، بیشترین تاثیر را روی خرید ملک از آن مشاور دارد.
بعلاوه، هنگامی که در پست تبلیغاتی برای پیج املاک در اینستاگرام، یک نقل قول مستقیم از مشتری را بیان می‌کنید، پیج شما حرفه ای تر به نظر می‌رسد. 
بنابراین بهتر است هر چند وقت یکبار، یک پست اینستاگرام را به بیان نظرات مشتریان اختصاص دهید. 

چطور با انتشار پست تبلیغاتی در پیج املاک در اینستاگرام، فروش خود را افزایش دهیم؟

وقتی صحبت از افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر به میان می‌آید، اینترنت و فضای مجازی راه های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد، اما آنچه برای یک کسب و کار مثل فروشگاه لباس مناسب است ممکن است برای مشاور املاک مناسب نباشد.
 توصیه ما برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر از طریق پیج املاک در اینستاگرام این است که حداقل یک پست در روز منتشر کنید، و به زودی خواهید دید که چگونه مردم با پست های شما درگیر می‌شوند.
می‌توانید از ایده هایی که مطرح کردیم، استفاده کنید و پست‌های خیره‌کننده طراحی کنید تا به‌طور خودکار آن‌ها را در پلتفرم‌های مورد علاقه‌تان در زمان دقیقی که می‌خواهید مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این کار را می‌توان از هفته‌ها قبل یا در زمان‌هایی که تعامل زیاد است انجام داد.
هنگامی که شروع به انتشار منظم پست و استوری در اینستا می‌کنید، طیف وسیعی از محتوای جذاب را با مخاطبین به اشتراک می‌گذارید، افراد بیشتری آن را می‌بینند. اما رقبای شما در این حوزه بسیار زیاد است، پس باید نکاتی را در ساخت پست اینستاگرام برای پیج املاک در نظر بگیرید، تا از رقبا متمایز شوید.
 ما سه راه را برای جذب فالوورهای بیشتر و افزایش فروش به شما پیشنهاد می‌دهیم:

مثل یک مشتری فکر کنید

شاید بدیهی به نظر برسد، اما بسیاری از کسب و کارها به جای برقراری ارتباط با مشتری، فقط به انتشار پست و استوری تبلیغاتی برای پیج املاک در اینستاگرام فکر می‌کنند. انتشار پست های تبلیغاتی قطعا می‌تواند در افزایش فروش شما موثر باشد اما تبلیغات زیاد مخاطب را خسته کرده و به جای جذب آنها، تاثیر منفی در دیدگاهشان نسبت به پیج املاک شما خواهد گذاشت.
سعی کنید درک کنید که مشتریان شما می‌خواهند علاوه بر مشاهده تبلیغات در رابطه با ملک و خانه های موجود، اطلاعاتی نیز درباره قیمت آپارتمان در مناطق مختلف، نکات طلایی برای خرید ملک و موارد دیگر را نیز از شما دریافت کنند.
همچنین بهتر است به پیج سایر مشاورین املاک نیز نگاهی بیندازید تا ببینید مشتریان به چه پست هایی بیشتر واکنش نشان داده اند و سعی کنید از آن ایده‌ها در ساخت پست اینستاگرام برای پیج املاک استفاده کنید.

از هشتگ‌ها به درستی استفاده کنید

هشتگ‌ها یک راه عالی برای همسو شدن با مخاطبان هستند. هشتگ های عمومی مانند #خریدملک، #خریدآپارتمان یا #مشاوراملاک وجود دارد، اما به دنبال هشتگ های خاص تری باشید که مشتریان تان جستجو می‌کنند. مثلا #خریدخانه_درمنطقه۱تهران بسیار موثرتر خواهد بود. محله، شهر و رویدادهای محلی که ملک های آن را می‌فروشید هشتگ کنید یا حتی ببینید که چه چیزی در بین فالوورهای شما طرفدار بیشتری دارد.

بنر تبلیغاتی پیج املاک خود را در صفحه اینفلوئنسر‌ها به اشتراک بگذارید

یکی از روش های موثر تبلیغاتی برای پیج املاک، همکاری با اینفلوئنسر‌ها است. برای ساخت بنر تبلیغاتی که بتوانید توسط اینفلوئنسر‌ها منتشر کنید، هدف تبلیغات تان را مشخص کنید. قبل از اینکه ایده پردازی خود را شروع کنید، بهتر است تصمیم بگیرید که می‌خواهید افرادی که بنر تبلیغاتی شما را می‌بینند چه اقدامی انجام دهند. 
ممکن است تصمیم بگیرید که بنر های تبلیغاتی مختلفی برای اهداف متفاوت بسازید. به عنوان مثال،اگر قصد فروش فوری یک ملک را دارید، می‌توانید یک بنر تبلیغاتی به صورت پست یا استوری جذاب اینستاگرام تهیه کرده و در پیج اینفلوئنسری که در زمینه های مشابه کار می‌کند، منتشر کنید.
اگر نمی دانید چطور یک بنر تبلیغاتی اینستاگرام حرفه ای بسازید از قالب های آماده بنر ساز آنلاین دومینگو کمک بگیرید.
نکات زیر را برای ساخت بنر جذاب در نظر بگیرید:

از یک عنوان جذاب استفاده کنید. 
عکس های تمام رنگی و عنوانی که خوانندگان را مجذوب خود می‌کند، خریداران بالقوه را تشویق می‌کند، از پیج املاک شما بازدید کنند.
افعال کنشی که احساسات عاطفی مثبت را برمی انگیزند به کار ببرید.
مراقب انتخاب کلمات خود باشید. 
 نحوه توصیف ملک و تمام امکانات آن می‌تواند نظر خریدار را به سمت پیج مشاور املاک شما جذب کند.
 اطمینان حاصل کنید که توجه اصلی مخاطب را به سمت بهترین ویژگی های ملک متمرکز کنید.
عکس های جذاب از ملک بگیرید. اجازه دهید عکس های شما خودشان با خریدار صحبت کنند. 
با ابزارهای ویرایش آنلاین دومینگو، تصاویر خود را بهبود ببخشید. عکس های باکیفیت، پیج املاک شما را از رقبا متمایز می‌کند.
یک فراخوان برای اقدام بنویسید. فراخوان برای اقدام باید به گونه‌ای طراحی شود که مشتری را وادار به برداشتن گام بعدی کند. CTA نباید یک دستور باشد بلکه باید یک درخواست باشد که خریدار بالقوه را برای تماس گرفتن یا بازدید از پیج اینستاگرام یا پست های بیشتر در پیج املاک شما تشویق می‌کند.

ساخت یک نمونه پست تبلیغاتی برای پیج املاک با نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو

بیایید ببینیم قالب های آماده و ابزارهای ویرایش و طراحی آنلاین دومینگو چطور می‌توانند به شما در ساخت پست برای پیج املاک در اینستاگرام کمک کنند.
برای شروع طراحی، لازم است نوع محتوای خود را انتخاب کنید. از آنجاییکه می‌خواهیم یک پست تبلیغاتی برای پیج املاک اینستاگرام بسازیم، گزینه پست اینستاگرام را انتخاب می‌کنیم:

بهترین ایده برای ساخت پست تبلیغاتی املاک و مستغلات در اینستاگرام

در مرحله بعد قالب های آماده به شما نمایش داده می‌شوند، کافی است در این صفحه اسکرول کرده و از بین صدها قالب آماده، گزینه ای که بیشتر به خواسته شما نزدیک است را انتخاب کنید. بعدا می‌توانید رنگ، تصاویر و متن‌ها را ویرایش کنید پس فقط دقت کنید که طرح کلی مورد پسند شما باشد.

بهترین ایده برای ساخت پست تبلیغاتی املاک و مستغلات در اینستاگرام

با کلیک کردن روی قالب، وارد صفحه ویرایش نرم افزار دومینگو می‌شوید. همانطور که می‌بینید، ابزار های بسیار متنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرد. روی هر عنصر در صفحه که کلیک کنید ابزارهای متناسب با آن در نوار ابزار پایین صفحه به شما نمایش داده می‌شود.
به عنوان مثال ما روی عکس وسط صفحه کلیک کردیم و همانطور که می‌بینید در قسمت پایین، ابزارهای مختلف از جمله فریم، حاشیه، موقعیت و غیره در اختیار شما است تا هر طور مایلید عکس را ویرایش کنید.

بهترین ایده برای ساخت پست تبلیغاتی املاک و مستغلات در اینستاگرام

برای جایگزین کردن عکس، ابتدا تصویر موجود را با انتخاب آیکون سطل آشغال حذف کنید سپس با کلیک روی علامت +وارد قسمت عکس شوید و تصاویر مورد نظر خود را آپلود کرده و به پست اینستاگرام برای پیج املاک اضافه کنید.

بهترین ایده برای ساخت پست تبلیغاتی املاک و مستغلات در اینستاگرام

با کلیک روی پس زمینه ابزار دیگری برای تغییر رنگ در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید

بهترین ایده برای ساخت پست تبلیغاتی املاک و مستغلات در اینستاگرام

اگر روی متن کلیک کنید، ابزار متن به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید از گزینه های موجود مانند تغییر فونت، سایز، فرمت، رنگ و غیره برای ویرایش متن استفاده کنید.

بهترین ایده برای ساخت پست تبلیغاتی املاک و مستغلات در اینستاگرام

اگر نیاز داشتید که شکل جدیدی به پست اینستاگرام برای پیج املاک اضافه کنید، روی علامت + کلیک کرده و بیشتر را انتخاب کنید در صفحه بعد، گزینه اشکال را انتخاب نمایید.
از بین اشکال موجود، گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید تا به صفحه طراحی شما اضافه شود. ابزارهای مرتبط با ویرایش شکل نیز در نوار ابزار پایین دیده می‌شود. مثلا می‌توانید یک رنگ یا حاشیه برای آن انتخاب کنید.

بهترین ایده برای ساخت پست تبلیغاتی املاک و مستغلات در اینستاگرام

با اضافه کردن متن و تصاویر مناسب، طراحی پست به پایان می‌رسد و حالا می‌توانید با کلیک روی گزینه دانلود، آن را در محل مناسبی ذخیره کرده و در پیج اینستاگرام املاک تان منتشر کنید.

بهترین ایده برای ساخت پست تبلیغاتی املاک و مستغلات در اینستاگرام

ثبت نام و استفاده از ابزارهای طراحی نرم افزار آنلاین دومینگو کاملا رایگان است پس چرا همین امروز شروع به ساخت پست های جذاب اینستاگرام برای پیج خود نکنید؟ فرصت را از دست ندهید و همین الآن ثبت نام کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین