روز مادر که نزدیک می‌شود فرصت فوق العاده ای برای کسب و کارها است تا به مناسبت این روز بزرگ ، تبلیغات گسترده ای در شبکه های اجتماعی انجام دهند و فروش خود را بیشتر کنند. همه مردم به مادرشان احترام می‌گذارند و برای قدردانی از این شخصیت در زندگی‌شان به دنبال هدیه دادن یا جشن گرفتن هستند.
هدایای روز مادر می‌تواند به سادگی یک شاخه گل باشد اما مهمترین تاثیری که برای کسب و کارها دارد جذب مخاطبانی است که به دنبال خرید هدیه روز مادر هستند. با طراحی پست اینستاگرامی فروش فصلی یا ویژه می‌توانید محصولاتی را که می‌توان به عنوان هدیه روز مادر خریداری کرد، تبلیغ کنید. بازاریابی در مناسبت های خاص مثل روز زن با انتشار پست های تبلیغاتی جذاب در اینستاگرام یکی از استراتژی های موفقی است که در افزایش فروش پیج شما نقش قابل توجهی دارد.
اگر نمی دانید چطور با طراحی پست تبریک روز مادر، فروش محصولات پیج خود را تبلیغ کنید، این مقاله را از دست ندهید. ما ایده هایی را برای تبریک روز زن در اینستاگرام به همراه نکات و قالب های رایگانی که می‌توانید از آنها برای انتشار پست در روز مادر استفاده کنید، با شما به اشتراک می‌گذاریم.

 

12 ایده برای طراحی پست اینستاگرام تبریک روز مادر

 

نکاتی که برای طراحی پست اینستاگرام روز مادر باید رعایت کنید

در طراحی پست اینستاگرام روز مادر باید احساس قدردانی و تشکر از مادر را بگنجانید یا محصولی را که به طور خاص برای مادران مناسب است به اشتراک بگذارید. همچنین باید متن داخل پست و کپشن را کاملا متناسب با روز مادر بنویسید. برای اکسپلور شدن پست اینستا حتما دو نکته زیر را در نظر بگیرید:

از هشتگ های روز مادر استفاده کنید

مهم نیست که برای روز مادر چه پستی می‌گذارید، حتماً هشتگ‌هایی درج کنید تا به دسته‌بندی پست‌تان کمک کند و مخاطبان بیشتری آن را ببینند.
برخی از هشتگ های برتر روز مادر که می‌توانید امتحان کنید:
#روزمادرمبارک
#روزمادر
#روز_مادر۱۴۰۱
#هدیه_روزمادر
#هدیه_روز_مادر
#کوکی های_روزمادر
#هدیه_ روز_زن
#آخرهفته_روز_مادر
#ویژه_روزمادر
#گل_روز_مادر
#کارت_تبریک_روز_مادر
#ایده های_روز_مادر
#نقل_قول_روز_مادر
#جشن_روز_زن

از محتوای سرگرم کننده و خلاقانه در طراحی پست اینستاگرام روز مادر استفاده کنید

پست های اینستا روز مادر به شما این فرصت را می‌دهد که با تصاویر زیبا و خلاقانه مخاطب را جذب کنید. از طراحی پست هایی با رنگ های جیغ، اضافه کردن چند گل یا نمایش تصاویر مادران زندگی خود نترسید.
ما چند قالب آماده برای تبریک‌روز زن را برای کمک به شما در طراحی پست اینستاگرام روز مادر در اپلیکیشن طراحی و ویرایش آنلاین و رایگان دومینگو قرار داده ایم که می‌توانید برای پیج خود سفارشی کنید. بیایید چند نمونه از این قالب‌ها و ایده های ساخت پست اینستا برای روز مادر را با هم بررسی کنیم:

1. به مناسبت روز مادر قرعه کشی برگزار کنید

همه مخاطبین، هدیه گرفتن در مناسبت های خاص را دوست دارند، پس چرا به افتخار روز مادر قرعه کشی برگزار نکنید و به فالورهای خود هدیه ندهید؟ می‌توانید با درخواست از فالوورهای خود برای انتشار تصویر مادرشان در یک پست و تگ کردن پیج شما، انگیزه ایجاد کنید. 
از بین افرادی که شما را تگ کردند به قید قرعه یک یا چند نفر را انتخاب کرده و به آنها هدیه یا تخفیف در خرید بدهید.

12 ایده برای طراحی پست اینستاگرام تبریک روز مادر

شما همچنین می‌توانید یک پست برای اطلاع رسانی قرعه کشی روز مادر در پیج خود منتشر کنید سپس از مخاطبین بخواهید زیر آن کامنت بگذارند و از یک مادری که در بین نزدیکان یا دوستانشان می‌شناسند، قدردانی کرده و آنها را تگ کنند.
اطمینان حاصل کنید که قوانین قرعه کشی خود را به وضوح در پست تان مشخص کرده باشید، از جمله نحوه اطلاع رسانی به برندگان و زمان برگزاری قرعه کشی و همچنین کارهایی که باید انجام دهند تا برنده شوند.
با این روش، افراد بیشتری در اینستا درگیر پست های شما شده و با برندتان آشنا می‌شوند. حتی ممکن است به مناسبت روز مادر خرید خود را نیز از پیج اینستاگرام شما انجام دهند.

2. راهنمای خرید هدیه روز مادر را در پست اینستا به اشتراک بگذارید

شما را نمی دانم، اما من همیشه به دنبال ایده هایی برای خرید هدیه روز مادر هستم. با به اشتراک گذاشتن راهنمای هدیه روز مادر در پست اینستا خود، می‌توانید به مخاطبان تان نکاتی را در مورد آنچه که باید جستجو کنند، ارائه دهید. شما حتی می‌توانید محصولاتی از پیج تان را که برای هدیه دادن در روز مادر مناسب هستند معرفی کنید.

12 ایده برای طراحی پست اینستاگرام تبریک روز مادر

علاوه بر خرید هدیه روز زن، نحوه کادوپیچی یا ایده های جدیدی برای سورپرایز کردن مادران نیز می‌تواند جالب باشد. 
حتی اگر نمی خواهید یک راهنمای کامل برای خرید هدیه ارائه کنید، می‌توانید مکان‌هایی را که افراد می‌توانند مادرشان را برای سورپرایز کردن یا جشن گرفتن ببرند مانند رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها را به اشتراک بگذارید.

3. در پست اینستاگرام از مادرتان قدردانی کنید

مطمئناً، انتشار تصویری از مادرتان در پیج اینستا و قدردانی از او عالی است، حتی اگر پیج شما شخصی نیست و مربوط به کسب و کارتان و فروش محصول است می‌توانید تصویری از خودتان را با مادرتان به‌همراه یک کپشن جذاب در اینستاگرام به اشتراک بگذارید که حاکی از حمایت او از شما و کسب‌وکارتان و تأثیر آن بر زندگی شما است.
این ایده برای طراحی پست روز مادر در اینستا باعث می‌شود مخاطبان با شما ارتباط بیشتری برقرار کند و مطمئنا به این پست واکنش زیادی نشان خواهند داد که برای افزایش آگاهی از برند شما کاملا مناسب است.

12 ایده برای طراحی پست اینستاگرام تبریک روز مادر

4. نقل قول روز مادر را به اشتراک بگذارید

یک راه ساده برای طراحی پست تبریک روز مادر در اینستا، به اشتراک گذاری نقل قول های مربوط به تبریک روز مادر یا جملات زیبا و تاثیر گذار است.
شما می‌توانید یکی از قالب های آماده نرم افزار دومینگو را انتخاب کرده و از متن های زیر برای سفارشی ساری قالب با استفاده از ابزارهای رایگان این برنامه استفاده کنید:
"مادر اولین دوست، بهترین دوست، دوست همیشگی شماست." 
"آغوش مادر از هر کس دیگری آرامش بخش تر است." - پرنسس دایانا
"مادر کسی است که وقتی ناراحتی به او پناه می‌بری." - امیلی دیکنسون
"عشق مادری از هر گل تازه ای زیباتر است." - دباسیش مریدا
نقل قول های ببشتری درباره روز مادر را از اینجا دریافت کنید.

5. اگر خودتان مادر هستید، چالش های مادر بودن را در پست های اینستا به اشتراک بگذارید

ایجاد یک ارتباط کمی شخصی با فالوورهایتان آنها را بیشتر جذب پیج شما خواهد کرد. اگر مادر هستید و یک کسب و کار خانگی در اینستا راه انداخته اید می‌توانید نگاهی اجمالی از زندگی خود را با طراحی پست های سرگرم کننده به اشتراک بگذارید.
طراحی پست درباره چالش های اداره یک کسب و کار با وجود یک یا چند فرزند کوچک در خانه می‌تواند جذاب باشد. اگر ویدیوها یا تصاویری از فرزندتان دارید که می‌تواند خنده ای به لب مخاطبین تان بیاورد حتما آنها را به اشتراک بگذارید.

12 ایده برای طراحی پست اینستاگرام تبریک روز مادر

6. فروش ویژه در روز مادر را با طراحی پست تبلیغاتی اینستا تبلیغ کنید

همه عاشق یک فروش خوب هستند، بنابراین اگر قصد فروش بیشتر در روز مادر را دارید، مطمئن شوید که از طراحی پست های تبلیغاتی در اینستاگرام استفاده کنید. پست تبلیغاتی برای فروش بیشتر در روز مادر می‌تواند شامل یک درصد تخفیف روی خرید محصولات فروشگاه آنلاین شما باشد. ایده های مختلفی برای ساخت پست های تبلیغاتی به مناسبت روز مادر وجود دارد. مثلا ممکن است در نظر داشته باشید که به همه مادرانی که در آن روز از شما خرید می‌کند، یک هدیه رایگان یا امکان استفاده از خدمات خاصی مثل ارسال رایگان را بدهید. 

7.  رویداد خاصی را به مناسبت روز مادر در نظر بگیرید و برای اطلاع رسانی آن پست طراحی کنید

آیا میزبان یک رویداد ویژه در روز مادر هستید، مثلا جشنی با موسیقی زنده به افتخار این روز در کافی شاپ خود دارید، یا درصورتیکه مخاطبین برای خرید حضوری در روز مادر به فروشگاه شما مراجعه کنند، از آنها با چای و شیرینی پذیرایی می‌کنید؟ اطلاع رسانی این رویدادها ارزش تبلیغ کردن در پیج اینستا را دارد. 
حتی اگر خودتان میزبان رویدادی در روز مادر نیستید، می‌توانید رویدادهای دیگری را که در جامعه‌تان اتفاق می‌افتد اطلاع رسانی کنید تا به مخاطبان تان ایده‌هایی بدهید که چگونه مادرشان را در این روز خوشحال کنند.

8. از مخاطبان خود بخواهید برای مادرشان یک پست زیبا بگذارند و سپس محتوای آنها را در پیج خود به اشتراک بگذارید

یکی از راه‌های جذب مخاطب و ارسال پست در مورد روز مادر این است که با طراحی یک پست ویژه از مخاطبین تان بپرسید، مادری برای آنها چه معنایی دارد یا از آنها بخواهید خاطره مورد علاقه خود را با مادرشان به اشتراک بگذارند. مردم دوست دارند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، و این ممکن است راه خوبی برای شروع گفتگو با مخاطبان شما باشد. علاوه بر این، می‌تواند به شما فرصتی دهد تا با به اشتراک گذاشتن برخی از پاسخ‌ها به عنوان نقل قول (البته با اجازه آنها!) محتوای تولید شده توسط کاربران را در سال آینده در روز مادر به اشتراک بگذارید و از آن به نفع خود استفاده کنید.

12 ایده برای طراحی پست اینستاگرام تبریک روز مادر

9. از محصولات یا خدماتی که ویژه روز مادر بده فروش می‌رسانید برای طراحی پست اینستاگرام استفاده کنید

آیا محصولات یا خدماتی دارید که می‌تواند یک هدیه عالی برای روز مادر باشد؟ حتما در مورد آن پست معرفی محصول طراحی کنید. می‌توانید این محصولات را با فروش ویژه یا تخفیف در پیج تان بگذارید تا افراد بیشتری را ترغیب به خرید هدیه روز مادر از پیج فروشگاهی تان کنید.

10. از مادرانی که در موفقیت کسب و کار تان نقش دارند، قدردانی کنید

آیا مادرانی برای شما کار می‌کنند؟ این یک فرصت عالی است که آنها را به مخاطبین تان معرفی کنید و در کپشن پست اینستا از آنها قدردانی کنید! می‌توانید یک جشن در روز مادر بگیرید و به افتخار همه مادران غذا تهیه کنید و به هر یک از آنها تعدادی گل بدهید. سپس تصاویر جذابی از این رویداد تهیه کرده و با استفاده از قالب های آماده نرم افزار طراحی و ویرایش آنلاین دومینگو برای ساخت پست جذاب و کاربرپسند از آن استفاده کنید. 
همچنین می‌توانید از هر یک از آنها بخواهید که خاطره، هدیه، یا توصیه‌ای مورد علاقه خود را برای روز مادر به اشتراک بگذارند و آنها را تگ کنید. اگر افراد تیم شما دارای پیج شخصی هستند از آنها بخواهید که این پست را در پیج شان به اشتراک بگذارند و شما را تگ کنند. با این کار، فالورهای آنها نیز با پیج شما آشنا خواهند شد و حتی ممکن است برای خرید هدیه روز مادر به پیج شما سر بزنند.

11. یک پست خنده دار به مناسبت روز مادر طراحی کنید

تصاویر یا گیف‌های بسیار خنده‌داری برای روز مادر وجود دارد که می‌توانند برای طراحی یک پست سرگرم کننده اینستا در روز ایده آل باشند. این نوع پست می‌تواند تعامل مخاطبین را بیشتر کرده و آنها را تشویق کند که پست شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. 
اگر پست شما واقعا جذاب باشد، مخاطبین تان آن را برای دوستان شان می‌فرستند که موجب می‌شود افراد بیشتری به پیج شما جذب شوند.

12. یک پست ساده برای تبریک روز زن به اشتراک بگذارید

انتشار پست های ساده در اینستاگرام ایرادی ندارد. با به اشتراک گذاشتن یک پست ساده که فقط جمله ای برای تبریک روز مادر و یک تصویر زیبا، در آن دیده می‌شود باز هم می‌توانید آن روز را برجسته کنید و به همه مادران نشان دهید که از آنها قدردانی می‌کنید. 
در نرم افزار طراحی پست اینستاگرام دومینگو می‌توانید قالب های آماده بسیار متنوعی را برای طراحی پست های ساده پیدا کنید و آنها را طبق سلیقه خود ویرایش کرده و در پیج تان منتشر کنید.

12 ایده برای طراحی پست اینستاگرام تبریک روز مادر

آیا به دنبال قالب های آماده رایگان برای طراحی پست اینستاگرام روز مادر هستید؟ همین امروز در نرم افزار دومینگو به صورت رایگان ثبت نام کنید.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است. اولین نفری باشید که کامنت می گذارید

طراحی آنلاین

در کمتر از 5 دقیقه طرح حرفه‌ای و زیبای خود را بسازید

ساخت بنر، کارت ویزیت و استوری در 5 دقیقه طراحی آنلاین