اینستاگرام یک پلتفرم برجسته است که در آن می‌توانید با مخاطبین زیادی ارتباط برقرار کرده و مشتریان بالقوه را برای ارائه خدمات کاشت ناخن و افزایش درآمد خود جذب کنید. در این راهنمای بازاریابی اینستاگرام قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه یک بنر تبلیغاتی جذاب برای پیج خود در اینستاگرام بسازید تا از طریق آن، به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به مشتریان واقعی خدمات خود تبدیل کنید.

چطور با بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن، مشتریان بیشتری جذب کنیم؟

محتوای بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن را با توجه به مخاطبین تان سفارشی کنید

اگر می‌خواهید بنرتان واقعا مخاطبین را درگیر کند، به این فکر کنید که مشتریان اصلی شما چه کسانی هستند. میانگین سنی آنها چقدر است، به چه چیزی بیشتر علاقه دارند، چه محتواهایی را دنبال می‌کنند؟ 
برای شروع، باید کمی تحقیق کنید و پست‌های اینستاگرام را که توجه مخاطبین هدف شما را جلب می‌کنند، دنبال کنید.
به پست هایی که مشتریان تان به آنها واکنش نشان داده اند، دقت کنید و سعی کنید بفهمید چه چیزی، آنها را وادار به ارائه بازخورد کرده است.
استوری های اینستاگرام امروزه بسیار محبوب هستند و همچنین می‌توانند بستری عالی برای انتشار بنر تبلیغاتی برای پیج ناخن شما باشند. 
می‌توانید با استفاده از نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین و رایگان دومینگو، تصاویری از خدمات کاشت ناخن و طرح های ابتکاری تان را به استوری های جذاب تبدیل کنید، فیلترها و برچسب‌هایی مرتبط با زیبایی به آن اضافه کنید تا ببینید که فالوورهای تان چقدر بیشتر با شما تعامل خواهند داشت.
هرکدام از این استوری‌ها با اضافه کردن یک پیام خلاقانه که مخاطبین را تشویق می‌کند با شما تماس بگیرند یا نمونه کارهای بیشتر شما را در وب سایتتان ببینند، به یک بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای جذب مشتری تبدیل شود.
فقط باید سعی کنید تصاویر، متن و سایر عناصر را به نحوی انتخاب کنید و در کنار هم قرار دهید که برای مخاطبین هدف شما جذاب باشد.

از تکنیک ساخت بنر تبلیغاتی متحرک اینستاگرام برای جلب توجه مخاطبین پیج ناخن تان استفاده کنید

شما می‌توانید در مورد نحوه مراقبت از ناخن های کاشته شده، نحوه لاک زدن یا طراحی کردن روی آنها و سایر موضوعاتی که به خدمات ارائه شده توسط شما مرتبط است، بنر های تبلیغاتی متحرک بسازید.
 این بنرها شامل چندین عکس پشت سر هم هستند که به صورت اسلایدی و با افکت های جذاب به مخاطب نمایش داده می‌شوند.
 به خاطر داشته باشید که کل محتوایی که در بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن به فالوورها نشان می‌دهید نباید صرفا تبلیغ شما باشد. مهمترین ترفندی که برای جذب مشتریان بیشتر می‌توانید از آن استفاده کنید، ساخت بنری است که اطلاعات مفیدی را در رابطه با خدماتی که مشتری به آن نیاز دارد به او بدهد، تبلیغات شما باید بسیار نامحسوس نشان دهد که خدمات شما می‌تواند نیازهای مشتریان تان را رفع کند. 
در بنر تبلیغاتی متحرک می‌توانید پست‌ها و استوری‌های قبلی پیج ناخن خود را که در اینستاگرام، منتشر کرده بودید، نمایش دهید. اما بهتر است آنها را عاقلانه انتخاب کنید.پست‌ها و استوری هایی را انتخاب کنید که بازخورد بالایی داشته باشند و تعداد فالوورهای قابل توجهی نسبت به آن واکنش نشان دادند.

 

چطور با بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن، مشتریان بیشتری جذب کنیم؟

 

#هشتگ های مناسب و پرسرچ برای پیج ناخن را به بنر تبلیغاتی حرفه ای اینستاگرام اضافه کنید

از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید و محتوایی در ارتباط با آنها تهیه کنید. به عنوان مثال، اگر روز ولنتاین نزدیک است، یک طرح ناخن جذاب با تم عاشقانه روی ناخن های یکی از مشتریان تان اجرا کنید، از آن عکس بگیرید و در استوری ساز آنلاین دومینگو آن را به یک بنر تبلیغاتی با محتوای جذاب تبدیل کنید.
سپس، استوری تبلیغاتی خود را در اینستاگرام با هشتگ های پرسرچ به نمایش بگذارید. 
این استراتژی بازاریابی برای بسیاری از کسب و کارها در جذب فالوورهای جدید و در نتیجه مشتریان بالقوه موثر بوده است.
به خصوص اکنون که اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا هشتگ های خاصی را دنبال کنند، قطعاً نباید این فرصت را برای تبلیغ پیچ ناخن خود از دست بدهید.

کیفیت خدمات و مزایای کاشت ناخن خود را نسبت به رقبایتان در بنر تبلیغاتی اینستاگرام بیان کنید

همیشه روی مزایای خدمات خود تمرکز کنید. مطمئن شوید که به خوبی کیفیت خدمات تان را به مخاطبین نشان می‌دهید.
با وجود تعداد زیادی پست و استوری تبلیغاتی که به معنای واقعی کلمه در هر ثانیه منتشر می‌شود، شما باید به مزیت رقابتی خود فکر کنید و ایده هایی برای متمایز نشان دادن خود از رقبا داشته باشید.
استفاده از قالب های آماده بنر ساز آنلاین و رایگان دومینگو می‌تواند در پیدا کردن یک ایده جذاب به شما کمک کند.
بیایید ببینیم چطور با این قالب های آماده می‌توانید بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن خود را متمایز خلق کنید.

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن با نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو

برای شروع طراحی بنر، ابتدا باید مشخص کنید به چه نوع محتوایی نیاز دارید. قالب های آماده این نرم افزار در دسته بندی های مختلفی موجود است که باید یکی از آنها را انتخاب کنید.
در این مثال قصد داریم یک استوری تبلیغاتی برای پیج ناخن بسازیم. پس گزینه استوری اینستاگرام را انتخاب می‌کنیم. 

چطور با بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن، مشتریان بیشتری جذب کنیم؟

همانطور که مشاهده می‌کنید در صفحه ای که باز می‌شود، قالب های آماده متنوعی به شما نمایش داده خواهد شد و می‌توانید به دلخواه یکی از آنها را انتخاب کنید.

چطور با بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن، مشتریان بیشتری جذب کنیم؟

در صفحه بعد گزینه های مختلفی برای افزودن عکس، اشکال، ایموجی، متن و غیره را می‌بینید. از هر یک از این ابزارها می‌توانید استفاده کنید تا محتوای مورد نظر خودتان را وارد قالب کنید.
اگر در ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن نیاز به آپلود کردن عکس نمونه کارهای خود دارید به راحتی روی گزینه آپلود کلیک کرده و عکس‌ها را وارد نرم افزار کنید.

چطور با بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن، مشتریان بیشتری جذب کنیم؟

روی عکس یا هر عنصر دیگری که در صفحه قرار دارد، کلیک کنید تا ابزارهای مربوط به آن در پایین صفحه نمایش داده شود.
با استفاده از این ابزارها می‌توانید فرمت، شکل و چیدمان هر عنصر را تغییر دهید.
در این مثال که در حای طراحی یک بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن هستیم، روی عکس کلیک کرده و ابزار موقعیت را انتخاب می‌کنیم. سپس موقعیت عکس را در پس زمینه قرار داده و آن را جابجا می‌کنیم تا در محل مورد نظر قرار گیرد.
برای اضافه کردن متن روی + کلیک کرده و گزینه متن را انتخاب می‌کنیم:

چطور با بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن، مشتریان بیشتری جذب کنیم؟

از بین تایپوگرافی های آماده، یک نمونه را انتخاب کرده و با کلیک کردن روی تغییر متن، پیام مورد نظرمان را می‌نویسیم:

چطور با بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن، مشتریان بیشتری جذب کنیم؟

روی متن دیگری که در صفحه وجود دارد یک بار کلیک کرده و از ابزارهای پایین گزینه فونت را انتخاب می‌کنیم. از بین فونت های متنوع موجود یکی را انتخاب می‌کنیم:

چطور با بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن، مشتریان بیشتری جذب کنیم؟

همانطور که می‌بینید با ابزار طراحی آنلاین دومینگو در کمتر از ۵ دقیقه یک استوری تبلیغاتی جذاب برای پیج ناخن طراحی کردیم.

چطور با بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن، مشتریان بیشتری جذب کنیم؟

چه فعالیت هایی در اینستاگرام به جذب مخاطبین بیشتر برای پیج ناخن کمک می‌کند؟

اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای تبلیغ خدمات کاشت و طراحی ناخن و جذب مشتریان جدید برای کسب و کار شما است. در این رسانه اجتماعی، می‌توانید نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید، خود را به مشتریان جدید معرفی کنید، ویدیوهای پشت صحنه از نحوه انجام کارتان را به اشتراک بگذارید و تبلیغات و پیشنهادات ویژه خود را در بنر های تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن اعلام کنید.
موفقیت در جذب مشتری از طریق این پلتفرم نیاز به فعالیت های منظم دارد، اما نیازی نیست ساعت‌ها در طول روز برای انجام این فعالیت‌ها وقت بگذارید.
ما به شما آموزش می‌دهیم که چطور فقط با نیم ساعت فعالیت در روز، مخاطبین بیشتری به پیج ناخن خود در اینستاگرام جذب کنید.

فعالیت های روزانه در اینستاگرام

توصیه می‌کنم روزانه در اینستاگرام پست بگذارید، شما می‌توانید هر روز عکس و فیلم بگیرید و آنها را به عنوان نمونه کار خود پست کنید.
در مجموع نیازی نیست که هر روز بیش از نیم ساعت را صرف فعالیت در این شبکه اجتماعی کنید. 
برای ساخت پست های روزانه می‌توانید از ناخن های مشتری عکس بگیرید، این کار فقط یک دقیقه طول می‌کشد. برای بهترین نتیجه، از زوایای مختلف عکس بگیرید و مطمئن شوید که نور خوبی دارید. وقتی عکس‌ها را گرفتید، آنها را در نرم افزار طراحی دومینگو آپلود کنید و با استفاده از یک قالب آماده پست اینستاگرام، در کمتر از ۲ دقیقه یک پست تهیه کرده و در پیج ناخن خود به اشتراک بگذارید.
به نظرات و پیام‌ها در پیج خود پاسخ دهید. یک بار در روز، نظرات و پیام های مخاطبین تان را بررسی کنید. البته من توصیه می‌کنم، مرتباً تلفن خود را چک کنید تا فوراً به درخواست‌ها و سوالات مهم پاسخ دهید. این کار تقریبا ده دقیقه در روز طول می‌کشد. 
چند عکس از محیط کار خود بگیرید و برای ساخت استوری از آن همراه با عکسی که از مشتریان تان گرفتید استفاده کنید.
برای استوری اینستاگرام ویدیوهای کوتاه بسازید. ویدیوهای کوچک سرگرم کننده ای که "پشت صحنه" کار شما را نشان می‌دهد برای استوری روزانه در اینستاگرام عالی است. 
نیازی نیست هر روز به ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن فکر کنید. تبلیغات در شبکه های اجتماعی باید به صورت دوره ای انجام شود.

انتشار بنر تبلیغاتی ماهانه اینستاگرام برای پیج ناخن

یک روز از ماه را انتخاب کنید. سعی کنید یک روز ثابت را در نظر بگیرید و آن را در تقویم خود یادداشت کنید تا انتشار بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن خود را در آن تاریخ فراموش نکنید.
برنامه ریزی تبلیغات ماهیانه برای 30 روز آینده بهترین راه برای جذب مشتریان بیشتر است.
برای ساخت بنر تبلیغاتی، عکس های برتر ماه گذشته خود را انتخاب کنید و در صورت لزوم آنها را ویرایش کنید. من به شدت توصیه می‌کنم از قالب های آماده بنرساز آنلاین دومینگو استفاده کنید تا بنرهای شما زیبا و حرفه ای به نظر برسند.
علاوه بر برنامه ریزی برای انتشار پست یا استوری تبلیغاتی خود، به بررسی نظرات و بازخوردهای مخاطبین تان طی یک ماه گذشته بپردازید. 
یک بار در ماه، یک ایمیل برای مشتریان برتر خود در آن ماه ارسال کنید و از آنها بپرسید که آیا نظر یا پیشنهادی دارند که بتوانند در اینستاگرام با شما به اشتراک بگذارند.
اگر مناسبت ویژه‌ای در این ماه وجود دارد حتما تبلیغات مرتبط با آن را طراحی کنید، اگر تعطیلات خاصی در راه است، یک بنر تبلیغاتی اینستاگرام در رابطه با آن برای پیج ناخن خود طراحی کنید و از مشتریان دعوت کنید ساعاتی از روز تعطیل را به زیبایی خودشان اختصاص دهند و از خدمات شما استفاده کنند.

فعالیت های مفید برای جذب فالوور اینستاگرام در وقت آزاد

هر زمانی از روز که وقت آزاد دارید، برخی از فعالیت های زیر را برای تقویت پیج ناخن خود در اینستا انجام دهید:
• مشتریان خود را در اینستاگرام پیدا کرده و آنها را دنبال کنید.
• بیوگرافی اینستاگرام خود را به روز کنید تا مزیت رقابتی خدمات شما را بیان کند.
• بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام برای پیج ناخن خود را توسط اینفلوئنسر‌ها به اشتراک بگذارید.
• از دوستان، خانواده یا مشتریان خود دعوت کنید تا پست و استوری شما را در اینستا لایک کنند.
• عکس پروفایل خود را به روز کنید تا جدیدترین خدمات شما را نشان دهد.
• در مورد هشتگ های جدید برای استفاده در پست و استوری و بنر تبلیغاتی اینستاگرام تحقیق کنید، به خصوص هشتگ های پرسرچ که مخآطبان هدف شما را جذب می‌کند.
درباره پیج رقبای خود تحقیق کنید و ببینید آنها چه فعالیت هایی انجام می‌دهند. از آنها ایده بگیرید و برای پیج خود مورد استفاده قرار دهید.
سعی کنید مهارت خود را در طراحی پست و استوری ارتقا دهید. می‌توانید وارد نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو شده و شروع به کار با ابزارهای متنوع آن کنید. با تمرین کردن می‌توانید بنر های تبلیغاتی حرفه ای تری طراحی کنید که مخاطبین بیشتری را به پیج شما جذب می‌کند.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین