زمان آن فرا رسیده است که سال نو را با پست های جذاب در شبکه های اجتماعی آغاز کنید. تفاوتی ندارد بخواهید از این تعطیلات به نفع برند خود استفاده کنید یا بخواهید در شب سال نو فالوورهای بیشتری را به پیج خود جذب کنید، طراحی پست اینستاگرام برای تبریک سال نو میلادی می‌تواند جهشی را که دنبال آن بودید به ارمغان بیاورد. با بررسی نمونه‌های پست اینستاگرامی سال نو که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، می‌توانید حضور خود را در این شبکه اجتماعی تقویت کنید.
تمامی قالب هایی که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم شامل طرح‌های گرافیکی رایگان شب سال نو هستند که می‌توانید آنها را برای انتشار در پیج اینستا به دلخواه خودتان در نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو سفارشی سازی کنید. 

 

طراحی پست اینستاگرام برای تبریک سال نو میلادی


قالب های آماده رایگان بیشتری  نیز در برنامه تحت وب ما وجود دارد که می‌توانید برای طراحی پست اینستاگرام تبریک سال نو میلادی از ایده های جذاب آن مانند شمارش معکوس سال جدید از بین آنها انتخاب کرده و پس از ویرایش با ابزارهای حرفه ای آنها را دانلود کنید.

طراحی پست اینستاگرام برای تبریک سال نو میلادی

برخی از بهترین ایده هایی که می‌توانید برای ساخت پست اینستاگرام تبریک سال نو از آنها استفاده کنید را با هم مرور می‌کنیم:

عکس های خاطره انگیز برای طراحی پست اینستا شب سال نو میلادی

همه ما در مقطعی از زندگی تجربه های فراموش نشدنی و گاهی خنده دار در شب سال نو داشته ایم. اگر آن صحنه‌ها را با دوربین شکار کرده اید، خاطرات خوب قدیمی را از طریق عکس های یادگاری دوباره زنده کنید. 

عکس مکان هایی را که در تعطیلات سال نو به سفر رفتید را به اشتراک بگذارید 

بیشتر مردم قبل از رسیدن سال نو به دنبال بهترین مکان برای سفر در تعطیلات به سراسر جهان می‌گردند تا از تعطیلات خود لذت ببرند. بهترین راه برای برقراری ارتباط با افراد سفر دوست این است که برخی از مکان های دیدنی که می‌شناسید را با آنها به اشتراک بگذارید. 
همچنین می‌توانید نکاتی درباره مشکلات سفر یا ترفندهایی برای صرفه جویی در هزینه‌ها را نیز به اشتراک بگذارید.

طراحی پست اینستاگرام برای تبریک سال نو میلادی

طراحی پست شمارش معکوس سال نو

شمارش معکوس شب سال نو برای همه افرادی که دوست دارند در این مراسم با افراد دیگر جشن بگیرند، اهمیت زیادی دارد.
روش های مختلفی برای طراحی پست و استوری شمارش معکوس وجود دارد. البته ساخت این نوع محتوا در استوری اینستاگرام با برچسب مربوط به شمارش معکوس بسیار ساده تر است.

مراسم چشن سال نو را در کشورهای مختلف معرفی کنید

معرفی مراسم های خاصی که برای جشن سال نو در کشورهای مختلف برگزار می‌شود، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و برای همه مخاطبین جالب و به یادماندنی است. به خصوص اگر بتوانید ویدیویی از این مراسم را در طراحی پست اینستاگرامی برای تبریک سال نو به کار ببرید، پست‌های شما به‌طور باورنکردنی سرگرم‌کننده می‌شوند. 

طراحی پست پیشنهاد ویژه همراه با تبریک سال نو میلادی

هیچ چیز در رسانه های اجتماعی جذاب تر از پیشنهادهای ویژه نزدیک سال نو نیست. اگر صاحب یک کسب و کار هستید، استفاده از تصاویر با کیفیت بسیار مهم است. با طراحی پست های اینستاگرامی باکیفیت و جذاب، بازاریابی در رسانه های اجتماعی کاملا موفقیت آمیر خواهد بود و می‌توانید از این ترفند برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده کنید. 

طراحی پست اینستاگرام برای تبریک سال نو میلادی

مطالب خنده دار را در پست اینستاگرام منتشر کنید

همه ما مطالب طنز و خنده دار را دوست داریم به خصوص نزدیک سال نو که قرار است شاد و سرحال باشیم. مطمئن باشید که پست های خنده دار یا مطالب جذاب و سرگرم کننده ای که قابل اشتراک گذاری هستند، یکی از دلایل روی آوردن مردم به شبکه های اجتماعی است. پس چرا شما از این فرصت استفاده نکنید؟ به راحتی می‌توانید با ارسال تصاویر یا ویدیوهای خنده دار روز دیگران را بسازید. 

اطلاعیه های ویژه را همراه با تبریک سال نو با مخاطبین تان به اشتراک بگذارید

اکثر برندها سعی دارند مخاطبان خود را با رویدادهای هیجان انگیز سال نو تحریک کنند تا به آنها توجه کرده یا از فروشگاه شان خرید کنند. اطمینان حاصل کنید که چند هفته قبل از روز سال نو، استوری هایی مرتبط با رویدادهای ویژه ای که برای سال نو در نظر گرفتید، منتشر کنید. این تعطیلات زمان مناسبی برای تبلیغ یک رویداد است زیرا اکثر مردم تعهد کاری ندارند و ترغیب می‌شوند در رویدادهای خاص مانند جشن شب سال نو در یک کافی شاپ یا رستوران شرکت کنند. 

طراحی پست اینستاگرام برای تبریک سال نو میلادی

طراحی پست های الهام بخش و انگیزشی برای تبریک سال نو میلادی بهترین ایده است

شروع دوباره سال تغییرات جسمی، ذهنی و عاطفی بیشتری را برای افراد به همراه دارد. البته برای برخی از افراد، استقبال از سال نو ممکن است به دلیل حوادث ناگوار بی‌شمار، تجربه‌ای غم انگیز باشد. هیچ چیز نمی تواند یک پست الهام بخش را که آرزوی سالی بهتر با تجربیات بهتر برای همه دارد را نادیده بگیرد. 
در نرم افزار دومینگو می‌توانید قالب های آماده متنوعی برای طراحی پست های انگیزشی تبریک سال نو در اینستاگرام پیدا کنید که مطمئناً اکثر مخاطبین را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

از قالب های آماده قرعه کشی در شب سال نو برای تبلیغ برند خود استفاده کنید 

انتشار پست های قرعه کشی در طول تعطیلات به تولید سرنخ و تبدیل‌های بیشتر منجر می‌شود. به عنوان مثال، StreetStyleStore در سال 2017 یک قرعه کشی اینستاگرامی در سال جدید برگزار کرد و از فالوورهای خود خواست پیامی ویژه بنویسند و دوستان خود را تگ کنند. آنها بهترین پیام را انتخاب کردند و یک جفت کفش به برنده هدیه دادند! 
از قالب های آماده نرم افزار طراحی آنلاین دومینگو می‌توانید برای طراحی پست های قرعه کشی در سال جدید استفاده کنید. با استفاده از ابزارهای طراحی این نرم افزار تحت وب، ویرایش این پست‌ها بسیار آسان است. شما فقط به سه مرحله آسان برای انتخاب، ویرایش و دانلود طرح های خود نیاز دارید.

طراحی پست اینستاگرام برای تبریک سال نو میلادی

۴ ایده خلاقانه برای طراحی پست اینستاگرام کسب و کارهای خانگی و تبریک سال نو ۲۰۲۳

به هر حال. سال نو در راه است و بهترین راه برای افزایش فروش در شروع سال چیست؟ مطمئنا، راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام برای کسب و کار خانگی تان است که کاملاً آن را متحول خواهد کرد. 
اما بیایید صادق باشیم، یافتن ایده های تبلیغاتی که بتواند مخاطبین را جذب خود کند، ممکن است بسیار دشوار باشد. برای کمک به شما، 4 ایده برتر را که می‌تواند برای طراحی پست‌های اینستاگرام تبریک سال نو توسط برندها مورد استفاده قرار گیرد را گردآوری کرده‌ایم که مطمئناً اثربخشی مناسبی بر افزایش درامد کسب‌وکار خانگی شما خواهد داشت.

طراحی پست اینستاگرام برای تبریک سال نو میلادی

۱. وقت آن است که فروش ویژه و لحظه آخری محصولات خود را تبلیغ کنید!

در جشن سال نو اکثر مردم به دنبال خرید وسایل مهمانی، لباس‌های فانتزی جدید و تزیینات چشمگیر هستند یا تصمیم می‌گیرند در کافی شاپ و رستوران، جشن سال نو بگیرند. 
تمام فروشندگان می‌دانند که روش های بسیار متنوعی وجود دارد که بتوانند مردم را ترغیب کنند که پول شان را در فروشگاه آنها خرج کنند.
خوشبختانه نیازی نیست برای ارائه روش های بازاریابی، هزینه‌های هنگفتی پرداخت کنید. شما با انتشار پست تبلیغاتی دراینستاگرام برای فروش ویژه در شب سال نو می‌توانید خریدهای لحظه آخری را برای این مناسبت تبلیغ کنید و بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات، مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جلب کنید.

2. تدارک یک جشن شب سال نو را در فروشگاه خود ببینید و یک پست برای اطلاع رسانی در خصوص آن، طراحی کنید.

باقی گذاشتن یک خاطره به یادماندنی از سال نو با آتش بازی جلوی فروشگاه تان یا برگزاری یک کنسرت زنده در رستوران یا کافی شاپ موجب می‌شود برند شما همواره در خاطر مشتریان باقی بماند و در آینده به فروشگاه شما مراجعه کنند.
مردم عاشق یادآوری خاطرات ارزشمند هستند و یکی از راه‌های افزایش تعامل با مخاطبان این است که یک پست اینستاگرامی برای تبریک سال نو میلادی و تدارکی که برای جشن آن شب در فروشگاه خود دیده اید با آنها به اشتراک بگذارید و از مخاطبین تان بخواهید در این شب از فروشگاه شما بازدید کنند.
حتی پس از جشن نیز می‌توانیو از آنها بخواهید عکس های زیبای خود را در پیج شان منتشر کرده و فروشگاه شما را تگ کنند به این ترتیب افراد بیشتری با برند شما درگیر خواهند شد.
اگر می‌خواهید آنها را بیشتر ترغیب کنید بهتر است یک قرعه کشی بین افرادی که شما را تگ می‌کنند انجام دهید و هدیه ویژه ای نیز برای برنده در نظر بگیرید.

3. با هدیه دادن، فالوورهای خود را خوشحال کنید

تعطیلات سال نو در کنار دوستان، خانواده و عزیزان بدون هدیه دادن و هدیه گرفتن لذت چندانی ندارد.
شما نیز می‌توانید از این حس خوب استفاده کنید و با هدیه دادن مخاطبین تان را خوشحال تر کنید.
ارسال هدایای بسیار ساده همراه با محصولاتی که مشتریان تان سفارش می‌دهند مانند یک کارت پستال تبریک سال نو می‌تواند حاوی یک پیام واقعاً ساده اما گرم از سوی شما باشد که به مردم یادآوری می‌کند برند شما برای آنها ارزش قائل است.

طراحی پست اینستاگرام برای تبریک سال نو میلادی

۴. از ایده های جدید برای طراحی پست اینستاگرام نبریک سال نو استقبال کنید

وقتی به سال نو فکر می‌کنید چه چیزهایی را در ذهن تان تصور می‌کنید؟ مهمانی؟ هدیه؟ شمارش معکوس؟ سفر در تعطیلات؟یا آتش بازی؟
در طراحی پست های اینستاگرام برای تبریک سال نو باید تمام این تصاویر و طرح هایی با رنگ های زنده را به مخاطب منتقل کنید.
تمام قالب های آماده ما که برای طراحی پست اینستا و تبریک سال نو در نرم افزار دومینگو طراحی شده، پر از رنگ و شور و انرژی است و بلافاصله توجه شما را جلب می‌کند. اضافه کردن ایده های جذاب و متن هایی که واکنش خواننده را به دنبال دارد، به این پست‌ها، تعامل و مشارکت برند شما را افزایش می‌دهد. 
بنابراین، اگر بیکار نشسته‌اید و نگران عدم مهارت‌های طراحی خود هستید و به این فکر می‌کنید که کجا می‌توانید قالب های آماده و ابزارهای حرفه ای رایگان برای طراحی پست اینستاگرام و تبریک سال نو میلادی را پیدا کنید، فقط کافی است در برنامه طراحی آنلاین دومینگو ثبت نام کرده و طی چند دقیقه یک پست عالی برای برند تان بسازید. 

ترفندهایی برای طراحی پست های اینستاگرامی جذاب سال نو

همیشه مهم است که سال جدید را با ترفندهای جذاب برای طراحی پست اینستا شروع کنید. تبلیغ و بازاریابی کسب و کارتان با پست‌های اینستاگرامی در سال نو، راه مطمئنی برای شروع سال است. 
یکی از نکات کلیدی در طراحی هر پست تبلیغاتی، تطبیق متن زیبای شما با طرح‌ها و تصاویر اصلی و جذاب است که کاملاً با هدف پشت پست‌های شما مطابقت دارند. 
برای رسیدن به این هدف می‌توانید ترفندهای زیر را در نظر بگیرید:

با الهام گرفتن از قالب های آماده برنامه طراحی آنلاین دومینگو شروع کنید

ما هزاران قالب حرفه‌ای طراحی شده را در اختیار شما قرار می‌دهیم، بنابراین نیازی نیست با یک یک بوم خالی شروع کنید. برای طراحی پست اینستاگرام و تبریک سال نو می‌توانید یکی از قالب های اماده برنامه ما را انتخاب کرده و از آن برای خلق یک تصویر زیبا و جذاب، الهام بگیرید. هنگامی که قالب مناسب خود را برای شروع پیدا کردید، فقط کافی است روی آن ضربه بزنید یا کلیک کنید تا قالب مورد نطرتان در ویرایشگر باز شود.

قالب های آماده را ویرایش کنید تا با تم پیج تان هماهنگ شود

راه های زیادی برای سفارشی سازی قالب پست اینستا برای تبریک سال نو وجود دارد. می‌توانید متن و فونت را تغییر دهید، تصاویری از محصول خود را اضافه کنید. یا از میان هزاران تصویر رایگان که در برنامه طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو در اختیار شما قرار گرفته، یکی را انتخاب کنید. حتی می‌توانید لوگو، رنگ‌ها و فونت‌های برندتان را نیز به قالب‌ها اضافه کنید.

طراحی پست اینستاگرام برای تبریک سال نو میلادی

عناصر جالب را به طراحی پست اینستاگرام تبریک سال نو اضافه کنید

افزودن عناصر جالب به پروژه های تان با ابزار های طراحی منحصر به فرد نرم افزار ما آسان است. می‌توانید با یک کلیک هر شکل، استیکر یا تصویری را اضافه کنید. رابط کاربری ما بسیار ساده است تا بتوانید روی پیام و سبک طراحی خود تمرکز کنید. 

اندازه و چیدمان عناصر را تغییر دهید تا محتوای شما جذاب تر شود

روزهایی که مجبور بودیم ابعاد تصویر را برای هر پلتفرم به خاطر بسپاریم، گذشته است. هنگامی که تصمیم گرفتید پست اینستاگرام برای تبریک سال نو طراحی کنید فقط کافی است طرحی را که دوست دارید از بین قالب‌ها انتخاب کنید و به راحتی آن را سفارشی سازی نمایید.

پست های سال نو خود را ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید

پس از تکمیل پست های اینستاگرام تبریک سال نو می‌توانید به راحتی با کلیک کردن روی گزینه دانلود در نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو پست مورد نظرتان را با فرمت مناسب دانلود کرده و در پیج خود منتشر کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین