صنعت مد همواره در حال توسعه است و به طراحان و مزون داران نوظهور این فرصت را می‌دهد که خلاقیت و سبک خود را به معرض نمایش بگذارند. اما دهه گذشته شاهد تغییر عمده ای در نحوه تبلیغات فعالان حوزه مد و فشن بوده است زیرا بسیاری از مشتریان از خرید حضوری به خرید آنلاین از جمله در فروشگاه های کوچک اینترنتی و اینستاگرامی روی آورده اند. اکثر طراحان و مدیران سالن های مد و فشن نیز برای افزایش فروش و دسترسی به مخاطبین بیشتر از روش هایی مثل طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون یا راه اندازی فروشگاه آنلاین بهره برده اند.
اگر شما نیز به دنبال کسب درآمد بیشتر از این راه هستید، می‌توانید با استفاده از ایده های بازاریابی برای مزون که در این مقاله توضیح می‌دهیم، فعالیت های خود را در فضای مجازی بیشتر کرده و به مخاطبین هدف بیشتری دسترسی داشته باشید.

آیا طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون و برندهای مد خوب است؟

اینستاگرام به دلیل فرصت‌های بازاریابی بصری که فراهم می‌کند و همچنین موفقیتی که از نظر آگاهی از برند ارائه می‌کند، یک پلت فرم کلیدی برای برندهای مد است.
این غول رسانه‌های اجتماعی، مجموعه‌ای از ویژگی‌های بازاریابی دیجیتال سودمند برای برندهای مد در خود دارد تا از آن‌ها نهایت استفاده را ببرند. به علاوه، تعامل برند ۸۴ برابر بیشتر از توییتر، ۵۴ برابر بیشتر از پینترست و ۱۰ برابر بیشتر از فیس بوک است.
این واقعیت که اینستاگرام یک پلتفرم تصویر محور است یک مزیت بزرگ برای برندهای مد در اینستاگرام است. ثابت شده است که طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون همراه با تصاویر جذاب، 94 درصد بیشتر از پست های متنی بازدید دارند که آن را به یک پلتفرم عالی برای اینفلوئنسر مارکتینگ تبدیل می‌کند، زیرا افراد مشهور و ستاره‌های رسانه‌های اجتماعی با نفوذ می‌توانند عکس‌هایی از آیتم‌های مد شما پست کنند تا آن‌ها را به دنبال کنندگان بسیار فعال خود نشان دهند.

چرا طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون برای برندهای مد مهم است؟

اینستاگرام به برندهای مد توانایی ایجاد آگاهی از برند، ترویج ابتکارات و رویدادهای مختلف و ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان را می‌دهد.
از طرف دیگر، هر نوع محتوایی را به راحتی می‌توان در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. مشاهده هر تصویری در اینستاگرام معادل امروزی گرفتن یک توصیه عالی از یک دوست است. شما نیز باید با طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون مطمئن شوید که نام تجاری شما در میان این توصیه‌ها قرار دارد.

 

طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون

 

چرا مزون شما باید در فضای مجازی و اینستاگرام بازاریابی کند؟

پیش از اینکه یاد بگیرید چگونه برای مزون لباس خود به صورت آنلاین یا در فضای اینستا بازاریابی کنید، ممکن است کنجکاو شوید که چرا چنین روشی برای تبلیغات و بازاریابی تا این اندازه اهمیت دارد؟
پاسخ به این سوال ساده است. بسیاری از خریداران مد به خرید آنلاین روی آورده اند. در سال 2020، فروش آنلاین تقریباً 30٪ از کل خریدهای مد را تشکیل می‌داد. بنابراین، بازاریابی مدرن با روش هایی نظیر طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون، همچنان یکی از موثرترین روش‌ها برای دستیابی به خریداران آنلاین است. 
اگر می‌خواهید مزون لباس خود را رشد دهید، بازاریابی دیجیتال در رسانه های اجتماعی و به خصوص اینستا می‌تواند به شما کمک کند.
برای اینکه متقاعد شوید چقدر تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام به موفقیت کسب و کارتان در حوزه مد و فشن کمک می‌کند، بیایید به برند مد Everlane نگاهی بیندازیم.
Everlane با موفقیت از رسانه های اجتماعی برای اطلاع رسانی در مورد فرآیند طراحی لباس، تولید و فروش در مزون خود استفاده کرده است.
Everlane که دقیقاً یک فروشگاه آنلاین است با طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون به بیش از 1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و بیش از 100 میلیون دلار درآمد رسیده است.

چگونه برند مد خود را برای تبلیغات در اینستاگرام بسازیم؟

وقتی نوبت به ساختن یک برند مزون لباس می‌رسد، چند نکته کلیدی را باید در نظر داشت. اولین مورد این است که از لوگو خود استفاده کنید یا یک آواتار برای سبک خاص برندتان ایجاد کنید. 
به طور مداوم لوگو برند تان را در وبلاگ مد و پلتفرم های رسانه های اجتماعی نشان دهید و حتما به طور مرتب با طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون لوگو و برندتان را تبلیغ کنید.
هنگامی که شروع به معرفی برند خود به صورت آنلاین کردید، از این ایده های بازاریابی مد برای رشد کسب و کار خود و افزایش فروش تان استفاده کنید:

7 نکته که برندهای مد باید برای ایجاد استراتژی بازاریابی در اینستاگرام دنبال کنند

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری تصویر است و به 1 میلیارد کاربر فعال در ماه رسیده که با 25 میلیون کسب و کار ثبت شده، به یکی از محبوب ترین راه های بازاریابی و تبلیغات آنلاین تبدیل شده است.
امروزه بسیاری از برندها از اینستاگرام برای نمایش محصولات خود و ارتباط با مخاطبان هدف خود استفاده می‌کنند. طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون، یک راه عالی برای ایجاد یک جامعه و یک رابطه قوی با مشتریان و همچنین نشان دادن شخصیت برند شما و هر چیزی است که به تجارت شما مربوط می‌شود. در واقع، اینستاگرام بیان می‌کند که با تبلیغات اینستاگرام می‌توان به حدود 850 میلیون نفر دسترسی داشت.
صنعت مد یکی از فعال ترین صنایع در اینستاگرام است که بر اساس آمار،  70 درصد از کل فعالیت های تبلیغاتی آن را تشکیل می‌دهد. هر کسب‌وکار کوچک آنلاین مانند مزون به راهکارها و استراتژی های بازاریابی در اینستاگرام فکر می‌کند که برای جایگاه او مناسب باشد. با این حال، همه مزون داران موافق هستند که اینستاگرام فوق العاده قدرتمند است، به طوری که 98 درصد از بازاریابان آن را تأثیرگذارترین پلت فرم برای بازاریابی می‌دانند.
در ادامه لیستی دقیق از نکات مهمی که برندهای مد و مزون داران برای ایجاد استراتژی بازاریابی موفق در اینستاگرام برای سال 2022 باید بدانند را آماده کرده ایم.

با طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون، کاربران را به سمت خرید از فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید 

این شانس شماست که می‌توانید با تبلیغات رایگان فرصتی مستقیم برای خرید مشتریان خود فراهم کنید. اینستاگرام به شما امکان می‌دهد پروفایل خود را از یک پیج شخصی در رسانه اجتماعی به یک پیج فروشگاهی برای تبلیغ و فروش محصول خود تبدیل کنید، که خبر فوق العاده ای برای مزون داران است.
 می‌توانید با راه‌اندازی فروشگاهی اینترنتی، در هر پست مخاطبین را به سمت وی سایت آنلاین تان هدایت کنید تا دسترسی فوری به قیمت و جزئیات محصول و حتی خرید آنلاین را داشته باشند. 
همچنین می‌توانید برای بازدیدکنندگانی که می‌خواهند وب‌سایت شما را بررسی کنند یا جدیدترین کالکشن شما را مشاهده کنند، یک Call-To-Action در بیو خود ایجاد کنید. 
قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین و رایگان دومینگو به شما امکان می‌دهد به سرعت تصاویر محصولات خود را جایگزین کرده و متن مورد نظرتان را بنویسید. با استفاده از این قالب‌ها می‌توانید طی کمتر از ۵ دقیقه یک پست اینستاگرام برای فروش ویژه در مزون طراحی و ممتشر کنید.

طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون

پست های تبلیغاتی را در پیج اینفلوئنسرها منتشر کنید

ایجاد یک مخاطب اختصاصی مطمئناً یک چالش است، اما اینفلوئنسر مارکتینگ به شما این شانس را می‌دهد که دنبال‌کنندگان دیگران را قرض بگیرید و ثابت شده است که بازده سرمایه‌گذاری عالی را به همراه دارد.
 92 درصد از مصرف‌کنندگان به یک اینفلوئنسر بیشتر از تبلیغات سنتی یا افراد مشهور اعتماد دارند و به احتمال زیاد به اینفلوئنسر اعتقاد دارند تا خود برند! 
چرا برند شما باید با اینفلوئنسرها در اینستاگرام همکاری کند؟ 
آنها می‌توانند محتوای شما را برای رسیدن به مخاطب هدف تان منتشر کنند، به شما کمک کنند اعتماد و اقتدار کسب کنید و فروش بیشتری داشته باشید. 
در واقع، 40٪ از مردم می‌گویند که آنها یک کالا را، پس از مشاهده اینکه توسط یک اینفلوئنسر در اینستاگرام، توییتر و یوتیوب به آنها معرفی شده، به صورت آنلاین خریداری کرده اند. اگر مزون شما بخواهد مشتریان جدیدی را به پیج خود جذب کند و مخاطبان اختصاصی داشته باشد، نباید همکاری با اینفلوئنسرها را نادیده بگیرید.
ابزارهای آنلاین و رایگان برنامه دومینگو به شما امکان می‌دهند که قالب های آماده را به دلخواه خود ویرایش کرده و یک پست تبلیغاتی جذاب برای انتشار در پسج اینفلوئنسرها طراحی کنید.

طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون

طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون را جذاب و هیجان انگیز کنید

برای طراحی پست های هیجان انگیز در اینستا باید خلاقیت داشته باشید! شما به محتوایی نیاز دارید که از سایر تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام متمایز باشد و مخاطبین را به خود جذب کند. 
قالب های آماده برنامه طراحی آنلاین دومینگو مخصوصاً برای برندهای مد ایده‌آل هستند و به شما کمک می‌کنند تا محصولات خود را به نمایش بگذارید و آنها را در شبکه رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید. اگر قبلاً در مورد قالب های اینستاگرام نشنیده اید، باید بگوییم که پست های از پیش طراحی شده ای هستند که می‌تواند محصولات شما را به نمایش بگذارد، داستان برند شما را بیان کند یا به مخاطبان شما آموزش دهد. این قالب‌ها را می‌توانید در نرم افزار انلاین و رایگان دومینگو با ابزارهای حرفه ای و پیشرفته به دلخواه خود ویرایش کنید

طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون

از استوری متحرک اینستاگرام برای تبلیغات و بازاریابی استفاده کنید

استوری اینستا تنها 2 سال است که معرفی شده اما در حال حاضر طیف گسترده ای از ویژگی‌ها و فیلترهای قابل ویرایش را ارائه می‌دهد. اگرچه استوری‌ها فقط برای 24 ساعت قابل مشاهده هستند، اما مطمئناً می‌توانند تأثیر طولانی مدت داشته باشند. 
چه راهی بهتر از استفاده از استوری‌های اینستاگرام برای تبلیغ محصولات یا رویدادها، می‌تواند باشد؟ اینجا جایی است که برندها می‌توانند محتوای انحصاری‌ای را که قبلاً دیده نشده است به اشتراک بگذارند و اطلاعاتی در مورد آنچه در پشت صحنه هر طراحی لباس یا رویدادی اتفاق می‌افتد ارائه دهند. 
استوری های تبلیغاتی یک راه عالی برای درگیر شدن با مخاطب از طریق قرعه کشی و نظرسنجی مشتری و همچنین نشان دادن "شخصیت واقعی" برندتان که به دست آوردن اعتبار بیشتر است. این ویژگی به صورت رایگان با مزایای بی پایان برای استراتژی بازاریابی برند شما ارائه می‌شود، پس چرا آن را امتحان نکنید؟

از نکات آموزنده در طراحی پست اینستاگرام برای تبلیغ محصول خود استفاده کنید

اگر می‌خواهید به مخاطبین خود آموزش دهید که چگونه از یک لباس مراقبت کنند تا دوام بیشتری داشته باشد، یا چه نوع سبکی را برای فصل جدیدی که پیش روست از مزون شما خریداری کننید یا آنها را در خصوص نوع رنگ یا سبک لباسی که به استایل و رنگ موستان می‌خورد راهنمایی کنید، پست های اینستا بهترین راه حل هستند.
با طراحی و انتشار پست های اموزشی در پیج اینستاگرام می‌توانید مخاطبین را برای خرید بهترین لباس از مزون تان راهنمایی کنید یا نکاتی را به آنها بیاموزید که بتوانند لباس‌ها را بدون اینکه آسیبی به بافت یا رنگ آنها وارد شود، بشویند.

طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون

مخاطبین از این نوع پست‌ها استقبال قابل توجهی می‌کنند و اگر پست های شما را آموزنده بدانند پیج تان را فالو می‌کنند تا نکات بعدی را نیز از دست ندهند. این مخاطبین کم کم به خریداران واقعی از مزون شما تبدیل خواهند شد.

#هشتگ های مناسب را پیدا کنید

آیا می‌توانید شبکه های اجتماعی را بدون هشتگ تصور کنید؟ نه، کلید موفقیت طراحی و انتشار پست اینستاگرام برای فروش ویژه در مزون، این است که در مورد هشتگ هایی تحقیق کنید که نه تنها مربوط به برند شما هستند، بلکه بازدید بیشتری دارند. 
به عنوان مثال، #love با نزدیک به 1.2 میلیارد پست در بالای هشتگ های اینستاگرام قرار گرفته است، اما جلب توجه با آن برای مخاطبین هدف شما بسیار دشوار است. با جستجو در مورد هشتگ‌هایی که فالوورها، رقبا یا اینفلوئنسرهای ایده‌آل شما از آنها استفاده می‌کنند، شروع کنید و الگویی را پیدا کنید که می‌تواند به شما در ایجاد هشتگ‌های برتر و دستیابی به مخاطبان هدفتان کمک کند.
با جستجوی هشتگ های عمومی، اینستاگرام شما را با پیشنهادهایی بمباران می‌کند که ممکن است به شما کمک کند عبارات کوتاه و مرتبط دم بلند خود را با پست هایی که کمتر به آن مرتبط شده اند، پیدا کنید. سعی کنید بین بیشتر و کمترین هشتگ های مرتبط تعادل برقرار کنید تا مطمئن شوید که آنها جستجو شده و در میان مخاطبین تان برجسته می‌شوند.

اجازه دهید مشتریان درباره برند مد شما نظر بدهند

اجازه دهید مشتریان درباره محصولات و برند شما نظر بدهند و نظر آنها را در پست های پیج مزون تان به اشتراک بگذارید و آنها را تگ کنید، مخاطبین از انجام این کار بسیار خوشحال خواهند شد! 
چندین کاربر رسانه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرهای جدید در بازار می‌خواهند مورد توجه قرار گیرند و فرصت معرفی شدن توسط برند مد مورد علاقه‌شان در اینستاگرام را از دست نخواهند داد. آیا آنها تصویری از لباس اخیر خود به اشتراک گذاشته اند و شما را تگ کرده اند؟ فوراً آن پست‌ها را در پیج خود منتشر کرده و به مجموعه تصاویر خود اضافه کنید تا مخاطبین دیگرتان میزان اعتماد افراد به شما را درک کنند. 
برخی از کاربران اینستاگرام تصاویری با کیفیت خوب به اشتراک می‌گذارند که می‌توانند به عنوان محتوای پست بعدی شما استفاده کنند، به همین سادگی! قطعاً لبخند بر لبان کسی می‌نشیند و برند شما احترام و اعتبار بیشتری به دست می‌آورد. امروزه برخی از کسب‌وکارها به دلیل تعداد بالای تصاویر مرتبطی که می‌توانند از مشتریان، کاربران اینستاگرام و اینفلوئنسرها پیدا کنند یا دریافت کنند، دیگر نیازی به تولید محتوا ندارند.

طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون

چند نمونه عالی از بازاریابی مد در اینستاگرام

برای الهام گرفتن، همیشه ایده خوبی است که پیج خود را با برخی از برندهایی که برای مزون و برند مد خود روش بازاریابی اینستاگرام را انتخاب کرده اند، مقایسه کنید.

تبلیغات برند H&M برای بازاریابی اینستاگرام

احتمالاً قبلاً می‌دانید که اینستاگرام از پیوندها در کپشن های خود پشتیبانی نمی کند. با این حال، این امر باعث نشد H&M از ایجاد یک CTA بسیار موثر، که باعث افزایش ترافیک به وب سایت آن شود، خودداری کند. همراه با یک ویدیوی عالی برای پیشنهاد ویژه در تعطیلات، H&M در کپشن نوشته است: اگر می‌خواهید بهترین پیشنهاد ویژه این فصل را ببینید کافی است «hm.com/magazine» را در مرورگر خود تایپ کنید. به خاطر سپردن پیوند فوق‌العاده آسان است، که اگر می‌خواهید این رویکرد را در پیش بگیرید، ضروری است.

تبلیغات برند ASOS در اینستاگرام

ASOS معیاری را برای بازاریابی تأثیرگذار تعیین کرده است. رویکرد خلاقانه آنها باعث شده است که حساب‌های جداگانه‌ای برای اینفلوئنسرهای خود راه‌اندازی کنند، مانند @asos_lotte یا @asos_olive. اینفلوئنسرها محتوای خلاقانه خود را در این پیج‌ها آپلود می‌کنند و مخاطبین دقیقا می‌دانند که منتظر چه چیزی باشند.

طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون با نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو

ایده های بازاریابی برای مزون شما بدون رسانه های اجتماعی کامل نخواهد بود. اینستاگرام به خوبی با برندهای مرتبط با مد و فشن بین مخاطبین جا افتاده است و می‌توان ادعا کرد که اینفلوئنسرها در حال حاضر برای برندهای مد اهمیت بیشتری پیدا کرده اند.
یادگیری نحوه مدیریت فید رسانه های اجتماعی و انتقال شخصیت برند خود به مشتریان می‌تواند شما را از یک فروشگاه کوچک به یک برند جهانی تبدیل کند. برای ایجاد یک فید اینستاگرام موفق، نکات زیر را دنبال کنید: 
عکس های جذاب بگیرید
کاربران را درگیر کند
محصولات خود را در پست های قابل خرید تگ کنید

طراحی پست اینستا برای فروش ویژه در مزون

طراحی پست های اینستا برای فروش ویژه در مزون باید همیشه شامل تصاویری با وضوح بالا باشد که از نظر بصری جذاب باشند. قالب های آماده دومینگو همراه با ابزارهای حرفه ای رایگان آن برای طراحی و ویرایش پست‌ها به شما کمک می‌کند تا در بین رفبا متمایز شوید و نرخ کلیک فروشگاه آنلاین خود را بهبود ببخشید.
فرصت را از دست ندهید و همین امروز رایگان ثبت نام کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین