برنامه های استوری ساز برای اینستاگرام، کار طراحی را برای مدیران پیج های فروشگاهی آسان‌تر می‌کنند. بسیاری از ادمین های پیج اینستا تجربه ای در طراحی ندارند و نمی خواهند برای استخدام یک طراح حرفه ای هزینه گزافی بپردازند.
برای این افراد کار با فتوشاپ می‌تواند واقعا طاقت‌فرسا باشد. خوشبختانه استوری سازهایی که در این راهنما آنها را معرفی میکنیم امکان ساخت هر نوع محتوایی از پست و استوری های جذاب گرفته تا بنرهای تبلیغاتی متحرک را به شما می‌دهند. با استفاده از این اپلیکیشن های موبایل و نرم افزارهای  تحت وب می‌توانید استوری های اینستاگرام فوق العاده ای بسازید که توجه مخاطبین تان را جلب کند.

 

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

 

برنامه استوری ساز پیج های فروشگاهی Over

استوری‌ها می‌توانند شامل اشتراک‌گذاری نکات، نقل قول‌های الهام‌بخش یا خلاقانه باشند، Over یک برنامه عالی برای ساخت این نوع استوری‌های اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد متن و گرافیک را روی عکس‌ها و ویدیوهای خود قرار دهید!
Over دارای یک "کتابخانه کامل" شامل عکس، فونت، گرافیک، برچسب و ابزارهایی است که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید تا به شما در ایجاد محتوای با کیفیت بالا مختص برندتان کمک کند.

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

استفاده از قالب‌های استوری اینستاگرام این برنامه یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ارتقای استوری‌های شما است با Over حتی می‌توانید کمی حرکت به محتوای خود اضافه کرده و استوری های تبلیغاتی متحرک برای پیج فروشگاهی تان بسازید.
کتابخانه ویدیویی Over دارای هزاران انیمیشن مختلف است که می‌توانید از بین آنها، یک ویدیو انتخاب کنید تا به محتوای خود جان ببخشید.
تفاوتی ندارد یک قالب انتخاب کنید یا طراحی را از ابتدا شروع نمایید با هشتگ #bestofover در این نرم افزار می‌توانید از سایر سازندگان الهام بگیرید!
دانلود رایگان: iOS و اندروید

برنامه استوری ساز پیج های فروشگاهی Storyluxe

یکی از اپلیکیشن های جدیدی که قالب های متنوع استوری اینستاگرام را در اختیار شما قرار می‌دهد تا چشم کاربران را به پیج فروشگاهی خود جلب کنید، برنامه جدید Storyluxe است.
این برنامه با طیف گسترده‌ای از قالب‌های استوری متحرک اینستاگرام، از جمله قالب‌های پولاروید و فیلم فوری، نئون، گل‌دار و بسیاری موارد دیگر پر شده است و به همین دلیل به عنوان جدیدترین و خلاقانه ترین قالب های موجود در بازار شناخته می‌شود.

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

برای شروع، فقط یک قالب را از یکی از دسته‌ها انتخاب کنید و عکس‌ها و ویدیوهای خود را به آن اضافه کنید.

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

در مرحله بعد، می‌توانید استوری خود را با فیلترها، بافت‌های پس‌زمینه و رنگ‌های Storyluxe  بهینه کنید تا با پیج اینستاگرام فروشگاهی شما مطابقت داشته باشد.
دانلود رایگان iOS 

قالب‌های مینیمالیستی در برنامه استوری ساز پیج های فروشگاهی Unfold

استفاده از قالب های استوری اینستاگرام unfold یکی از ساده ترین راه‌ها برای ارتقای محتوای استوری شماست!
با استفاده از مجموعه‌ای از قالب‌ها برای استوری اینستاگرام خود، می‌توانید محتوای منسجمی ایجاد کنید که با برند شما هماهنگ باشد.
اگر برای ایجاد یا استفاده از قالب در Adobe Photoshop راحت نیستید، می‌توانید با استفاده از برنامه Unfold قالب‌هایی را برای استوری پیج فروشگاهی تان روی گوشی خود خلق کنید.
Unfold امسال کتابخانه ای از قالب های مینیمالیستی و مدرن خود را عرضه کرد و به یکی از محبوب ترین برنامه استوری ساز اینستاگرام برای پیج فروشگاهی تبدیل شد!

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

شاید استوری های اینستاگرام را با نوار فیلم، پولاروید و حاشیه های مینیمالیستی در پیج اینستاگرامرهای مورد علاقه خود دیده باشید:

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

Unfold هرچیزی که برای برجسته کردن استوری های خود نیاز دارید از قاب‌های تمیز و شفاف گرفته تا پلارویدهای چندلایه زیبا، در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید که با خلاقیت خود آنها را جذابتر کنید.
 مزیت اصلی این استوری ساز پیج فروشگاهی، آسان بودن استفاده از آن است، بنابراین نیازی نیست که یک طراح حرفه ای باشید تا استدوری های خود را حرفه ای جلوه دهید.
اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای ساخت استوری های اینستاگرام خود هستید، Unfold  می‌تواند برنامه مورد علاقه شما باشد!
دانلود رایگان: iOS و اندروید

Stories Maker: برنامه استوری ساز پیج های فروشگاهی برای استوری های پویا و متحرک

اگر به دنبال افزودن انیمیشن‌های حرفه‌ای به استوری‌های اینستاگرام خود هستید، Seen پر از افکت‌ها و ترنزیشن های جذاب رایگان است!
با Seen، می‌توانید به راحتی اسلایدهای متحرک و جذاب 15 ثانیه‌ای ایجاد کنید که مخاطبان شما درگیر آن می‌شوند و احتمال کمتری دارد که آنها را نادیده بگیرند.

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

به علاوه، Seen دارای گزینه ای برای ایجاد متن متحرک است که به پست‌های شما جان می‌بخشد و حتی یک محصول ساده را فتودینامیک و فوق‌العاده جذاب نشان می‌دهد.این ویژگی برای ساخت استوری پیج های فروشگاهی عالی است.
دانلود رایگان برای iOS

دومینگو بهترین برنامه استوری ساز پیج های فروشگاهی

پست کردن منظم در استوری های اینستاگرام، کلید ایجاد مخاطب و افزایش بازدیدهای شما است.
دومینگو یک برنامه استوری ساز آنلاین تحت وب است که با استفاده از آن می‌توانید با گوشی اندروید یا آی او اس و حتی روی لپ تاپ ویندوز یا مک خود، استوری های جذاب بسازید.
قالب های آماده، رابط کاربری ساده و ابزارهای متنوع آن به شما امکان می‌دهد در کمتر از چند دقیقه استوری جذابی طراحی کرده و در پیج فروشگاهی تان منتشر کنید.
با استفاده از قالب های آماده این استوری ساز آنلاین می‌توانید چندین پست و استوری را از قبل تهیه کرده و مطمئن شوید که به طور مداوم در اینستا پست می‌گذارید و در ارتباط با فالوورهای خود هستید.
به‌علاوه، استوری ساز آنلاین دومینگو به شما این فرصت را می‌دهد که از ابزارهای طراحی پیشرفته، کتابخانه عکس های رایگان و انواع شکل و برچسب‌ها برای جذاب تر کردن استوری پیج فروشگاهی تان استفاده نمایید!
تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قالب از بین استوری های موجود انتخاب کرده و شروع به ویرایش آن کنید

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

در مرحله بعد، می‌توانید فونت های فارسی آماده با استایل های مختلف را برای نوشتن متن های جذاب خود اضافه کنید .

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

پس از اینکه کار طراحی تان به پایان رسید به راحتی می‌توانید استوری خود را دانلود کرده و منتشر کنید.
ساخت استوری در این نرم افزار کاملا رایگان است و می‌توانید از قالب‌ها و ابزارهای آن نیز به رایگان استفاده کنید.
چند نمونه از محتواهایی که می‌توانید با قالب های آماده استوری ساز دومینگو بسازید، عبارتند از:
پست  و استوری کالکشن جدید محصولات
پست و استوری معرفی محصول
بنر تبلیغاتی محصولات
پست و استوری تبلیغاتی 
پست و استوری معرفی منو
پست و استوری برای توضیح نحوه عملکرد یا کاربرد محصول
و ...
نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو، یکی از برنامه های استوری ساز بسیار ساده برای ساخت محتوای پیج فروشگاهی شما است که انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به کاربران اجازه می‌دهد خلاقیت خود را برای ساخت محتوای دلخواهشان به کار بگیرند.
از طراحی قالب‌های آماده گرفته تا ساخت پست و استوری از ابتدا، سفارشی‌سازی فونت‌ها، تصاویر، رنگ‌ها و طرح‌بندی‌ها کاملا حرفه ای و آسان است. شما می‌توانید محتوایی بسازید که مختص پیج فروشگاهی شما باشد و در عین حال مخاطب را درگیر کند.

برنامه‌: InShot Video Editor برای افزودن پس‌زمینه به عکس و ویدیو های اینستا

آیا تا به حال شده که بخواهید ویدیویی ارسال کنید اما اندازه آن کاملاً مناسب نباشد؟
InShot Video Editor یک برنامه ویرایش عکس و ویدیو است که به طور ویژه طراحی شده تا محتوای شما را برای پست استوری اینستاگرام (یا هر پلتفرم ویدیویی دیگر!) مناسب کند .
قبل از شروع پروژه، مطمئن شوید که Canvas را انتخاب کردید تا اندازه استوری اینستاگرام تان تنظیم نمایید:

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

ویرایشگر ویدیوی InShot ویدیوی موجود شما را می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد آن را به اندازه های مختلف تغییر دهید حتی می‌توانید متناسب با استوری های اینستاگرام آن را برش دهید یا یک پس‌زمینه رنگی ساده در برنامه انتخاب کنید یا تصویری را از دستگاه خود آپلود کنید.
با این اپلیکیشن عالی شما به راحتی می‌توانید هر نوع فیلمی را با فالوورهای خود در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید!
دانلود رایگان iOS  اندروید

برنامه Mojo استوری ساز پیج های فروشگاهی برای ساخت ویدیوهای پویا

افزودن انیمیشن به استوری های اینستاگرام یک راه عالی برای ایجاد محتوای فوق العاده چشم نواز است و انیمیشن در حال حاضر یک روند جدید برای ساخت استوری های اینستا است!
برنامه Mojo تمام ابزارهایی را که برای ایجاد استوری های ویدیویی خیره کننده نیاز دارید، در اختیار شما می‌گذارد.
این برنامه مملو از صدها قالب متحرک برای هر نوع محتوایی است که منتشر می‌کنید. قالب‌های Mojo کاملاً قابل ویرایش هستند که برش دادن، افزودن افکت‌ها، عنوان‌ها، انیمیشن، رنگ و موارد دیگر را آسان می‌کنند!
این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید که  توسط Later: Visual Social Marketing (@latermedia)به اشتراک گذاشته شده و با استفاده از قالب‌های متحرک Mojo و ویدیوها یا عکس‌های ثابت، ساخته شده است.
همانطور که می‌بینید به راحتی می‌توانید استوری‌های جذاب اینستاگرام را برای پیج فروشگاهی خود ایجاد کنید. به ویژه اگر می‌خواهید یک پست وبلاگ را به نمایش بگذارید یا محتوای متنی داشته باشید که در فید اینستا برجسته شود، قالب های این اپلیکیشن موبایل کاملا کاربردی است.
به علاوه، می‌توانید فونت های سفارشی را به Mojo اضافه کنید و به طور یکپارچه تمام عناصر خلاقانه خود را برای استوری های اینستاگرام در یک برنامه هماهنگ کنید!

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

دانلود رایگان: iOS

برنامه‌ها  Adobe Creative Cloud Express برای ایجاد گرافیک متنی در استوری های اینستا

هرچند Adobe بیشتر به دلیل عرضه نرم افزار ویرایش حرفه ای خود یعنی فتوشاپ شناخته می‌شود، اما اپلیکیشن Adobe Creative Cloud Express بدون نیاز به تجربه طراحی ساخت انواع پست و استوری اینستا را برای پیج فروشگاهی شما راحت کرده است.

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

Adobe Creative Cloud Express یک راه آسان برای ارتقاء سطح طراحی استوری‌های اینستاگرام شما است و می‌توانید با استفاده از انیمیشن‌های متنی، تنها با یک ضربه، ویدیوهای متحرک گرافیکی جذابی برای استوری‌های خود ایجاد کنید.
از بین هزاران قالب طراحی شده حرفه ای انتخاب کنید و محتوا را هر طور که دوست دارید تغییر دهید، حتی می‌توانید لوگو، فونت و رنگ های برند خود را به راحتی اعمال کنید.

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

استفاده از این برنامه استوری اینستاگرام کاملاً رایگان است و به شما کمک می‌کند تا در عرض چند دقیقه استوری‌های برند با کیفیت بالا ایجاد کنید!
دانلود رایگان: iOS و اندروید

برنامه Filmm for on Trend Editing Video

Filmm که با همکاری غول های اینستاگرام Zoella و A Beautiful Mess به وجود آمد، یکی از جدیدترین برنامه های موجود برای ساخت استوری با گوشی موبایل است.
با 100 فیلتر و افکت برای انتخاب، قاب‌ها و قالب‌های الهام‌گرفته از فیلم، ویرایش چند کلیپ و آهنگ‌های صوتی بدون حق امتیاز که در برنامه قرار گرفته‌اند، به راحتی می‌توان فهمید که چرا این برنامه به سرعت تبدیل به یک برنامه کاربردی برای ساخت ویدیوهای جذاب اینستاگرام شده است.

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

به‌علاوه، اگر به افکت «فیلم های قدیمی» علاقه دارید، این برنامه برای شما مناسب است زیرا فقط با چند ضربه می‌توانید فیلم‌های گرفته شده از تلفن همراه خود را به یک افکت رویایی و قدیمی به یک ویدیوی جالب برای انتشار در اینستاگرام تبدیل کنید.

معرفی بهترین برنامه های استوری ساز برای پیج های فروشگاهی

دانلود رایگان iOS 

بهترین استوری ساز برای پیج فروشگاهی اینستاگرام

اگر به دنبال بهترین برنامه ساخت پست و استوری برای پیج فروشگاهی خود می‌گردید که بتوانید با هر دستگاهی به راحتی از ابزارهای آن استفاده کنید، قطعا نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو بهترین انتخاب شما است.
همین امروز رایگان ثبت نام کنید و از قالب های آماده آن برای طراحی استوری های جذاب و افزایش مشتریان پیج فروشگاهی تان بیشترین استفاده را ببرید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین