اینستاگرام یک ابزار بازاریابی غیرقابل انکار است، و امروزه با بیش از 200 میلیون حساب تجاری در این پلتفرم، بسیار مهم است که برای ایجاد پست‌های اینستاگرامی با طراحی خوب و متفکرانه وقت بگذارید و متمایز شوید. شما باید یک برنامه طراحی استراتژیک در پیج اینستاگرام کسب و کار خود اعمال کنید تا دنبال کنندگان وفادار خود را جذب کنید و در طولانی مدت در این برنامه موفقیت کسب کنید. با این حال، ایجاد یک فید اینستاگرام تمیز و منسجم به مهارت‌های طراحی و تعهد زمانی نیاز دارد که ممکن است فاقد آن باشید، اینجا است که استفاده از قالب های پست اینستاگرام به کمک شما می‌آید.
در این پست ما در مورد نحوه ایجاد قالب های از پیش ساخته شده پست اینستاگرام بحث خواهیم کرد تا چندین قالب آماده داشته باشید و با اطمینان از در اختیار داشتن قالب های یکسان برای پست های مختلف، زمان کمتری برای ساخت یک فید منسجم و زیبا اختصاص دهید. در لینک زیر می‌توانید این قالب‌ها را دانلود کنید:

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

اما پیش از دانلود بهتر است با ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای هر کدام آشنا شو.

 

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

 

قالب پنل برای انتشار پست های خبری اینستاگرام 

برای کسانی که سعی در انتشار خبرهایی مانند برگزاری یک رویداد یا وبینار را در پیج خود دارند، استفاده از قالب پنل گزینه مناسبی است.
با افزودن عکس‌های پروفایل سخنرانان و نام‌های کاربری، می‌توانید این قالب پست اینستاگرام را سفارشی کنید تا تبلیغات خود را ایجاد کنید و به دنبال‌کنندگان این فرصت را بدهید تا ایده‌ای از آنچه می‌توانند منتظر آن باشند، پیدا کنند.

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

در ساخت و طراحی پست های خبری باید سعی کنید تا حد ممکن اطلاعات کافی را در اختیار کاربران قرار دهید در قالب ارائه شده تمام اطلاعات لازم را برای حضور در رواد مطرح شده است.

قالب نقل قول برای پست اینستاگرام 

گاهی اوقات می‌خواهید بین پست های خود از نقل قول‌هایی که مرتبط با کسب‌وکارتان هستند، استفاده کنید.
مصاحبه با اعضای تیم، بیان نقل قول های الهام بخش یا نظر یکی از مشتریان تان می‌تواند از جمله نقل قول هایی باشد که فالوورهای شما از دیدن آنها لذت ببرند.

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

تطبیق پذیری این قالب به شما امکان می‌دهد تصویر پس زمینه را متناسب با نقل قولی که به اشتراک می‌گذارید، تغییر دهید.

قالب آگهی فروش برای پست های تبلیغاتی اینستاگرام

شما را نمی دانم، اما وقتی پست های تبلیغاتی مربوط به فروش یک محصول را می‌بینم که جذاب و حرفه ای  طراحی شده، هیجان زده می‌شوم تا آنچه در دسترس است را بررسی کنم.
وقتی به دنبال فروش محصولات یا به اشتراک گذاشتن یک پیشنهاد فصلی هستید، این قالب پست تبلیغاتی اینستاگرام مستقیماً به نقطه ای می‌رسد که توجه‌ها را به خود جلب کند. تصویر پس زمینه را متناسب با موقعیت تان تغییر دهید و در عرض چند دقیقه این پست را آماده خواهید کرد.

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

این قالب درهم و برهم نیست و کسانی را که از قبل طرفدار محصول شما هستند، تشویق می‌کند که برای استفاده از این فرصت به سایت شما مراجعه کنند.

قالب پست اینستاگرام برای مشاوره

گاهی اوقات فالوورهای شما ممکن است به مشاوره نیاز داشته باشند، در اینجاست که قالب مشاوره می‌تواند این نیاز را برآورده کند.
اگر برای حرفه ای‌ها یا علاقه مندان به یک تخصص خاص پست می‌گذارید، می‌توانید به آنها کمک کنید تا در تخصصی که سعی در توسعه آنها دارند مهارت بیشتری پیدا کنند. تصاویر را تغییر دهید تا نکات مد نظر شما را منعکس کند و آن را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

اگرچه این یک قالب ساده است، اما راهی آسان برای تعامل با فالوورها از طریق پست اینستاگرام می‌باشد، و اگر می‌خواهید بیشترین استفاده را از آن ببرید، فالوورهایتان را تشویق کنید تا نکات یا توصیه‌هایی را که برایشان مفید است به اشتراک بگذارند.

قالب پست اینستاگرام برای استخدام

درست است که شما فقط می‌توانید فرصت‌های شغلی را در وب‌سایت‌هایی مانند لینکدین ارسال کنید، اما می‌توانید دقیقاً به کسانی که به دنبالش هستید در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز برسید.

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

این قالب را سفارشی کنید تا موقعیت‌های شغلی مختلفی را که برای آنها به دنبال همکار مناسبی می‌گردید، به نمایش بگذارید اگر تعداد موقعیت های شغلی زیاد است می‌توانید آن را در کشپن پست خود نیز ادامه دهید.
می‌توانید با استفاده از این قالب وسفارشی سازی آن با ابزارهای برنامه طراحی و ویرایش تصویر دومینگو، به مخاطبان بیشتری در اینستاگرام دسترسی پیدا کنید تا شخصیت مورد نظر خود را بهتر مورد هدف قرار دهید.

قالب آموزشی پست اینستاگرام

با استفاده از قالب آموزشی، مواردی مانند کتاب‌های الکترونیکی یا راهنماها را تبلیغ کنید.
با ارائه نکات اجمالی در مورد آموزش های خود به فالوورها، می‌توانید از سفارشی سازی این پست برای نمایش یک کال تو اکشن مناسب و دانلود انواع مختلف منابع استفاده کنید. پست را سفارشی کنید تا طرح آن، رنگ و هویت برند شما را منعکس کند.

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

این قالب مدرن، برخلاف پست های تبلیغاتی طولانی و پر از متن که بیش از حد با تصاویر، پر شده اند، رویکرد حرفه‌ای و مینیمالیستی را همزمان در خود دارد که بینندگان را ترغیب می‌کند آن را بررسی کنند.

قالب پست اینستاگرام برای معرفی محصول جدید

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

هنگامی که برای عرضه محصول جدید آماده هستید، باید مخاطبان هدف خود را تشویق کنید تا روزی که این محصول در فروشگاه شما به فروش می‌رسد وارد سایت یا پیج شما شده و اطلاعات بیشتری از آن دریافت کنند.
با استفاده از قالب معرفی محصول جدید، می‌توانید به دنبال‌کنندگان خود ایده‌ای بدهید که از این نوآوری جدید چه انتظاراتی داشته باشند. همچنین می‌توانید تصاویر را تغییر دهید تا ویژگی های محصول را منعکس کنید.
با استفاده از این پست،  بدون استفاده از کلمات، فالوورهای شما می‌توانند ایده واضح تری از آنچه محصول جدید شما می‌تواند برای آنها انجام دهد در صورت خرید آن به دست آورند.

طراحی قالب برای نظر مشتری

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

به اشتراک گذاشتن نظرات مثبت درباره برند یا محصول شما می‌تواند راهی عالی برای هویت بخشیدن به تجارت شما باشد.
از این قالب می‌توانید برای به اشتراک گذاشتن تجربیات مثبت مشتریان یا کارمندان خود از کسب و کارتان استفاده کنید، که می‌تواند مشتریان بالقوه را به پیج شما جذب کند.
اشتراک گذاری نظرات می‌تواند به مشتریان کمک کند تا به برند شما اعتماد کنند، و افزودن پست هایی مانند این به پروفایل شما می‌تواند به این روند کمک کند.
ساخت قالب برای تبلیغ پادکست

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

پادکست‌ها در حال افزایش هستند، بنابراین برای کمک به اطلاع رسانی درباره آنها، باید در پیج اینستاگرام خود تبلیغ کنید.
این قالب ساده راهی عالی برای تبلیغات پادکست شماست. می‌توانید از کپشن پست استفاده کنید تا به دنبال‌کنندگان تان ایده‌ای در مورد آینده‌تان بدهید و آنها را تشویق کنید که این خبر را منتشر کنند

طراحی قالب های پست و استوری اینستاگرام برای کسب و کار

شما همیشه زمان، منابع یا کارمندی برای طراحی پست های قابل توجه اینستاگرام ندارید. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم از قالب های پست و استوری اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنید که می‌توانید آنها را با استفاده از بهترین نرم افزارهای ساخت پست و استوری اینستاگرام بسازید و سفارشی کنید.

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

هرچند پست‌های سنتی اینستاگرام در تایم لاین دائمی شما ماندگارتر هستند و به فالوورها اجازه کامنت گذاشتن و لایک کردن را می‌دهند، نباید قدرت استوری اینستاگرام را هم دست کم بگیرید که می‌تواند برای نیازها و موقعیت‌های فوری‌تر استفاده شود.
در واقع روزانه 500 میلیون اکانت از ویژگی استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند. بنابراین، هنگامی که پست خود را ایجاد می‌کنید، از خود بپرسید که آیا انتشار آن به عنوان یک استوری بهتر است یا به عنوان یک پست .
در ادامه مراحل ساخت و دانلود قالب های پست و استوری اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید هر زمان که آماده انتشار هستید، محتوا های خیره کننده ای را در اختیار داشته باشید.

مراحل ساخت پست و استوری اینستاگرام در دومینگو

پس از ثبت نام رایگان در نرم افزار دومینگو، برای ساخت قالب پست یا استوری اینستاگرام باید ابتدا اندازه مناسب را انتخاب کنید تا یک بوم خالی در اختیار شما قرار گیرد. 
در این بوم خالی، ابزارهای متنوعی در اختیار شما است تا قالب مورد نظر خود را بسازید. شاید به این نتیجه رسیده باشید که پست شما نیازی به عکس ندارد و قرار دادن متن روی پس‌زمینه تک رنگ برای شما کافی است. اگر اینطور است، یک رنگ یا یک گرادیان رنگی برای پس زمینه انتخاب کنید، سپس از عناصری مانند دایره یا مربع برای ایجاد فصایی که مناسب نوشتن متن باشد استفاده کنید، در نهایت متن را به کادر اصافه کرده و روی گزینه دانلود کلیک کنید.

به قالب پست یا استوری خود عکس اضافه کنید

اگر تصمیم گرفته اید که می‌خواهید از یک عکس در قالب پست اینستاگرام خود استفاده کنید، به خصوص اگر می‌خواهید از آن به عنوان پس زمینه برای پوشش متن استفاده کنید، چند گزینه دارید.
با گوشی یا دوربین عکاسی کنید. نیازی نیست برای پست های اینستاگرام خود یک عکاس حرفه ای باشد، ی می‌توانید با گوشی خود عکس های عالی بگیرید .
از یک عکس از فایل های گالری خود استفاده کنید. اگر نیاز به استفاده از عکس های تیمی یا عکاسی محصول دارید، گزینه آپلود به خوبی کار می‌کند که ممکن است کیفیت بهتری داشته باشد.
از یک عکس استوک که مربوط به کسب و کار شما است استفاده کنید (فقط مطمئن شوید که از یک عکس چندین بار استفاده نکنید!).
هر عکسی که تصمیم به استفاده از آن دارید، به سادگی آن را به عنوان پس‌زمینه در قالب خود جایگزین کنید و اندازه عکس را تغییر دهید تا مطابق میل شما باشد (و کیفیت خوبی داشته باشد).

عناصر طراحی را اضافه کنید.

قالب های پست اینستاگرام دارای مکان هایی برای طراحی متن با فونت های خاص و عناصر دیگر هستند. گام بعدی شما تغییر، افزودن یا حذف هر عنصری است که مناسب می‌دانید.
اضافه کردن عناصر می‌تواند شامل به‌روزرسانی قالب برای منعکس کردن اطلاعاتی باشد که می‌خواهید دنبال‌کنندگان بدانند و/یا اقدامی که می‌خواهید انجام دهند.

پست یا استوری را ذخیره کنید.

وقتی تمام کارهایی که می‌توانستید برای ساخت قالب مناسب خود خود انجام دادید، باید پست یا استوری خود را ذخیره کنید تا در اینستاگرام منتشر شود. تنها کاری که در اینجا باید انجام دهید این است که روی گزینه دانلود کلیک کنید. سپس، آن را در گوشی خود ذخیره کنید تا بتوانید آن را پست کنید.

پست یا استوری را در اینستاگرام آپلود کنید.

هنگامی که پست یا استوری خود را ذخیره کردید، وقت آن است که آن را آپلود کنید تا با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. برای یک پست سنتی، اینستاگرام را باز کنید، روی دکمه + در مرکز پایین کلیک کنید، عکس خود را انتخاب کنید، هر فیلتر، توضیح یا هشتگ مورد نظرتان را اضافه کنید و روی Share کلیک کنید. (
برای انتشار استوری اینستاگرام، روی نماد دوربین در سمت چپ بالای صفحه خود کلیک کنید تا به رول دوربین خود در پایین سمت چپ صفحه دسترسی داشته باشید، تصویر خود را انتخاب کنید، تاریخ نمایش داده شده را کوچک کنید و هر عنصر طراحی اضافی - مانند یک GIF یا یک متن اضافی - را به تصویر اضافه کنید. درنهایت، روی استوری تان در پایین سمت چپ کلیک کنید.

بهترین اپلیکیشن‌ها برای طراحی قالب پست های اینستاگرام

در ادامه چند نرم افزار برای ساخت و دانلود قالب های پست اینستاگرام معرفی می‌کنیم، تا قالب های پست و استوری اینستاگرامخیره کننده ای بسازید.

1. HubSpot

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

HubSpot چند قالب آماده برای پست‌ها و استوری های اینستاگرام شما دارد.
می‌توانید از طریق اسلایدهای Google به الگوهای کاملاً قابل تنظیم دسترسی داشته باشید، جایی که می‌توانید طرح‌های رنگی، تصاویر و هدف هر قالب را بسته به موضوعی که در مورد آن پست می‌کنید تغییر دهید - که بسیاری از آنها قبلاً برای تبلیغ رویدادهای تجاری یا انتشار محصولات ساخته شده‌اند.

2. فوتور

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

اگر به دنبال مجموعه ای رایگان از قالب‌ها برای انتخاب هستید، Fotor بیش از سه هزار قالب را برای هر موضوع یا مناسبتی در اختیار شما قرار می‌دهد.
با Fotor، می‌توانید پست خود را به گونه‌ای تهیه کنید که تصویر برند شما را منعکس کند، در حالی که طرح‌های فصلی یا فروش‌های ویژه یا بنرهای تبلیغاتی تخفیف دار را برای کسب و کار خود در نظر بگیرید.

3. کرلو

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

Crello یک ابزار طراحی گرافیک آنلاین است که برای طراحی محتوای تصویری برای بسیاری از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ساخته شده است - به کاربران قالب‌های زیادی برای انتشار در شبکه اینستاگرام نیز ارائه می‌دهد.

4. Creative Market

اگر مایل به هزینه کردن برای طراحی حرفه ای مست های اینستاگرامهستید، ممکن است به خرید یکی از بسته‌های قالب اینستاگرام Creative Market فکر کنید.

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

در این نرم افزار می‌توانید قالب های استوری اینستاگرام، مانند مجموعه استوری های متحرک ، خریداری کنید .

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

در نهایت، ممکن است خرید یک بسته نرم افزاری را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند یک تم منسجم برای فید اینستاگرام خود ایجاد کنید، مانند این قالب The Grid .

قالب های رایگان پست اینستاگرام برای برند شما

نرم افزار طراحی قالب پست اینستاگرام دومینگو

امیدواریم هنگام آماده شدن برای طراحی پست و استوری اینستاگرام، راهنما و قالب ما برای شما مفید بوده باشد. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید قالب‌های از پیش ساخته شده اینستاگرام را ایجاد و ذخیره کنید، بنابراین می‌توانید بدون طراحی خسته‌کننده هر روز یک پست جذاب بسازید و روی جذب فالوورهای وفادار تمرکز کنید.
اگر برای شروع به قالب پست اینستاگرام نیاز دارید، قالب‌های رایگان پست اینستاگرام دومینگو را می‌توانید هم برای پست‌های سنتی و هم برای استوری‌ها دانلود کنید، که می‌توانید آن‌ها را مطابق با نام تجاری خود تنظیم کنید. می‌توانید هر قسمتی از قالب را تغییر دهید - تصویر، متن و عناصر طراحی - تا مطمئن شوید که پست‌هایی را منتشر می‌کنید تا تعداد فالوورهای خود را رشد دهید و درگیر کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین