اینستاگرام می‌تواند ابزار قدرتمندی برای تبلیغ رایگان مشاغل اینترنتی خانگی باشد. اما شاید با خودتان فکر کنید "چگونه یک پلتفرم رسانه اجتماعی پر از ویدیوهای خنده دار، پست های اینفلوئنسرها و تصاویر غذا می‌تواند به شما کمک کند مشتریان بیشتری برای کسب و کار خانگی تان جذب کنید و فروش بیشتری داشته باشید ؟" باور کنید یا نه، شما هم می‌توانید با استفاده از قالب پست اینستاگرام رایگان در نرم افزارهایی مانند دومینگو، محتوای جذابی بسازید که توجه مخاطبین را به پیج شما جلب کند.
 در واقع، فعالیت در اینستاگرام فراتر از انتشار تصاویر و ویدیوهای سرگرم کننده است.
این پلتفرم در حال تبدیل شدن به یک بازار جهانی است و 70 درصد از خریداران برای خرید بعدی خود هشتگ های اینستاگرام را جستجو می‌کنند. 
بیایید فرض کنیم ۱ میلبون نفر از مخاطبین هدف شما که به محصولات تان نیاز دارند هر روز به این پلتفرم سر می‌زنند، آیا این یک فرصت استثنائی نیست که از آن برای تبلیغ رایگان مشاغل اینترنتی خانگی استفاده کنید؟
قطعا همینطور است. البته برای جذب فالوور در اینستاگرام به چیزی بیش از ایجاد یک حساب کاربری و ارسال عکس های ساده از محصولات خود نیاز دارید. 
در این راهنما،  می‌آموزید چگونه می‌توانید از قالب پست اینستاگرام رایگان برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر، تعامل بیشتر و افزایش فروش مشاغل اینترنتی خانگی استفاده کنید.

با طراحی قالب پست اینستاگرام حرفه ای تعامل بیشتری با مخاطبین تان داشته باشید

قبل از هر چیز باید به خاطر داشته باشید که هدف اینستاگرام، مانند هر پلتفرم رسانه اجتماعی، برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با مخاطب است.
پس شما باید نشان دهید که عضوی معتبر و ارزشمند هستید تا اعتماد مخاطبین اینستاگرام را جلب کنید.
با اینکار فالوورهای مشتاق برای تعامل با محتوای خودتان را به دست می‌آورید.
اما برای برقراری ارتباط، تنها انتشار تصاویر یا ویدیوهای عالی کافی نیست!
برای اثبات اعتبار خود در جامعه اینستاگرام، باید با اینفلوئنسرها و سایر برندها (حتی رقبای مستقیم) ارتباط برقرار کنید و به گفتگوهایی که شروع می‌کنند بپیوندید، با محتوایی که تولید می‌کنند تعامل داشته باشید و با سایر کاربران اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.
استفاده از قالب پست اینستاگرام رایگان برای تبلیغ مشاغل اینترنتی خانگی، فقط شروع راه است. پس از انتشار پست، هنگامی که فالوورهای شما مکالمه ای را در بخش نظرات شروع می‌کنند، فعالانه به آن گفتگوها بپیوندید و به سوالات، نگرانی‌ها، تمجیدها و سایر احساسات آنها پاسخ دهید.
این برقراری ارتباط همچنین یک فرصت عالی برای بررسی هر گونه انتقادی است. اگر می‌خواهید به دنبال کنندگان خود نشان دهید که نظرات آنها برای شما مهم است، باید پاسخگوی انتقادات آنها باشید و در جهت ارتقای محصولات خود بکوشید تا نظر آنها را جلب کنید.

 

قالب پست اینستاگرام رایگان مشاغل اینترنتی خانگی

 

در طراحی قالب پست اینستاگرام رایگان برای مشاغل اینترنتی خانگی، هویت برند خود را حفظ کنید

اینستاگرام یک پلتفرم منحصربه‌فرد است که می‌تواند (و باید) برای تبلیغ محصولات شما مورد استفاده قرار گیرد، اما مشتریان شما ممکن است تبلیغات شما را در چندین کانال دیگر مانند وب سایت، لینکدین، فیس بوک، یوتیوب و غیرل دنبال کنند. در تمام این پلتفرم‌ها، هویت برند شما باید مشابه و کاملا برجسته باشد.
اگر هویت برند مشاغل خانگی شما در اینستاگرام با لحنی که در وب سایت، صفحه فیس بوک یا بنرهای تبلیغاتی استفاده شده، متفاوت باشد، مشتریان تان نمی توانند به راحتی شما را تشخیص دهند.
نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو به شما اجازه می‌دهد تا عناصر مربوط به هویت برند خود مانند لوگو، تصاویر خاص، فونت و غیره را به قالب های آماده پست و استوری اینستاگرام اضافه کنید و حین ساخت محتوای جذاب، هویت برندتان را نیز حفظ نمایید.

از انتشار پست های تکراری و مشابه خودداری کنید

در حالی که لحن و شخصیت پست های شما باید در کانال های تبلیغاتی مختلف ثابت بماند، شباهت بیش از حد می‌تواند برای بازاریابی شما ننایج منفی به دنبال داشته باشد.
پست های شما باید به گونه ای باشد که هم دارای یک تم منسجم بوده و هم هر محتوا کاملا منحصربه‌فرد باشد. بهترین روش برای ایجاد پست های منسجم اما منحصر به فرد استفاده از چند قالب آماده است. شما می‌توانید برای موضوعات مختلفی که منتشر می‌کنید از یک قالب با رنگ‌ها، چیدمان و عناصر یکسان مربوط به هویت برند مشاغل اینترنتی خانگی خود استفاده کنید، اما در هر قالب، محتوا و تصاویر متفاوتی را به کار ببرید.
بازاریابان حرفه ای از پست‌ها و بنرهای تکراری در چندین کانال نبلیغاتی نیز استفاده نمی کنند. البته شما می‌توانید مثلا یک ویدیو تبلیغاتی را در اینستاگرام و یوتیوب منتشر کنید اما بهتر است چند تغییر جزئی در آن ایجاد کنید تا مشتریانی که شما را در چندین کانال رسانه اجتماعی دنبال می‌کنند، دقیقاً یک پیام را چندین بار مشاهده نکنند.
اگر چندین بار این روند را تکرار کنید، دیگر برای مخاطبین جذابتی نخواهید داشت و آنها تصور می‌کنند که تمام مست های شما تکراری است بنابراین آنها را دنبال نخواهند کرد.
با این حال، مواقعی وجود دارد که انتشار پست عمومی یا یک بنر تبلیغاتی در همه پلتفرم‌ها قابل قبول است، مانند زمانی که کسب و کار شما میزبان یک رویداد است یا محصولات جدیدی را عرضه می‌کند و می‌خواهید تا حد امکان افراد بیشتری درباره این اخبار/رویداد/محصول(ها) بشنوند.
با اینحال تبلیغات شما باید کاملا هدفمند و تعاملی باشد. بنابراین فقط کپی و پیست کردن محتواهای یکسان از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر نمی تواند نتیجه مطلوب را برای شما داشته باشد، بلکه استفاده مناسب از قالب های آماده برای هر کانال تبلیغاتی باید هدف اصلی شما باشد.

سختی های اداره کردن مشاغل خانگی خود را در قالب های آماده اینستاگرام نشان دهید

نحوه اداره کردن مشاغل خانگی با کسب و کارهایی که فروشگاه حضوری دارند بسیار متفاوت است. شما در خانه با مشکلات زندگی خود نیز درگیر هستید. بسیاری از مشاغل اینترنتی خانگی توسط خانم‌ها اداره می‌شوند و آنها علاوه بر مسئولیت کسب و کار خود سایر مسئولیت‌ها را نیز از خانه داری و بچه داری گرفته تا خرید برعهده دارند. 
مدیریت تمام این مسئولیت‌ها مطمئنا چالش های زیادی را برای شما بوجود می‌آورد، از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی بصری است، می‌تواند برای نشان دادن سبک زندگی شما و نحوه اداره امورتان مناسب باشد.
تصاویر محصولات خود را با محل زندگی خود ادغام کنید اگر کودکتان گاهی اوقات مانع از فعالیت درست می‌شود ویدیویی از لحظه هایی که درحال کلنجار رفتن با او هستید تا محصولات جدیدی که برای مشتری بسته بندی می‌شود را خراب نکند به اشتراک ب،ذارید و خواهید دید که با چه استقبالی مواجه خواهد شد.
زمانیکه از قالب های آماده برای ساخت پست شخصی و انتشار در پیج مشاغل خانگی اینترنتی خود استفاده نی کنید باید دقت کنید تصاویر یا ویدیوهایی که سبک زندگی شما را نشان می‌دهد، همیشه با هدف اصلی شما یعنی تبلیغات برای کسب و کارتان همسو باشد.
سعی کنید چالش هایی که در خانه برای مدیریت کسب و کارتان دارید را با اتفاقات جالب و خنده داری که می‌افتد ادغام کنید یا حتی می‌توانید سناریوهایی بسازید و آنها را تبدیل به پست و استوری خلاقانه کنید. فقط به خاطر داشته باشید که شما هیچگونه محدودتی ندارید، هرچقدر خلاقیت بیشتری به خرج دهید، مخاطبین بیشتری را به پیج مشاغل اینترنتی خانگی خود جلب خواهید کرد.

روی هشتگ های پربازدید مرتبط با مشاغل خانگی خود تمرکز کنید

اگر در مورد هشتگ‌ها اطلاعات زیادی نداربد باید بگوییم شباهت های زیادی بین هشتگ‌ها و کلمات کلیدی SEO وجود دارد.
برای بهینه سازی دسترسی مخاطبین به صفحه مشاغل اینترنتی خانگی در اینستاگرام، باید بر روی هشتگ های پربازدید تمرکز کنید که این به مخاطبین شما امکان می‌دهد پست هیی که از طریق قالب های آماده طراحی کردید را پیدا کنند.
توصیه می‌کنیم حتما هشتگ موقعیت مکانی خودتان را به پست و استوری‌ها اضافه کنید به این ترتیب مشتریانی که نردیک شما زندگی یا کار می‌کنند به راحتی پیج شما را پیدا کرده و محصولات تان را سفارش می‌دهند.
همچنین باید هشتگ‌هایی مرتبط با نوع مشاغل اینترنتی خانگی خود را درج کنید. همانطور که گفتیم، هشتگ‌ها شباهت زیادی به کلمات کلیدی دارند.
مقلا اگر یکی از مخاطبین هدف شما به دنبال آرایشگری در منطقه میرداماد باشد، با هشتگ #آرایشگر_ میرداماد شما را در اینستاگرام پیدا خواهد کرد،
البته شما باید تمام هشتگ های مرتبط را نیز لیست کرده و در پست‌ها و استوری های خود به کار ببرید مثلا:
#آرایشگرمیرداماد
#آرایشگردرمیرداماد
#آرایشگر_منطقه_میرداماد
اگر مشاغل اینترنتی خانگی شما فقط به یک منطقه خاص محدود می‌شود بهتر است از هشتگ هایی فقط با نام همان منطقه استفاده کنید،
برای پیدا کردن بهترین هشتگ محلی برای استفاده در منطقه خود باید کمی تحقیق کنید.
ممکن است ابزارهای شخص ثالث، مانند Hashtagify یا Focalmark مفید واقع شود زیرا به شما امکان می‌دهند کلمه کلیدی/هشتگ را وارد کنید و کلمات و عبارات مرتبط دیگر را ببینید.
این ابزارها برای ردیابی عملکرد هشتگ های مختلف عالی هستند و در عین حال هشتگ های جدید را به شما نمایش می‌دهند.
شما می‌توانید از این ابزارها برای یافتن هشتگ های عالی استفاده کنید و درک بهتری از نحوه جستجوی افراد در منطقه خود داشته باشید.

با قالب های آماده نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو، محتوای خلاقانه و حرفه ای برای پیج مشاغل اینترنتی خانگی خلق کنید

مشاغل اینترنتی خانگی مدت‌هاست که از قالب های آماده اينستاگرام برای جذب مشتریان و رساندن پیام‌هایی با موضوع مختلف به مخاطبین استفاده می‌کنند .
موضوعات محبوب بسیاری وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ایجاد محتوای اینستاگرام جذاب استفاده کنید.
استفاده از قالب آماده برای مشاغل اینترنتی خانگی، یک راه عالی و آسان برای انتشار محتوای منسجم و جالب برای دنبال کنندگان است.
برای یافتن قالب های حرفه ای می‌توانید وارد نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو شوید و از صدها نمونه قالب در زمینه های مختلف مشاغل اینترنتی خانگی استفاده کرده و آنها را با ابزارهای رایگان و کاربردی این برنامه ویرایش کتید تا در عرض کمتر از چند دقیقه محتوای مناسب پیج خود را بسازید.
صفحات تجاری زیادی در اینستاگرام وجود دارند که به طور معمول تصاویر و ویدیوهایی را با کیفیت بالا منتشر می‌کنند.
اگر می‌خواهید برتری پیج مشاغل اینترنتی خانگی خود را در اینستاگرام حفظ کنید، بهتر است از طرح‌ها و قالب های حرفه ای استفاده کنید که نسبت به رقبای شما متمایز باشد.
از این گذشته، اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، اگر می‌خواهید واقعاً در تبلیغ پیج مشاغل اینترنتی خانگی خود در این پلتفرم عالی عمل کنید، باید جذابترین محتوای بصری ممکن را خلق کنید.
اگر تصاویر محصول را به اشتراک می‌گذارید، باید مزایای آن را نیز به اشتراک بگذارید و علاوه بر ظاهر جذاب پست یا استوری محصول، از کپشن های ترغیب کننده استفاده کنید که مشتریان تان را تشویق به خرید لز شما می‌کند.
چند نمونه از قالب های آماده پست اینستاگرام برای مشاغل اینترنتی خانگی که در سایت دومینگو امکان سفارشی سازی آن‌ها را با ابزارهای پیشرفته دارید، در ادامه به شما معرفی می‌کنیم:

قالب آماده پست اینستا برای پیج فروش غذا

قالب پست اینستاگرام رایگان مشاغل اینترنتی خانگی

قالب آماده پست اینستاگرام برای پیج فروش عطر و لوازم آرایشی

قالب پست اینستاگرام رایگان مشاغل اینترنتی خانگی

قالب آماده استوری اینستاگرام برای فروش لباس

قالب پست اینستاگرام رایگان مشاغل اینترنتی خانگی

همین امروز در برنامه طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو ثبت نام کنید و از قالب های آماده و ابزارهای رایگان برای ساخت بنر تبلیغاتی، پست و استوری های جذاب مشاغل اینترنتی خانگی خود استفاده کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین