اگر به دنبال طراحی بنر تبلیغاتی برای اینستاگرام باشید حتما این سوال برای شما پیش آماده که برای ایجاد تبلیغات بنری که باعث کلیک می شود چه چیزی لازم است؟ مطمئناً تعداد زیادی از آنها را دیدهاید، اما آیا تا به حال فکر کردهاید که کدام عناصر، مقاومت در برابر کلیک کردن روی آنها را غیرممکن میکنند؟ در این پست، ما 14 نمونه بنر تبلیغاتی را بررسی می کنیم و به شما نشان می دهیم که چرا آنها برجسته هستند. و در طول این بررسی ها، یاد خواهید گرفت که چگونه بنر اینستاگرام چشم نوازی طراحی کنید که یک بار برای همیشه «کسب و کار» شما را متحول کند.
بنر تبلیغاتی چیست؟
تبلیغات بنری یکی از اولین اشکال بازاریابی دیجیتال است. از سال 1994، این بنرهای تبلیغاتی مستطیلی شکل افقی یا عمودی، به صورت بیلبوردهای بزرگ نصب شده در بزرگراه ها توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کردند.
اکنون آنها می توان به عنوان بنرهای دیجیتالی و به عنوان ابزارهای بازاریابی مستقل یا به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی دیجیتال بزرگتر استفاده شوند. هرچند تبلیغات بنری در طول زمان تکامل یافته است، هدف یکسان است: جلب کاربران برای کلیک کردن بر روی آنها.
کلید موفقیت در تبلیغات بنری چیست؟
بیایید تبلیغات بنری شما را با این 4 قانون طلایی برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام بهینه کنیم تا مطمئن شوید مخاطبین زیادی به آن توجه می کنند.
1. مطمئن شوید که پیام شما در یک چشم به هم زدن به مخاطب منتقل می شود
آیا خواننده می تواند پیشنهاد شما را در یک چشم به هم زدن درک کند؟ زیرا زمان شما فقط همین حدود است بنابراین، بهتر است طراحی بنر را ساده نگه دارید.
2. با تصاویر جذاب، در جلب توجه مخاطب پیروز شوید
شما قطعا به استفاده از تصاویر جذاب در طراحی بنر اینستاگرام تان نیاز دارید. این تصاویر تبلیغاتی باید بسیار مرتبط به پیام شما باشد که توجه مخاطبین را به اطلاعاتی که فعالانه در آن صفحه جستجو می کنند، جلب کنند.
3. بنر تبلیغاتی را برای دریافت کلیک های بیشتر به مخاطبین نشان دهید
طراحی بنر اینستاگرام باید به نحوی باشد که به مخاطب نشان دهید اگر روی تبلیغ شما کلیک کنند چه چیزی به دست خواهند آورد. قبل از اینکه بهترین عملکرد را برای کمپین خود پیدا کنید، ممکن است مجبور شوید چندین قالب را تست کنید.
4. به مخاطبین بگویید چه کاری انجام دهند
به بینندگان یک فراخوان برای اقدام CTA بدهید، تا آنها دقیقا بدانند که در مرحله بعد چه کاری انجام دهند تا تمام جزئیات پیشنهاد ضروری شما را دریافت کنند.
این نمونه های ممتاز در خصوص طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام را بررسی کنید.
31 نمونه از برترین بنر های تبلیغاتی اینستاگرام
1. طراحی بنر اینستاگرام برای تجارت الکترونیکی
• ویژگی های زیر در این نمونه بنر تبلیغاتی برجسته شده اند:
• رنگ های روشن در صفحه
• متن پررنگ که به کاربران دلایل خاصی برای کلیک کردن می دهد.
• یک دکمه CTA با رنگ روشن که به مخاطب می گوید دقیقاً چه کاری باید انجام دهید.
تبلیغات با وعده های مبهم همه جا هست. بنر تبلیغاتی که مبلغ دقیق خدمات یا محصولات را در اختیار شما قرار می دهد (مانند 600 دلار در این نمونه) کمتر دیده می شود، که آن را برای خوانندگان بسیار جذاب تر می کند. چنین تبلیغاتی باعث ایجاد کنجکاوی می شود و شما را به کسب اطلاعات بیشتر وادار می کند، اینطور نیست؟
2. نمونه بنر تبلیغاتی برای خدمات امنیتی
در این بنر بزرگ، رنگ های متضاد توجه شما را به خود جلب می کند و عنوان آن نیز، کنجکاوی خواننده را برمی انگیزد.
• تمرکز این آگهی فقط بر کمک به خواننده است.
این تبلیغ کننده به جای تبلیغ خدمات خود، با Vox همکاری کرده است تا با این نکات به خوانندگان خود کمک کند تا کلاهبرداران را دور نگه دارند. پس از اینکه خوانندگان روی تبلیغ کلیک کردند و در مورد کلاهبرداران اطلاعات کسب کردند، Zelle تبلیغات خاص تری را برای تبلیغ خدمات امنیتی خود به آنها نشان می دهد که به عنوان هدف گذاری مجدد نیز شناخته می شود.
3. نمونه بنر تبلیغاتی استوری اینستاگرام
این بنر تبلیغاتی، با عکس چشم نواز و دکمه آبی روشن به وضوح نتیجه ای را که با کلیک بر روی تبلیغ دریافت خواهید کرد، بیان می کند.
لینکدین می داند که فرآیند استخدام چقدر می تواند برای کارفرمایان خسته کننده باشد. تبلیغات در اینستاگرام، به کسب و کارهای بیشتر کمک می کند تا برای اطلاعات بیشتر روی آن کلیک کنند.
4. نمونه بنر تبلیغاتی برای فروش لباس زمستانی
رنگ های قوی و تصاویر مرتبط در کنار متن جذاب، پیام برند را به نحوی بیان می کنند که نادیده گرفتن آن سخت است.
• این تبلیغ پیامی به یاد ماندنی در مورد برند North Face ارسال می کند.
حتی اگر هرگز روی این تبلیغ کلیک نکنید، این بنر به شما یادآوری میکند که North Face فقط یک کت زمستانی روزمره نیست بلکه نمونه ای عالی از یک تبلیغ موثر برای آگاهی از برند است.
5. طراحی بنر تبلیغاتی برای بیمه
رنگ های روشن و تصاویر عجیب و غریب این بنر، توجه شما را جلب می کند که دلیل خاصی برای کلیک کردن به شما می دهد.
این تبلیغ کار فوق العاده ای در آگاهی از برند انجام می دهد. اگر به نوعی موفق به مقاومت در برابر کلیک کردن در بار اول شوید، در نهایت با برانگیختن کنجکاوی تان، کلیک شما را دریافت خواهد کرد. توجه داشته باشید که 947 دلار است و نه 900 دلار (که فقط آن را جذاب تر می کند).
6. نمونه بنر تبلیغاتی برای فروشگاه آنلاین
• این بنر بزرگ با رنگ های قرمز و سفید روشن، به شما تضمین می دهد که در داشتن تجربه بهترین خرید به شما کمک کند. این نوع تبلیغات برای یافتن مخاطبان هدف تان و هدف گذاری مجدد کاملا ایده ال است.
متن این آگهی چیزی به شما نمی فروشد بلکا نویدبخش است و به شما کمک می کند تا خرید مطمئن داشته باشید. شانس شما برای توجه به این تبلیغ قرمز و سفید روشن و کلیک بر روی آن برای اطلاعات بیشتر زیاد است. و حتی اگر بعد از اولین بازدید خود در AARP ثبت نام نکنید، تبلیغات بیشتری را با پیشنهادهای جذاب تر برای امتحان کردن به شما ارسال می کنند.
7. طراحی بنر تبلیغاتی برای فروش کتاب
• رنگ های متضاد قوی و طراحی ساده این بنر تبلیغاتی توجه شما را جلب می کند.
• اطلاعات داده شده کنجکاوی شما را بر می انگیزد و شما را وادار می کند برای جزئیات بیشتر روی دکمه فراخوان کلیک کنید.
• این بنر اطلاعات ارزشمندی را به شما ارائه می دهد و نه چیز دیگری.
DocuSign میداند که مخاطبان هدفش قرار نیست فوراً روی خدمات ارائه شده کلیک کرده و ثبتنام کنند، بنابراین تبلیغات بنری آنها اطلاعات ارزشمندی را به مشتریان بالقوه خود ارائه میکند. تیتر و رنگ های متضاد توجه خوانندگان را به خود جلب می کند. هنگامی که بینندگان روی آن کلیک می کنند، پیشنهادات جدید و غیرقابل مقاومتی به انها ارائه می شود که فروش آنها را چندین برابر می کند.
8. نمونه بنر تبلیغاتی برای تراکنش اینترنتی
• رنگ های متضاد و متن بزرگ توجه شما را به خود جلب می کند.
• متن بنر یک دلیل بسیار واضح و مشخص برای کلیک روی آن ارائه می دهد.
• محافظت از اطلاعات مشتری در برابر نفوذ در آینده یک پیشنهاد بسیار وسوسه انگیز است.
چگونه آنها توانستند همه این پیام را در 12 کلمه جمع کنند؟ این بنر ساده Capital One از فضای کوچک خود حداکثر استفاده را می کند. متن بزرگ به خوبی توجه شما را جلب می کند و دلیل خوبی برای کلیک کردن به شما ارائه می دهد. قول بزرگی که برای صرفه جویی در هزینه و زمان به شما داده شده، قطعا شما را ترغیب می کند که از خدمات آنها استفاده کنید.
9. طراحی بنر برای پست اینستاگرام
• اندازه این بنر بزرگ با ابعاد پست اینستاگرام یکسان در نظر گرفته شده است.
• عکس به وضوح آنچه را که به دست می آورید به شما نشان می دهد.
• عنوان آن نیز توجه مخاطبان را به خود جلب می کند.
نادیده گرفتن این بنر تبلیغاتی سخت است. عدم توجه به یک عکس عظیم که محصول را در عمل بهعلاوه پیشنهاد اغواکننده پرداخت «با قیمت بسیار کم» نشان میدهد، دشوار است. Square می داند که مشتریان بالقوه آنها چقدر به مسئله قیمت اهمیت می دهند.
10. طراحی بنر تبلیغاتی برای فروش فیلم
• تصاویر رنگارنگ و عجیب و غریب به راحتی چشم شما را جلب می کند.
• پیام عجیب و شخصیت های عجیب و غریب شما را به شدت کنجکاو می کند.
• این تبلیغ آگاهی از برند کار خود را انجام می دهد، چه کلیک کنید یا نه.
ماهیت نامتعارف شخصیت ها و متن تقریباً باعث می شود که بخواهید آن را در گوگل جستجو کنید، اینطور نیست؟ با تکرار، Dreamworks شما را وادار می کند که اگر مخاطب هدف آنها هستید، روی آن کلیک کنید. یک تبلیغ هیجان انگیز برای آگاهی از برند.
11. طراحی بنر اینستاگرام برای فروش محصول
• استفاده فوق العاده از یک عکس برای فروش محصول شما.
• این عکس به شما نشان می دهد که اگر روی تبلیغ کلیک کنید دقیقاً چه چیزی به دست می آورید.
• متن ساده است و نتایجی را که با کلیک کردن به دست می آورید، تأیید می کند.
این آگهی با رنگ های درخشان کاملا در چشم مخاطب می درخشد و همه چیز را در کمتر از 3 ثانیه به شما منتقل می کند: چیزی که با کلیک کردن به دست می آورید، اینکه اگر کلیک نکنید چه می شود، و یک فراخوان واضح برای اقدام. مطمئناً، باید یک یا دو ثانیه دیگر را صرف مطالعه در مورد ویژگیهای ارزشمند بیشتر کنید، اما این بنر، استفاده تقریباً عالی از تصویر محصول در یک آگهی تبلیغاتی است.
12. طراحی بنر اینستاگرام برای استخدام و کاریابی
• این بنر بزرگ و رنگارنگ با تصاویر مرتبط حاوی پیام هوشمندانه ای است که دقیقاً آنچه را که می خواهید بیان می کند.
• دکمه فراخوان با رنگ روشن به شما می گوید که چه کاری باید انجام دهید.
این بنر تبلیغاتی به صورت ویدیویی طراحی شده و تصاویر متعددی را نشان می دهد که داستان این زن را در حالی که برای یافتن شغل مناسب دنبال می کند، بازگو می کند. ویدئو کاملا در چشم مخاطب جلب توجه می کند. اما پیام صمیمانه «یک شغلی را پیدا کن که دوستت داشته باشد» کاریابان خسته را فرامی خواند. یک قالب تبلیغاتی انعطاف پذیر که برای تبلیغات در هر پلتفرمی واقعا پاسخگو است.
13. بنر تبلیغاتی اینستاگرام برای فروش اقساطی
• تبلیغات رنگارنگ بزرگ و جالب توجه این آگهی به سوالات داغ شما پاسخ می دهد.
• با این تبلیغ تعاملی می توانید پاسخ های دقیقی را که می خواهید دریافت کنید.
این تبلیغ تعاملی خوانندگان را دقیقاً با اطلاعاتی که می خواهند جذب می کند. هنوز پیامی برای فروش ارسال نشده است. آنها با ارائه کمک برای محاسبه میزان اقساط و وامی که می توانند برای خرید اقساطی به مشتری بدهند آنها را ترعیب می کنند که با شرکت شان تماس بگیرند.
14. نمونه بنر تبلیغاتی برای مراکز درمانی
• رنگ های متضاد روشن توجه شما را جلب می کند.
• متن آینده ای بسیار مطلوب را برای مخاطبان هدف خود پیشنهاد می کند.
• یک دعوت ساده و دوستانه برای کلیک کردن.
طراحی بنر ساده اما رنگارنگ توجه شما را به خود جلب می کند. بینندگان آن به صراحت می دانند که چه چیزی می توانند بدست آورند: "درمان سرطان بدون شیمی درمانی". دکمه زرد روشن فراخوان، تلنگری ملایم برای اقدام کردن ارائه می دهد.
چطور بنرهای جذاب برای اینستاگرام طراحی کنیم؟
با طراحی بنر تبلیغاتی بدون ایده قبلی خداحافظی کنید. درست است که ساخت بنر جذاب اینستاگرام باحتی با بهترین نرم افزارهای طراحی بنر نیاز به تمرین دارد اما با این نمونه بنر های تبلیغاتی به عنوان راهنما، می توانید به راحتی آگهی هایی که کلیک بیشتری دریافت می کنند، طراحی کنید.
حتی اگر این ایده ها مورد پسند شما نبود، می توانید در بنر ساز آنلاین دومینگو صدها قالب آماده دیگر را نیز بررسی کنید و مطابق با سلیقه تان ویرایش نمایید.
آیا برای رسیدن به هدف آماده هستید؟ همین الان وارد اپلیکیشن بنر ساز آنلاین ما شوید و شروع به طراحی بنر اینستاگرام منحصر به فرد خود کنید!