با وجود صدها اپلیکیشنی که برای انتشار محتوای تصویری در موبایل طراحی شده، اینستاگرام همچنان محبوبترین و جالب‌ترین پلتفرم رسانه اجتماعی باقی مانده و بستر شگفت انگیزی برای تبلیغ و بازاریابی یک برند است. پست و استوری اینستاگرام به ویژه برای تبلیغ یک آژانس مسافرتی با ایده های خلاقانه جذاب است. چرا که مردم اغلب عکس‌ها و فیلم های سفر خود را در این پلتفرم قرار می‌دهند و به دنبال زیباترین و بی نظیرترین چشم اندازها و مکان های دیدنی در این پلتفرم می‌گردند.
هرچند اینستاگرام تلاش می‌کند تا برندها را وادار به پرداخت هزینه برای تبلیغات در این پلتفرم کند، اما روش های زیادی برای بازاریابی آژانس مسافرتی به صورت رایگان در اینستاگرام وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توان به انتشار پست اینستاگرام تبلیغاتی اشاره کرد.
در این مقاله چهار ایده خلاقانه برای پست اینستاگرام آژانس مسافرتی می‌آموزید که با استفاده از آنها می‌توانید همین امروز برای آژانس خود تبلیغ کنید. ما همچنین قالب های آماده ای از نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو را که می‌توانید برای تبلیغ آژانس مسافرتی خود سفارشی کرده و در اینستاگرام قرار دهید با شما به اشتراک می‌گذاریم.

 

چطور از پست اینستاگرام برای بازاریابی آژانس مسافرتی استفاده کنیم؟

 

1. پست های اینستاگرام را مرتبط با چشم اندازهای جذاب سفر‌ها و تورهای تفریحی طراحی کنید

از بین تمام ایده‌های مناسب برای تبلیغ آژانس مسافرتی در در اینستاگرام، واضح‌ترین ایده طراحی پست‌هایی حاوی عکس های مکان های دیدنی تورهای سفر شما است. اما چالش این جا است که این پست های تبلیغاتی باید برای فالوورهایتان بسیار برجسته از رقبا باشند. به نحوی که فالوورهای تان زمان بیشتری را برای دیدن پست اینستا شما صرف کنند.
کلید دستیابی به این هدف، استفاده از قالب های آماده برنامه آنلاین و رایگان دومینگو است که از عناصر جلب توجه استفاده می‌کند.

چطور از پست اینستاگرام برای بازاریابی آژانس مسافرتی استفاده کنیم؟

نام "آژانس مسافرتی" با فونت بزرگ بلافاصله توجه شما را به خود جلب می‌کند، همانطور که تصویری از مکان های دیدنی تورهای مسافرتی و البته اطلاعات تماس و یک دکمه کال تو اکشن مناسب که مخاطب را ترغیب می‌کند برای رزرو تور با شما تماس بگیرد.

اگر یک طراح گرافیک حرفه ای در تیم خود ندارید،می‌توانید از قالب های آماده متنوع دومینگو برای طراحی پست اینستاگرام آژانس مسافرتی خود استفاده کنید! ما بیش از صدها قالب پست اینستاگرام مرتبط با سفر داریم که می‌توانید با استفاده از ویرایشگر طراحی گرافیکی با کاربری آسان ما، آنها را سفارشی کنید.
متن و تصاویر خود را اضافه کنید تا طرح‌ها منحصر به فرد شود، سپس پست تبلیغاتی را در اینستاگرام برای بازاریابی آژانس مسافرتی خود منتشر کنید.
قالب تور را در اینجا سفارشی کنید

2. مشتریان را در پست های اینستاگرام خود معرفی کنید

به جای اینکه فقط پکیج های تور آژانس مسافرتی خود را در پست های اینستاگرام تان به اشتراک بگذارید، چرا مشتریان خود را نیز به نمایش نمی گذارید؟ این یک تغییر ساده است که باعث می‌شود فروش تورهای شما افزایش پیدا کند.
برای انتشار چنین پست هایی در اینستا می‌تواند با مشتریان خود مصاحبه کنید تا تجربیات آنها را در حین سفر بیاموزید. سپس، از آنچه به اشتراک گذاشته‌اند برای ایجاد پست‌های اینستاگرامی استفاده کنید که استوری‌های آن‌ها را با جزئیات باشکوه به نمایش بگذارد. پس از اینکه مشتریان بالقوه این پست‌ها را می‌خوانند، ممکن است برای ثبت نام در سفرهای شما عجله کنند!
در ادامه یک قالب پست مناسب را که می‌توانید برای نشان دادن نظر یکی از مشتریان راضی خود مورد استفاده قرار دهید را می‌بینید:

چطور از پست اینستاگرام برای بازاریابی آژانس مسافرتی استفاده کنیم؟

در این پست اینستاگرامی، می‌توانید اشاره کنید که چگونه مشتری شما یکی از تورهای مسافرتی را رزرو کرده و چگونه این سفر او را بسیار خوشحال کرده است. او همچنین لحظه ای فراموش نشدنی از سفر را به اشتراک گذاشته که آن را برای او ارزشمند کرد.
بعد از اینکه چنین پست اینستاگرامی را منتشر کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ خوب، فالورهای شما مطمئناً به پکیج تور مسافرتی آن توجه خواهند کرد و نظرات مثبت زیادی زیر پست خواهند گذاشت مثل این جمله که " من سفر به این مکان را دوست دارم!" به «عالی! امیدوارم به زودی من هم رزرو این سفر را انجام دهم. ❤️❤️❤️”

3. فالوورهای خود را از طریق استوری اینستاگرام جذب کنید

جدا از ایجاد پست های اینستاگرام، حتما از یکی از ویژگی های موثر برای تبلیغات در اینستاگرام استوری های آن است که می‌تواند با برچسب هایی مانند:
نظرسنجی‌ها
قرعه کشی‌ها
و غیره
همراه باشد.
افزودن این برچسب‌ها به استوری‌هایتان به فالوورها اجازه می‌دهد تا به جای رد کردن استوری (و رفتن به استوری برند بعدی) با محتوای شما بیشتر تعامل داشته باشند. هرچه فالوورهایتان بیشتر با استوری های شما تعامل داشته باشند، وفاداری آن‌ها به برند شما بیشتر می‌شود که ممکن است به این معنی باشد که سفر بعدی خود را با شما رزرو کنند.
اگر برای آژانس مسافرتی خود به ایده های استوری اینستاگرام نیاز دارید، به قالب های استوری اینستاگرام دومینگو نگاهی بیندازید:

چطور از پست اینستاگرام برای بازاریابی آژانس مسافرتی استفاده کنیم؟

در تمام استوری‌ها از عناصر خاصی برای جلب توجه مخاطب استفاده شده و می‌توانید با ابزارهای رایگان برنامه استوری ساز دومینگو آنها را به دلخواه خود ویرایش کنید.
استوری اینستاگرام آژانس مسافرتی را در دومینگو سفارشی کنید.

4. تخصص خود را در پست های آموزشی اینستاگرام برای آژانس مسافرتی نشان دهید

اینستاگرام همیشه در حال ارائه ویژگی های جدید است و تا آنجا که ممکن است، باید از این موارد استفاده کامل را ببرید تا آژانس مسافرتی خود را در این پلتفرم تبلیغ می‌کنید. یک ویژگی نسبتاً جدید هایلایت های اینستاگرام هستند که می‌توانید یکی از آنها را به عنوان وبلاگ پیج تان استفاده کنید.
این ویژگی به شما کمک می‌کند تا یک وبلاگ ساده به صفحه اینستاگرام خود برای نمایش پست های متنی یا آموزشی اضافه کنید. با ایجاد یک هایلایت می‌توانید پست های آموزشی خود را در استوری به اشتراک گذاشته و سپس زیر هایلایت اضافه کنید. با اضافه کردن چندین پست اینستاگرام، یک برگه جداگانه دارید که مخاطبین می‌توانند راهنمایی های لازم را در خصوص سفر به نقاط مختلف از آن طریق دریافت کنند.
در زیر نمونه ای از قالب اماده اینستاگرام برای راهنمای انتخاب هتل را که می‌تواند  توسط آژانس مسافرتی شما سفارشی شود می‌بینید:

چطور از پست اینستاگرام برای بازاریابی آژانس مسافرتی استفاده کنیم؟

این راهنما با تصویر یک هتل زیبا شروع می‌شود و حاوی یک عکس جذاب به علاوه یک نوشته کوتاه درباره انتخاب هتل مناسب است. 
برای ایده های بیشتر می‌تواتید نگاهی گذرا به حساب‌های اینستاگرام رقبای خود بیندازید و با ابزارهای ویرایشی برنامه رایگان دومینگو، ایده های محتوای اینستاگرام خود را زنده کنید.
رقابت بین آژانس‌های مسافرتی می‌تواند سخت باشد، زیرا مردم برای سفرهای تابستانی و تجاری خود برنامه‌ریزی می‌کنند و هر آژانس مسافرتی (از جمله شما) برای کسب و کار خود تبلیغ می‌کند. ماهیت بصری اینستاگرام آن را به پلتفرمی بسیار مناسب برای بازاریابی آژانس مسافرتی تبدیل کرده، بنابراین باید از ایده های جدید برای طراحی پست اینستاگرام آژانس مسافرتی خود استفاده کنید.
گرفتن عکس‌هایی با ارزش از مکان‌های دیدنی و نوشتن یک متن دقیق و ترکیب این دو در قالب های آماده دومینگو می‌تواند راهی عالی برای بازاریابی اینستاگرام باشد. صرف نظر از اینکه در حال برندسازی آژانس مسافرتی خود هستید یا می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید، ابزار بازاریابی دومینگو به ایجاد چنین محتوایی حتی اگر تجربه طراحی نداشته باشید، کمک می‌کند.
استفاده از قالب های آماده و ابزارهای نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو کاملا رایگان مورد است و به شما کمک می‌کند تا برای خلق ایده های محتوای اینستاگرام و بازاریابی آژانس مسافرتی خود، هزینه های تان را کاهش دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای شروع، در سایت دومینگو به صورت رایگان ثبت نام کنید.

راهنمای طراحی پست اینستاگرام برای بازاریابی آژانس مسافرتی 

اگر از بازاریابی اینستاگرام برای ایجاد برند اژانس مسافرتی خود استفاده نمی کنید، فرصتی عالی را از دست داده اید.
بدون شک یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در جهان امروز، اینستاگرام است که با بیش از 2 میلیارد کاربر اختصاصی و نرخ تعامل باورنکردنی نقش ارزشمندی در بازاریابی تورهای گردشگری ایفا می‌کند.
کاربران اینستاگرام نه تنها از این پلتفرم برای تعامل با دوستان و خانواده شان استفاده می‌کنند، بلکه از آن برای الهام گرفتن در زمینه هایی مانند پیدا کردن مقصد مناسب برای سفر، مکان ایده آل برای اقامت و کارهایی که در اوقات فراغت خود باید انجام دهند، نیز استفاده می‌کنند. اینجاست که آژانس‌های مسافرتی و گردشگری می‌توانند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.
سوال این است که دقیقا چگونه بهترین نتایج را از تلاش های بازاریابی خود در اینستاگرام به عنوان یک آژانس مسافرتی  بگیرید؟

چرا آژانس های مسافرتی باید در اینستاگرام بازاریابی کنند؟

تقریباً هر شرکتی می‌تواند از حضور فعال در کانالی مانند اینستاگرام بهره مند شود. 63 درصد از کاربران اینستاگرام به طور روزانه به این برنامه دسترسی دارند و بسیاری از آنها در حالی که آنلاین هستند در حال ارتباط با برندها و مشاغل آزاد می‌باشند.
آژانس های گردشگری به دلیل ماهیت کسب و کارشان ، موقعیت خوبی برای رشد در اینستاگرام دارند. به عنوان یک آژانس مسافرتی ، شما مسئول کمک به مشتریان برای ایجاد یک تجربه عالی از تعطیلات شان هستید. در اینستاگرام، می‌توانید با تصاویر هتل‌ها، وعده‌های غذایی، و برنامه‌های سفر به مخاطبان خود الهام بخشید تا روند برنامه‌ریزی برای سفرشان را بهینه کنید.
پست‌های اینستاگرام مرتبط با سفر یکی از محبوب‌ترین پست‌های این پلتفرم هستند و بیش از ۴۵ میلیون پست تنها با هشتگ #گردشگری فهرست شده‌اند.
در عین حال، اینستاگرام به آژانس های گردشگری این فرصت را می‌دهد تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند. به اشتراک گذاری محتوای همه جانبه و اطلاعات در مورد تورهایی که مدیریت کرده اید به مشتریان کمک می‌کند تا به توانایی شما برای ارائه تجربیات شگفت انگیز اعتماد کنند.

بازاریابی اینستاگرام را از کجا شروع کنید؟

1. از اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای انتشار پست تبلیغاتی آژانس مسافرتی خود استفاده کنید

اینفلوئنسرها یکی از قدرتمندترین ابزارها در هر استراتژی بازاریابی اینستاگرام هستند.
هنگامی که متوجه می‌شوید در طول سفر چه کاری انجام دهید، مسافران بی شماری برای مشاوره به اینفلوئنسرها مراجعه می‌کنند. حدود 61 درصد از مشتریان آژانس های مسافرتی می‌گویند که به توصیه های ایتفلوئنسرها اعتماد دارند، در حالی که تنها 38 درصد می‌گویند که به محتوای برند اعتماد دارند.
اینفلوئنسرها به اعتبار بیشتر برند شما کمک می‌کنند و مشتریان تان را در مورد تورهایی که می‌توانید ارائه دهید هیجان زده می‌کنند. نکته کلیدی این است که بفهمید با کدام اینفلوئنسرها باید کار کنید.
به دنبال اینفلوئنسری باشید که شخصیت و ارزش های برند شما را تقویت کند. برای مثال، @VisitJordan با @KelseyInLondon همکاری کرد تا تجربیات لوکس و آرامی را که می‌توانست به مسافران مدرن ارائه دهد، به نمایش بگذارد.

چطور از پست اینستاگرام برای بازاریابی آژانس مسافرتی استفاده کنیم؟

وقتی اینفلوئنسر خود را پیدا کردید، تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید به او کمک کنید تا تورهای شما را به نمایش بگذارد. آیا می‌خواهید آن‌ها را به سفری که تمام هزینه آن به عهده شما است دعوت کنید، یا پست تبلیغاتی برای اشتراک‌گذاری در اختیارشان بگذارید؟

2. از قدرت استوری های تبلیغاتی متحرک اینستاگرام استفاده کنید

استوری اینستاگرام یکی دیگر از قدرتمندترین ابزارهایی است که اینستاگرام برای اهداف بازاریابی ارائه می‌دهد. استوری‌ها بخش مخصوص به خود را در اینستاگرام دارند و برای جلب توجه مشتریان بالقوه جدید بسیار عالی هستند.
علاوه بر این، مشتریان از ارتباط با شرکت‌ها از طریق Stories بسیار خوشحال هستند. مشتریان بر این باورند که این محتوای خام و سریع اغلب جنبه "انسانی" یک شرکت را نشان می‌دهد. یک سوم از پربازدیدترین استوری‌ها در اینستاگرام مربوط به سفر هستند.

چطور از پست اینستاگرام برای بازاریابی آژانس مسافرتی استفاده کنیم؟

راه های زیادی برای استفاده از Stories وجود دارد، مانند:
نمایش تصاویری از وعده‌های غذایی از رستوران‌های بازدید شده در طول یک تور
برجسته کردن برخی از محبوب‌ترین مقاصد، هتل‌ها و مکان‌های دیدنی
به اشتراک گذاری مجموعه ای از بررسی‌ها و توصیفات از مشتریان راضی
ارائه بینشی از پشت صحنه در مورد کار برنامه ریزی یک تور
از مشتریان خود بخواهید در مورد فعالیت هایی که فکر می‌کنند در آخرین تور شما سرگرم کننده تر به نظر رسیده، نظر دهند.
حتی می‌توانید برخی از محبوب‌ترین استوری‌های خود را به هایلایت‌ها اضافه کنید که به گسترش تأثیر بیو اینستاگرام شما کمک می‌کند.

3. هشتگ های مرتبط با تورهای مسافرتی و مکان های دیدنی را فراموش نکنید

هیچ کسب‌وکاری نباید بدون سرمایه‌گذاری کامل روی هشتگ، استراتژی بازاریابی اینستاگرام را شروع کند. هشتگ‌ها فقط برای تقویت محتوای شما نیستند، آنها ابزاری حیاتی برای اطمینان از برجسته شدن برند شما به صورت آنلاین می‌باشند. هشتگ‌ها، پست‌های شما را دسته‌بندی می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که کاربران می‌توانند هنگام جستجوی محتوای مورد نظر، راحت‌تر آن‌ها را پیدا کنند.
برخی از هشتگ‌ها و تگ های پرطرفدار وجود دارند که برای آژانس های گردشگری بسیار منطقی هستند، مانند #سفر #گردشگری و #تور. با این حال، استفاده از انواع مختلف هشتگ‌ها برای ایجاد بهترین نتایج مهم است. شما همچنین به اضافه کردن هشتگ های زیر نیاز دارید:
هشتگ مکان جغرافیایی: برچسب‌های جغرافیایی یا موقعیت مکانی برای آژانس های گردشگری بسیار عالی هستند زیرا به شما کمک می‌کنند توجه افرادی را که به دنبال تجربه ای در یک منطقه خاص هستند، به خود جلب کنید. اطمینان حاصل کنید که همیشه به فالوورهای خود اطلاع دهید که محتوای شما از کجا آمده است.
هشتگ نوع تور: هشتگ های مربوط به نوع با تمرکز بر نوع خاصی از تجربه سفر می‌توانند به مخاطبین تان کمک کنند تا به طور خاص تری با محتوای شما ارتباط برقرار کنند - مانند کسی که در جستجوی یک تور جهانی است.

چطور از پست اینستاگرام برای بازاریابی آژانس مسافرتی استفاده کنیم؟

هنگام استفاده از هشتگ‌ها، به تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود دقت کنید، و باید دیدی داشته باشید که کدام هشتگ‌ها بیشترین تعامل را از طرف فالوورهای شما ایجاد می‌کنند.

بازاریابی اینستاگرام برای آژانس مسافرتی با قالبهای آماده دومینگو

عاشقان سفر و دیدن مکان های زیبا، اینستاگرام را مکان مناسبی برای پیدا کردن تور های گردشگری می‌دانند. بنابراین، با راه اندازی کمپین بازاریابی مناسب در اینستاگرام، می‌توانید مشتریان جدیدی برای تورهای خود، جذب کنید. مهم نیست که آیا به دنبال اجرای یک طرح تجاری آژانس مسافرتی بین‌المللی هستید یا صرفاً می‌خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید، دومینگو می‌تواند ابزاری برای طراحی پست و استوری های مرتبط در اختیار شما قرار دهد.
کلید موفقیت این است که دائماً روی محتوای خود کار کنید. اینستاگرام را به عنوان یک راه حل بازاریابی و تبلیغات رایگان فراموش نکنید. به ساخت کمپین های خود بر اساس آنچه از هر کمپین بازاریابی می‌آموزید، ادامه دهید .
ترکیب استراتژی بازاریابی اینستاگرام با یک نرم افزار پیشرفته طراحی و ویرایش آنلاین ، فرآیند طراحی پست و استوری تبلیغاتی شما را بهبود می‌بخشد. به عنوان مثال، هنگامی که از نرم افزار دومینگو استفاده می‌کنید، قالب های آماده می‌تواند به شما در ساخت پست های تبلیغاتی جذاب کمک کند.
اگر کنجکاوید که ببینید برنامه تحت وب دومینگو چگونه برای ساخت پست و استوری تبلیغاتی آژانس مسافرتی شما مناسب است، همین حالا به صورت رایگان در سایت ما ثبت نام کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین