وقتی به پیج های اینستاگرام کافی شاپ فکر می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند، پست هایی است که به زیبایی برای ایجاد هماهنگی و انسجام در فید آنها طراحی شده‌اند و با ترکیب مناسبی از رنگ‌ها و یک تم ثابت، مخاطبین را به خود جذب می‌کنند.
اینستاگرام یک رسانه عالی است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا با مشتریان خود تعامل داشته باشند و تجربه خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند.
طراحی پست اینستاگرام برای کافی شاپ‌ها باید به نحوی باشد که نشان دهد شما برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود ارزش قائل هستید.
در این مقاله 10 ایده برای پست اینستاگرام کافی شاپ با الهام از بهترین‌ها برندهایی که در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند، آورده شده است!

 

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

 

1. افتتاحیه کافی شاپ خود را به اشتراک بگذارید

یکی از روش های اثبات شده برای برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق دعوت از مشتریان برای افتتاحیه کافی شاپ از طریق انتشار پست و استوری در پیج اینستاگرام شماست. 
کاربران اکانت های اینستاگرام واقعی که تجربه ای الهام بخش را با آنها به اشتراک می‌گذارد، دوست دارند. بنابراین با به اشتراک گذاشتن مکان افتتاحیه کافی شاپ و تدارکاتی که در طول آن، برای مشتریان خود در آن روز در نظر گرفته اید آنها را ترغیب می‌کنید دقایق منحصر به فردی را در کافی شاپ شما تجربه کنند.
اگر برای ساخت پست افتتاحیه خود در اینستا نیاز به ایده های جذاب دارید می‌توانید از قالب های آماده دومینگو استفاده کنید:

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

2. ظاهر پیج اینستاگرام خود را با طراحی پست های هماهنگ، زیباتر کنید

ظاهر و فید پیج شما باید نشان دهنده حال و هوای فضای داخلی کافی شاپ تان باشد. مشتریان مکان هایی را دوست دارند که احساس خوشایند، مثبت و هنرمندانه ای داشته باشد. بنابراین، سعی کنید در طراحی پست های پیج کافی شاپ خود از رنگ‌ها و تم هماهنگ با دکوراسیون داخلی فضای خود استفاده کنید.
از رنگ دیوارها گرفته تا لامپ‌ها، میزهای کافی شاپ و حتی انتخاب شما برای چیدمان صندلی می‌تواند الهام بخش طراحی پست های هماهنگ و جذاب برای فید اینستا باشد.
شما می‌توانید از فضای کلی کافی شاپ، چندین عکس بگیرید و در طراحی پست های خود از آن استفاده کنید. به این ترتیب، مشتریان شما در مورد گرما و صمیمیت فضای داخلی کافی شاپ تان حس بهتری پیدا می‌کنند.

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

اگر به پیج اینستاگرام کافی شاپ معروف Blue Bottle مراجعه کنید می‌بینید که آنها چطور در فید خود از حال و هوای داخل کافی شاپ شان استفاده کرده اند.
هماهنگی رنگ‌ها، در ساخت پست اینستاگرام آنها شامل آبی، سفید و قهوه ای کاملاً زیبا است و فید آنها از نظر بصری فقط با ترکیب مناسب رنگ‌ها، حالات مثبت و الهام بخشی را ایجاد کرده است.
اینستاگرام Blue Bottle بیش از 414k  فالوور دارد زیرا آنها مخاطبان خود را با تصاویر باکیفیت که در یک چیدمان هنری و بسیار جذاب قرار گرفته اند، درگیر نگه می‌دارند. یکی دیگر از نکات مثبت این پیج، تنوع پست‌ها است، از فنجان قهوه گرفته تا زیور آلات و هر چیز دیگر، هیچ پست کسل کننده ای در فید اینستاگرام Blue Bottle وجود ندارد.

3. تم رنگی مناسبی را برای طراحی پست اینستاگرام فتوشاپ انتخاب کنید

طرح‌های رنگی، تأثیر قابل توجی بر درک مشتریان دارند. وقتی به یک تم رنگارنگ در اینستاگرام نگاه می‌کنید، فوراً به سرگرمی و هیجان فکر می‌کنید. برعکس، تم رنگی پاستلی یا با رنگ های خنثی آرامش و راحتی را به شما یادآوری می‌کند.
در حالی که فید اینستاگرام شما باید همان حس کافی شاپ شما را داشته باشد، تم و نحوه ترکیب رنگ‌ها باید احساسات مورد نظرتان را در بیننده ایجاد کند. از به کار بردن تم های رنگی نترسید تا فید خود را زنده و جذاب نگه دارید، اما در استفاده از رنگ های جیغ زیاده روی نکنید، در غیر این صورت پیج اینستاگرام شما نامفهوم و گیج کننده به نظر می‌رسد.

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

تم رنگی سرد و پر جنب و جوش اکانت اینستاگرام Celcius Coffee Co واقعا دوست داشتنی است و نشان می‌دهد منوی آنها ترکیبی عالی از طعم و بوی بی نظیر است. عکس‌ها دارای کیفیت بالایی هستند و هر رنگ با وضوح خیره کننده ظاهر می‌شود. فقط با نگاه کردن به پست های آنها، می‌توانید کیفیت را حس کنید و عطر قهوه تازه دم شده را استشمام کنید!
ایده جالب دیگری که این پیج برای طراحی پست اینستا کافی شاپ خود مورد استفاده قرار می‌دهد، انتشار عکس‌هایی از مشتریانش است که از نوشیدن قهوه یا مزه کردن یک برش کیک و در عین حال از منظره لذت می‌برند. 
اگر شما هم می‌خواهید چنین فید هیجان انگیز و جالب توجه برای پیج کافی شاپ طراحی کنید، ابزارهای رایگان و آنلاین دومینگو در کنار قالب های آماده با طراحی حرفه ای به شما کمک خواهد کرد:

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

4. کیفیت تصویر اهمیت زیادی در ساخت پست های جذاب اینستا دارد

چه اتفاقی می‌افتد وقتی به یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام برخورد می‌کنید و فقط تصاویری مبهم و خسته‌کننده می‌بینید؟ کاملا واضح است از آن پیج خارج شده و به یک پیج دیگر سر می‌زنید!
هنگامی که به عنوان یک کسب و کار موفق با مشتریان خود در اینستاگرام تعامل دارdد، استفاده از تصاویر باکیفیت، حرفه ای بودن شما را به تصویر می‌کشد، به همین دلیل است که کیفیت تصویر واقعا مهم است. یک تصویر خوب فقط واضح نیست، بلکه ترکیبی از چندین عامل مانند قرارگیری درست اشیا، رنگ های مکمل و پس زمینه عالی است.
می‌توانید وسایل جالبی را به پس‌زمینه اضافه کنید و با ایده‌های مختلف بازی کنید تا ببینید کدام یک بیشتر مورد استقبال مخاطبانتان قرار می‌گیرد. هنگام پست کردن تصاویر کافی شاپ خود خلاق و حرفه ای باشید زیرا این اولین تجربه ای است که مخاطبین از کافی شاپ شما بدست می‌آورند پس باید از این فرصت استفاده کنید تا آنها به یک دنبال کننده جدید تبدیل شوند.

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

پیشنهاد می‌کنم برای پست بعدی خود از Intellingentsiacoffee الهام بگیرید . فید آنها با پیروی از یک رویکرد مینیمالیستی در عین سادگی بسیار جذاب است.
نکته جالب در مورد تصاویر آنها این است که هیچ چیز اضافه ای در پس زمینه وجود ندارد و هر عکس روی محصول اصلی تمرکز کرده است. این نوع پست‌ها فورا توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. از طرف دیگر کافی شاپ Intelligentsia Coffeeمخاطبان خود را از طریق بیان داستان‌ها و اخبار هیجان‌انگیز در کپشن درگیر نگه می‌دارد و از تصاویر کوچک سفارشی برای Story Highlights استفاده می‌کند تا طرح رنگی فید را حفظ کند.
اگر به دنبال ایده هایی در مورد عکاسی محصول و ترکیب رنگ هستید، این اکانت اینستاگرام می‌تواند نقطه شروع ایده آلی برای شما باشد!
استفاده از قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش دومینگو نیز روش دیگری است که به شما کمک می‌کند، تصاویر جذابی از آنچه در کافی شاپ تان سرو می‌شود با مخاطبین به اشتراک بگذارید.

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

5. به پسن های اینستاگرام کافی شاپ خود شخصیت اضافه کنید

دوست‌داشتنی‌ترین واقعیت در مورد تعاملات رسانه‌های اجتماعی این است که می‌توانید آنچه را که مشتری ممکن است در کافی شام به آن دقت نکند، به او نشان دهید. محتوایی که پست می‌کنید به یک اکانت تجاری خسته کننده شخصیت می‌بخشد. افکار، ایده‌ها و نظرات خود را به روشی ظریف با مشتریان به اشتراک بگذارید تا آنها با روش منحصر به فردی که قهوه، کیک و انواع دسرها را برایشان آماده می‌کنید، آشنا شوند!
می‌توانید نقل قول‌های الهام‌بخش، داستان‌های خنده‌دار، یا به سادگی یک جمله زیبا را به اشتراک بگذارید که به مخاطبان خود نشان دهد که شما چیزی بیش از یک کافی شاپ ساده هستید. واقعی و در دسترس باشید تا حساب اینستاگرام خود را متمایز کنید!

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

می‌توانید نحوه نشان دادن شخصیت را در پیج کافی شاپ Grind بیاموزید. این کافی شاپ شیک مستقر در لندن، فالوورهای خود را با داستان های تعاملی درگیر می‌کند. وقتی به فید آنها نگاه می‌کنید، فوراً متوجه شوخ طبعی و شخصیتی می‌شوید که آنها به پیج شان اضافه کرده اند.
در حالی که فید اینستاگرام آنها دارای عکس های زیبا و باکیفیت است که شما را با منوی آنها آشنا می‌کند، آنها دوست دارند آن را با نقل قول‌ها، تصاویر و جمله های خنده دار از حالت یکنواخت و کسل کننده در بیاورند.
رنگ‌های صورتی پاستلی با متن و طرح‌های مشکی متضاد به جذابیت عکس‌های آن‌ها می‌افزاید و به زیبایی ساده‌ترین ترکیب رنگ‌ها را به بینندگان یادآوری می‌کند. فید اینستاگرام Grind زیبا و گویا است! 
برای اضافه کردن متن به تصاویر باکیفیت خود می‌توانید از ابزارهای طراحی و ویرایش آنلاین و رایگان دومینگو کمک بگیرید. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، قالب های آماده که در آنها محل نوشتن متن مشخص شده در این برنامه تحت وب وجود دارد و شما می‌توانید هر کدام را به دلخواه ویرایش کنید

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

6. با طراحی پست های متنوع پیج کافی شاپ را از یکنواختی خارج کنید

فیدهای اینستاگرام و استوری‌ها گاهی اوقات می‌توانند تکراری و یکنواخت به نظر برسند. اما شما باید پیج کافی‌شاپ تان را با ایده های جدید و خلاقانه تقویت کنید. 
مثلا می‌توانید طرز تهیه چند دسر خوشمزه را به اشتراک بگذارید. تصور کنید که مشتریان شما چقدر از دنبال کردن پیج کافی شاپ شما لذت خواهند برد اگر بتوانند هر از گاهی توصیه هایی برای پختن یک کیک خوشمزه دریافت کنند.
لازم نیست پست های خود را فقط به آنچه در منو دارید، محدود کنید. می‌توانید با معرفی یک دستگاه قهوه ساز یا طرز عملکرد آن مشتریانتان را شگفت زده کنید! 

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

فقط نام: Go Get Em Tiger برای هیجان انگیز کردن کسی کافی است و فید اینستاگرام شان نیز مخاطب را ناامید نمی کند. حساب کاربری آنها با دقت و با رنگ های روشن و جسورانه طراحی شده که جذاب و الهام بخش است.
فید آنها پیج های اینستاگرام دیگری را معرفی می‌کند که علاوه بر غذا، محصولات مختلفی را ارائه می‌دهند. از گل فروشی‌ها گرفته تا بوتیک‌ها، می‌توانید توصیه های عالی در پیج آنها پیدا کنید.
فید GGET پر از رنگ‌های مختلف است، از رنگ‌های پاستلی خنثی گرفته تا سایه‌های پر جنب و جوش نارنجی، حاوی عکس غذاهایی است که دهانتان را آب می‌اندازد و وسوسه‌کننده هستند.
این پیج مطمئناً می‌داند که چگونه با فالوورهای خود تعامل داشته باشد و در عین حال حس زیبای فید آنها را حفظ کند.
اگر شما هم به دنبال قالب های آماده پست اینستاگرام برای پیج فتوشاپ هستید که توصیه های خود را به اشتراک بگذارید، از نرم افزار دومینگو استفاده کنید:

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

7. آنچه در پشت صحنه اتفاق می‌افتد را در پست اینستاگرام برای پیج کافی شاپ به اشتراک بگذارید

چه راهی بهتر از به اشتراک گذاشتن اتفاقات پشت صحنه برای برقراری ارتباط با مخاطبانتان می‌تواند باشد. مطمئناً می‌توانید با ساخت پست های جذاب ویدئویی از طرز تهیه دسر مورد علاقه خود با مخاطبین تان ارتباط برقرار کنید. 
حتی می‌توانید عکسی از کیک تولد یکی از باریستاهای کافی شاپ را منتشر کنید یا از نحوه مدیریت یک رویداد بزرگ فیلم بگیرید. فالوورهای اینستاگرام دوست دارند ببینند چه چیزی در پشت نمای عالی کافی شاپ شما قرار دارد.

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

Nossa Familia Coffee یک حساب اینستاگرام واقعاً الهام‌بخش است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان با فروتنی و سخت کوشی پیوند عمیق‌تری با مخاطبان ایجاد کرد. نوسا فامیلیا، یکی از کافی‌شاپ‌های معروف پورتلند، داستان‌هایی از خرید دانه‌های قهوه خود را به گونه‌ای تعریف می‌کند که شما را به خود جذب می‌کند.
با مشاهده تصاویری از تامین کنندگان، باریستاها، تیم خدماتی و مشتریانشان، فید دوست داشتنی ایجاد کرده اند که نشان می‌دهد چقدر برای همه افرادی که در روند رشد کافی شاپشان سهیم هستند، ارزش قائل اند.
اگر می‌خواهید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و آنها را راضی نگه دارید، می‌توانید از قالب های آماده برنامه طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو ایده بگیرید.

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

8.  تجربه مشتریان را از حضور در کافی شاپ تان در پست‌ها به اشتراک بگذارید

مردم احساس تعلق را دوست دارند و وقتی به یک کافی‌شاپ فکر می‌کنید، بلافاصله اتاقی دنج و گرم را تصور می‌کنید که پر از افرادی است که با دوستان خود در کنار یک فنجان قهوه داغ در حال جمع شدن هستند. وقتی تجربیات مشتریان خود را در حساب اینستاگرام تان به اشتراک می‌گذارید، حس اعتماد ایجاد می‌کنید.
در مواقعی که مردم احساس می‌کنند زندگی از کنترل آنها خارج شده است، دوست دارند در مکان های آشنا به دنبال آرامش باشند. کافی شاپ شما می‌تواند آن مکان باشد! 

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

پیج Andytown Coffee Roasters یک کافی شاپ در اینستاگرام است که در فید آن تصاویر مشتریانشان را می‌بینید و با آنها احساس ارتباط فوری می‌کنید زیرا چهره شاد آنها شما را به دیدن کافی شاپ وادار می‌کند!
آن‌ها ارزش‌ها و زیبایی‌شناسی را کاملاً متعادل کرده‌اند تا پست هایی منتشر کنند که دیدن آن دلپذیر است و در عین حال حس صمیمت را به شما منتقل می‌کند.

9. در پست های اینستا از جوک‌ها و داستان های سرگرم کننده استفاده کنید

به یاد دارید زمانی که گفتیم باید شخصیت منحصر به فرد خود را به فالوورهای تان نشان دهید؟ اکنون زمان آن است که با آنها ارتباط نزدیک تری داشته باشید و در اکانت کافی شاپ اینستاگرام خود روحیه شادی را القا کنید.
داستان‌ها و جوک‌های مرتبط بگویید و با دنبال‌کنندگان خود پست‌ها و داستان‌های سرگرم کننده از کافی‌شاپ تان به اشتراک بگذارید.

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

قهوه برچ نمونه کاملی از یک پیج عجیب و غریب و شاد است که عاشق تم رنگی و محتوای شگفت انگیزی آن خواهید شد. آنها با پست های ویدئویی و استوری های متحرک کوتاه و خنده دار و جوک های بانزه پیج اینستاگرام خود را پر از شور و زندگی نگه می‌دارد!
آنها مهارت بالایی در تولید محتوای طنز دارند که باعث می‌شود عاشق کافی شاپ شان شوید. 
اگر به قالب های آماده دومینگو سری بزنید می‌توانید از یک یا دو ترفند برای بهتر کردن فید خود استفاده کنید! 
همچنین می‌توانید با تنوع بخشیدن به سایر تم‌های مرتبط با قهوه، پیج اینستاگرام خود را هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده کنید. وقتی پست هایی بسازید که مخاطبان، آن را مفید و سرگرم‌کننده بدانند، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرید پس لازم نیست خود را به یک حساب رسمی محدود کنید.
ایده های خلاقانه ای را به اشتراک بگذارید که می‌تواند الهام بخش باشد و مخاطبپین را شگفت زده کند. می‌توانید سنت‌های مرتبط با نوشیدن قهوه در سراسر جهان یا روش‌های متفاوتی که مردم از نوشیدنی قهوه داغ مورد علاقه‌شان لذت می‌برند را به نمایش بگذارید. 

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

کافی کاپ یک حساب کاربری جالب در اینستاگرام است که از قهوه الهام گرفته و از همه چیز درباره قهوه صحبت می‌کند.
در فید آنها، جالب ترین فنجان های قهوه که در جهان طراحی شده و در کافه های مختلف در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، معرفی شده است. با گرافیک خنده دار و تصاویر رنگارنگ خواهید دید که هر فنجان برای خود یک اثر هنری است. 
می‌توانید در توضیحات کپشن متوجه شوید که هر فنجان از کجا آمده و ایده‌های خلاقانه افراد ساکن در کشورهای مختلف را مقایسه کنید.

10.مطالب آموزنده پست کنید!

در حالی که همه عاشق قهوه هستند، در مورد چگونگی تهیه، پردازش و در نهایت دم کردن دانه های قهوه و تبدیل شدن آن به یک نوشیدنی خوش طعم، نکات زیادی وجود دارد که نمی دانند. می‌توانید اطلاعاتی را به پست های اینستاگرام خود اضافه کنید که برای مخاطبان مفید باشد.
حتی می‌توانید تکنیک‌های مختلف قهوه‌سازی را به روشی سرگرم‌کننده به اشتراک بگذارید تا فالوورهای شما هر بار که مطلبی پست می‌کنید چیز جدیدی یاد بگیرند.

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

Coffee Sesh یک حساب کاربری مشابه است که اطلاعات جالبی را ارائه می‌دهد. این پیج آموزشی، نکات و ترفندهای قهوه و باریستا را به مبتدیان و حرفه ای‌ها آموزش می‌دهد. 
شما فوراً عاشق فید پر جنب و جوش و هیجان انگیز آنها خواهید شد که همه چیز از تکنیک های لاته آرت گرفته تا پست های آموزشی و تصاویر زیبا را با شما به اشتراک می‌گذارد!
هرچند این پیج یک کافی شاپ نیست، اما مکانی عالی برای کشف ایده های جدید و جوک های خنده دار درباره قهوه است که می‌توانید از آن برای طراحی پست اینستاگرام کافی شاپ خود الهام بگیرید. 

طراحی پست اینستاگرام برای کافی شاپ با ابزارهای دومینگو

با ایده هایی که برای طراحی پست کافی شاپ اینستاگرام در این مقاله به آنها پرداخته ایم، می‌توانید پیج کاربری خود را به یک اکانت تعاملی با فالوورهای فعال تبدیل کنید و به دنبال کنندگان خود یک تجربه منحصر به فرد ارائه دهید.
ابزارها و قالب های آماده برنامه آنلاین و رایگان دومینگو نیز به شما کمک می‌کند تا پست های خود را جذاب تر کنید:

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

با انتخاب یک قالب آماده و افزودن انواع شکل‌ها، تصاویر، آیکون‌ها و متن های جذاب، می‌توانید در کوتاهترین زمان ممکن خودتان را از رقبا متمایز کنید:

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

قالب های آماده دومینگو کار طراحی پست اینستاگرام برای پیج کافی شاپ را به یک سرگرمی سودآور برای شما تبدیل خواهد کرد:

ایده های جذاب پست اینستاگرام برای کافی شاپ

فرصت را از دست ندهید و همین امروز در نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو ثبت نام کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین