بازاریابی در اینستاگرام به مشاغل مختلف از جمله فروش کفش فرصت های باورنکردنی برای دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش فروش را می دهد. با وجود قالب پست اینستاگرام رایگان که در نرم افزارهای طراحی آنلاین مانند دومینگو ارائه می شود و امکان ویرایش آنها با ابزارهای حرفه ای وجود دارد، به‌کار گرفتن روش های بازاریابی در این پلتفرم شبکه اجتماعی چندان سخت نیست.
سال گذشته، eMarketer گزارش داده که اینستاگرام در سال 2021 حدود 1.074 میلیارد کاربر در سراسر جهان داشته که 73.5 میلیون نسبت به سال 2020 افزایش یافته اند. 
از برندهای بزرگ گرفته تا فروشگاه‌های خانگی فروش کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و به طور کلی تمام کسب‌وکارها در سرتاسر جهان تبلیغات و بازاریابی در اینستا می تواند یک روش موثر برای افزایش فروش باشد. بر اساس یک گزارش، 80 درصد از کاربران اینستاگرام بر اساس پست های جذاب طراحی شده که در هنگام مرور این اپلیکیشن دیده اند، تصمیم به خرید گرفته اند.
اگر هنوز فروش در اینستاگرام را شروع نکرده اید، نباید این فرصت بزرگ را از دست بدهید. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا با استفاده از قالب پست اینستاگرام رایگان برای پیج فروش کفش خود، مشتریان واقعی جذب کنید.

 

قالب پست اینستاگرام رایگان برای پیج فروش کفش

 

روش های افزایش درامد پیج فروش کفش در اینستاگرام

اگر می خواهید درامد خود را از پلتفرم اینستاگرام افزایش دهید پیج فروش کفش شما باید شامل موارد زیر باشد:
عکس پروفايل: عکسی را انتخاب کنید که مشخصات برند تان (مانند لوگو) روی آن مشخص باشد و شناسایی برند شما را آسان کند.
بیوگرافی خوش ساخت: بیوگرافی اینستاگرام شما فوق العاده مهم است و باید شامل توضیح مشخصی از کسب و کار شما باشد که با مخاطبان شما صحبت کند و به آنها اطلاع دهد دقیقاً برای خرید چه محصولی به پیج شما سر بزنند.
لینک به سایت فروشگاه : بخش URL بیو تنها پیوند قابل کلیکی است که می توانید به صفحه اینستاگرام خود اضافه کنید، بنابراین مطمئن شوید که از آن استفاده می کنید! این مکان، برای هدایت ترافیک از پست ها و استوری های شما به درگاه خرید، عالی است. ایجاد یک URL منحصر به فرد برای این بخش همچنین به شما این فرصت را می دهد که بازدیدهای وب سایت خود را از اینستاگرام بیشتر کنید.
پروفایل پیج اینستاگرام شما اغلب اولین نقطه تماسی است که مشتری با برند شما برقرار می کند، بنابراین مهم است که تأثیر بسیار خوبی داشته باشید و مردم را به دنبال کردن کسب و کارتان ترغیب کنید. 
در مرحله بعد با طراحی پست های جذاب با استفاده از قالب پست اینستاگرام رایگان، می‌توانید مشتریان جدید را به دنبال‌کنندگان پر و پا قرص تبدیل کنید که تنها چند قدم با خرید محصولات شما فاصله خواهند داشت.  
بیایید چند ترفند برای افزایش درآمد در پیج فروش کفش اینستا را به شما معرفی کنیم:

از طراحی پست تبلیغاتی اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده کنید

با تغییرات مداوم در الگوریتم اینستاگرام و افزایش رقابت در این پلتفرم، مهم است که از طراحی پست های تبلیغاتی استفاده کنید. قالب پست اینستاگرام رایگان برای تحقق استراتژی های بازاریابی مشاغلی مانند فروش کفش بسیار مهم است.
هنگامی که یک پروفایل تجاری در اینستاگرام راه اندازی کردید، می توانید با استفاده از قالب پست اینستاگرام رایگان دومینگو، شروع به طراحی پست های تبلیغاتی کنید و تصمیم بگیرید که می خواهید تبلیغات شما در کجا دیده شود. اینستاگرام گزینه‌های هدف‌گیری مختلفی را ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید آن‌هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای کسب‌وکارتان مطابقت دارند.
اجرای کمپین تبلیغاتی اینستا چندان دشوار نیست، اما می تواند برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک و اینفلوئنسرهایی که قبلاً این کار را انجام نداده اند ترسناک باشد. اما، با استفاده از قالب پست اینستاگرام رایگان، آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست!
ساده ترین راه برای اجرای تبلیغات، طراحی پست هایی است که در پیج فروش کفش به اشتراک می گذارید. برای طراحی پست اینستا نیز کافی است یکی از قالب های آماده دومینگو را انتخاب کنید و شروع به ویرایش آن با ابزارهای رایگان این نرم افزار کنید.
با ابزارهای رایگان این برنامه طراحی و ویرایش آنلاین و رایگان می توانید به راحتی با توجه به علاقه، محدوده سنی و جنسیت مخاطبان تان، قالب های پست اینستاگرام رایگان را بسازید.
هنگامی که پست مورد نظرتان را ساختید، به راحتی آن را دانلود کرده و در پیج خود یا اینفلوئنسرها تبلیغ کنید.

قالب پست اینستاگرام رایگان برای پیج فروش کفش

حتی اگر بودجه کمی دارید، نگران نباشید، با استفاده از قالب پست اینستاگرام رایگان و نرم افزار دومینگو می توانید پست های تبلیغاتی خود را طراحی کرده و با هدف افزایش مخاطبان تان آنها را ویرایش کنید تا زمانی که به نتایجی که می‌خواهید برسید.
بهترین تبلیغات برای افزایش درامد پیج فروش کفش اینستاگرام پست های تبلیغاتی هستند که به وضوح نحوه خرید را توضیح می دهند.
مهم است که پیام های خود را ساده نگه دارید تا کاربران را از هدف نهایی پست شما منحرف نشوند.

فروش از طریق طراحی استوری های تبلیغاتی اینستاگرام

در مارس 2017، اینستاگرام امکان انتشار استوری را در پلتفرم خود اضافه کرد و به برندها فرصت دیگری برای دسترسی به افراد بیشتری ارائه داد. استوری های تبلیغاتی همه جانبه و تمام صفحه به کسب و کار شما امکان می دهد از هدف گیری مخاطبین استفاده کنند که باعث می شود تبلیغات شما شخصاً با افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید مرتبط شود.
هرچند پست های تبلیغاتی تا سال 2021 رتبه اول خود را حفظ کردند، اما استوری های تبلیغاتی اینستاگرام نیز بیشترین رشد را طی سال های اخیر تجربه نمودند. این تبلیغات در بین استوری‌های اینستاگرام حساب‌هایی که دنبال می‌کنید ظاهر می‌شوند و می‌توانند تأثیر زیادی بر مشتریان بالقوه بگذارند.
دقیقا مانند قالب پست اینستاگرام رایگان، قالب های آماده متنوعی برای طراحی و ساخت استوری اینستا نیز در نرم افزار دومینگو وجود دارد که می توانید با اضافه کردن هر نوع تصویر، استیکر، دکمه فراخوان برای اقدام و سایر محتواهای جذاب، تبلیغات خود را در معرض دید مخاطبین قرار دهید.
در تبلیغات اینستاگرام می توانید از ویدیو یا عکس استفاده کنید. هر کدام را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که توجه کسانی را که به سرعت استوری ها را ورق می زنند، جلب کند.
استوری های اینستاگرام راهی عالی برای ایجاد ارتباط عمیق تر با فالوورهای و نشان دادن شخصیت برند شما است. استوری های تبلیغاتی متحرک مانند پست های تبلیغاتی که با قالب پست اینستاگرام رایگان طراحی شده به شما این امکان را می دهند که به صورت روزانه با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید پس باید مطمئن شوید که این فرصت عالی برای ارتباط با مشتریان آینده خود از دست نمی دهید.

طراحی پست فروش کفش های جدید یا نیوکالکشن در اینستاگرام

محبوبیت پست های تبلیغاتی اینستاگرام همچنان ادامه دارد زیرا این پلتفرم روزانه بیش از 500 میلیون کاربر فعال را به خود مشغول می کند! بنابراین، تعجبی ندارد که کسب‌وکارها همچنان به یافتن راه‌های جدید و خلاقانه برای فروش با استفاده از این پلتفرم ادامه می‌دهند.
پست های تبلیغاتی اینستاگرام که با قالب پست اینستاگرام رایگان طراحی شده اند، فرصت مناسبی را برای کسب و کارها فراهم می کند تا به صورت مکرر و شخصی با مخاطبان درگیر شوند. البته بسیاری از برندها از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند تا محصولات خود را معرفی کنند، پیشنهادات ویژه را تبلیغ کنند یا محصولات جدید را به نمایش بگذارند.
در سال 2017، اینستاگرام به کاربرانی که 10000 فالوور یا بیشتر داشتند امکان افزودن لینک به استوری اینستاگرام را داد که خبر خوبی برای برندهای خانگی مانند فروش کفش بود. این روند بزرگ اینستاگرام در حال حاضر است می تواند به شما کمک کند محصولات جدید خود را بفروشید، ترافیک سایت تان را افزایش دهید و از روش های بازاریابی جذاب دیگر استفاده کنید.
هنگام افزودن لینک به استوری اینستاگرام، متوجه یک فلش کوچک و متن «See More» در پایین تصویرتان خواهید شد. از آنجایی که این متن کوچک ممکن است مورد توجه قرار نگیرد، می‌توانید متنی که کاربران را راهنمایی می‌کند تا برای مشاهده بیشتر استوری را به سمت بالا بکشند، به قالب استوری اینستاگرام رایگان اضافه کنید.

قالب پست اینستاگرام رایگان برای پیج فروش کفش

الگوریتم اینستاگرام اکنون تمام تعاملاتی را که در پست ها و استوری های اینستاگرام خود دریافت می کنید، مانند پاسخ ها و اشتراک گذاری ها، در نظر می گیرد. هر چه کاربر بیشتر با پست های پیج فروش کفش شما تعامل داشته باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که پست های شما اکسپلور شود.
البته روش دیگری نیز وجود دارد، شما می توانید به دنبال‌کنندگان خود بگویید که برای دریافت لینک خرید محصول به شما پیام مستقیم بدهند. این روش نیز راهی عالی برای هدایت افراد به صندوق ورودی شما، ایجاد روابط با فالوورهای تان و در نهایت افزایش شانس نمایش پست های شما در فیدهای اینفلوئنسرها است.
اینها همه تاکتیک‌های عالی هستند تا با استفاده از قالب پست اینستاگرام رایگان، مشتریانتان را به بررسی محصولتان مشتاق کنید و مطمئن شوید که با مخاطبان خود مرتبط هستید.

فروش کفش در اینستاگرام با طراحی پست های تبلیغاتی فروش ویژه

خریداران عاشق پست های تبلیغاتی خوب به خصوص فروش ویژه هستند. اینستاگرام مکان مناسبی برای تبلیغ فروش، عرضه محصول جدید یا کد تخفیف انحصاری برای دنبال کنندگان شما است. شما می‌توانید اطلاعات مربوط با فروش ویژه خود را در یک کپشن یا در استوری اینستاگرام اضافه کنید و کاربران را تشویق کنید تا برای استفاده از تخفیف ویژه، روی لینک موجود در بیو کلیک کنند.

قالب پست اینستاگرام رایگان برای پیج فروش کفش

اگر می خواهید یک تبلیغ منحصر به فرد برای اینستاگرام بسازید، به احتی می تواتید از قالب پست اینستاگرام رایگان استفاده کنید و هر نوع تبلیغی از کد تخفیف ویژه برای فالوورهای تان گرفته تا پیشنهادات فصلی را به اطلاع آنها برسانید و مطمئن باشید که مشتریان تان هیچیک را از دست نمی دهند.

افزایش درامد با انتشار پست های تبلیغاتی در پیج اینفلوئنسرهای اینستاگرام

با توجه به اینکه همکاری و حمایت های مالی تقریباً جایگزین تبلیغات دیجیتال شده اند و امروزه بخش بزرگی از استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند، اینفلوئنسرها به یکی از فعالترین اعضای اینستا تبدیل شده اند. 
امروزه مصرف کنندگان به تبلیغات سنتی اعتماد ندارند و بیشتر به مردم اعتماد می کنند. تحقیقات نیلسن نشان می دهد که مصرف کنندگان به توصیه های افراد بیشتر از تبلیغات برند اعتماد دارند.
هر چه مشتری تصور کند که افراد دیگر بیشتر از محصول شما استفاده کرده اند، فروش محصول به آنها آسان‌تر خواهد بود.
به همین علت، اینفلوئنسر مارکتینگ به برندها فرصتی بی نظیر برای دستیابی به مخاطبان می دهد. اگرچه ممکن است در ابتدا سرمایه گذاری مقدار زیادی پول در این نوع بازاریابی یک ریسک به نظر برسد، اما مهم است بدانید که دقیقاً برای چه چیزی هزینه می کنید.
بازهم اگر بودجه لازم برای همکاری با یک اینفلوئنسر بزرگ را ندارید، می توانید از قالب پست اینستاگرام رایگان نرم افزار دومینگو استفاده کنید و مست های تبلیغاتی بسازید تا در پیج فروش کفش خودتان منتشر کنید.
مهم است که قبل از شروع کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ، زمان بیشتری را صرف تفکر در مورد استراتژی و اهداف کمپین خود کنید. تنظیم اهداف شفاف تصمیمات اولیه برای برنامه ریزی را هدایت می کند و به شما کمک می کند بهترین روش بازاریابی را برای همکاری با اینفلوئنسر تعیین کنید.
هر مسیری را که انتخاب کنید، اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه عالی برای افزایس درامد پیج فروش کفش شما است که به شما اجازه می دهد به یک موقعیت خاص دست پیدا کنید، آگاهی از برند را ایجاد کنید، و البته فروش خود را افزایش دهید.

استفاده از هشتگ های مناسب برای افزایش فروش پیج کفش در اینستا

اگر واقعاً می‌خواهید برند شما در اینستاگرام محبوبیت پیدا کند و مخاطبان کاملاً جدیدی را جذب کند، باید بر هنر هشتگ تسلط داشته باشید.
هشتگ ها می توانند برای قرار دادن برند شما در مقابل چشم میلیون ها نفر به صورت بالقوه عالی باشند. با این حال، مهم است که از هشتگ های زیادی در پست های خود استفاده نکنید. انجام این کار باعث می شود پست های تبلیغاتی شما بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.
خیلی بهتر است که روی چند هشتگ پربازدید تمرکز کنید که باعث می شود شانس افراد مناسب برای دیدن پست هایی که با استفاده از قالب پست اینستاگرام رایگان ساخته اید، افزایش یابد. با اضافه کردن هشتگ های مناسب، شما مخاطبان خاص خود را هدف قرار می دهید و با انتخاب دقیق هشتگ های خود، مطمئن خواهید شد که افرادی که پست های شما را پیدا می کنند در جمعیت هدف شما قرار دارند.
یک ترفند ساده برای یافتن هشتگ های عالی این است که ببینید کدام یک توسط اینفلوئنسرها در جایگاه شما استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که بسیاری از این هشتگ ها ممکن است میلیون ها پست داشته باشند، بنابراین اگر این هشتگ ها را انتخاب کنید، احتمال زیادی وجود دارد که پست شما در نهایت دیده نشود. سعی کنید هشتگ هایی را پیدا کنید که توسط اینفلوئنسرها استفاده می شود و توجه زیادی به آن ها می شود، اما مراقب هشتگ هایی باشید که ممکن است بیش از حد مورد استفاده قرار گیرند .
به عنوان مثال، هشتگ #کفش در حال حاضر بیش از 406 میلیون پست دارد:
بنابراین، اگر قصد فروش کفش های جدید خود را دارید، این هشتگ ممکن است بهترین گزینه برای اضافه کردن نباشد زیرا بسیار اشباع شده است.
بهتر است هشتگ ها را کمی دقیق تر انتخاب کنید مثلا #خرید_کفش_کتانی_زنانه با 12 میلیون پست، همچنان یک هشتگ محبوب است، اما بسیار هدفمندتر از #کفش است و نوع خاصی از مخاطبان را جذب می کند.
هنگام انتخاب هشتگ، به جایگاه خاص پست خود فکر کنید و انتخاب هشتگ خود را بر اساس آن ایجاد کنید. این روش بسیار بهتر از استفاده از هر هشتگ محبوب قدیمی است.

نوشتن کپشن های جذاب برای کسب درآمد بیشتر از طریق پیج فروش کفش اینستا

کپشن یکی دیگر از عناصر جدایی ناپذیر هر پست اینستاگرام است. کپشن می تواند باعث جذاب تر شدن یا نادیده گرفتن یک پست شود. اگر تصویر قانع کننده ای دارید اما عنوان پست شما ضعیف است، ممکن است پست تبلیغاتی که برای طراحی آن با استفاده از قالب پست اینستاگرام رایگان تلاش زیادی کرده اید، خیلی خوب عمل نکند، بنابراین نوشتن کپشن مناسب موضوعی است که قطعا باید به آن توجه کنید.
کپشن شما در واقع می تواند کارهای زیادی انجام دهد. اول از همه، می تواند حس خاصی را به مخاطب منتقل کند.
دوم اینکه می‌تواند به عنوان فراخوان برای اقدام عمل کنند. با این حال، بدان معنا نیست که شما نیاز به ارائه یک محصول در هر پست دارید. می‌توانید افراد را تشویق کنید تا با برند شما به روش‌های دیگری تعامل کنند، مانند بازدید از سایت یا تماشای یک ویدیو.

طراحی پست اینستاگرام برای پیج فروش کفش با قالب های آماده دومینگو

انتخاب بهترین نحوه فروش در اینستاگرام نیاز به تمرین دارد تا مشخص شود چه روش هایی برای کسب و کار شما کارآمد هستند. استفاده از قالب پست اینستاگرام رایگان نرم افزار دومینگو و نکاتی که در این مقاله با آنها اشاره کردیم، روند کار را برای شما بسیار آسان تر می کند.
شاید تصور کنید ویرایش قالب های آماده در برنامه طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو مشکل است، اما در واقع استفاده از ابزارهای این نرم افزار تحت وب بسیار ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. 
فقط کافی است همین الان در سایت به صورت رایگان ثبت نام کرده و ماجراجویی خود را آغاز کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین