آیا برای ایجاد محتوای اینستاگرامی که با اهداف کسب و کار شما هماهنگ باشد مشکل دارید یا به دنبال راهی برای ایجاد تعامل بیشتر هستید؟
در این مقاله، 14 ایده جدید را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانید برای افزایش مخاطبان و فروش خود در طراحی پست رایگان  اینستاگرام برای پیج فروش کنسول بازی به کار بگیرید.

 

14 ایده برای طراحی پست رایگان فروش کنسول بازی در اینستاگرام

 

1: پست های آموزشی در خصوص نحوه استفاده از کنسول بازی یا معرفی بازی های جدید طراحی کنید

اینستاگرام بستری ایده آل برای به اشتراک گذاری اطلاعات و آموزش مطالب مفید به خصوص به صورت تصویری است. ابتدا در مورد پیامی که می خواهید به مخاطبان خود برسانید، فکر کنید. شاید بخواهید نشان دهید که چگونه از دکمه های دسته بازی PS4 برای برنده شدن در یک بازی جدید استفاده کنند یا شاید بخواهید نحوه نصب کردن یک بازی جدید را در کنسول بازی آموزش دهید.
برای طراحی پست رایگان آموزشی می توانید از قالب های آماده دومینگو استفاده کنید. آموزش خود را به چند تصویر کوتاه تقسیم کنید و هر تصویر را در یک قالب آماده آپلود کنید. سپس با ابزارهای ویرایش نرم افزار طراحی پست رایگان  اینستاگرام دومینگو، عناصر مختلف مانند لوگو یا رنگ های برندتان را به قالب بیفزایید و آنها را دانلود کنید.
در یک پست اینستاگرام می توانید حداکثر ۹ تصویر را اضافه کنید که برای آموزش یک بازی یا نحوه استفاده از دسته بازی کافی است.
هر تعداد عکس که دانلود کردید را پشت سرهم در یک پست اینستاگرام آپلود کرده و منتشر کنید.

14 ایده برای طراحی پست رایگان فروش کنسول بازی در اینستاگرام

2: اطلاعات مفید درباره کنسول بازی به گیمرها بدهید

هنگامی که به فالوورهای اینستاگرام خود در مورد کنسول های بازی که می فروشید اطلاعات کامل می دهید، به آنها کمک می کنید تا محصولات یا خدمات مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کرده و سفارش دهند.
می توانید نکاتی را برای کمک به آنها در تصمیم گیری برای خرید بهترین کنسول بازی ارائه دهید یا اولین قدمی را که باید قبل از استفاده از محصول یا خدمات شما بردارند به آنها نشان دهید.
اگر مطمئن نیستید که مخاطبان شما می خواهند در مورد چه چیزی بیشتر بدانند، به پرسش‌های متداول در وب‌سایت خود نگاهی بیندازید، نظرات و پیام‌های گذشته را مرور کنید، یا مستقیماً از مخاطبان خود بخواهید که درباره پست بعدی که قرار است منتشر کنید، نظر بدهند. 
تهیه Reel اینستاگرام نیز ایده جالب دیگری است که فالوورها را در یک آموزش یک دقیقه ای یا کمتر راهنمایی می کند. 

3: از نحوه بازی کردن با کنسول بازی ویدیوهای سرگرم کننده تهیه کنید

آیا می خواهید به گیمرها نگاه دید عمیق تری نسبت به آنچه کسب و کارتان می فروشد، بدهید؟ با تهیه یک ویدیوی نمایشی، می توانید به گیمرها یک نمای 360 درجه ای از محصول خود بدهید و اجازه دهید عملکرد آن را به صورت واقعی ببینند.
حتی می توانید با استفاده از لایو اینستاگرام، در زمان واقعی با گیمرها ارتباط برقرار کنید و آنها را با ویژگی‌ها و عملکردهای هر کنسول بازی آشنا کنید. هنگام پخش زنده، به سوالاتی که مطرح می شود، توجه کنید و تمام اطلاعاتی را که گیمرها برای خرید کنسول بازی نیاز دارند به آنها ارائه دهید. 
آموزش های ویدئویی و استوری های متحرک برای گیمر ها جذاب و ایده آل هستند زیرا آنها می توانند به طور کامل با نحوه عملکرد کنسول بازی آشنا شده و راحت تر خرید کنند. این ویدئوهای جذاب در نهایت موجب افزایش فروش پیج اینستاگرام شما خواهند شد.
البته اگر می خواهید یک لایو اینستاگرام را شروع کنید بهتر است از یک روز قبل با انتشار استوری های مناسب، مخاطبین خود را مطلع کنید. برای طراحی استوری اطلاع رسانی می توانید از قالب های آماده برنامه آنلاین دومینگو استفاده کنید.

4: از ورژن های مختلف یا قدیمی یک کنسول بازی برای طراحی پست رایگان اینستا استفاده کنید.

ظاهر کنسول های بازی طی سال های اخیر به شدت متحول شده است. گاهی اوقات نشان دادن دستگاه های قدیمی مانند آتاری و سگا سپس نمایش جدیدترین محصولات گیم سونی می تواند تضاد قبل و بعد جالبی برای گیمرها باشد و تفاوت را به طور موثرتری نشان دهد.
استفاده از تصاویر قدیمی و جدید به ویژه برای برندهای مشهور مثل سونی یا پلی استیشن، ایده خوبی برای طراحی پست رایگان اینستاگرام جذاب است.
اگرچه می‌توانید عکس کنسول های بازی قدیم و جدید را در کنار هم قرار دهید، اما نمایش دراماتیک‌تر در یک پست با چند عکس که پشت سرهم نمایش داده می شوند، هیجان‌انگیزتر است. هنگام طراحی این نوع پست، حتماً ابتدا تصویر محصول جدید را نمایش دهید تا شانس بیشتری برای جذب فالوورهای شما داشته باشد.

14 ایده برای طراحی پست رایگان فروش کنسول بازی در اینستاگرام

قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو به شما کمک می کند که به راحتی این مدل پست ها را طراحی کنید. فقط کافی است چند عکس مناسب از دستگاه های بازی قدیمی و کنسول های بازی جدید در برنامه آچلود کنید و قالب های آماده را با ابزارهای رایگان به دلخواه خود ویرایش نمایید.

5: معرفی کنسول های بازی که می فروشید و ویژگی ها و مزایای آنها را در کانون توجه قرار دهید

ارسال عکس‌های محصول راهی عالی برای معرفی کنسول های بازی است که کسب‌وکار شما می‌فروشد. با طراحی پست رایگان  معرفی محصول می توانید به دنبال‌کنندگان نشان دهید چه مزایایی خرید یک کنسول بازی را برجسته می کند، البته طراحی یک پست با چند تصویر با مجموعه ای از تصاویر یا ویدیوها برای معرفی کنسول های بازی بهتر است.

6: به مشتریان درباره نحوه راه اندازی مدل های جدید کنسول بازی آموزش دهید

بسیاری از گیمرها با راه اندازی کنسول های بازی جدید مشکل دارند. با پیشرفت تکنولوژی، گزینه های متعددی به کنسول هایی مانند ایکس باکس، پلی استیشن و غیره اضافه شده و افراد تازه کار نمی دانند چطور از آنها استفاده کنند. اگر می خواهید رضایت گیمرهایی که از شما خرید می کنند را جلب کنید حتما پست هایی مرتبط با آموزش نحوه راه اندازی کنسول های بازی برای آنها طراحی کنید.

7: از عکس های خودتان یا همکارانتان حین بازی با کنسول های مختلف برای طراحی پست رایگان  اینستا استفاده کنید.

علاوه بر دیدن عکس محصول، گیمرها اغلب از دیدن شما یا تیم تان که در حال بازی هستید هیجان زده می شوند. طراحی این پست ها واقعا با گیمرها ارتباط نزدیکی برقراری می کند و جذب فالوور را برای شما آسانتر خواهد کرد.
اگر اتفاقاتی در پشت صحنه می افتد که خنده دار یا هیجان انگیز است اشتراک گذاشتن آن می تواند راهی عالی برای ایجاد اعتماد و ایجاد ارتباط عمیق تر با مشتریان تان باشد.

14 ایده برای طراحی پست رایگان فروش کنسول بازی در اینستاگرام

به عنوان مثال، می توانید به دنبال کنندگان نشان دهید که در یک آخر هفته تیم شما چگونه برای انجام یک بازی دسته جمعی دور هم جمع می شود. همچنین می‌توانید به آن‌ها نشان دهید که محبوب‌ترین بازی خود از نظر شما و تیم تان کدام است.
اگر می‌خواهید به سؤالات پاسخ دهید و با دنبال‌کنندگان چت کنید، برگزاری یک لایو اینستاگرام در حال بازی کردن ایده خوبی است، به خصوص اگر از قبل برای آن برنامه‌ریزی کرده باشید.

8. بین گیمرها مسابقه بگذارید و قرعه کشی کنید

اگر می خواهید تعامل بیشتری با مخاطبین برقرا کنید یا گیمرها را در مورد یک بازی جدید هیجان زده کنید، از طراحی استوری تعاملی اینستاگرام برای برگزاری یک مسابقه استفاده کنید. این مسابقه می تواند شامل برچسب سوالات باشد و در آن سوالی را در مورد یک بازی از گیمرها بپرسید. در استوری اعلام کنید که با قرعه کشی به فرد برنده هدیه می دهید. 
طراحی این استوری ها موجب می شود بازخورد دنبال‌کنندگان را دریافت کند و در عین حال راهی سرگرم‌کننده برای تقویت هویت برندتان بین مخاطبین است.

9: یک چالش را در پست اینستاگرام تبلیغ کنید

آیا پیج کنسول بازی شما قصد دارد میزبان یک لایو زنده، آموزش بازی، قرعه کشی، یا یک بازی دسته جمعی باشد می توانید برای تبلیغ این رویدادها از قالب های آماده دومینگو استفاده کنید.
در این پست باید به طور کامل مشخص کنید که چه کسانی می توانند در رویداد شرکت کنند، زمان برگزاری رویداد چه وقت است و چه مزیتی برای شرکت کنندگان خواهد داشت.

14 ایده برای طراحی پست رایگان فروش کنسول بازی در اینستاگرام

رویدادهای زنده یا تبلیغ تخفیف در خرید و فروش ویژه در حین برگزاری رویداد در اینستاگرام می تواند فالوورها را تشویق به مشارکت در آن رویداد کند. 

10: از گیمرها یک سوال بپرسید یا یک نظرسنجی برگزار تا تعامل بیشتری با آنها داشته باشید

تعامل یکی از عوامل کلیدی است که الگوریتم اینستاگرام را به سمت نمایش پست های شما در اکسپلور هدایت می‌کند، به این معنی که ایجاد محتوایی که فالوورها را وادار به لایک کردن، نظر دادن، اشتراک‌گذاری یا ذخیره کردن کند، بسیار مهم است. برای الهام بخشیدن به مخاطبان خود برای تعامل بیشتر، نظرات آنها را بپرسید، از آنها بخواهید برای اطلاعات بیشتر در خصوص یک کنسول بازی یا یک بازی محبوب به شما پیام بدهند، یا از آنها بخواهید دوستانی را که ممکن است برند شما را دوست داشته باشند، تگ کنند.
اگر می خواهید تعامل مخاطبین را بیشتر کنید آنها را تشویق کنید تا فعالیت بیشتری داشته باشند و جایزه بگیرند. 

11: از گیمرها دعوت کنید تا از رکورد زنی بازی خود فیلم بگیرند و در پیج خودشان منتشد کنند و شما را تگ کنند، سپس همان محتوا را دوباره در پیج کنسول بازی خود منتشر کنید

آیا می خواهید مخاطبان شما محتوایی فراتر از یک فکر یا نظر سریع را با شما به اشتراک بگذارند؟ از برچسب self add استفاده کنید تا گیمرها را دعوت کنید محتوای خودشان را به استوری شما اضافه کنند. برای مثال، افراد را تشویق کنید تا عکس‌هایی از رکوردهایی که در بازی زده اند زده اند بگیرند، و همراه با عکس کنسول بازی که از شما خریده اند به اشتراک بگذارند.

اگرچه اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای جمع‌آوری محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است، اما مکان بسیار خوبی برای ارسال مجدد محتوای مورد علاقه‌تان UGC نیز می باشد. از آنجایی که UGC معمولاً معتبرتر از محتوای برند به نظر می رسد، می تواند اعتبار پیج کنسول بازی شما را افزایش دهد و در عین حال به شما در ایجاد روابط بهتر با طرفداران و مشتریان کمک کند.
برای تشویق فالوورها به اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوهای مرتبط با کنسول بازی هایی که می فروشید، هشتگ آن را در پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. 

12: یک پست اینستاگرام برای برگزاری مسابقه با هدایای جذاب طراحی کنید

راه دیگر برای به حداکثر رساندن تعامل، میزبانی یک مسابقه یا هدیه است (البته با پیروی از دستورالعمل های تبلیغاتی پلت فرم ). مسابقات می تواند برای جذب فالوورهای جدید و همچنین جذب مجدد مخاطبان فعلی شما ایده آل باشد. به طور طبیعی، زمانی که چیزی ارزشمند را هدیه می دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که دنبال کنندگان شما با محتوای شما تعامل داشته باشند یا حتی آن را به دوستان خود معرفی کنند.

14 ایده برای طراحی پست رایگان فروش کنسول بازی در اینستاگرام

13. از قالب های آماده برنامه آنلاین و رایگان دومینگو برای طراحی پست رایگان فروش ویژه استفاده کنید

با استفاده از طراحی پست فروش ویژه، می‌توانید محتوای اینستاگرامی خلق کنید که باعث ایجاد تعامل، رشد مخاطبان و حتی افزایش فروش شود. با استفاده از قالب‌های آماده برنامه طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو می توانید پست های اینستا را متناسب با ابتکارات یا اولویت‌های جدید خود خلق کرده و حتی می‌توانید فرآیند تولید محتوای خود را ساده کنید و اطمینان حاصل کنید که همیشه پست‌های ارگانیک اینستاگرام را منتشر می کنید که از اهداف تجاری شما پشتیبانی می‌کند.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین