اینستاگرام یک پلتفرم استثنایی برای فروش محصولات است. این پلتفرم بسیار محبوب بعد از فیس بوک بیشترین امار تعامل را دارد. 32 درصد از نوجوانان آمریکایی از اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی مورد علاقه خود یاد می‌کنند و 53 درصد از کاربران اینستاگرام برندهای مورد علاقه خود را در اینستاگرام دنبال می‌کنند که از بین آنها 44 درصد از اینستاگرام برای خرید محصول استفاده می‌کنند. این آمار بسیار بیشتر از هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری است که نشان می‌دهد نباید بازاریابی در اینستاگرام را برای پیج فروش هدفون گیمینگ نادیده بگیرید.
شاید تصور کنید بازاریابی در اینستاگرام برای پیج هدفون گیمینگ کار آسانی نیست و به نظر می‌رسد تنها برندهایی که می‌توانند از آن به نفع خود استفاده کنند پیج هایی هستند که غذا، لباس یا محصولات زیبایی را به فروش می‌رسانند.
اما حقیقت این است که با طراحی پست های جذاب و محتوای مناسب برای نوجوانان به راحتی می‌توانید برای پیج فروش هدفون گیمینگ نیز مشتریان پر و پا قرصی پیدا کنید.
اگر نمی دانید از چه ایده هایی برای طراحی پست اینستا و بازاریابی پیج خود استفاده کنید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

10 ایده طراحی پست اینستاگرام برای پیج فروش هدفون گیمینگ

 

1. به جای معرفی محصولات، از تجربه و نظر مشتریان برای طراحی پست اینستاگرام استفاده کنید 

چه کسی می‌گوید که شما حتما باید از طراحی پست اینستاگرام برای معرفی هدفون های خود استفاده کنید؟ درست است که مشتریان باید بدانند که شما چه چیزی را می‌فروشید اما لازم نیست در تصاویر پست های اینستا فقط روی هدفون های خود تمرکز کنید. شما می‌توانید تجربه استفاده از هدفون های گیمینگ را به اشتراک بگذارید.
مثلا در پس زمینه جذابی که برای معرفی هدفون خود در نظر گرفتید، عکس یکی از شخصیت های محبوب بازی های آنلاین را قرار بدهید و تفاوت را در جذب مخاطبین نوجوان و جوان تان خواهید دید.

10 ایده طراحی پست اینستاگرام برای پیج فروش هدفون گیمینگ

2. از ابزارهای طراحی پست اینستاگرام استفاده کنید

اینستاگرام برای زیبا جلوه دادن تصاویر، ابزارهای بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد، بنابراین، از تمام ویژگی های آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که این ابزارها به طور مرتب به روز می‌شوند پس می‌توانید گزینه های جدید را برای جذابتر کردن طراحی پست اینستا امتحان کنید. 
عکس برخی از هدفون‌ها فقط با یک فیلتر جالب هنری، جذاب به نظر می‌رسد پس از جلوه های ویژه و ابزارهای ویرایش برای هدف خود استفاده کنید.
اگر ابزارهای اینستاگرام به نظرتان کافی نیست از ابزارهای موجود در برنامه طراحی پست اینستاگرام دومینگو کمک بگیرید که به شما در ایجاد جذاب ترین تصویر کمک می‌کنند.

10 ایده طراحی پست اینستاگرام برای پیج فروش هدفون گیمینگ

3. نوجوانانی را که از هدفون های شما استفاده می‌کنند و با آن عکس سلفی می‌گیرند، تگ کنید

نوجوانان عاشق عکس گرفتن از خودشان هستند. واقعاً عجیب است که آنها چقدر عکس سلفی گرفتن را دوست دارند. بنابراین هر بهانه ای برای گرفتن عکس از خودشان به آنها بدهید، نه نمی گویند.
شما باید از این فرصت استفاده کنید و از آنها بخواهید با هدفون های گیمینگ که از پیج اینستاگرام شما خریده اند عکس سلفی بگیرند و پس از تگ کردن پیج شما در فید خود به اشتراک بگذارند. 
سپس شما باید این محتواها را در پیج هدفون گیمینگ خودتان مجددا به اشتراک بگذارید و آنها را تگ کنید. فراموش نکنید که از هشتگ هایی مانند #سلفی_با_هدفون_گیمینگ ، آگاهی و مشارکت برند را تشویق کنید.
حتی می‌توانید با در نظر گرفتن جوایزی نوجوانان را تشویق کنید تا با هدفون های شما عکس بگیرند. 

4. از محتوای تولید شده توسط کاربر برای طراحی پست اینستا استفاده کنید

یک سوم از کاربران اینستاگرام خود را عکاس می‌دانند و در نتیجه از همه چیز عکس می‌گیرند. احتمال زیادی وجود دارد که تصویری از هدفون های شما یا تجربه ای در ارتباط با هدفون هایی که می‌فروشید در اکانت اینستاگرام دیگری وجود داشته باشد. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را پیدا کنید. جمع آوری این محتوا به برند شما کمک می‌کند از این محتوا در طراحی پست های تبلیغاتی تان استفاده کنید، اما در این مورد، فراموش نکنید که از صاحب پست اجازه بگیرید و با او همکاری کنید.

5. نحوه طراحی پست های اینستاگرام رقبای خود را زیر نظر داشته باشید

اگر در مورد نحوه ارائه و تبلیغ محصولات خود در اینستاگرام شک دارید، بررسی کاری که رقبای شما انجام می‌دهند می‌تواند مفید باشد. یافتن رقبای تان با جستجوی هشتگ‌ها در اینستاگرام برای شما آسان خواهد بود، زیرا کسب و کارها از هشتگ‌ها برای بهتر دیده شدن پست هایشان استفاده می‌کنند. شاید به نظر برسد که رقبای زیادی برای پیج فروش هدفون گیمینگ وجود ندارد، بنابراین باید نگاهی اجمالی به کسب‌وکارهایی که به حوزه کاری شما مرتبط است، داشته باشید.
به این ترتیب، شما به سادگی پیج خود را با سایر برندهای موجود در حوزه تجاری تان مقایسه می‌کنید و همچنین به سرعت بررسی می‌کنید که رقبای شما چه نوع کمپین های بازاریابی را اجرا می‌کنند و می‌توانید از آن برای طراحی پست های اینستاگرام جذابتر ایده بگیرید.

6. با اینفلوئنسرهای برتر در حوزه محصولات خود همکاری کنید

هر جایگاه تجاری تعدادی اینفلوئنسر دارد که عمیقاً درگیر موضوع هستند و می‌دانند چگونه آن را به شیوه ای جالب تبلیغ کنند. برای فروش هدفون گیمینگ نیز این نوع تبلیغات می‌تواند بسیار ارزشمند باشد زیرا به شما امکان می‌دهد در برخی از روش های بازاریابی موثر از آنها کمک بگیرید یا یک همکاری موفق را شروع کنید.
البته تبلیغ در پیج اینفلوئنسرها ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد به خصوص اگر کار طراحی پست اینستاگرام را هم به خودشان بسپارید. برای صرفه جویی در هزینه‌ها می‌توانید از قالب های آماده نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو استفاده کنید و به صورت رایگان چند پست تبلیغاتی برای پسج فروش هدفون گیمینگ خود بسازید و برای تبلیغات در اختیار اینفلوئنسرها قرار دهید.

7. میزان دسترسی و تعامل با پست های اینستاگرام پیج خود را تجزیه و تحلیل کنید

ارزیابی پست های اینستا یکی از جنبه های کلیدی تجزیه و تحلیل کمپین های بازاریابی است. بدیهی است که باید بدانید که پست‌هایتان چقدر خوب نتیجه داده اند و کدام پست‌ها علاقه مخاطبان شما را جلب کرده یا آنها را تشویق به انجام کاری که انتظار دارید، کرده اند.
در قسمت insight اینستاگرام می‌توانید آمار بازدید و تعامل با پست هایتان را بررسی کنید و ببینید کدام پشت های شما محبوبیت بیشتری داشته اند تا در آینده برنامه ریزی بهتری برای انتشار پست داشته باشید.

8. با سایر کاربران اینستاگرام تعامل داشته باشید

برای بازاریابی موفق در اینستاگرام حتما باید با مخاطبین تان تعامل داشته باشید. افراد و برندهایی که شما را دنبال می‌کنند و در مورد عکس های شما نظر می‌دهند، انتظار دارند واکنش شما را ببینند. بنابراین، حتما برندهایی را دنبال کنید که به محصول شما مرتبط هستند، اما رقیب مستقیم شما نیستند و با آنها تعامل برقرار کنید. به احتمال زیاد، آنها نیز به شما پاسخ خواهند داد و در نتیجه فالوورهای آنها با حساب اینستاگرام شما آشنا خواهند شد. فقط مطمئن شوید پیج هایی را دنبال کنید که فالوورهای شما به آنها علاقه دارند.

10 ایده طراحی پست اینستاگرام برای پیج فروش هدفون گیمینگ

اگر در بازاریابی اینستاگرام جدی هستید، با فالوورهای خود نیز تعامل داشته باشید، به عنوان مثال روی عکس های آنها کامنت بگذارید و پست هایشان را لایک کنید. فالوورهای شما به شدت از این تعامل شما قدردانی خواهند کرد! و البته فراموش نکنید با تمام افرادی که در اینستاگرام از برند شما نام برده اند درگیر شوید. به این ترتیب شما بسیار تعاملی تر و کمتر شبیه یک پیج فروش که فقط به فکر سود خود باشد، به نظر می‌رسید.

9. از طراحی پست های تبلیغاتی اینستاگرام برای افزایش فروش هدفون گیمینگ کمک بگیرید

زمانی که سعی می‌کنید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و فروش پیج هدفون گیمینگ را افزایش دهید، می‌توانید از طراحی پست های تبلیغاتی نهایت استفاده را ببرید. طراحی پست های تبلیغاتی اینستاگرام می‌تواند به صورت فصلی یا در مناسبت های خاص باشد. 

10 ایده طراحی پست اینستاگرام برای پیج فروش هدفون گیمینگ

به مخاطبین تان نشان دهید که برای آنها ارزش قائلید و به افرادی که با پیج شما تعامل داشته باشند تخفیف خرید می‌دهید.
پست های تبلیغاتی اینستاگرام می‌توانند فروش شما را به شدت افزایش دهند! برای تبلیغات فصلی یا مناسبتی حتما لازم نیست مانند بقیه فقط نزدیک کریسمس یا روز ولنتاین پست تخفیف دار یا فروش ویژه بذارید. خلاق باشید و از مناسبت هایی که به طور غیرمستقیم مرتبط با محصول تان است استفاده کنید. 

10. با طراحی پست های جذاب اینستا، قرعه کشی برگزار کنید و پیشنهاد تخفیف بدهید. 

آیا تا به حال متوجه شده اید که چگونه برخی از فالوورها روی عکس های محصول کامنت هایی مانند "من به این نیاز دارم" نظر می‌دهند یا دوستی را تگ می‌کنند؟ از این به عنوان یک فرصت فروش در اینستا استفاده کنید. یک فراخوان ساده ممکن است برای شما نتیجه فوق العاده ای داشته باشد! مثلا می‌توانید بین فالوورهایی که شما را تگ می‌کنند یا پست هایتان را شیر می‌کنند، قرعه کشی برگزار کرده و به آنها تخفیف بدهید! طراحی پست های قرعه کشی و جایزه یکی از راه هایی است که می‌توانید مشتریان را به سمت برند خود بکشانید و نشان دهید که چقدر به آنها اهمیت می‌دهید. 

11. با طراحی استوری های متحرک تبلیغاتی توجه مخاطب را به پیج فروش هدفون گیمینگ جلب کنید 

در استوری اینستاگرام می‌توانیو ویدیوهای کوتاه بگذارید و استوری متحرک بسازید، بنابراین از این ویژگی به نفع خود استفاده کنید! به عنوان مثال، چرا نحوه استفاده از هدفون گیمینگ پیشرفته خود را که دارای دومه های متعدد تنظیم صدای استریو است در آنها نشان نمی دهید؟ اگر مشتریان شما هنوز مطمئن نیستند که می‌خواهند کدام مدل هرفون را بخرند، بیشتر احتمال دارد که یک ویدیوی 15 ثانیه‌ای اینستاگرام آنها را ترغیب کند تا محصول مورد نظرشان را سفارش دهند. به علاوه، این یک راه عالی برای تعامل با فالوورها، دادن اطلاعات در مورد محصول و پاسخ به هر سوالی است.

12. از قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو برای ساخت مست های جذاب اینستاگرام استفاده کنید

اگر می‌خواهید تبدیل به یک پیج فروش هدفون گیمین موفق در اینستاگرام شوید، باید از ایده های خلاقانه برای طراحی پست های جذاب اینستا استفاده کنید تا مخاطبین بیشتری به سمت پیج شما هدلیت شوند. 
پست های متنوع نه تنها به دنبال کنندگان شما کمک می‌کند تا پیج کسب و کار تان را پیدا کنند، بلکه افرادی را جذب می‌کند که نمی دانستند با فالو کردن پیج  شما امکان خرید انواع هدفون را با کیفیت بالا دارند. 
اما احتمالا شما نیز مانند بسیاری از افراد مبتدی دیگر که به تازگی شروع به بازاریابی در اینستا کرده اند نمی دانید چطور باید پست هایی طراحی کنید که مخاطبین تان را جذب کند. نگران نباشید، ما قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید از طرح های آن برای ساخت پست و استوری های پیج هدفون گیمینگ کمک بگیرید

10 ایده طراحی پست اینستاگرام برای پیج فروش هدفون گیمینگ

رابط کاربری برنامه تحت وب ما نیز بسیار راحت و کاربرپسند است و تمام ابزارهای مورد نیاز برای تغییر و ویرایش متن، عکس، استیکر و سایر عناصر را در اختیار شما قرار میدهد.
پس چرا معطلید، همین امروز در اپلیکیشن دومینگو رایگان ثبت نام کنید تا پیج فروش هدفون تان را با انتشار پست های جذاب متحول کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین