طراحی پست اینستاگرام برای آژانس دیجیتال مارکتینگ

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و فیلم‌ها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. از این محتواها می‌توانید برای ایجاد علاقه به کسب و کار و برند خودتان نیز استفاده کنید. با وجود بیش از 800 میلیون کاربر فعال در این پلتفرم، شانس خوبی وجود دارد که بتوانید با طراحی پست اینستاگرام برای آژانس دیجیتال مارکتینگ خود، حداقل به بخشی از مخاطبان هدف تان دسترسی پیدا کنید.
در این مقاله، نکاتی را برای ایجاد یک کمپین بازاریابی موثر در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاریم. اگر آنقدر مشغول اداره کردن کسب و کار خود هستید که نمی توانید روی ایجاد یک استراتژی مارکتینگ موثر در پیج اینستاگرام خود تمرکز کنید، خواندن این مقاله می‌تواند به شما کمک کند. 

1. یک پروفایل تجاری برای آژانس دیجیتال مارکتینگ خود در اینستاگرام ایجاد کنید

اگر قصد دارید از طراحی پست اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید، مهم است که پروفایل آژانس دیجیتال مارکتینگ خود ر تکمیل کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، حتما وقت بگذارید تا پیج شما کامل باشد، به طوری که بازدیدکنندگان تصویر کاملی از کسب و کار شما داشته باشند.
اطلاعات زیادی برای تکمیل کردن پروفایل تان نیاز نیست، اما مهم است که هر اطلاعاتی را که می‌توانید کامل کنید. به عنوان مثال، مطمئن شوید که عکس پروفایل تان نشان دهنده برند شماست.اگر لوگوی مناسبی دارید به عنوان عکس پروفایل تان قرار دهید.
کاربران اینستاگرام باید لوگوی شما را ببینند و بلافاصله آن را به عنوان برند شما بشناسند. همچنین باید نام کاربری تان با نام آژانس دیجیتال مارکتینگ تان مطابقت داشته باشد که به فالوورها کمک می‌کند تا بلافاصله بدانند کسب و کار شما چه کمکی به آنها می‌کند.
همچنین باید مطمئن شوید که بیوگرافی خود را پر کرده اید. بیو اینستاگرام کوتاه است، اما مهم است که اطلاعات مهم را در آن بگنجانید. این قسمت از پروفایل، تنها جایی است که می‌توانید لینک سایت خود را قرار دهید بنابراین، حتما لینک مناسبی برای این قسمت در نظر بگیرید.

2. در طراحی پست اینستاگرام تنوع داشته باشید و برای آژانس دیجیتال مارکتینگ تان تبلیغ کنید

ایجاد تنوع در نوع محتوایی که در اینستاگرام ارسال می‌کنید دشوار است زیرا فقط امکان پست کردن عکس و فیلم را دارید. نکته مهم این است که شما پست های متنوع خود را با ایده های جدید خلق کنید. باید نوع عکس‌ها و ویدیوهایی را که در پیج خود ارسال می‌کنید به طور مداوم تغییر دهید تا محتوای خود را تازه و جذاب نگه دارید.
یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد تنوع در محتوای پیج تان، استفاده از قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو است.
محتوای شما باید همیشه به تجارت و صنعت تان مربوط باشد، اما نیازی نیست همیشه در مورد یک موضوع مشابه پست بگذارید. بهتر است در مورد موضوعات مختلف پست بگذارید تا بتوانید مخاطبان خود را درگیر نگه دارید.
از آنجاییکه نمی خواهید محتوای شما تکراری باشد و افراد علاقه خود را به صفحه شما از دست ندهند، شما باید محتوایی را ارسال کنید که برای دنبال کنندگان تان جالب، جذاب و تازه باشد.
برای طراحی پست اینستاگرام می‌توانید از قالب های آماده دومینگو که در ادامه معرفی می‌کنیم ایده بگیرید: 

طراحی پست اینستاگرام برای معرفی برند آژانس دیجیتال مارکتینگ

طراحی پست اینستاگرام برای آژانس دیجیتال مارکتینگ

طراحی پست اینستاگرام برای تبلیغ آژانس دیجیتال مارکتینگ

طراحی پست اینستاگرام برای آژانس دیجیتال مارکتینگ

طراحی پست اینستاگرام برای معرفی خدمات دیجیتال مارکتینگ

طراحی پست اینستاگرام برای آژانس دیجیتال مارکتینگ

طراحی پست اینستا برای نمونه کارهای آژانس دیجیتال مارکتینگ

طراحی پست اینستاگرام برای آژانس دیجیتال مارکتینگ

برای ویرایش این قالب های آماده نیز می‌توانید از ابزارهای حرفه ای که ویرایشگر دومینگو در اختیار شما قرار می‌دهد، استفاده کنید: 

طراحی پست اینستاگرام برای آژانس دیجیتال مارکتینگ

3. در طراحی پست اینستاگرام برای آژانس دیجیتال مارکتینگ برند خود را تبلیغ کنید

هنگامی که در حال طراحی پست و استوری اینستا هستید، باید به هر نحوی برند خود را تبلیغ کنید چون کاربران باید با برند شما بیشتر آشنا شوند تا به آن توجه کنند.
صرف نظر از هدف طراحی پست اینستاگرام، باید کاری کنید که مخاطبان تان، برند شما را به رسمیت بشناسند و هر زمان پست های شما را دیدند بتوانند برند تان را شناسایی می‌کنند.
یکی از راه‌های افزایش آگاهی از برند، انتشار پست اینستاگرام به صورت منظم و با یک قالب خاص است. البته شما نباید محتوای تکراری پست کنید، بلکه فقط باید از یک ترکیب رنگ خاص یا یک طرح خاص در قالب استفاده کنید. 
طراحی پست اینستاگرام با چیدمان و رنگ مشابه به مخاطبان شما کمک می‌کند تا پست های شما را بلافاصله در فید خود تشخیص دهند. هنگامی که طرح و رنگ پست‌ها با برند تان سازگار باشد، تشخیص برند برای مخاطبان آسان تر می‌شود. 
به این ترتیب، مخاطبان، برند تان را بهتر می‌شناسند و احتمالاً خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ شما را به رقبا ترجیح می‌دهند. زیرا آنها با برند شما آشنا هستند. در نهایت، ایجاد آگاهی از برند می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا نسبت به رقبای تان درامد بیشتری کسب کنید.

4. در پست های اینستا برای پیج دیجیتال مارکتینگ از هشتگ‌ها استفاده کنید

هشتگ‌ها بخش مهمی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام هستند. زمانیکه کسب‌وکار شما از هشتگ‌ها در پست های منتشر شده استفاده کند، مخاطبین جدید به راحتی می‌توانند این پست‌ها را جستجو کرده و پیدا کنند.
وقتی کاربران به دنبال محتوای جدیدی هستند، هشتگ های مرتبط با آن موضوع را جستجو می‌کنند. این هشتگ‌ها آگاهی از برند را افزایش داده و کسب و کار شما را با مشتریان جدید مرتبط می‌کند. از طرف دیگر، به مشتریان کمک می‌کند با آژانس دیجیتال مارکتینگ شما ارتباط برقرار کنند.
در اینستاگرام استفاده از هشتگ های متعدد در یک پست محدودیتی ندارد. اما نباید در استفاده از هشتگ‌ها زیاده روی کنید، اما می‌توانید از هشتگ هایی که مرتبط با عکس یا ویدیویی است که پست می‌کنید، در طراحی پست اینستاگرام برای آژانس دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.
هشتگ‌ها راهی عالی برای برقراری ارتباط و ترغیب مردم به تعامل با برند شما هستند. اگر کاربران هشتگ خاصی را دنبال می‌کنند، می‌توانید پست های خود را با آن هشتگ منتشر کنید تا آنها راحت تر پست های شما را پیدا کنند. 
شما باید از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید. هشتگ هایی مانند #بازاریابی_آنلاین و#دیجیتال_مارکتینگ در اینستاگرام بسیار محبوب هستند. شما می‌توانید از این هشتگ‌ها استفاده کنید و پستی منتشر کنید که خدمات شما را نشان می‌دهد.

 

 

طراحی پست اینستاگرام برای آژانس دیجیتال مارکتینگ

 

5. پست های تعاملی ایجاد کنید

هدف شما از انتشار پست این است که مخاطبین با برند شما تعامل داشته باشند. یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد تعامل، طراحی پست‌های تعاملی اینستاگرام برای آژانس دیجیتال مارکتینگ است. اینها پست هایی هستند که فالوورهای شما را تشویق می‌کنند تا درباره موضوعی نظر دهند یا با آن درگیر شوند.
ایده های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای تعامل با مخاطب از آنها استفاده کنید. می‌توانید نظرسنجی کنید یا سوالی بپرسید. برای مثال، برخی از آژانس های دیجیتال مارکتینگ، روش های بازاریابی مختلف را در اینستاگرام منتشر می‌کنند و از مخاطبین می‌پرسند که به نظرشان کدامیک کارامد تر است. 
هدف طراحی پست های تعاملی اینستاگرام این است که فالوورهای شما را وادار به لایک کردن، نظر دادن، اشتراک گذاری یا تگ کردن کاربران کند. شما می‌خواهید آنها با پست آژانس دیجیتال مارکتینگ و برند شما درگیر شوند که منجر به تبدیل بیشتر می‌شود.
برخی از رایج ترین ایده‌ها برای طراحی پست تعاملی اینستاگرام در پیج آژانس دیجیتال مارکتینگ و تعامل با مخاطبین را به شما معرفی می‌کنیم: 

پست قرعه کشی

برگزاری قرعه کشی، یک راه عالی برای ترغیب مردم به تعامل و پاسخ به سؤال شما است. به عنوان یک آژانس دیجیتال می‌توانید عکسی از یک تبلیغ مشهور پست کنید و از مخاطبین بخواهید: «کاربران دیگر را برای مشاهده تبلیغ تگ کنند»، سپس بین افراد قرعه کشی انجام دهید و جایزه ای به برنده اهده کنید. این کار باعث می‌شود که کاربران جدیدی پیج شما را ببینند.

پست مسابقه

یکی دیگر از پست های تعاملی که می‌توانید در نظر بگیرید، مسابقات است. بسیاری از شرکت‌ها مسابقه‌هایی را در اینستاگرام برگزار می‌کنند که در آن فالوورهای خود را تشویق می‌کنند تا نوع خاصی از عکس‌ها را پست کنند یا از یک هشتگ خاص در آن پست استفاده کنند. این هشتگی است که شما فقط برای مسابقه ایجاد می‌کنید.

اشتراک گذاری پست مخاطبین

اشتراک گذاشتن پست های جذاب مخاطبین و تگ کردن آنها، یک راه عالی برای ترغیب کاربران به تعامل با برند شما و معرفی برند شما به دیگران است. اگر کاربران دیگر در مورد نام تجاری شما در صفحه خود پست گذاشته اند، به شما کمک می‌کنند با لیدهای بالقوه جدید بیشتر آگاهی از برند تان را افزایش دهید. 

کامنت گذاشتن یا لایک کردن پست فالوورها

اگر شخصی با استفاده از یکی از هشتگ های شما درباره برند تان پست می‌گذارد، حتما به پست او نگاه کنید و نظر خود را بنویسید. این یک راه عالی برای شناسایی افرادی است که برند شما را تبلیغ می‌کنند.
فالوورهای شما در مورد عکس های شما نیز نظر خواهند داد. اگر نظر بسیار مثبتی گذاشتند، وقت بگذارید و از آنها به خاطر سخنان محبت آمیزشان تشکر کنید. از سوی دیگر، اگر نظرات بسیار منفی دریافت کردید، زمانی را برای تماس با آن شخص و رفع نگرانی های او اختصاص دهید.
در نهایت به خاطر داشته باشید شما می‌خواهید به هر طریقی فالوورهای خود را درگیر کنید. تعامل با فالوورها برای افزایش آگاهی از برند دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، مانند اینستاگرام، یکی از بهترین مکان‌هایی هستند که از طریق طراحی پست تعاملی امکان ارتباط مستقیم با مخاطبین را به شما می‌دهند.

6. ارسال مجدد محتوای تولید شده توسط کاربر را فراموش نکنید

اگر کاربران در مورد خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ شما پست می‌گذارند، فرصتی عالی برای استفاده مجدد از محتوای آنها دارید. ابتدا باید از آنها اجازه بگیرید، اما ارسال محتوای تولید شده توسط کاربر، یک فرصت عالی برای کسب و کار شما است.
این پست‌ها به شما فرصت می‌دهد تا تجربیات معتبر با نام تجاری خود را به نمایش بگذارید. شما می‌توانید به دنبال کنندگان خود نشان دهید که کاربران در مورد برند شما و تجربیاتی که از خدمات شما داشته اند چه فکری می‌کنند.
اگر شخصی واقعاً از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ شما سود برده و در مورد آن پست گذاشته، دیدن پست خودش در پیج شما برای او تجربه خوبی است که آنها را تشویق می‌کند تا بیشتر در مورد برند شما پست بگذارند و حتی باعث شود که دیگران بخواهند در مورد نام تجاری شما پست بگذارند تا شانسی برای نمایش در پیج شما داشته باشند. 
با استفاده مجدد از پست های طراحی شده توسط کاربران درباره آژانس دیجیتال مارکتینگ، افراد بیشتری را تشویق می‌کنید تا درباره برندتان پست بگذارند و با ارائه دیدگاهی معتبر به کسب‌وکارتان، سرنخ‌های جدیدی کسب کنید.

7. از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید

اینستاگرام به کسب و کار شما امکان تبلیغات رایگان را می‌دهد. انتشار پست و استوری و بنر تبلیغاتی فرصت عالی برای کسب و کار شما است تا فالوورهای جدیدی جذب کند.
با استفاده از تبلیغات اینستاگرام می‌توانید خدمات خاصی را به مخاطبان هدف خود معرفی کنید. می‌توانید آنها را تشویق کنید تا خدنات شما را خریداری کنند یا از پیج اینستاگرام شما بازدید کنند. طراحی پست و استوری تبلیغاتی به شما امکان می‌دهد تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید که ممکن است به برند یا خدمات شما علاقه مند باشند.
تبلیغات اینستاگرام به شما امکان می‌دهد مستقیماً به یک صفحه خاص لینک دهید بنابرابن می‌توانید فالوورها را به صفحه خاصی هدایت کنید که آنها را تشویق به انجام اقدام کند. 

8. استوری تبلیغاتی اینستاگرام منتشر کنید

یکی از راه های عالی برای تبلیغ برندتان از طریق استوری های اینستاگرام است. استوری های اینستاگرام به طور قابل توجهی محبوب می‌شوند و یک راه عالی برای تبلیغ برند یا معرفی خدمات شما است.
شما می‌توانید خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ خود را در استوری خود منتشر کنید و افراد را تشویق کنید تا آنها را بررسی کنند. 
با تبلیغ برند تجاری خود از طریق اینفلوئنسرها نیز می‌توانید سرنخ‌ها و تبدیل های بیشتری برای کسب و کار خود به دست خواهید آورد.

نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو بهترین ابزار طراحی پست برای آژانس دیجیتال مارکتینگ

اینستاگرام راهی عالی برای بازاریابی و جذب مخاطبین هدف شما است. این پلتفرم شما را قادر می‌سازد تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و محتوای مرتبط با خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ خود را به اشتراک بگذارید. 
اما برای ایجاد یک کمپین بازاریابی موفق در اینستاگرام به یک ابزار طراحی و ویرایش حرفه ای نیاز دارید تا بتوانید ایده های خود را به سرعت به پست های جذاب تبدیل کرده و با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید.
استفاده از قالب های آماده و ابزارهای نرم افزار طراحی آنلاین و رایگان دومینگو فرصت عالی در اختیار شما قرار می‌دهد تا در کوتاهترین زمان ممکن پست های پرمخاطب طراحی کنید و کسب و کار دیجیتال مارکتینگ خود را توسعه دهید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین